Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 13:58
|
|
|
JANS221 schreef: | Vanavond met dochters naar de film : Anna Karenina, gebaseerd op de tweede grote roman van Tolstoj, tien jaar verschenen na Oorlog en Vrede. Ik ben benieuwd, nu nog even de fishermanfriends mee, en de tissues. (voor mijn dochters) |
Leuk Jans!....
Fijne avond hoor....misschien 2 zakjes fishermanfriends mee???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:32
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Leuk Jans!....
Fijne avond hoor....misschien 2 zakjes fishermanfriends mee??? |
Ik vraag me af wrom die fisherdinges mee moeten. Je kan toch beter een bak fopcorn eten in plaats van die hete dingen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 26 december 2012, 17:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik vraag me af wrom die fisherdinges mee moeten. Je kan toch beter een bak fopcorn eten in plaats van die hete dingen... |
Hete dingen?? Het zijn geen kippenpootjes!
Fijne filmavond, Jans!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 01:13
|
|
|
hetzelfde als gisteren: eten en drinken
morgen mijn weegschaal voor 2 maanden op vakantie sturen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:12
|
|
|
Arme weegschaal....................................
De spullen aan het opruimen van de etentje en dan maar direkt de kasten sopje geven!
ik heb eigenlijk ook wel zin in om de kerstspullen te gaan opruimen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:29
|
|
|
Ik heb ook de keukenkastjes uitgewassen...en ik vond nog een stuk chocolade dat ik al lang kwijt was ...
Ik ga nog kastjes zoeken die ik kan uitwassen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 12:56
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik heb ook de keukenkastjes uitgewassen...en ik vond nog een stuk chocolade dat ik al lang kwijt was ...
Ik ga nog kastjes zoeken die ik kan uitwassen... |
Heb nog een trapkast vol om uit te wassen enne weet je er ligt chocolade in Dus Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 13:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heb nog een trapkast vol om uit te wassen enne weet je er ligt chocolade in Dus Frank |
...aangezien ik vermoed dat je horde kerstkaarten afgewerkt en verstuurd zijn en dat je je huiswerk door anderen laat maken heb je vast tijd genoeg om je kast zelf op te ruimen...voila
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:57
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...aangezien ik vermoed dat je horde kerstkaarten afgewerkt en verstuurd zijn en dat je je huiswerk door anderen laat maken heb je vast tijd genoeg om je kast zelf op te ruimen...voila |
nah seg bied ik daggie afleiding aan weer niet goed... Maar ben druk geweest hoor... Heb wassen gedraaid, gestoft en gezogen. Met mn ma boodschappen gedaan in drie winkels (handig met een ma op krukken en drukte) O en woest geworden op een wijf ik sta voor apparaat om parkeer geld te betalen komt een stom mens aan duwt me aan de kant en duwt haar kaartje in het apparaat mw kijkt niet op of om zegt niks en stiert weg oke je hebt me niet snel kwaad maar daarmee lukt het aardig Ow ja en zo moet ik weer weg en heb ook nog eten gekookt... Dus meneer FrankTTT genoeg gedaan hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:09
|
|
|
ERIKA129 schreef: | nah seg bied ik daggie afleiding aan weer niet goed... Maar ben druk geweest hoor... Heb wassen gedraaid, gestoft en gezogen. Met mn ma boodschappen gedaan in drie winkels (handig met een ma op krukken en drukte) O en woest geworden op een wijf ik sta voor apparaat om parkeer geld te betalen komt een stom mens aan duwt me aan de kant en duwt haar kaartje in het apparaat mw kijkt niet op of om zegt niks en stiert weg oke je hebt me niet snel kwaad maar daarmee lukt het aardig Ow ja en zo moet ik weer weg en heb ook nog eten gekookt... Dus meneer FrankTTT genoeg gedaan hier! |
het is zonder 'TTT'...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 18:10
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is zonder 'TTT'... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:03
|
|
|
Als ik vragen mag...... Waar staat die T nu eigenlijk voor omdat je er zo'n hekel aan hebt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:23
|
|
|
Wat ik heb gedaan vandaag?
Lekker helemaal niets!!!
Alleen lekker computeren, lekker liggen lezen, alleen wat ik leuk vind en waar ik zin in heb!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 19:25
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat ik heb gedaan vandaag?
Lekker helemaal niets!!!
Alleen lekker computeren, lekker liggen lezen, alleen wat ik leuk vind en waar ik zin in heb!
|
Helaas bestaat mijn leven niet uit deze dingen alleen Shanita... Een mens moet meerdere dingen doen...ook helaas de minder leuke..
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 27 december 2012, 19:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 20:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat ik heb gedaan vandaag?
Lekker helemaal niets!!!
|
He lekker meis!! En ben je er een beetje van bijgekomen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:02
|
|
|
Net mijn wasmachine uitgezwaaid. En daarna een stevig wasmachine-avondlied ingezet met Jans. Voor al uw rouwverwerking op het gebied van vertrekkend huisraad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:09
|
|
|
JOL252 schreef: | Net mijn wasmachine uitgezwaaid. En daarna een stevig wasmachine-avondlied ingezet met Jans. Voor al uw rouwverwerking op het gebied van vertrekkend huisraad. |
Ja, en ook nog literair van een hoogstaande kwaliteit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:16
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, en ook nog literair van een hoogstaande kwaliteit! |
Absoluut .. en ook geestverheffend.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:46
|
|
|
JOL252 schreef: | Net mijn wasmachine uitgezwaaid. En daarna een stevig wasmachine-avondlied ingezet met Jans. Voor al uw rouwverwerking op het gebied van vertrekkend huisraad. |
Mogen wij meegenieten van dat lied Wasmachine lied lijkt me erg leuk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 21:48
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Mogen wij meegenieten van dat lied Wasmachine lied lijkt me erg leuk |
ja en als het zo hoogstaand en geestverheffend is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 22:00
|
|
|
Noem je dat hoogstaand?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 22:01
|
|
|
JOL252 schreef: | Noem je dat hoogstaand? |
Ging over de wasmachine
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 22:04
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ging over de wasmachine |
Dat is dan ook de enige overeenkomst, Erika. Onder hoogstaand verstaan wij wat anders! De inhoud van het lied mag helaas niet gepubliceerd worden, zonder uitdrukkelijke toestemming van de schrijvers en Jol is niet meer voor commentaar bereikbaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 27 december 2012, 22:06
|
|
|
JANS221 schreef: | Dat is dan ook de enige overeenkomst, Erika. Onder hoogstaand verstaan wij wat anders! De inhoud van het lied mag helaas niet gepubliceerd worden, zonder uitdrukkelijke toestemming van de schrijvers en Jol is niet meer voor commentaar bereikbaar. |
Die heb ik al gesproken Enne dat jullie wat anders onder hoogstaand verstaan is mij geheel duidelijk kon deze even niet laten haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ELOY676
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 01:19
|
|
|
VISSER278 schreef: | Als ik vragen mag...... Waar staat die T nu eigenlijk voor omdat je er zo'n hekel aan hebt? |
eerste letter van z'n achternaam,
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:40
|
|
|
Maar wel met T
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 06:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Maar wel met T |
...neen en neen..ook die ene T moet er niet staan. Dat was per ongeluk dat die er staat...mijn vinger struikelde destijds en nu zit ik met dat gedrocht...(het is eigenlijk de eerste letter van mijn familienaam)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 07:50
|
|
|
Om 6u onder de douche en om 7.15u in de trein. En dat allemaal op mn vrije dag. Mn zoon en schoondochter gaan morgen verhuizen en het huis moet eerst schoon
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 december 2012, 08:32
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Om 6u onder de douche en om 7.15u in de trein. En dat allemaal op mn vrije dag. Mn zoon en schoondochter gaan morgen verhuizen en het huis moet eerst schoon |
Lekker druk dus.
Ik lig nog even heel lui op mijn matras op de grond de eerste dag van 3 weken vrij te begroeten. Zo meteen weer in de houding springen en laatste loodjes aanvangen met huis opruimen om 2 januari helemaal klaar te zijn voor de grote klus in het nieuwe huissie.
|
|
Naar boven |
|
|