Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 11:24
|
|
|
Nee hoor geen stomme Drentse bossen.....
Hier...in een normale woonwijk..temidden van huizen...(oke en een parkje) zitten ze ook....
Dochterlief zei vorige week, mam het lijkt of de kat een wrat heeft...
Dierenvriend (als ze is) op de onderzoekstafel... En net was er iemand bij ons die zei...DAT IS EEN TEEK!!!!
Nog nooit in het echt gezien....maar nu dus wel... Weten we dat ook wil... Met de kattenkam werd hij met speer en al verwijderd!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 12:19
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Heerlijk bij Norg gewandeld gisteravond,zalig weer,kopje koffie na op een terras.......zet ik vanmorgen de laptop aan en zie wat over mn hand lopen,een teek IEEEEEEEEEEEEEKS
Stomme Drentse bossen!Nu moet ik iemand zien te vinden die mijn achterkant controleert op die beestjes |
Euh pardon .... Stomme en Drentse in één zin ?? .... overloopster -- --
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 12:46
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Euh pardon .... Stomme en Drentse in één zin ?? .... overloopster -- -- |
mopper nou niet zo op leanne, cross; ze vraagt alleen of je haar even op beestjes wilt controleren; dat is toch niet teveel gevraagd, zeker?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 15:39
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mopper nou niet zo op leanne, cross; ze vraagt alleen of je haar even op beestjes wilt controleren; dat is toch niet teveel gevraagd, zeker? |
Laat haar vrijbuiter dat maar doen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 16:07
|
|
|
En al weer andere medicatie ...
Gaat allemaal wel weer super op deze manier ...
Eerst, verkeerde diagnose, daardoor ruim 5 jaar verkeerde medicatie gehad ... nu goede medicatie, reageert mijn lijf daar verkeerd op ... te hoge bloeddruk 110 -- 155 met een (onregelmatige) hartslag van boven de 100 IN RUST !!!
Nieuwe medicatie, blijkt alleen vergoed te worden als je het meest uitgebreide pakket hebt voor je ziektekosten ... Tot 1 januari, zelf maar 120 euro per maand voor de medicatie betalen .... grrr
Nou ja ... gisteravond zei iemand tegen me "hoofd omhoog, het hart naar boven" Ja, daar komt mijn kracht vandaan ...
Opwekking 451 -- Ik hef mijn ogen op naar de bergen http://www.youtube.com/watch?v=kQowL_scXQw
Opwekking 459 -- Levend water http://www.youtube.com/watch?v=WuTr_NqUhUo&feature=related
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 17:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | En al weer andere medicatie ...
Eerst, verkeerde diagnose, daardoor ruim 5 jaar verkeerde medicatie gehad ... nu goede medicatie, reageert mijn lijf daar verkeerd op ... te hoge bloeddruk 110 -- 155 met een (onregelmatige) hartslag van boven de 100 IN RUST !!!
Nieuwe medicatie, blijkt alleen vergoed te worden als je het meest uitgebreide pakket hebt voor je ziektekosten ... Tot 1 januari, zelf maar 120 euro per maand voor de medicatie betalen .... grrr
Nou ja ... gisteravond zei iemand tegen me "hoofd omhoog, het hart naar boven" Ja, daar komt mijn kracht vandaan ...
Opwekking 451 -- Ik hef mijn ogen op naar de bergen http://www.youtube.com/watch?v=kQowL_scXQw
Opwekking 459 -- Levend water http://www.youtube.com/watch?v=WuTr_NqUhUo&feature=related |
Wat een gedoe...sterkte crosser!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 20:28
|
|
|
Opwekking 459 -- Levend water http://www.youtube.com/watch?v=WuTr_NqUhUo&feature=related |
Nou ja zeg... van die vergoeding snap je ook niks meer van... I.e.g. sterkte Cross !
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 22:31
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Jaaaa, dat is de vraag |
Ja voor mij een vraag maar voor jou een weet Sjalom. Martin
Laatst aangepast door
|
MARTIN695
|
op donderdag 21 juli 2011, 22:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 21 juli 2011, 23:29
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Laat haar vrijbuiter dat maar doen ... |
Dat zou veel te lang gaan duren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 00:20
|
|
|
110 - 155?
Ik mag toch hopen 155 bovendruk en 110 onderdruk? Een onderdruk van 155 is wel erg fors hoor, al is 110 ook al niet meer gezond Men zal je toch medicijnen moeten verstrekken die werken. Boven de 45 jaar kun je maar beter uitgebreid verzekerd zijn.
Thomas, die vindt dat Cross wel een beetje uit moet kijken.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 23 juli 2011, 00:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 13:14
|
|
|
THOMAS968 schreef: | 110 - 155?
Ik mag toch hopen 155 bovendruk en 110 onderdruk? Een onderdruk van 155 is wel erg fors hoor, al is 110 ook al niet meer gezond Men zal je toch medicijnen moeten verstrekken die werken. Boven de 45 jaar kun je maar beter uitgebreid verzekerd zijn.
Thomas, die vindt dat Cross wel een beetje uit moet kijken. |
Ik heb een large verzekering, maar de medicatie word pas vergoed in het extra large pakket. Staat gelijk aan *** wat **** moet worden ...
En ja, 155 is de bovendruk en 110 de onderdruk, maar de psychiater maakte zich meer zorgen over de hartslag > 100 die ook nog eens onregelmatig was tijdens de meting(en)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 14:29
|
|
|
te moeten horen dat je ogen door stress achteruit zijn gegaan....misschien een tijdelijk iets, mischien ook niet...terug komen over 3 maanden.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 juli 2011, 19:31
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik heb een large verzekering, maar de medicatie word pas vergoed in het extra large pakket. Staat gelijk aan *** wat **** moet worden ...
En ja, 155 is de bovendruk en 110 de onderdruk, maar de psychiater maakte zich meer zorgen over de hartslag > 100 die ook nog eens onregelmatig was tijdens de meting(en) |
Als de psychiater zich bij jou vooral zorgen maakt om de bloeddruk, lijkt mij dat hij verder klaar met je is, en jou gewoon naar cardioloog door kan sturen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zondag 24 juli 2011, 13:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | Als de psychiater zich bij jou vooral zorgen maakt om de bloeddruk, lijkt mij dat hij verder klaar met je is, en jou gewoon naar cardioloog door kan sturen. |
Nee, dit zijn bijwerkingen van de medicijnen ... niets voor een cardioloog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 17:01
|
|
|
Vanmorgen, toen bleek dat de gemeente weer es liet afweten en weer es de boel saboteert. Om gek van te worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 22:39
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Vanmorgen, toen bleek dat de gemeente weer es liet afweten en weer es de boel saboteert. Om gek van te worden |
Hallo Yelnin En wat lieten ze afweten????????????? Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 22:56
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Yelnin En wat lieten ze afweten????????????? Sjalom. Martin |
Hee Martin,
mijn klantmanager (gemeente) kwam niet op een gemaakte afspraak, zoals vaker gebeurt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:07
|
|
|
Zeker door de bezuiningen van de overheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:08
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Hee Martin,
mijn klantmanager (gemeente) kwam niet op een gemaakte afspraak, zoals vaker gebeurt. |
Hallo Yelnin Volgens mij zijn die lui van de gemeente heel erg blond anders waren ze er wel geweest e had je de afspraken kunnen maken. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 28 juli 2011, 23:09
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Zeker door de bezuiningen van de overheid | tja, misschien kwam ze daarom niet, moest lease-auto zeker inleveren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:00
|
|
|
YELNIN491 schreef: | tja, misschien kwam ze daarom niet, moest lease-auto zeker inleveren |
Hallo Yelnin
Misschien was ze een vak aan het leren volgens mij want anders kom je wel op de afspraak. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:04
|
|
|
Dat ik vandaag 2 keer tegen de achterklep van de auto aangelopen ben de eerste keer tegen de punt van de klep met een bebloed hoofd en de twede keer wilde ik de drempel van de auto schoonvegen odat ik morgen naar een oom ga met mn moeder en die word morgeen 99 en die van mij is 93 en liep ik weer tegen de klep en nu was mn wenkbrouw helemaal stuk en ik was geboren in Heemskerk en dat is het ezelendorp en die stoten zich nooit 2 keer dus ik moet maar een andere geboorte plek gaan vinden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:07
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat ik vandaag 2 keer tegen de achterklep van de auto aangelopen ben de eerste keer tegen de punt van de klep met een bebloed hoofd en de twede keer wilde ik de drempel van de auto schoonvegen odat ik morgen naar een oom ga met mn moeder en die word morgeen 99 en die van mij is 93 en liep ik weer tegen de klep en nu was mn wenkbrouw helemaal stuk en ik was geboren in Heemskerk en dat is het ezelendorp en die stoten zich nooit 2 keer dus ik moet maar een andere geboorte plek gaan vinden. |
Domburg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:09
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Dat ik vandaag 2 keer tegen de achterklep van de auto aangelopen ben de eerste keer tegen de punt van de klep met een bebloed hoofd en de twede keer wilde ik de drempel van de auto schoonvegen odat ik morgen naar een oom ga met mn moeder en die word morgeen 99 en die van mij is 93 en liep ik weer tegen de klep en nu was mn wenkbrouw helemaal stuk en ik was geboren in Heemskerk en dat is het ezelendorp en die stoten zich nooit 2 keer dus ik moet maar een andere geboorte plek gaan vinden. |
Dacht dat jij geboren was op de zee, martin.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:12
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Domburg? |
Pas op he. We gaan hier Zeeland niet onderuit halen he.
Wel eens gehoord van het dorpje Waarde? Hier 4 km. vandaan? Ja?
Nou...wat is Nederland zonder Waarde? Precies.....waardeloos!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:14
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Domburg? |
Hallo Mariska. Dat zou zomaar kunnen zelf dacht ik meer aan verweggiestan lijkt me ook wel mooi. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:15
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dacht dat jij geboren was op de zee, martin. |
Hallo Visser.
Dat had ik eigelijk wel graag gewilt maar ik ben een beetje uit het zand getrokken en uit de aardbeiën geschoffelt. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:21
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser.
Dat had ik eigelijk wel graag gewilt maar ik ben een beetje uit het zand getrokken en uit de aardbeiën geschoffelt. Sjalom. Martin |
Strawberry fields dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:21
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser.
Dat had ik eigelijk wel graag gewilt maar ik ben een beetje uit het zand getrokken en uit de aardbeiën geschoffelt. Sjalom. Martin |
En dat zand ligt er nog? Had je beter je hoofd in het zand kunnen steken, had je hem ook niet 2 keer gestoten tegen de achterklep van je wagen. En nu snap ik dat je hoofd rood ziet. Komt van die aardbeien natuurlijk. En ik maar denken dat het van de zeelucht kwam.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 22:27
|
|
|
Slechtste moment, eerder slechtste dag Waarom kun je sommige dagen niet overslaan
|
|
Naar boven |
|
|