Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 18:36
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Doe maar liever in de ban zetten, dan heb je rust. | en dan komen er misschien n paar mensen weer terug die nu aan de kant wachten tot het nu eindelijk eens uit is met dat liefdeloze gezanik heel de tijd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 18:37
|
|
|
MARGREET471 schreef: | en dan komen er misschien n paar mensen weer terug die nu aan de kant wachten tot het nu eindelijk eens uit is met dat liefdeloze gezanik heel de tijd. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET471
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 18:38
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mariska schreef: Klopt als een bus , visser.
ik zal je zeggen.....ik kotstte er bijna van. |
ik zal je zeggen, ik kots al n tijdje met je mee. hoelang nog?????????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 18:43
|
|
|
MARGREET471 schreef: | ik zal je zeggen, ik kots al n tijdje met je mee. hoelang nog????????????? |
Als jij het weet weten wij het ook Misschien vriendelijk vragen
telkens denk ik ik lees geen forum meer en ik schrijf echt niks, maar soms gaat het van zelf wordt dit net als jullie spuug en spuug zat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:13
|
|
|
Gelieve na gebruik schoon te maken voor de volgende patient..
Laatst aangepast door
|
MARISKA601
|
op donderdag 4 augustus 2011, 20:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:23
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ... geef je die bloemen volgend jaar maar... Als de taart maar lekker was |
Dan zijn het droogbloemen haha, die kunnen ook heel mooi zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 20:27
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Susanah
Je zou de oordoppen kunnen gebruiken die hebben zo ook in de F1 en die lui horen niets . Sjalom. Martin |
Die lui hebben dan niet zulke goede oren als ik, ik hoor het gekraak door mijn oordoppen heen... bovendien kan ik dan weer niet slapen vanwege de hartklop in mijn oren... maar goed bedankt voor de tip... het helpt me meer om God te vragen of ie me rust wil geven... dat helpt soms echt als het me teveel wordt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:17
|
|
|
MARISKA601 schreef: | nee , het zijn oplaadbare batterijen.. hele nieuwe gehaald bij appie... |
Hallo Mariska
Heb je ze wel uit het goede bakje gehaald want er zijn er verschillende hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ben ik ook met jou eens. Maar wat heeft het nog voor zin om op desbetreffende persoon te reageren? Het enigste wat je er mee bereikt is weer een tegenreactie waarin de bijbelteksten om je oren vliegen en waaraan de meesten zich dáár weer aan ergeren. Met als gevolg dat er haast geen één topic meer on-topic is/ blijft. |
Hallo Visser. Ben het daar helemaal mee eens want er komt geen einde aan. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | dat het abces in mijn buik wéér gegroeid en ontstoken is en dat ik dus wéér aan de antibiotica zit. Maar gelukkig hoef ik (nog) niet opnieuw opgenomen te worden in het ziekenhuis! |
Hallo Josina. Heel veel sterkt en GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 4 augustus 2011, 22:27
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Josina. Heel veel sterkt en GODs zegen. Sjalom. Martin |
Dank je wel Martin!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 10:36
|
|
|
Slechtste moment van de dag was vanmorgen, mezelf realiserend dat ik volgens de kalender weer een jaar ouder geworden ben, maar volgens de spiegel schijnbaar eeuwig gedoemd ben tot het leven van een 28-jarige Wanneer krijg ik nou ook es grijze haren en een ouwe kop net as velen van jullie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 10:38
|
|
|
[quote=PIETER649]Slechtste moment van de dag was vanmorgen, mezelf realiserend dat ik volgens de kalender weer een jaar ouder geworden ben, maar volgens de spiegel schijnbaar eeuwig gedoemd ben tot het leven van een 28-jarige Wanneer krijg ik nou ook es grijze haren en een ouwe kop net as velen van jullie [/quote
Leuk toch om er eeuwig jong uit te zien
Je zou Annet kunnen vragen je haren grijs te verven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 11:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | Slechtste moment van de dag was vanmorgen, mezelf realiserend dat ik volgens de kalender weer een jaar ouder geworden ben, maar volgens de spiegel schijnbaar eeuwig gedoemd ben tot het leven van een 28-jarige Wanneer krijg ik nou ook es grijze haren en een ouwe kop net as velen van jullie |
die grijze haren komen vanzelf als Esther opgroeit.
en die ouwe kop...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 11:30
|
|
|
Een spoortje grijs tussen een zwarte kop staat juist zo lief!!!! Charme!!! Maar ja dat is mijn mening... Ikzelf heb ook nog vrijwel geheel mijn eigen kleur...maar zie nu dat de grijze gloed wel erg hard gaat... Zou het altijd van verdriet en zorgen zijn...? Nee toch?? Alhoewel ik ken een vrouw van mijn eigen leeftijd die inderdaad een jaar had van veel zorgen en verdriet... Maar ook dan geheel van zwart naar grijs ging...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 11:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Een spoortje grijs tussen een zwarte kop staat juist zo lief!!!! Charme!!! Maar ja dat is mijn mening... Ikzelf heb ook nog vrijwel geheel mijn eigen kleur...maar zie nu dat de grijze gloed wel erg hard gaat... Zou het altijd van verdriet en zorgen zijn...? Nee toch?? Alhoewel ik ken een vrouw van mijn eigen leeftijd die inderdaad een jaar had van veel zorgen en verdriet... Maar ook dan geheel van zwart naar grijs ging... |
Ik betwijfel of het (alleen) met zorgen en verdriet te maken heeft Zeeland, want ik had mijn eerste grijze haren al op mijn 19e.....! 't Zit bij ons gewoon in de familie. (lang leve de haarverf! )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 11:40
|
|
|
MARIA576 schreef: | Ik betwijfel of het (alleen) met zorgen en verdriet te maken heeft Zeeland, want ik had mijn eerste grijze haren al op mijn 19e.....! 't Zit bij ons gewoon in de familie. (lang leve de haarverf! ) |
Of gewoon een roodharige zijn, gemiddeld genomen worden die amper grijs en als dat toch het geval is, vaak pas op hele late leeftijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 12:49
|
|
|
Dat ik terug kom van boodschappen doen en dingen lees op het forum waar mijn ogen zeer van doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:04
|
|
|
Dat ik net gebeld ben door het ziekenhuis dat ik maandag toch weer opgenomen wordt en dat dan via een operatie het abces in mijn buik verwijderd wordt
En dat pas over een maand mijn urineleider gemaakt kan gaan worden, weer opname en operatie dus
Dat ik dus nog die hele maand met een drain in mijn nier moet rondhobbelen
Dat er geen eind aan lijkt te komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:14
|
|
|
MARIA576 schreef: | Ik betwijfel of het (alleen) met zorgen en verdriet te maken heeft Zeeland, want ik had mijn eerste grijze haren al op mijn 19e.....! 't Zit bij ons gewoon in de familie. (lang leve de haarverf! ) |
Ja...dat klopt...ik had een meisje in de klas...(denk dat ik 16 was) ook zij en haar familieleden hadden het...Ik vond het zielig voor haar...
En meteen Josina maar heel veel sterkte wensen....
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 5 augustus 2011, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:16
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik net gebeld ben door het ziekenhuis dat ik maandag toch weer opgenomen wordt en dat dan via een operatie het abces in mijn buik verwijderd wordt
En dat pas over een maand mijn urineleider gemaakt kan gaan worden, weer opname en operatie dus
Dat er geen eind aan lijkt te komen |
Wat een ontzettende tegenvaller Josina! Gisteren leek het er nog anders uit te zien, toch? Ik bid voor je. Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:24
|
|
|
MARIA576 schreef: | Wat een ontzettende tegenvaller Josina! Gisteren leek het er nog anders uit te zien, toch? Ik bid voor je. Sterkte! |
Dank je wel!
Ja, idd. Maar inmiddels heb ik zo enorm veel tegenvallers achter de rug dat ik er bijna niet meer verbaasd van ben. Maar ik baal er wel weer flink van. Gelukkig lijkt wel de antibiotica zijn werk te doen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:24
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...dat klopt...ik had een meisje in de klas...(denk dat ik 16 was) ook zij en haar familieleden hadden het...Ik vond het zielig voor haar...
En meteen Josina maar heel veel sterkte wensen.... |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:44
|
|
|
Och balen zeg Josina, Heel veel sterkte met alles!!!
En veel geduld toegewenst.
Groet Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 13:49
|
|
|
MARY052 schreef: | Och balen zeg Josina, Heel veel sterkte met alles!!!
En veel geduld toegewenst.
Groet Mary |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 14:01
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Of gewoon een roodharige zijn, gemiddeld genomen worden die amper grijs en als dat toch het geval is, vaak pas op hele late leeftijd |
Dan moet ik je teleurstellen meis.........
of ben ik al op heel late leeftijd
Ik las ff verder....Josina, heel veel sterkte!!
Laatst aangepast door
|
IMKE917
|
op vrijdag 5 augustus 2011, 14:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 14:05
|
|
|
IMKE917 schreef: | Dan moet ik je teleurstellen meis.........
of ben ik al op heel late leeftijd
Ik las ff verder....Josina, heel veel sterkte!! |
Meen je dat nou? Weer een teleurstelling erbij
Maar dank je wel hoor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 15:51
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Dat ik net gebeld ben door het ziekenhuis dat ik maandag toch weer opgenomen wordt en dat dan via een operatie het abces in mijn buik verwijderd wordt
Heel veel sterkte Josina!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 16:03
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Heel veel sterkte Josina! |
Dank je wel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 5 augustus 2011, 16:15
|
|
|
Heel veel sterkte Josina.
|
|
Naar boven |
|
|