Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Even vraagje van een niet-picknicker, maar dit is me al vaker opgevallen als er iets georganiseerd word.
Als Hannah een picknick organiseerd lijkt het me ook dat je de organisatie bij Hannah laat en niet zelf in gaat vullen wat er gedaan moet worden. Als je een leuk idee hebt voor zo'n dag geeft dat dan gewoon aan haar door maar ga er niet je eigen feestje van maken.
Niet overal hoeft toch een diepzinnige christelijke ondertoon te hebben? Dit werd georganiseerd als een picknick voor alleenstaande ouders waar ook mensen zonder kinderen van harte welkom zijn, maar ik weet uit ervaring dat zeker alleenstaande ouders wel eens heel veel behoefte hebben aan een ontspannen, luchtig samenzijn met anderen. | dat bedoelde ik ook annette maar sommigen willen het dan toch weer anders
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:40
|
|
|
ANITA324 schreef: | Ik vind het gewoon diep, diep, diep, en diep triest en verder wil ik geen woord aan geven. |
Wat vind jij precies triest? Het feit dat dat niet een hele picknick aan jouw wensen aangepast word?
Jij bent echt vrij om te organiseren wat je wil hier, maar geef een ander die vrijheid dan ook.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:45
|
|
|
ANITA324 schreef: | Ik vind het gewoon diep, diep, diep, en diep triest en verder wil ik geen woord aan geven. |
Relativeren Anita, het was jouw wens, maar de opzet was gezelligheid. Dat jij daar een andere invulling aan zou hebben gegeven, prima, maar zo werkt het niet altijd. En teleurstelling kan hard aankomen, denk er eens over na en probeer dat dan een plaats te geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:48
|
|
|
er is al een nieuw topic, voor een praise-picknick dus liefhebbers kunnen zich melden.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:49
|
|
|
HANNAH810 schreef: | er is al een nieuw topic, voor een praise-picknick dus liefhebbers kunnen zich melden....... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:50
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Relativeren Anita, het was jouw wens, maar de opzet was gezelligheid. Dat jij daar een andere invulling aan zou hebben gegeven, prima, maar zo werkt het niet altijd. En teleurstelling kan hard aankomen, denk er eens over na en probeer dat dan een plaats te geven. |
Aha,daar is het vaderfiguur al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANS521
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:50
|
|
|
Beste Hannah,
Wat een geweldig initiatief !! een samen-zijn op de hei, hopend op mooi weer natuurlijk.
belangrijk is denk ik voor een ieder dat hij of zij zich prettig voelt, zonder verplichtingen om deel te nemen aan allerlei activiteiten, gewoon er zijn is genoeg.
de hei........... een plaats om heerlijk te zitten, te wandelen, te eten en wat te drinken, gesprekken te voeren met wie je maar wil, gewoon relaxed dus......... een prachtige door God ons gegeven mooie plek.
dus ik zou zeggen : laten we er met elkaar een gezellig samen zijn van maken en laten we de hokjes waarin we (soms) denken maar eens thuis laten.
Groeten en ga zo door !! Hans
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 19:51
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Hannah,
ik wil me er niet mee bemoeien (kom uit de zorg dus dat is lastig.....) maar heb je ook een slecht weer scenario......?
Willemijn |
sorry wilemijn, k had je berichtje misgelopen; misschien een grote ballorig oid? of heb jij wellicht goede ideeen? overigens; t is geen bemoeien hoor, haha, meer meedenken toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:18
|
|
|
Asljeblieft laat we de kerk in het midden houden.
De piknick is eerste instantie bedoeld voor de kinderen.
Tevens kan het een leuke ontmoeting zijn met anderen samen. Ga er geen "hekseketel" van maken. de vogels en anderen zingen wel van hun eigen, op de heide. Geniet daar van.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:20
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | kom je toch ook nog stiekum wel? |
ik zal wel 'moeten', anders blijft Grace+kids op het station Ede staan...en een ritje in een Saab is toch iets wat je een mens niet wil onthouden, he....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:27
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik zal wel 'moeten', anders blijft Grace+kids op het station Ede staan...en een ritje in een Saab is toch iets wat je een mens niet wil onthouden, he....
|
Of gaat de "saab" anders niet verder.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:29
|
|
|
ANITA324 schreef: | Het is toch een vrije Nederland toch of niet soms? In de Chatbox waren er meerdere mensen die zich daar wat voor voelden moet er dan 2 of 4 zijn die het niet leuk vinden het te niet doen terwijl de rest geen hinder van hebben
Overal waar ik naar uitjes ga mis ik die diepgaande inhoud en dat is gewoon te triest voor woorden het geeft gewoon dat de overmacht van deze wereld de kop op doet steken en de christelijke inhoud maar in de doofpot worden gehouden zeer triest vind ik dat.
Het grote deels is meer voor de fun van lange leve de lol bij al die uitjes waar ik aan meedeed lieve broeders en zusters wat houdt naar eerlijkheid de Christelijke inhoud voor u/jou werkelijk in?
Wie is Jezus Christus werkelijk voor jou?
Shalom,
Een zuster |
Hoi Anita,
Ik denk dat als je met een heleboel mensen weggaat de meeste stemmen gelden denk je niet? En volgens mij ben jij een van de weinigen die het prettig vind om dan te zingen..... Dan kan je er voor kiezen om niet mee te gaan en een gezellige middag mislopen of een gezellige (niet zingende) picknick hebben.... En ik wist het wel als ik jou was......ik zou lekker meegaan...... En dat heeft echt helemaal niets met christelijk of niet christelijk te maken....
Willemijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:29
|
|
|
MAR907 schreef: | Of gaat de "saab" anders niet verder. |
ik bespeur enige jalouzie?
Laatst aangepast door
|
GRIFFIN748
|
op woensdag 5 mei 2010, 20:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 20:39
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | ik bespeur enige jalouzie?
|
Wie weet? Grijns
Laatst aangepast door
|
MAR907
|
op woensdag 5 mei 2010, 20:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:33
|
|
|
MAR907 schreef: | Wie weet? Grijns |
wat zijn mijn kids en ik dan bofferds dat we in die speciale saab mee mogen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:37
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Even vraagje van een niet-picknicker, maar dit is me al vaker opgevallen als er iets georganiseerd word.
Als Hannah een picknick organiseerd lijkt het me ook dat je de organisatie bij Hannah laat en niet zelf in gaat vullen wat er gedaan moet worden. Als je een leuk idee hebt voor zo'n dag geeft dat dan gewoon aan haar door maar ga er niet je eigen feestje van maken.
Niet overal hoeft toch een diepzinnige christelijke ondertoon te hebben? Dit werd georganiseerd als een picknick voor alleenstaande ouders waar ook mensen zonder kinderen van harte welkom zijn, maar ik weet uit ervaring dat zeker alleenstaande ouders wel eens heel veel behoefte hebben aan een ontspannen, luchtig samenzijn met anderen. |
helemaal met je eens annet ; juist in het eenvoudige genieten en ontspannen is vreugde,en daar is niets mis mee.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 21:46
|
|
|
GRACE585 schreef: | wat zijn mijn kids en ik dan bofferds dat we in die speciale saab mee mogen |
nu schiet het me ineens weer te binnen. mag ik je mijn oprechte excuses aanbieden Grace? ik ben er een poosje tussenuit geweest hier, en heb er helemaal niet meer aan gedacht!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAR907
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:10
|
|
|
GRACE585 schreef: | wat zijn mijn kids en ik dan bofferds dat we in die speciale saab mee mogen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:20
|
|
|
MAR907 schreef: | |
Nou Griffin, nu lees je het eens van een ander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEO571
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 22:33
|
|
|
Waarom ga je er zo op door Anita? Je ziet de reactie's, dus laat het voor wat het is nu. Heel veel mensen hebben zich opgegeven voor een gezellige picknick en niet voor een praise picknick. De reactie's zijn duidelijk dus respecteer die dan ook. Mijn kids zitten er ook niet op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Maak er niet zo'n punt van dus Anita. Laat een ieder in z'n waarde. Je bedoelt het goed en dat weet God echt wel. Laat idd wat Suz zegt door de houding van je hart zien dat je een Christen bent.
Groetjes en tot dan Leo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIEKE897
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:49
|
|
|
LEO571 schreef: | Waarom ga je er zo op door Anita? Je ziet de reactie's, dus laat het voor wat het is nu. Heel veel mensen hebben zich opgegeven voor een gezellige picknick en niet voor een praise picknick. De reactie's zijn duidelijk dus respecteer die dan ook. Mijn kids zitten er ook niet op te wachten moet ik eerlijk zeggen. Maak er niet zo'n punt van dus Anita. Laat een ieder in z'n waarde. Je bedoelt het goed en dat weet God echt wel. Laat idd wat Suz zegt door de houding van je hart zien dat je een Christen bent.
Groetjes en tot dan Leo |
wat kunnen sommige mensen toch goed gevoelens verwoorden....ik sluit me hier bij aan, dank je Leo!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEACEDOVE820
|
|
Geplaatst: woensdag 5 mei 2010, 23:59
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | wat kunnen sommige mensen toch goed gevoelens verwoorden....ik sluit me hier bij aan, dank je Leo! |
Hier kan ik dan ook alleen maar Amen op zeggen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 01:50
|
|
|
MARIEKE897 schreef: | Nou Griffin, nu lees je het eens van een ander |
waar het een beetje mank gaat is hier: de 9-3 is geen Saab-Saab, maar een veredelde slOpel Vectra. mijn 9000 is overigens ook geen Saab-Saab, maar die zit er wel dichter in de buurt. ik heb wel eens de uitspraak gehoord: 'de 9000 is de beste Saab ooit gebouwd'...
maar ja, wat maakt een Saab een Saab-Saab? niet enkel de plek van het contactslot in de middenconsole, tussen de voorstoelen.
(een béétje off-topic, geloof ik )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 10:29
|
|
|
Daarom zeg ik ook geen woorden maar daden En ik kom toch Mocht men het niet leuk vinden ik ben die ik ben en blijf lekker mezelf
Ik zie jullie graag tegemoet
Shalom,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 13:07
|
|
|
ANITA324 schreef: | Daarom zeg ik ook geen woorden maar daden En ik kom toch Mocht men het niet leuk vinden ik ben die ik ben en blijf lekker mezelf
Shalom,
Anita
| Ik begrijp je antwoord niet zo goed als ik eerlijk ben Anita.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMRE695
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 13:18
|
|
|
[quote=ANITA324]Daarom zeg ik ook geen woorden maar daden En ik kom toch Mocht men het niet leuk vinden ik ben die ik ben en blijf lekker mezelf
Shalom,
Anita
Ik zing wel een liedje met jou mee, Anita. Wie in wil vallen, mag meezingen. Misschien bestaat er toch behoefte aan een stukje samenzang. Een soort opwekking zo vlak voor de Pinksteren. Alleen: niemand moet zich verplicht voelen. Daar zijn we dan weer Nederlanders voor, hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 13:31
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Ik begrijp je antwoord niet zo goed als ik eerlijk ben Anita. |
Hoeft ook niet chat heej chat lust jij ook boffert?
Laatst aangepast door
|
ANITA324
|
op donderdag 6 mei 2010, 13:37
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: donderdag 6 mei 2010, 13:34
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NISHA834
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 01:44
|
|
|
[quote=IMRE695]
Niet opnieuw beginnen imre,,, Hannah had het keurig opgelost er komt een praise-picknick...
@ Anita, ik heb met verbazing jouw bijdrage gelezen. Gaat het je nog wel om Hem of om jezelf? Inderdaad, ik begrijp je af en toe niet meer...Eerst ga je er helemaal voor en door een negatieve reactie draai je om als een blad aan de boom...
@ Leo, keurig verwoord, ik sluit me er bij aan, kon het zelf niet beter verwoorden!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA324
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 mei 2010, 05:41
|
|
|
[quote=NISHA834]
Lieve Nisha,
Een mens heeft 2 kanten Een mooie kant en Een niet mooie kant
In welke vorm Laat je vormen?
Door je eigen ik of door Christus?
Ook een mens zoals jij en ik Kennen de Here Jezus En zijn we kinderen van onze Vader
Maar de ene dag is niet hetzelfde Als de andere dagen dat je blij voelt Ook ik ken verdriet en boosheid Heilig ben ik zeer zeker niet Gelukkig niet ook ik ken mijn fouten
Niet om mij op een voetstuk te zetten Is nooit mijn bedoeling erop geweest Wil juiste meer Christus centraal stellen Ja ook hier meer op CM
Weetje het is heel makkelijk om elkaar onderuit te halen en elkaar tegen de haren in te vliegen of wat dan ook Maar is dat nou de bedoeling omdat als christenen te doen? Neej is het antwoord zo werkt dat niet maar we doen dat wel Dat geeft aan dat we in een zondeval leven maar tegelijke tijd leven we wel in die genade tijd door onze Vader heen Mogen we van onze fouten leren en groeien in geloof Ieder mens ook ik mag elke dag weer nieuwe dingen leren Als we dan ook daarvoor bereidt zijn omdat te willen aanvaarden Dus ja mocht ik iets verkeerds hebben gedaan of iemand hebben pijn gedaan door kwetsende opmerkingen en woorden dan spijt mij dat wel
Hartelijke groeten,
Anita
|
|
Naar boven |
|
|