ChristianMatch

Forum

man en vrouw; hoe zit het nou......?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:43

MIEKE364 schreef:
Leonard, volgens mij bedoelt Thomas dat gelijkwaardigheid betekent dat vrouw en man gelijkwaardige wezens zijn. De een is niet belangrijker dan de ander wel anders.
Als een vrouw zich geborgen en veilig voelt in haar relatie betekent dat niet dat zij zich minder voelt dan de man. Juist kan een vrouw goed tot haar recht komen in haar vrouwelijkheid als ze zich beschermd voelt door haar man. Daarin kan de man zich ook goed tot zijn recht voelen komen omdat de vrouw zich veilig en geborgen bij hem voelt. Hun intrinsieke waarde wordt daardoor niet aangetast. Eerder worden hun vrouwelijkheid en mannelijkheid bevestigd en daarmee hun gelijkwaardigheid.

Bedankt Mieke leren doen we elke dag niet en door de discussie krijg je een beter beeld waar het werkelijk om draait. Ja ik kan heel ver mee met je stelling en is vanuit de vrouw geredeneerd en daar past het beeld van veiligheid en geborgenheid inderdaad volledig in dat beschermende factor.

Goed kijken we even terug wat de onderzoekers vaststelden van soms is een ongelijkwaardige relatie beter voor de vrouw en dus hoe verklaren we dat of stellen we bij voorbaat dat de onderzoekers er volledig naast zaten.

Tuurlijk als ik getrouwd zou zijn me volledig voor de partner gaan om haar gelukkig te maken. Je kunt pas zelf gelukkig worden wanneer je ziet en merkt dat zij ook heel gelukkig is in de relatie. Ook ik weet wat een vrouw nodig heeft en dan krijg je ook wisselwerking tussen beide seksen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:50

ELSKE510 schreef:

Mieke schreef: Als een vrouw zich geborgen en veilig voelt in haar relatie betekent dat niet dat zij zich minder voelt dan de man. Juist kan een vrouw goed tot haar recht komen in haar vrouwelijkheid als ze zich beschermd voelt door haar man. Daarin kan de man zich ook goed tot zijn recht voelen komen omdat de vrouw zich veilig en geborgen bij hem voelt. Hun intrinsieke waarde wordt daardoor niet aangetast. Eerder worden hun vrouwelijkheid en mannelijkheid bevestigd en daarmee hun gelijkwaardigheid.

PPPFFFF Mieke, zelf had ik het nooit zo bekeken, maar ik denk dat je gelijk kan hebben.
Maar het kan per mens toch ook wel verschillend zijn.

zeker Elske, niet iedere vrouw is hetzelfde in haar beleving en dat geldt natuurlijk ook voor de heren der schepping.

Laatst aangepast door
MIEKE364
op dinsdag 1 maart 2011, 22:53
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:51

THOMAS968 schreef:
Het is toch mijn indruk dat veel vrouwen streven naar veiligheid en geborgenheid in een relatie met een man. Als dat zo is dan wordt de relatie daarmee toch niet ongelijkwaardig?

Thomas, gelijkwaardig en gelijk is niet hetzelfde.

Klopt Thomas. Dat was waarop ik ook doelde met:
Rest me nog te vermelden dat naast het geven en ontvangen van steun er uiteraard veel meer aspecten zijn die ertoe leiden dat je de relatie al dan niet of gelijkwaardig ervaart.

En idd: gelijkwaardig is absoluut niet hetzelfde als gelijk, maar daar heb ik in een eerdere bijdrage al het nodige over gezegd. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op dinsdag 1 maart 2011, 22:58
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:54

ELSKE510 schreef:
Beetje vuur erbij.

Stelling:
In verhouding met vrouwen is 75% van de mannen wat autistisch.

Knipoog smiley

Clown smiley Smiley die vol vragen zit

Dit is inderdaad met vuur spelen Elske en weet wel wat je bedoeld maar dat is een totaal andere discussie. Persoonlijk vond ik het nogal wat om over autistisch gedrag te spreken, want daarmee verhef je in zekere zin toch op een bepaalde hoogte. Misschien kun je afvragen wat je wilt van het mannelijk geslacht. Stel de verwachting is dat de man de vrouw veiligheid en geborgenheid bied en daarnaast op vele fronten haar tot steun is vind ik het een beetje een aparte stelling. Weet van vele mannen waar dit totaal niet op gaat en uitzonderingen daar gelaten maar die heb je ook onder de vrouwen
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:55

THOMAS968 schreef:
Feministes hebben geen verstand van vrouwen....

Thomas, op glad ijs....Engeltje smiley

Geloof het of niet Thomas: als vrouw ben ik het volledig met je eens. Sterker nog: ze hebben ook geen verstand van mannen volgens mij Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 22:56

LEONARD480 schreef:
Bedankt Mieke leren doen we elke dag niet en door de discussie krijg je een beter beeld waar het werkelijk om draait. Ja ik kan heel ver mee met je stelling en is vanuit de vrouw geredeneerd en daar past het beeld van veiligheid en geborgenheid inderdaad volledig in dat beschermende factor.

Goed kijken we even terug wat de onderzoekers vaststelden van soms is een ongelijkwaardige relatie beter voor de vrouw en dus hoe verklaren we dat of stellen we bij voorbaat dat de onderzoekers er volledig naast zaten.

Tuurlijk als ik getrouwd zou zijn me volledig voor de partner gaan om haar gelukkig te maken. Je kunt pas zelf gelukkig worden wanneer je ziet en merkt dat zij ook heel gelukkig is in de relatie. Ook ik weet wat een vrouw nodig heeft en dan krijg je ook wisselwerking tussen beide seksen.

Prima dat je het zo opvat, Leonard.
Een ongelijkwaardige situatie is volgens mij te allen tijde ongezond. Uiteraard kan het zo zijn dat iemand zich daarbij prettig voelt, als beide partners daarmee tevreden zijn lijkt het mij ok.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:07

WILLEMIJN232 schreef:
Ik ben dan toch wel benieuwd hoe Chatuliem de rol van de vrouw anno 2011 in een relatie ziet?
Waarom leg je bepaalde bevoegdheden bij de man? Als je binnen een relatie daar een andere vorm voor kiest is het toch prima?
Als je het er samen maar over eens bent....
Tja in mijn ruimschootse ervaring met vrouwen hier op de site, valt me altijd een bepaalde tegenstrijdigheid op bij de meesten. Aan de ene kant willen ze het allerliefste de taak van moeder 24/7 behouden, aan de andere kant vinden ze werk ook wel leuk en lekker...De meesten zitten met een schuldgevoel als ze werken en aan de andere kant willen ze het ook niet aan de kant zetten. Er wordt vaak gezegd, dat men alleen maar werkt omdat het moet, maar in de meeste gevallen zouden ze zich geen raad weten om 24/7 moeder en huisvrouw te zijn.

Deze ambivalente houding heeft natuurlijk ook zijn gevolgen voor de houding van de man. Meestal komt ie thuis en moet hij zich storten op de huishouding en de kinderen..het is er allemaal niet gemakkelijker op geworden.

Ik blijf toch in het priesterschap van de man geloven, omdat ik nu eenmaal zie in de bijbel dat er duidelijk twee verschillende taken zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:15

CHATULIEM619 schreef:
Tja in mijn ruimschootse ervaring met vrouwen hier op de site, valt me altijd een bepaalde tegenstrijdigheid op bij de meesten. Aan de ene kant willen ze het allerliefste de taak van moeder 24/7 behouden, aan de andere kant vinden ze werk ook wel leuk en lekker...De meesten zitten met een schuldgevoel als ze werken en aan de andere kant willen ze het ook niet aan de kant zetten. Er wordt vaak gezegd, dat men alleen maar werkt omdat het moet, maar in de meeste gevallen zouden ze zich geen raad weten om 24/7 moeder en huisvrouw te zijn.

Deze ambivalente houding heeft natuurlijk ook zijn gevolgen voor de houding van de man. Meestal komt ie thuis en moet hij zich storten op de huishouding en de kinderen..het is er allemaal niet gemakkelijker op geworden.

Ik blijf toch in het priesterschap van de man geloven, omdat ik nu eenmaal zie in de bijbel dat er duidelijk twee verschillende taken zijn.

Ik vind het toch wat dik aangezet dat priesterschap van de man. Volgens mij is het niet iedere man gegeven het priesterschap te vervullen enkel gebaseerd op het feit dat hij man is. Kan je me uitleggen hoe je aan die betiteling komt?

Overigens ben ik het met je eens dat de man en de vrouw intrinsiek verschillende wezens zijn maar nergens staat geschreven dat een vrouw niet buitenshuis mag werken en dat een man geen huishoudelijke taken mag verrichten. Priesterschap of niet.

Ben benieuwd naar je toelichting
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:16

ELSKE510 schreef:
Beetje vuur erbij.

Stelling:

Knipoog smiley

Clown smiley Beetje off topic lijkt me. Als je dit serieus bedoeld, dan lijkt het me dat je hier maar even een ander topic over moet openen, want deze stelling past niet helemaal in de lijn van deze discussie. Die gaat namelijk over de rolverdeling tussen de man en vrouw. Mocht je er inderdaad een nieuwe discussie over openen, geef dan ook even aan met welk wetenschappelijk en generaliseerbaar onderzoek je deze stelling meent te kunnen onderbouwen, want persoonlijk vind ik het nogal een zware uitspraak. Boze smiley

Als je dit grappig hebt bedoeld Gefrustreerde smiley voel ik me geroepen om jou erop te wijzen dat dergelijke grapjes ongelofelijk kwetsend kunnen over komen op mensen met verwanten die autisme hebben. Ik heb een paar vriendinnen met kinderen die matig tot zeer zwaar autistisch zijn en geloof me daar is niets grappigs aan. Autisme is gewoon een serieuze en vaak ernstige handicap. Daar maak je net zo min grapjes over als over een willekeurige andere handicap. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:18

MIEKE364 schreef:
Leonard, volgens mij bedoelt Thomas dat gelijkwaardigheid betekent dat vrouw en man gelijkwaardige wezens zijn. De een is niet belangrijker dan de ander wel anders.
Als een vrouw zich geborgen en veilig voelt in haar relatie betekent dat niet dat zij zich minder voelt dan de man. Juist kan een vrouw goed tot haar recht komen in haar vrouwelijkheid als ze zich beschermd voelt door haar man. Daarin kan de man zich ook goed tot zijn recht voelen komen omdat de vrouw zich veilig en geborgen bij hem voelt. Hun intrinsieke waarde wordt daardoor niet aangetast. Eerder worden hun vrouwelijkheid en mannelijkheid bevestigd en daarmee hun gelijkwaardigheid.

Mooi verwoord Mieke Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:50

LISA610 schreef:
Mooi verwoord Mieke Knipoog smiley

Nou is idd mooi en iedereen tevreden
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:52

ELSKE510 schreef:
Beetje vuur erbij.

Stelling:

Knipoog smiley

Ik knap bij zo'n opmerking enorm af. Niet daten met jou voorlopig...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 2 maart 2011, 00:06
Naar boven

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: dinsdag 1 maart 2011, 23:55

LISA610 schreef:
Clown smiley Beetje off topic lijkt me. Als je dit serieus bedoeld, dan lijkt het me dat je hier maar even een ander topic over moet openen, want deze stelling past niet helemaal in de lijn van deze discussie. Die gaat namelijk over de rolverdeling tussen de man en vrouw. Mocht je er inderdaad een nieuwe discussie over openen, geef dan ook even aan met welk wetenschappelijk en generaliseerbaar onderzoek je deze stelling meent te kunnen onderbouwen, want persoonlijk vind ik het nogal een zware uitspraak. Boze smiley

Als je dit grappig hebt bedoeld Gefrustreerde smiley voel ik me geroepen om jou erop te wijzen dat dergelijke grapjes ongelofelijk kwetsend kunnen over komen op mensen met verwanten die autisme hebben. Ik heb een paar vriendinnen met kinderen die matig tot zeer zwaar autistisch zijn en geloof me daar is niets grappigs aan. Autisme is gewoon een serieuze en vaak ernstige handicap. Daar maak je net zo min grapjes over als over een willekeurige andere handicap. Boze smiley

Hier kan ik me in vinden, Lisa.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIJAN072

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 00:18

LISA610 schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens! En ook op CM kunnen mensen staan met een vorm van autisme.
Naar boven

Auteur Bericht
CHRISTIANMATCH
moderator

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 13:53

Volgens mij is bijna iedereen het erover eens dat de opmerking niet helemaal gepast was, of het nu serieus of als grapje bedoeld was.

Dus nu kunnen we weer back on topic.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 14:13

CHRISTIANMATCH schreef:
Volgens mij is bijna iedereen het erover eens dat de opmerking niet helemaal gepast was, of het nu serieus of als grapje bedoeld was.

Dus nu kunnen we weer back on topic.
Toch wou ik er als man nog wel even op ingaan. Er zit nl. een kern van waarheid volgens sommige wetenschappers, maar dan is het precies andersom. Autisme wordt ook wel eens beschouwd als een extreme vorm van manlijk gedrag. Niet gemakkelijk in de omgang, dingen belangrijker vinden dan mensen, maar één ding tegelijk kunnen doen en zich daar helemaal op lopen te fixeren.
Deze theorie gaat ervan uit dat bij de geboorte er onevenredig veel meer testosteron aangemaakt is dan oestrogeen. Hetgeen te zien is aan de vingers: als de ringvinger groter is dan de wijsvinger, heeft men meer kans op autisme, de ringvinger is aangemaakt onder invloed van testosteron, de wijsvinger onder invloed van oestrogeen.
Dus, niet elke man is autistisch. maar autisme is een uiterste vorm
van manlijk gedrag. En dit is slechts één theorie.

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op woensdag 2 maart 2011, 14:16
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 14:47

CHATULIEM619 schreef:
Toch wou ik er als man nog wel even op ingaan. Er zit nl. een kern van waarheid volgens sommige wetenschappers, maar dan is het precies andersom. Autisme wordt ook wel eens beschouwd als een extreme vorm van manlijk gedrag. Niet gemakkelijk in de omgang, dingen belangrijker vinden dan mensen, maar één ding tegelijk kunnen doen en zich daar helemaal op lopen te fixeren.
Deze theorie gaat ervan uit dat bij de geboorte er onevenredig veel meer testosteron aangemaakt is dan oestrogeen. Hetgeen te zien is aan de vingers: als de ringvinger groter is dan de wijsvinger, heeft men meer kans op autisme, de ringvinger is aangemaakt onder invloed van testosteron, de wijsvinger onder invloed van oestrogeen.
Dus, niet elke man is autistisch. maar autisme is een uiterste vorm
van manlijk gedrag. En dit is slechts één theorie.

Voordat deze discussie verder gaat over autisme zal ik dan maar ff een nieuw topic openen en binnen deze discussie verder gaan over de rolverdeling tussen man en vrouw. Ik begin met jou bijdrage Chat...

En nu hier maar weer on topic... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op woensdag 2 maart 2011, 14:48
Naar boven

Auteur Bericht
IRENE200

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:49

LISA610 schreef:
Voordat deze discussie verder gaat over autisme zal ik dan maar ff een nieuw topic openen en binnen deze discussie verder gaan over de rolverdeling tussen man en vrouw. Ik begin met jou bijdrage Chat...

En nu hier maar weer on topic... Knipoog smiley

Nou dames ,eerst maar handen inspecteren van de man,voor je verder plannnen maak.Zie chat zijn bijdrage

Laatst aangepast door
IRENE200
op woensdag 2 maart 2011, 15:51
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 15:54

IRENE200 schreef:
Nou dames ,eerst maar handen inspecteren van de man,voor je verder plannnen maak.Zie chat zijn bijdrage

Nou de mijnen zijn in orde gelukkig......pff Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 16:14

LEONARD480 schreef:
Nou de mijnen zijn in orde gelukkig......pff Knipoog smiley

Lieve mensen dat handanalyse-onderzoek is nogal omstreden hoor, dus koppel daar vooral geen voorbarige conclusies aan. Bij het nieuwe topic over autisme zet ik wel even een link naar een site over dat onderzoek. Zullen we dan nu hier verder gaan over de rolverdeling tussen man en vrouw of zijn we daar over uitgepraat? Knipoog smiley

Laatst aangepast door
LISA610
op woensdag 2 maart 2011, 16:17
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 16:17

LISA610 schreef:
Lieve mensen dat handonderzoek is nogal omstreden hoor, dus koppel daar vooral geen conclussies aan. Clown smiley

Was juist blij Lisa Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 20:25

Mannen zijn niet autistisch, naar mijn mening, er schuilt meer een klein jongetje in hun, in de meeste gevallen zijn mannen niet helemaal volwassen, de vrouw daarintegen is sneller volwassen en heeft ook een scoort ook hoger in het onthouden, van verschillende dingen. En wat betreft wat ik eerder zei dat een vrouw zich moet terughouden, achterstellen, ja ik heb misschien verkeerde woorden gebruikt, soms heb ik moeite met bepaalde woorden ik zeg dit, maar bedoel dat. Ik bedoelde eigenlijk doordat een vrouw meer tijd heeft dan een man( als ze tenminste niet werkt buitenshuis), deze tijd kan benutten om te bidden voor haar man, want als het hem goed gaat, is het in het belang oor het hele gezin, je ziet en merkt de uitwerking van het gebed. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, sorry dat ik jullie op een dwaalspoor hebt gebracht. Tuurlijk is op basis van samenwerking en gelijkwaardigheid, het hele gebeuren is samen, daar is het hele huwelijk op gebaseerd, dat weet ik ook wel.
Basis voor een goed huwelijk is communicatie, samenspel een zijn en een goed sexueel beleving, zoals God het heeft bedoeld.
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: woensdag 2 maart 2011, 22:24

MAUREEN217 schreef:
Mannen zijn niet autistisch, naar mijn mening, er schuilt meer een klein jongetje in hun, in de meeste gevallen zijn mannen niet helemaal volwassen, de vrouw daarintegen is sneller volwassen en heeft ook een scoort ook hoger in het onthouden, van verschillende dingen.
Misschien dat ze beter kunnen onthouden waar de leuke winkeltjes staan .... maar voor de verdere rest vind ik het grote onzin wat je hier schrijft.
En wat betreft wat ik eerder zei dat een vrouw zich moet terughouden, achterstellen, ja ik heb misschien verkeerde woorden gebruikt, soms heb ik moeite met bepaalde woorden ik zeg dit, maar bedoel dat. Ik bedoelde eigenlijk doordat een vrouw meer tijd heeft dan een man( als ze tenminste niet werkt buitenshuis), deze tijd kan benutten om te bidden voor haar man, want als het hem goed gaat, is het in het belang oor het hele gezin, je ziet en merkt de uitwerking van het gebed.
En waar blijf je zelf als vrouw in dit hele verhaal .... of valt dit onder de noemer jezelf "wegcijferen" ??
Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, sorry dat ik jullie op een dwaalspoor hebt gebracht. Tuurlijk is op basis van samenwerking en gelijkwaardigheid, het hele gebeuren is samen, daar is het hele huwelijk op gebaseerd, dat weet ik ook wel.
Basis voor een goed huwelijk is communicatie, samenspel een zijn en een goed sexueel beleving, zoals God het heeft bedoeld.
Vind het wel goed van je dat je je mengt in deze discussie, ook al kan ik me er niet zo in vinden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 18:28

CROSSROAD317 schreef:
Vind het wel goed van je dat je je mengt in deze discussie, ook al kan ik me er niet zo in vinden.

De kern van deze discussie is autistisch gedrag, waaruit de suggestie werd gewekt dat de meeste mannen feitelijk achter lopen in de ontwikkeling …..van het volwassen worden.
Op zich klopt wel dat een vrouw uit haar kind zijn, eerder volwassen wordt, maar daar stopt naar mijn inziens ook de vergelijking en laten we wel wezen hoeveel vrouwen zijn er die van binnen...feitelijk kind zijn ...dus heeft het geen zin om op deze wijzen de discussie te voeren.
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 20:08

MAUREEN217 schreef:
Mannen zijn niet autistisch, naar mijn mening, er schuilt meer een klein jongetje in hun, in de meeste gevallen zijn mannen niet helemaal volwassen, de vrouw daarintegen is sneller volwassen en heeft ook een scoort ook hoger in het onthouden, van verschillende dingen. En wat betreft wat ik eerder zei dat een vrouw zich moet terughouden, achterstellen, ja ik heb misschien verkeerde woorden gebruikt, soms heb ik moeite met bepaalde woorden ik zeg dit, maar bedoel dat. Ik bedoelde eigenlijk doordat een vrouw meer tijd heeft dan een man( als ze tenminste niet werkt buitenshuis), deze tijd kan benutten om te bidden voor haar man, want als het hem goed gaat, is het in het belang oor het hele gezin, je ziet en merkt de uitwerking van het gebed. Dat bedoelde ik eigenlijk te zeggen, sorry dat ik jullie op een dwaalspoor hebt gebracht. Tuurlijk is op basis van samenwerking en gelijkwaardigheid, het hele gebeuren is samen, daar is het hele huwelijk op gebaseerd, dat weet ik ook wel.

Hé Maureen, ik vind dat je mannen in het algemeen wel heel erg tekort doet door te stellen dat mannen helemaal niet volwassen worden en de vrouwen juist wel. Ook is het volstrekte onzin dat vrouwen hoger scoren in het onthouden van verschillende dingen. Ik weet niet wat voor mannen jij tegen bent gekomen, maar ik ken (gelukkig) en hele hoop mannen die wel degelijk volwassen zijn en heel goed in staat zijn om heel veel dingen te kunnen onthouden. Vraag me dus een beetje af waar je dit soort uitspraken in vredesnaam op baseert. Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 20:09

LEONARD480 schreef:
Was juist blij Lisa Lachende smiley

ha ha ha.. sorry dan Clown smiley Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAUREEN217

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 20:47

Hoe ik erover denk, vinden jullie onzin, oké, dat jullie goedrecht. Maar dat er wordt gesuggereerd dat mannen autistisch zijn, daar hoor ik jullie niet over. Hoe zit dat dan?
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 22:35

MAUREEN217 schreef:
Hoe ik erover denk, vinden jullie onzin, oké, dat jullie goedrecht. Maar dat er wordt gesuggereerd dat mannen autistisch zijn, daar hoor ik jullie niet over. Hoe zit dat dan?

Hallo Maureen.
Ik wilde je alleen vertellen dat ik niet het gevoel heb dat ik autistisch ben ik moet je ook zeggen dat ik me er weinig bij kan voorstellen.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
LISA610

BerichtGeplaatst: donderdag 3 maart 2011, 23:35

MAUREEN217 schreef:

Even op een ander topic kijken Maureen, daar is de discussie over autisme verder gegaan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: zondag 6 maart 2011, 23:21

MARTIN695 schreef:
Hallo Maureen.
Ik wilde je alleen vertellen dat ik niet het gevoel heb dat ik autistisch ben ik moet je ook zeggen dat ik me er weinig bij kan voorstellen.
Sjalom.
Martin

Ik ook niet Martin, maar het is blijkbaar een hot item bij een hoop vrouwen.......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 5 6 7 8 9 Volgende
Pagina 8 van 9