ChristianMatch

Forum

Welkom terug
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 10 Volgende
ChristianMatch forum index » Over ChristianMatch
Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:41

PIETER649 schreef:
Chatuliem hoort gewoon bij cm zoals het steeltje aan de appel hoort Boze smiley

Alleen jammer dat hij zich zo vlot op de kast laat jagen waardoor hij onbezonnen terugreageerd zodat hij n ban aangesmeerd krijgt Huilende smiley, smiley in tranen

Pieter, uitlokken is kinderachtig

Ik vraag me af of de uitlokkers een waarschuwing hebben gekregen, 'k vermoed van niet omdat het heel subtiel gebeurt. Al is het voor mijn tijd geweest, ik volg het forum al wel een poosje op afstand. En het valt echt op! Er zijn een paar mensen, ze kennen Chat langer dan vandaag, die op bijna iedere opmerking van Chat fel (soms zelfs sarcastisch) reageren. Het is overduidelijk met meerderen tegen één, wat ik sowieso al laag vind. Ik kan hun irritatie absoluut niet inleven, heb daar ook nooit last van (gehad). En ik ben het echt niet altijd met hem eens. Hij kan wel hele mooie dingen zeggen. Ik zou graag willen, dat Chat terug komt. 'k Kan me ook voorstellen dat hij er zijn buik van vol heeft.

Thomas, je hebt het duidelijk verwoord!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 19:50

PIETER649 schreef:
Chatuliem hoort gewoon bij cm zoals het steeltje aan de appel hoort Boze smiley

Alleen jammer dat hij zich zo vlot op de kast laat jagen waardoor hij onbezonnen terugreageerd zodat hij n ban aangesmeerd krijgt Huilende smiley, smiley in tranen

Pieter, uitlokken is kinderachtig

Het is voor mij onbegrijpelijk, dat, áls Chat geband is, niet meerderen een ban hebben gekregen.
Ik las al langere tijd de reacties op bijdragen van Chat, die me een naar gevoel gaven.
Ik ben het ook helemaal met Thomas eens, en hoop dat Chat terug komt.
Als een aantal mensen zich irriteren aan zijn bijdragen, zou ik diegenen willen adviseren om zijn reacties op een opbouwende manier van kritiek te voorzien.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 8 oktober 2011, 21:24
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:20

THOMAS968 schreef:
Dat op de kast laten jagen is niet handig maar de bejegening door de treiteraars op CM is het echte probleem. Ik vind dat gedoe met een ban wat kinderachtig maar wees dan consequent en geef zowel Chat als het belagende groepje dames een ban. Ik vind het erg vermoeiend om na elke reactie van Chat me eerst door de massa haatdragende reacties te moeten worstelen waarbij iedereen kan zien dat het puur op de persoon gespeeld is - al wordt het als argumentatie verpakt. Het is niet handig maar wel in te voelen dat Chat dan uit de bocht vliegt.

Chat en ik zijn het op veel punten oneens en dat weet iedereen die het forum een beetje volgt ook wel. Chat is duidelijk niet in de wieg gelegd voor diplomaat maar de discussie is altijd fair geweest en zonder steken onder de gordel. Chat terug en het kliekje alleen reageren als het ook echt inhoud geeft, dat lijkt me een goed plan. Goed voor CM en goed voor een echte discussie. Verder vraag ik me af of men zich wel voldoende realiseert hoe dit menselijk gezien aan moet komen als je eerst het bloed onder de nagels vandaan gehaald wordt - en dat hebben we allemaal zien gebeuren - en je vervolgens nog een ban krijgt ook, terwijl een groepje belagers er kennelijk makkelijker van af komt. Het gaat in ieder geval in tegen mijn rechtvaardigheidsgevoel en ik vind het ook niet passen bij een site als deze. Ik hoop dat Chatuliem terug komt - want Chat en CM horen bij elkaar - maar ik kan me goed voorstellen dat hij zich unfair behandeld voelt en er voor nu genoeg van heeft.

Thomas, vrijheid van meningsuiting is een grondrecht, maar dat is niet de vrijheid om alles maar te kunnen zeggen.

Ja...Thomas...fijn stukje....
Ik zag het...hoorde het...maar ben niet de persoon die alles goed kan verwoorden...en tsja...kruip dan in een hoekje...en zwijg...
Weet je...beter de juiste woorden...goed uitgesproken...dan de onjuiste...op de onjuiste manier en daardoor iemand veel verdriet doen...
Das mijn visie..ook al zal die niet altijd sterk zijn...maar dat ben ik ook niet altijd!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 12:41

ZEELAND736 schreef:
Ja...Thomas...fijn stukje....
Ik zag het...hoorde het...maar ben niet de persoon die alles goed kan verwoorden...en tsja...kruip dan in een hoekje...en zwijg...
Weet je...beter de juiste woorden...goed uitgesproken...dan de onjuiste...op de onjuiste manier en daardoor iemand veel verdriet doen...
Das mijn visie..ook al zal die niet altijd sterk zijn...maar dat ben ik ook niet altijd!!!

Het is toch al goed dat je instemmend reageert op het stukje? En dat je het er mee eens bent dat er niet altijd vriendelijk met Chatuliem omgegaan wordt door sommige mensen???
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 12:54

WILLEMIJN232 schreef:
Het is toch al goed dat je instemmend reageert op het stukje? En dat je het er mee eens bent dat er niet altijd vriendelijk met Chatuliem omgegaan wordt door sommige mensen???

Wat ik(ook)waardeer in Chat is dat hij kwetsbare mensen vaak in bescherming neemt(ipv ze te overheersen) en liever zelf gaat/moet gaan dan dat hij hen meesleurt.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 13:12

LEANNE226 schreef:
Wat ik(ook)waardeer in Chat is dat hij kwetsbare mensen vaak in bescherming neemt(ipv ze te overheersen) en liever zelf gaat/moet gaan dan dat hij hen meesleurt.

Het is gewoon een goed mens Leanne die weet wat omzien naar elkaar inhoudt......Zijn mischien wat ongelukkige manier van uitdrukken soms maakt dat mensen hem anders zien dan hij is denk ik....
En ik heb er gewoon moeite mee dat mensen die zich christelijk noemen of pretenderen te zijn zo met iemand omgaan......
Juist die verborgen boodschappen zijn zo flauw........
Ik ben het ook zelden met hem eens maar de dialoog met hem over dit soort dingen is wel erg waardevol.......en zeker een aanwinst voor het forum......Je hebt nog eens wat te lezen ipv stuk voor stuk maar door te scrollen omdat er gesprekken gevoerd worden die erg persoonlijk zijn en voor een ander ook niet interessant.....
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:20

WILLEMIJN232 schreef:
Mooie reactie Thomas ! En nu maar hopen dat de redactie van CM dit leest en dat Chatuliem inderdaad zelf ook terug wil komen........ Engeltje smiley

Want geloof maar dat het niet leuk is als je na iedere opmerking op het forum zo'n lading kritiek over je heen krijgt......
Hij zegt wel wat vele anderen denken......

Dat denk ik ook Willemijn!
Maar dan wat anderen niet durven uit te spreken om dat men bang is de 'strondemmer'over zich heen te krijgen.

Persoonlijk ben ik me er niet zo heel ergvan bewust geweest dat hij werkelijk onheus bejegend werd. Misschien ook omdat ik mijzelf vrijwel nooit persoonlijk aangevallen voel, al kan ik me voorstellen dat anderen hier wel last van hebben.
Ik vind het erg dat dit voor sommigen een reden is om weg te gaan van CM. Werd er maar wat meer begrepen dat een discussie pas echt de moeite waard is als men van mening verschilt. Het is naar mijn idee juist DE manier om tot een ruimer inzicht van zaken te komen

Laatst aangepast door
JOLAN931
op zondag 9 oktober 2011, 22:23
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:27

JOLAN931 schreef:
Dat denk ik ook Willemijn!
Maar dan wat anderen niet durven uit te spreken om dat men bang is de 'strondemmer'over zich heen te krijgen.

Persoonlijk ben ik me er niet zo heel ergvan bewust geweest dat hij werkelijk onheus bejegend werd. Misschien ook omdat ik mijzelf vrijwel nooit persoonlijk aangevallen voel, al kan ik me voorstellen dat anderen hier wel last van hebben.
Ik vind het erg dat dit voor sommigen een reden is om weg te gaan van CM. Werd er maar wat meer begrepen dat een discussie pas echt de moeite waard is als men van mening verschilt. Het is naar mijn idee juist DE manier om tot een ruimer inzicht van zaken te komen

Ben ik met je eens.....
Maar stel dat ik om jou weg zou gaan van cm dan zegt het toch niets over jou maar wel een heleboel over mijzelf.......
Naar boven

Auteur Bericht
MARYAN401

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:37

WILLEMIJN232 schreef:
Ben ik met je eens.....
Maar stel dat ik om jou weg zou gaan van cm dan zegt het toch niets over jou maar wel een heleboel over mijzelf.......

Toch vind ik het ergens jammer dat iemand als Roady, was nog maar kort lid, min of meer weggepest (klinkt misschien iets te zwaar) wordt. Hij moet toch ook zijn mening kunnen zeggen.

Laatst aangepast door
MARYAN401
op zondag 9 oktober 2011, 22:38
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:42

MARYAN401 schreef:
Toch vind ik het ergens jammer dat iemand als Roady, was nog maar kort lid, min of meer weggepest (klinkt misschien iets te zwaar) wordt. Hij moet toch ook zijn mening kunnen zeggen.

Natuurlijk kan je je mening zeggen maar dan moet je ook kunnen accepteren dat mensen het absoluut niet met je eens zijn....en aan jouw opvattingen een hele andere draai kunnen geven....En dat kan natuurlijk best lastig zijn als het om zaken gaan die je hart raken.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 08:56

Goedemorgen Chatuliem! Welkom terug en voel je ook welkom...... Lachende smiley
Fijn dat we onze meningen weer eens kunnen toetsen.....
Naar boven

Auteur Bericht
BILLY701

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:40

Goedemorgen Chatuliem
Welkom terug op CM
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 09:54

BILLY701 schreef:
Goedemorgen Chatuliem
Welkom terug op CM
hoi Billy, leuk dat je er bent.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:20

CHATULIEM619 schreef:
hoi Billy, leuk dat je er bent.

He Chatuliem, leuk dat je terug bent, al is het volgens mij wel een paar dagen later dan verwacht ... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIAN519

BerichtGeplaatst: maandag 10 oktober 2011, 12:34

CROSSROAD317 schreef:
He Chatuliem, leuk dat je terug bent, al is het volgens mij wel een paar dagen later dan verwacht ... Twijfelende smiley

Ja, fijn dat je er weer bent..je houdt de discussies spannend... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 19:08

Ik ben weer even terug lieve mensen.
Voor een maandje zoals het nu lijkt.

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 20:09

MARY052 schreef:

Mary

welkom terug Mary!
Naar boven

Auteur Bericht
JOLAN931

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 21:17

WILLEMIJN232 schreef:
Ben ik met je eens.....

Misschien wel Knipoog smiley
ik zou het wel waarderen als je me even een mailtje zou sturen dat je om mij wegging. Het kan verhelderend werken, en misschien blijf je dan toch Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: donderdag 13 oktober 2011, 22:12

Welkom "thuis" Mary Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIMPERNEL883

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 17:40

welkom terug Marry 942.

groet pimp.
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 21:22

PIMPERNEL883 schreef:
welkom terug Marry 942.

groet pimp.

Marry weer hier? Welkom "thuis"
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 22:51

HERMAN388 schreef:

Lieve Pimpy en Herman, dank jullie wel voor het warme welkom! Ik heb jullie gemist hoor! Dikke kus!
Marry
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 22:53

MARY052 schreef:

Mary

Welkom terug Mary, ik hoop dat ze ons niet gaan verwarren, mijn naam heeft twee r -en en ik ben ook net terug. Veel chatplezier en welkom thuis!

Laatst aangepast door
MARRY942
op zaterdag 15 oktober 2011, 23:00
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 oktober 2011, 23:57

HERMAN388 schreef:

Nou thuis????? Het zou niet best zijn als CM je thuis is......... Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 01:21

Welkom weer op CM.... Marry en mary
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 10:39

Bedankt allemaal voor jullie: welkom

Thuiskomen is een groot woord maar eerlijk is eerlijk: het voelt wel weer heel goed om hier te zijn, dus wat dat betreft! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 17:43

WILLEMIJN232 schreef:
Nou thuis????? Het zou niet best zijn als CM je thuis is......... Verraste, verbaasde smiley
Nou, Willemijn, ik draaide al een heel poosje mee als CM lid, enneh....ik voel me hier zeker thuis! Heerlijk om weer terug te zijn!
Naar boven

Auteur Bericht
MARRY942

BerichtGeplaatst: zondag 16 oktober 2011, 17:43

LEONARD480 schreef:
Welkom weer op CM.... Marry en mary

Dank je wel Leonard Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100