Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik dacht dat ik mijn slechtste moment al gehad had (wat ik uit het raam zag), maar er achteraan kwam dit... ik besloot naar de buurvrouw te gaan om te vragen of ze wilde praten over geluidsoverlast. Maar ze was aggressief, beweerde dat het haar huis was en ik daar dus niks over te zeggen had.
Ik heb gister al mijn huisarts gebeld omdat ik een oplossing zoek en weet dat ik het op deze manier niet lang meer volhoudt, mijn huisarts is echter op vakantie. De buurvrouw liet mij amper praten en de enige die nog wat beschikbaar was voor een gesprek was haar vriend die wel rustig was. Misschien heb ikzelf wel een probleem dat ik teveel hoor, weet het ook niet meer, ze luisterde niet waardoor ik op een gegeven moment maar ben weggegaan, bel ik mijn zus, maar ook die is op vakantie.
|
Dit is nou wat men, met recht, een off-day noemen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:13
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dit is nou wat men, met recht, een off-day noemen! |
Hee Josina, bedankt voor je lieve woorden. Uiteindelijk nog eens met de vriend van mijn buurvrouw gesproken en dat ging goed. Ik zit er al een tijdje mee, dat ik niet meer tegen de geluidsoverlast van diverse buren hier kan... maar het geduld houdt een keer op, ik mis de stiltes waarin ik lekker eens op zondag een boek kan lezen, ik mis het dat ik eens rustig in gebed kan zijn... ja en hoe langer dat duurt, hoe minder ik er tegen kan.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 16:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:19
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hee Josina, bedankt voor je lieve woorden. Uiteindelijk nog eens met de vriend van mijn buurvrouw gesproken en dat ging goed. Ik zit er al een tijdje mee, dat ik niet meer tegen de geluidsoverlast van diverse buren hier kan... maar het geduld houdt een keer op, ik mis de stiltes waarin ik lekker eens op zondag een boek kan lezen, ik mis het dat ik eens rustig in gebed kan zijn... ja en hoe langer dat duurt, hoe minder ik er tegen kan. |
kHad prive even met je willen chatten...maar lukt me niet... Maar ook een bericht sturen lukt niet...
Ik had je willen zeggen... Jammer dat je zo ver woont...ik heb nog wel een kamertje over...
Ineke
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:25
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kHad prive even met je willen chatten...maar lukt me niet... Maar ook een bericht sturen lukt niet...
Ik had je willen zeggen... Jammer dat je zo ver woont...ik heb nog wel een kamertje over...
Ineke |
Hoi, Mailen lukte ook niet ? ik kreeg alleen een onderwerp Als je wilt pvchatten lukt dat nu wel, zie wel dat je inmiddels bent uitgelogd. Ik denk overigens niet dat ik nog in 1 kamertje wil leven. (Heb er hier 2). Maar toch bedankt voor het aanbod. Zeeland is mij ook te Zuids haha... Bovendien kan ik hier voorlopig niet weg, helaas.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 16:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:44
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hoi, Mailen lukte ook niet ? ik kreeg alleen een onderwerp Als je wilt pvchatten lukt dat nu wel, zie wel dat je inmiddels bent uitgelogd. Ik denk overigens niet dat ik nog in 1 kamertje wil leven. (Heb er hier 2). Maar toch bedankt voor het aanbod. Zeeland is mij ook te Zuids haha... Bovendien kan ik hier voorlopig niet weg, helaas. |
Suusje, let op je woorden he!
Weet je wel hoe mooi het is hier in het zuiden des lands? Oke, nu even niet zo.... ben al 4 keer uitgeregend vanmiddag, maar.....als je één keer bij zeeland ben geweest , dan ben je gelijk verkocht . DE provincie , waar geen enkele andere tegen op kan. En mocht je toch nog van gedachten veranderen en je gaat een keer logeren bij Zeeland, dan kom je toch wel een keer een bakkie doen zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:45
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Hee Josina, bedankt voor je lieve woorden. Uiteindelijk nog eens met de vriend van mijn buurvrouw gesproken en dat ging goed. Ik zit er al een tijdje mee, dat ik niet meer tegen de geluidsoverlast van diverse buren hier kan... maar het geduld houdt een keer op, ik mis de stiltes waarin ik lekker eens op zondag een boek kan lezen, ik mis het dat ik eens rustig in gebed kan zijn... ja en hoe langer dat duurt, hoe minder ik er tegen kan. |
Graag gedaan hoor!
Fijn dat er uiteindelijk nog wel een gesprek tot stand gekomen is en ik hoop voor je dat, bij deze buren, het iets uitwerkt. Maar dan heb je nog de rest....
Ik kan mij levendig voorstellen dat je er zo langzamerhand niet meer tegen kan. Ik hoop en bid voor je dat er zicht mag komen op een rustiger stekkie!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:46
|
|
|
Ik heb mijn oudste broer gebeld. Die zei dat het normaal was om overdag te timmeren en dat je overdag daar geen zeggenschap over hebt. Dat heeft me doen besluiten om die 2e keer (aangebeld buiten) mijn verontschuldigingen aan te bieden, en ze wel te laten weten dat ze na 22 uur stil moeten zijn. Mijn ervaring van eerder was dat ze gewoon snachts doorging en dat speelde vanmiddag in mijn hoofd toen ik ze hoorde timmeren. Ik heb vaak genoeg gedacht om erheen te gaan, maar doen is weer iets anders. Het feit dat ik amper nog een moment kan vinden in stilte zorgde ervoor dat ik overdags naar ze toewilde om erover te praten. Niet om te zeggen dat het timmeren niet zou mogen, maar om te vragen hoe lang het zou duren, maar goed, heb me daarvoor dus inmiddels voor verontschuldigd.
Ik vind het zelf wel zo eerlijk om dit erbij te vermelden.
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 16:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 16:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Suusje, let op je woorden he!
Weet je wel hoe mooi het is hier in het zuiden des lands? Oke, nu even niet zo.... ben al 4 keer uitgeregend vanmiddag, maar.....als je één keer bij zeeland ben geweest , dan ben je gelijk verkocht . DE provincie , waar geen enkele andere tegen op kan. En mocht je toch nog van gedachten veranderen en je gaat een keer logeren bij Zeeland, dan kom je toch wel een keer een bakkie doen zeker? |
Ik kom je versterken met mijn woorden hoor!!! Zeeland is oke...(niet ik maar de provincie!!!) Ik kom er niet vandaan...niet mijn geboortegrond maar het is hier geweldig.. Maar ja ik voel ook net als Visser de verbondenheid met het water...en de natuur. Die hebben ze in het hoge noorden ook...(de natuur dan) Maar op watergebied is het hier zeer relax wonen en frisse lucht snuiven!!!
Genoeg plaatsen om te ontspannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:00
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik kom je versterken met mijn woorden hoor!!! Zeeland is oke...(niet ik maar de provincie!!!) Ik kom er niet vandaan...niet mijn geboortegrond maar het is hier geweldig.. Maar ja ik voel ook net als Visser de verbondenheid met het water...en de natuur. Die hebben ze in het hoge noorden ook...(de natuur dan) Maar op watergebied is het hier zeer relax wonen en frisse lucht snuiven!!!
Genoeg plaatsen om te ontspannen. |
Haha.....zo mag ik het graag horen, Zeeland.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:00
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik heb mijn oudste broer gebeld. Die zei dat het normaal was om overdag te timmeren en dat je overdag daar geen zeggenschap over hebt. Dat heeft me doen besluiten om die 2e keer (aangebeld buiten) mijn verontschuldigingen aan te bieden, en ze wel te laten weten dat ze na 22 uur stil moeten zijn. Mijn ervaring van eerder was dat ze gewoon snachts doorging en dat speelde vanmiddag in mijn hoofd toen ik ze hoorde timmeren. Ik heb vaak genoeg gedacht om erheen te gaan, maar doen is weer iets anders. Het feit dat ik amper nog een moment kan vinden in stilte zorgde ervoor dat ik overdags naar ze toewilde om erover te praten. Niet om te zeggen dat het timmeren niet zou mogen, maar om te vragen hoe lang het zou duren, maar goed, heb me daarvoor dus inmiddels voor verontschuldigd.
Ik vind het zelf wel zo eerlijk om dit erbij te vermelden. | En Suus....troost je...ik woon eigenlijk in een rustige buurt, maar heb een buurvrouw...DAT WIL JIJ NIET WETEN!!!!
Dat is zo erg...dat ik binnenkort OOK maatregelen ga nemen...richting woningstichting!!!
Gelukkig ben ik niet alleen want ik heb de hele buurt mee!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:04
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ik kom je versterken met mijn woorden hoor!!! Zeeland is oke...(niet ik maar de provincie!!!) Ik kom er niet vandaan...niet mijn geboortegrond maar het is hier geweldig.. Maar ja ik voel ook net als Visser de verbondenheid met het water...en de natuur. Die hebben ze in het hoge noorden ook...(de natuur dan) Maar op watergebied is het hier zeer relax wonen en frisse lucht snuiven!!!
Genoeg plaatsen om te ontspannen. |
Begrijp me niet verkeerd. Zeeland is denk ik een rustige streek, heerlijk !!
Maar wat voor contacten heb ik in Zeeland ? En is er ooit wel eens een C.M.-uitje georganiseerd in Zeeland ???
Dus nee, liever niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Grijze kop...zwarte kop...het is allemaal oke!!! Azze meh lief benne!!
Er is vanavond vuurwerk te zien he...op de webcam in Vlissingen...wist je dat?? |
Grijs en niet lief.....kan dat ook? Want daar kom ik wel voor in aanmerking. En dat vuurwerk.....ik wist het wel maar heb het niet gezien. Was om 00.45uur en toen had mn bed allang geroepen. Heb wel mn buren horen thuiskomen, die gaan ieder jaar naar de nachtmarkt ....schijnt toch wel iets bijzonders te zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:08
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik zit er al een tijdje mee, dat ik niet meer tegen de geluidsoverlast van diverse buren hier kan... maar het geduld houdt een keer op, ik mis de stiltes waarin ik lekker eens op zondag een boek kan lezen, ik mis het dat ik eens rustig in gebed kan zijn... ja en hoe langer dat duurt, hoe minder ik er tegen kan. |
Hi Susanna,
Veel sterkte met je buren. Mensen hebben er vaak geen benul van het effect van geluidsoverlast. En houden daarnaast ook nog eens geen rekening met anderen. Ik heb hier ook op het punt gestaan mijn huis te verkopen en te verhuizen, maar gelukkig zijn de tieners van de buren met hun boem-boem muziek nu volwassen en bijna de deur uit en is het een stuk rustiger.
Sterkte.....
Ik heb overigens hier wel 3 kamers over, maar als ik als man zijnde een voorstel doe, kun je hier op het forum de nodige discussies verwachten
mvg Henk
PS. Zag vanmiddag bij het Hans Anders trouwens oordopjes voor het strand, om de geluidsoverlast op het strand een beetje te verminderen. Idee misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:16
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ik heb mijn oudste broer gebeld. Die zei dat het normaal was om overdag te timmeren en dat je overdag daar geen zeggenschap over hebt. Dat heeft me doen besluiten om die 2e keer (aangebeld buiten) mijn verontschuldigingen aan te bieden, en ze wel te laten weten dat ze na 22 uur stil moeten zijn. Mijn ervaring van eerder was dat ze gewoon snachts doorging en dat speelde vanmiddag in mijn hoofd toen ik ze hoorde timmeren. Ik heb vaak genoeg gedacht om erheen te gaan, maar doen is weer iets anders. Het feit dat ik amper nog een moment kan vinden in stilte zorgde ervoor dat ik overdags naar ze toewilde om erover te praten. Niet om te zeggen dat het timmeren niet zou mogen, maar om te vragen hoe lang het zou duren, maar goed, heb me daarvoor dus inmiddels voor verontschuldigd.
Ik vind het zelf wel zo eerlijk om dit erbij te vermelden. |
Idd heel eerlijk, goed van je! En ook goed dat je dat naar de desbetreffende mensen hebt kunnen toegeven!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:21
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Begrijp me niet verkeerd. Zeeland is denk ik een rustige streek, heerlijk !!
Maar wat voor contacten heb ik in Zeeland ? En is er ooit wel eens een C.M.-uitje georganiseerd in Zeeland ???
Dus nee, liever niet... |
Maar Suus.......je kent mij toch?
Een CM-uitje??? Suus , ik zal je zeggen, ik heb er wel eens over nagedacht. Maar ik denk dat voor velen idd. de afstand een probleem wordt. En als ik zie hoeveel mensen uit deze regio lid zijn op CM..... Heb net even gecheckt.....mannen en vrouwen in de leeftijd van 18- 99 jaar.....precies 80. Dat is ... bijna 5 % ? Dus een uitje in Zeeland , dat lijkt me geen haalbare kaart. Maar mochten er zijn die de afstand géén probleem vinden, visser staat er wel voor open om wat te organiseren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:29
|
|
|
VISSER278 schreef: | Suusje, let op je woorden he!
Weet je wel hoe mooi het is hier in het zuiden des lands? Oke, nu even niet zo.... ben al 4 keer uitgeregend vanmiddag, maar.....als je één keer bij zeeland ben geweest , dan ben je gelijk verkocht . DE provincie , waar geen enkele andere tegen op kan. En mocht je toch nog van gedachten veranderen en je gaat een keer logeren bij Zeeland, dan kom je toch wel een keer een bakkie doen zeker? |
Zeg Visser... geldt dat ook mocht ik eens in Zeeland zijn ? Overigens nog bedankt voor je pn bolus...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 17:31
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Zeg Visser... geldt dat ook mocht ik eens in Zeeland zijn ? Overigens nog bedankt voor je pn bolus... |
NATUUUUURLIJK Suus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 19:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | kHad prive even met je willen chatten...maar lukt me niet... Maar ook een bericht sturen lukt niet...
Ineke |
dat vind ik nou eens een superlieve reactie, zeeland!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 20:32
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Zeg Visser... geldt dat ook mocht ik eens in Zeeland zijn ? Overigens nog bedankt voor je pn bolus... |
Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
(Eigenlijk geen slecht moment van de dag, maar wel goede gedachte)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 6 augustus 2011, 20:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 6 augustus 2011, 21:34
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
(Eigenlijk geen slecht moment van de dag, maar wel goede gedachte) |
Wouwwwww. Maar dat is een beste optie van je Zeeland. Kreeg vandaag nog te horen van Dennis dat ik iedereen wakker snurkte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 05:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Weet je wat Suus??? Jij komt naar mij...en ik nodig Visser uit.... Hij zorgt voor de bolus...en ik voor de koffie.... Doen we eff een CM dagje...alleen zonder hei dan!!!! Slapen is geen probleem... We sturen Visser naar huis...die zijn bed is hier toch dichtbij...!!!
Dat slechte moment moet misschien nog komen, Zeeland, nadat je Sus en Visser op bezoek hebt gehad.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dat slechte moment moet misschien nog komen, Zeeland, nadat je Sus en Visser op bezoek hebt gehad. |
Wil jij je er even niet mee bemoeien ja?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:53
|
|
|
Waar je ook woont, je zal altijd wel iets van je buren horen.
Ja overdag mag men geluid maken in zijn huis. Maar wel rekening houden met je buren.
Maar er zijn mensen die het prettig vinden om snachts te leven. Die doen snachts hun werkzaamheden. Dat heb ik ondervonden. Ik had het maar te accepteren. Die personen wilden zich niet aanpassen.
En dan hoor je nog eens de halve nacht 1 en dezelfde cd.... Daarbij nog eens het geluid van de wasmachine....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 09:55
|
|
|
Waar je ook woont, je zal altijd wel iets van je buren horen.
Ja overdag mag men geluid maken in zijn huis. Maar wel rekening houden met je buren.
Maar er zijn mensen die het prettig vinden om snachts te leven. Die doen snachts hun werkzaamheden. Dat heb ik ondervonden. Ik had het maar te accepteren. Die personen wilden zich niet aanpassen.
En dan hoor je nog eens de halve nacht 1 en dezelfde cd.... Daarbij nog eens het geluid van de wasmachine....
Nee aangenaam wonen was het niet...
En nu....
zo heerlijk rustig......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:05
|
|
|
Ik werd vannochtend wakker..
1 oog zit bijna dicht... een mug heeft mij een mep verkocht ...
Ik hou niet van boksen...
muggen...
ze moesten verboden worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:21
|
|
|
Zeg eh, ik zei "mocht ik eens in Zeeland zijn". Ik vind het allemaal heel aardig van zowel Visser als Zeeland, maar privéomstandigheden belemmeren me in uitgaan, verhuizen enz. Ik kan wel wát doen, maar moet bij iedere beslissing die ik neem nadenken. Ik bedoelde het dan ook op de lange termijn, dat is dus ongeveer over 2 jaar , aangezien ik dan meer ruimte krijg...
PS. Voordeel van de hei is dat het dichtbij is...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op zondag 7 augustus 2011, 10:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 10:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Waar je ook woont, je zal altijd wel iets van je buren horen.
En dan hoor je nog eens de halve nacht 1 en dezelfde cd.... Daarbij nog eens het geluid van de wasmachine.... |
En dat soort dingen maken idd. dat je niet meer rustig kan slapen... heel vervelend, zeker als het ook nog heel gehorig is...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:12
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik net gebeld ben door het ziekenhuis dat ik maandag toch weer opgenomen wordt en dat dan via een operatie het abces in mijn buik verwijderd wordt
En dat pas over een maand mijn urineleider gemaakt kan gaan worden, weer opname en operatie dus
Dat ik dus nog die hele maand met een drain in mijn nier moet rondhobbelen
Dat er geen eind aan lijkt te komen |
sterkte toegewenst .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 11:19
|
|
|
TRIJNIE671 schreef: | sterkte toegewenst . |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNE589
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 13:55
|
|
|
He Josina, heel veel sterkte de komende maanden.
|
|
Naar boven |
|
|