Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:39
|
|
|
MARIA576 schreef: | eens even zien: tranen van blijdschap, ánder 'gejank'? dan vermoed ik ....de geboorte van een baby! (leuk die puzzels!) |
Ik heb verder geen idee Maria, maar als de één "jankt" dan zal de andere kant ook wel "janken" --
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:57
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik heb verder geen idee Maria, maar als de één "jankt" dan zal de andere kant ook wel "janken" -- |
O dacht dat je jou gitaar bedoelde Maar je bedoelde Leanne en .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 16:59
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik heb verder geen idee Maria, maar als de één "jankt" dan zal de andere kant ook wel "janken" -- |
Dat is een aanname Cross! Als mijn dochter b.v 'jankt', jank ik niet per definitie mee (meestal ren ik dan naar de verbanddoos...en deel ik kusjes uit.. )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:01
|
|
|
Ik gok op een klein Bulletje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:06
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | Ik gok op een klein Bulletje...
|
Dan mag jij niet meer gokken! Maar het is een bullinnetje
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zondag 7 augustus 2011, 17:07
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 17:57
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dan mag jij niet meer gokken! Maar het is een bullinnetje |
Nâh, heb ik toch 50% goed gegokt.
Rens/Bull: gefelicitaart!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 19:52
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wakker wordend nog wel erg moe maar wetende genoten te hebben van een gezellige en heerlijke BBQ Gitaar muziek er later nog bij super!
Dank u lieve gastvrouw en mede cm-ers vrienden voor de fijne en gezellige avond |
Waar ben je dan geweest? Het is weer heel geheimzinnig allemaal. Hoewel ik wel weet dat er ergens iets te doen was bij iemand waar ook enkele oud-Cmers kwamen...pfff, al die geheimzinnigheid moest verboden worden op het forum.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 19:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Vanmorgen een geweldig mooi telefoontje van een oud cm-lid gehad,ik jankte binnen 3 seconden
Het nieuws verteld ze vast zelf nog wel een keertje....... |
Dit zet ons weer aan tot gokken zoals vorig jaar met de baby van Pieter en Annette...
Nu moeten we ook nog naar dat oud-cm-lid raden, het geslacht van de baby en naar de naam...Is dit wel christelijk allemaal
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 20:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waar ben je dan geweest? Het is weer heel geheimzinnig allemaal. Hoewel ik wel weet dat er ergens iets te doen was bij iemand waar ook enkele oud-Cmers kwamen...pfff, al die geheimzinnigheid moest verboden worden op het forum. |
Ow jaloers mannetje??? dacht dat jij uit was en ging wandelen in Oosterbeek?? Waar ik was?? In Vriezenveen in Overijssel zo goed nieuwsgierig mannetje,gewoon een bbq met vrienden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 7 augustus 2011, 21:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal in E-C... op het ene stuk mag je 30 dan weer 50 dan weer 70...en als jij ergens uit een zijstraat komt moet je als maar onbekende snuiven hoe hard je mag op een bepaald stuk weg...Ik rij nooit meer naar die uithoek van het land...pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed... de verklaring van Thoms wat betreft de afkorting van CJIB is dus heel terecht.
In België mogen dan wel te veel verkeersborden staan, zoals wel eens beweerd wordt, maar daar wordt de snelheidsbeperking wel zichtbaar en duidelijk aangegeven...
Ik weet niet waarom jullie over boetes spreken op deze topic... |
Je was toch wel gewaarschuwd niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 08:16
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ook ik ben te prooi gevallen aan zo'n flitsende paal in E-C... op het ene stuk mag je 30 dan weer 50 dan weer 70...en als jij ergens uit een zijstraat komt moet je als maar onbekende snuiven hoe hard je mag op een bepaald stuk weg...Ik rij nooit meer naar die uithoek van het land...pffff, 38 euro omdat ik 6 km te hard reed... de verklaring van Thoms wat betreft de afkorting van CJIB is dus heel terecht.
In België mogen dan wel te veel verkeersborden staan, zoals wel eens beweerd wordt, maar daar wordt de snelheidsbeperking wel zichtbaar en duidelijk aangegeven...
Ik weet niet waarom jullie over boetes spreken op deze topic... |
Dan heb je nog geluk dat je m pas na enkele weken op je deurmat krijgt. Mij werd door een agent met zeer marokaanse oorsprong verteld dat ik een buitenlander ben en mocht mee naar het politiebureau om te pinnen. Uiteraard kon ik met duitse bankpas niet pinnen dus mocht ik onder politiebewaking naar een pinapparaat op centraal station. Wisselgeld bleek ook niet aanwezig, zodoende duurde die grappenmakerij in totaal bijna 4 uur.... Maar t had effect hoor, ik houd mij aan de snelheidslimiet tegenwoordig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 8 augustus 2011, 11:10
|
|
|
PIETER649 schreef: | Dan heb je nog geluk dat je m pas na enkele weken op je deurmat krijgt. Mij werd door een agent met zeer marokaanse oorsprong verteld dat ik een buitenlander ben en mocht mee naar het politiebureau om te pinnen. Uiteraard kon ik met duitse bankpas niet pinnen dus mocht ik onder politiebewaking naar een pinapparaat op centraal station. Wisselgeld bleek ook niet aanwezig, zodoende duurde die grappenmakerij in totaal bijna 4 uur.... Maar t had effect hoor, ik houd mij aan de snelheidslimiet tegenwoordig |
Ik reed met een Nederlandse nummerplaat en werd dus bespaard van die ellende. Het was ook een flitspaal die me te pakken had. Ik heb inderdaad al op televisie gezien dat buitenlanders een heel gedoe hebben met het betalen van een boete. Dus nu moet ik extra op mijn hoede zijn want sinds enkele weken rij ik met een wagen met Belgische nummerplaat.
Ach, ik heb er geen moeite mee als een boete moet betalen wanneer je fout doet. Het enige probleem is dat het niet steeds duidelijk is hoe hard je ergens mag rijden. Als je uit een zijstraat komt op een soort hoofdweg komt is het meestal natte vinderwerk wat de snelheid betreft. Vooral als ik een totaal vreemde omgeving bent.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 15:52
|
|
|
Dus U dacht u nog scherp zag? Eeeh, ja toch? Kunt u de blaadjes nog zien aan de bomen? Eeh, ik zie echt wel dat het groen is als u dat bedoelt tenminste... Ik heb wel een leesbrilletje, ja ik lees redelijk veel wel, eigenlijk. Zal ik uw ogen toch maar eens doormeten? Op uw leeftijd kijken weinig mensen meer echt scherp Nouja, als u dat graag wilt. Ik zie alles hoor. U ook. Ach meisje, de natuur is genadig: als vrouwen rimpels krijgen, hebben wij als mannen een leesbril nodig. U heeft echt een bril of contactlenzen nodig... Valt dat niet een beetje mee? Nee, dat valt nogal tegen, vrees ik. Uw leesadditie is eeh...
Vandaag dus opgehaald.
Best wel mooi eigenlijk, die losse blaadjes, die heldere letters, die scherpe randen. En die kleine rotlettertjes op de iPhone lees ik nu ook. Toch maar mooi dat de wetenschappers optiek en lenzen hebben uitgevonden. Daar hebben veel mensen plezier van. Heb vandaag van Leeuwarden en de Prinsentuin met losse blaadjes aan de bomen genoten, alsof ik in een andere stad liep.
En Thomas zag veel beter en geloofde.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 16:25
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
AANGENAAM334
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 17:04
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dus U dacht u nog scherp zag? Eeeh, ja toch? Kunt u de blaadjes nog zien aan de bomen? Eeh, ik zie echt wel dat het groen is als u dat bedoelt tenminste... Ik heb wel een leesbrilletje, ja ik lees redelijk veel wel, eigenlijk. Zal ik uw ogen toch maar eens doormeten? Op uw leeftijd kijken weinig mensen meer echt scherp Nouja, als u dat graag wilt. Ik zie alles hoor. U ook. Ach meisje, de natuur is genadig: als vrouwen rimpels krijgen, hebben wij als mannen een leesbril nodig. U heeft echt een bril of contactlenzen nodig... Valt dat niet een beetje mee? Nee, dat valt nogal tegen, vrees ik. Uw leesadditie is eeh...
Vandaag dus opgehaald.
Best wel mooi eigenlijk, die losse blaadjes, die heldere letters, die scherpe randen. En die kleine rotlettertjes op de iPhone lees ik nu ook. Toch maar mooi dat de wetenschappers optiek en lenzen hebben uitgevonden. Daar hebben veel mensen plezier van. Heb vandaag van Leeuwarden en de Prinsentuin met losse blaadjes aan de bomen genoten, alsof ik in een andere stad liep.
En Thomas zag veel beter en geloofde. |
Thomas.....zalig zijn zij die niet gezien zullen hebben en toch zullen geloven. Of misschien was je toch beter af met contactlenzen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 17:47
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dus U dacht u nog scherp zag? Eeeh, ja toch? Kunt u de blaadjes nog zien aan de bomen? Eeh, ik zie echt wel dat het groen is als u dat bedoelt tenminste... Ik heb wel een leesbrilletje, ja ik lees redelijk veel wel, eigenlijk. Zal ik uw ogen toch maar eens doormeten? Op uw leeftijd kijken weinig mensen meer echt scherp Nouja, als u dat graag wilt. Ik zie alles hoor. U ook. Ach meisje, de natuur is genadig: als vrouwen rimpels krijgen, hebben wij als mannen een leesbril nodig. U heeft echt een bril of contactlenzen nodig... Valt dat niet een beetje mee? Nee, dat valt nogal tegen, vrees ik. Uw leesadditie is eeh...
Vandaag dus opgehaald.
En Thomas zag veel beter en geloofde. |
Ik geniet met je mee Thomas want ik kan het me zó goed voorstellen! De wereld is mooi(er) mét bril of lenzen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 18:20
|
|
|
Dat ik vandaag weer thuis mocht komen uit het ziekenhuis en dat het ontlasten van het abces geslaagd is!
Weliswaar heb ik de komende 1,5 week nog wel een extra drain erbij, maar ach...dat mag de pret niet drukken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 18:25
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag weer thuis mocht komen uit het ziekenhuis en dat het ontlasten van het abces geslaagd is!
Weliswaar heb ik de komende 1,5 week nog wel een extra drain erbij, maar ach...dat mag de pret niet drukken |
Heel veel sterkte!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 18:28
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Heel veel sterkte!!! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WIMBRIEN639
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 19:48
|
|
|
Dat ik hier kon lezen dat het met Josina goed is gegaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 19:48
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik vandaag weer thuis mocht komen uit het ziekenhuis en dat het ontlasten van het abces geslaagd is!
Weliswaar heb ik de komende 1,5 week nog wel een extra drain erbij, maar ach...dat mag de pret niet drukken |
Fijn voor je Josina dat het goed is gegaan. Beterschap verder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 19:50
|
|
|
Fijn Josina! Ik hoop dat de rest óók mee mag vallen. Veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 21:08
|
|
|
José,
We hopen dat je snel beter mag worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 21:44
|
|
|
Hallo Josina. Heel fijn dat je weer thuis mocht komen met wat extra.s maar die gaat er ook weer uit en hoop dat je je dan beter mag voelen . Heel veel sterkte en GOD.s zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 21:47
|
|
|
Dat ik vandaag weer heb mogern meemaken dat onze HEER groot is want ik kreeg vanmorgen weer te horen dat de dokters op de scan gezien hebben dat alles nog steeds rustig is en dat ik weer een halfjaar mag wegblijven ik ben daar heel dankbaar voor. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 21:52
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat ik vandaag weer heb mogern meemaken dat onze HEER groot is want ik kreeg vanmorgen weer te horen dat de dokters op de scan gezien hebben dat alles nog steeds rustig is en dat ik weer een halfjaar mag wegblijven ik ben daar heel dankbaar voor. Sjalom. Martin |
Gefeliciteerd.
Meer kan ik niet zeggen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:08
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat ik vandaag weer heb mogern meemaken dat onze HEER groot is want ik kreeg vanmorgen weer te horen dat de dokters op de scan gezien hebben dat alles nog steeds rustig is en dat ik weer een halfjaar mag wegblijven ik ben daar heel dankbaar voor. Sjalom. Martin |
Fijn voor je, gefeliciteerd!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:10
|
|
|
Dank jullie wel voor alle beterschapswensen!! Dat doet een mens goed!
José
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:27
|
|
|
fijn Martin!!
Bijna alles is te koop behalve onze gezondheid!!! Van harte gefeliciteerd hoor. Geniet er maar van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:29
|
|
|
heel veel beterschap hoor meis.... wie weet komt er dan nogges een etentje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 9 augustus 2011, 22:45
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | heel veel beterschap hoor meis.... wie weet komt er dan nogges een etentje |
Haha, daar hou ik jullie aan
Btw...ook fijn om jou hier weer te zien!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 9 augustus 2011, 22:46
|
|
Naar boven |
|
|