Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 13:08
|
|
|
GERRIE985 schreef: | Dank je wel voor je uitleg! ik ga ook eens uitzoeken hoe ik in de groepschat terecht kom. Of heb je direct een tip |
Bij het menu bovenaan heb je Home, chatbox etc. Kies voor chatbox. Overdag is er niet veel te doen maar in de avonduren wel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo kapot ben van de chatbox. Iedereen praat door elkaar en de sfeer is soms slecht maar ook vaak wel gezellig. Het systeem is dan dat men apart gaat chatten. Ik raad je aan eens te kijken naar mijn lincs. CM heeft een computerprogramma dat je profiel vergelijkt met die van potentiële kandidaten. Als je bij elkaar in de buurt woont en hetzelfde opleidingsniveau dan scoor je beter, naast andere dingen die ook van belang kunnen zijn. Uiteindelijk komt het aan op een chatcontact en dan kun je na een tijdje bellen of ontmoeten of zo. Bekijk de profielen van de mensen, dat zegt ook veel en geeft een indruk van iemands mogelijkheden,
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 6 juli 2011, 13:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 13:30
|
|
|
THOMAS968 schreef: | CM is iets waarvan je de werking wel snel ontdekt. Je kunt heel makkelijk zien welke mensen veel schrijven als je naar het aantal bijdragen kijkt. Naast serieuze dingen kom je ook veel onzin tegen en soms ook wat kijvende mensen die een persoonlijke vete uitvechten. Er zijn ook hele serieuze onderwerpen maar dan moet je even terugbladeren bij de topics.
Het forum is niet om contacten te zoeken dat gaat beter via een chat hoewel de groepschat er ook wel voor gebruikt wordt. Anders dan in het echte leven nemen de vrouwen hier ook het initiatief.
Thomas |
Onzin?! Op het forum!?! Thomas toch...
Hoewel het misschien niet verwacht wordt gebeurt het toch wel eens. Eigenlijk is het forum een ontmoetingsplaats net zoals een kroegje dat kan zijn of een supermarkt. Je kan er best iemand tegen komen waarmee je nadien aan de babbel raakt...een klein vonkje kan dan genoeg zijn. Euh...heb ik ook maar horen zeggen...
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op woensdag 6 juli 2011, 19:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 13:35
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bij het menu bovenaan heb je Home, chatbox etc. Kies voor chatbox. Overdag is er niet veel te doen maar in de avonduren wel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo kapot ben van de chatbox. Iedereen praat door elkaar en de sfeer is soms slecht maar ook vaak wel gezellig. Het systeem is dan dat men apart gaat chatten. Ik raad je aan eens te kijken naar mijn lincs. CM heeft een computerprogramma dat je profiel vergelijkt met die van potentiële kandidaten. Als je bij elkaar in de buurt woont en hetzelfde opleidingsniveau dan scoor je beter, naast andere dingen die ook van belang kunnen zijn. Uiteindelijk komt het aan op een chatcontact en dan kun je na een tijdje bellen of ontmoeten of zo. Bekijk de profielen van de mensen, dat zegt ook veel en geeft een indruk van iemands mogelijkheden,
Thomas | Bezig aan een pc cursus???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 14:44
|
|
|
Ziezo, net vakantie geboekt Weer naar Hurghada (Egypte) 8 tot 15 december 2011 Dan wordt het niet te warm rond 25 graden
Laatst aangepast door
|
HERMAN388
|
op woensdag 6 juli 2011, 14:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIE985
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 18:37
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Bij het menu bovenaan heb je Home, chatbox etc. Kies voor chatbox. Overdag is er niet veel te doen maar in de avonduren wel. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik niet zo kapot ben van de chatbox. Iedereen praat door elkaar en de sfeer is soms slecht maar ook vaak wel gezellig. Het systeem is dan dat men apart gaat chatten. Ik raad je aan eens te kijken naar mijn lincs. CM heeft een computerprogramma dat je profiel vergelijkt met die van potentiële kandidaten. Als je bij elkaar in de buurt woont en hetzelfde opleidingsniveau dan scoor je beter, naast andere dingen die ook van belang kunnen zijn. Uiteindelijk komt het aan op een chatcontact en dan kun je na een tijdje bellen of ontmoeten of zo. Bekijk de profielen van de mensen, dat zegt ook veel en geeft een indruk van iemands mogelijkheden,
Thomas |
He thomas bedankt voor wederom een duidelijke uitleg! De lincs had ik ook gevonden ,veel "'jonkies"" dat begrijp ik dan weer niet. Ook was ik gematch met een man waarmee ik heel weinig gemeen had en ver weg woonde??? Nou ja we zien wel. Gezien je berichtjes vermaak jij je best op het forum! Veel plezier verder ik ga de chatbox weer proberen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 19:24
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Onzin?! Op het forum!?! Thomas toch...
Hoewel het misschien niet verwacht wordt gebeurt het toch wel eens. Eigenlijk is het forum een ontmoetingsplaats net zoals een kroegje dat kan zijn of een supermarkt. Je kan er best iemand tegen komen waarmee je nadien aan de babbel raakt...een klein vonkje kan dan nog zijn. Euh...heb ik ook maar horen zeggen... |
Misschien weet je het wel zeker, lol. Natuurlijk is het zo dat er op bijdragen gereageerd wordt, natuurlijk kan er een beeld ontstaan uit een of meerdere bijdragen. Ik krijg naar aanleiding van opmerkingen op het forum ook mails. Maar op het forum jezelf met dat doel presenteren is wel een heel indirecte en omslachtige wijze van een date zoeken, om het maar eens eufemistisch te zeggen. Persoonlijk geloof ik niet zo in de chatbox maar anderen vinden van wel, nou prima dan, als het voor iemand werkt, dan werkt het. De meeste mensen doen er toch het beste aan de lincs of eventueel de matches eens door te kijken en een mailtje sturen is dan wel handig, eventueel begin je een chat. Maar daten met forumbijdragen lijkt me omslachtig, het kan wat ondersteunen als er een beeld uit ontstaat, dat is dan wel alles. Ik vind het forum meer voor het aankaarten en doordenken van onderwerpen en minder voor hele en halve flirtpartijen. Dat velen daar klaarblijkelijk anders over denken, merk ik ook wel.
Thomas, vermaakt zich hier inderdaad meestal uitstekend.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op woensdag 6 juli 2011, 20:39
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 20:08
|
|
|
Dat David Sorensen op deze dag mij
Mijn liefde voor jou stuurde
En dat is elke dag mijn verlangen
En ik weet dat God onvoorwaardelijk van me houd hoe ik ook ben wat ik ben en wat ik verkeerd zeg of doe of bedoel En ik geloof dat God me een weg zal wijzen voor onbegrip van mij naar anderen en anderen naar mij Ik ga op weg een weg met de HEER Hij is mijn leidsman in alle dingen in mijn woestijn Er is geen mens die dat kan evenaren Hij zal me op zijn tijd geven wat ik nodig heb en Hij zal me genezen Ik geloof in mijn Vader alleen
Ik wens iedereen die t wil ontvangen Gods zegen Uit een hart Made by the Lord
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 6 juli 2011, 22:11
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Misschien weet je het wel zeker, lol. Natuurlijk is het zo dat er op bijdragen gereageerd wordt, natuurlijk kan er een beeld ontstaan uit een of meerdere bijdragen. Ik krijg naar aanleiding van opmerkingen op het forum ook mails. Maar op het forum jezelf met dat doel presenteren is wel een heel indirecte en omslachtige wijze van een date zoeken, om het maar eens eufemistisch te zeggen. Persoonlijk geloof ik niet zo in de chatbox maar anderen vinden van wel, nou prima dan, als het voor iemand werkt, dan werkt het. De meeste mensen doen er toch het beste aan de lincs of eventueel de matches eens door te kijken en een mailtje sturen is dan wel handig, eventueel begin je een chat. Maar daten met forumbijdragen lijkt me omslachtig, het kan wat ondersteunen als er een beeld uit ontstaat, dat is dan wel alles. Ik vind het forum meer voor het aankaarten en doordenken van onderwerpen en minder voor hele en halve flirtpartijen. Dat velen daar klaarblijkelijk anders over denken, merk ik ook wel.
Thomas, vermaakt zich hier inderdaad meestal uitstekend. |
Ik heb nog niet gemerkt dat die lincs of matches werken, dan maar forumdaten toch ook heel gezelli
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 8 juli 2011, 12:55
|
|
|
Vanmorgen een telefoontje.....
Kunnen we morgen op visite komen???? Mijn vrienden uit Australie zijn op bezoek in nederland!!!
En ze komen ons vereren met een bezoekje!!! Helemaal geweldig...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:24
|
|
|
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 10 juli 2011, 10:59
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENKWAL969
|
|
Geplaatst: zaterdag 9 juli 2011, 22:59
|
|
|
Laatst aangepast door
|
HENKWAL969
|
op zondag 10 juli 2011, 15:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 12:59
|
|
|
toen ik vanmorgen gebeld werd en mijn zoon toch over gaat naar H3, ook al heeft hij een taak voor wiskunde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 14:58
|
|
|
YELNIN491 schreef: | toen ik vanmorgen gebeld werd en mijn zoon toch over gaat naar H3, ook al heeft hij een taak voor wiskunde |
dat is inderdaad wel goed nieuws...niet alleen voor jou maar ook voor GJ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 15:01
|
|
|
Japanners die zonder enige ervaring vertalen naar het Engels.......be amused,be very amused
http://www.engrish.com
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat is inderdaad wel goed nieuws...niet alleen voor jou maar ook voor GJ... | zeker weten die was ook door het dolle heen, bank bleef nog net heel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 11 juli 2011, 17:41
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag ...
Vanmorgen om een uur 8, samen met mijn dochter een heerlijke wandeling gemaakt van iets meer dan 10 km. Samen wandelen, praten en lachen, de zon die lekker scheen, de aangename temperatuur, vogels die fluiten en zingen. Kan nu al uitzien naar woensdag ...
Mijn dochter is in training voor de strandzesdaagse, Hoek van Holland naar Den Helder ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 19:20
|
|
|
voor een pas binnengekomen vluchteling familie getraceerd in Nederland en contact gelegd. Dat geeft weer een extra kick
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:01
|
|
|
YELNIN491 schreef: | toen ik vanmorgen gebeld werd en mijn zoon toch over gaat naar H3, ook al heeft hij een taak voor wiskunde |
En vandaag kreeg ik dat telefoontje. Mijn dochter is over naar HAVO-3 en al had ik alle vertrouwen in haar? Het blijft een fijn moment...dat gesprekje met de mentor van je kind...(ik gloei van trots als ik hoor dat ze 'met glans over is'....en dat ze op school zo trots op haar zijn..omdat ze zo goed zichzelf blijft in een héle moeilijke klas! Wauw..denk ik dan, da's mijn kind...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:55
|
|
|
Op verzoek van Thomas dan
Mijn mooiste moment: Vanochtend wakker worden en nou eens een keer NIET door die krijsende kraaien.
Thomas, het was wel even zoeken hoor naar dit topic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 21:58
|
|
|
Nog mooier: Topic mooiste momenten heeft topic slechtste momenten weer ingehaald
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 22:02
|
|
|
VISSER278 schreef: | Op verzoek van Thomas dan
Mijn mooiste moment: Vanochtend wakker worden en nou eens een keer NIET door die krijsende kraaien.
Thomas, het was wel even zoeken hoor naar dit topic. |
misschien ook maar vastkitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 22:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nog mooier: Topic mooiste momenten heeft topic slechtste momenten weer ingehaald |
Dat is goed nieuws, Visser, ook een lange wandeling begint met één stap.
Thomas, lange-afstandswandelaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 22:16
|
|
|
Thuis komen en denken dat ik 2.5 week niet hoeft te werken. En mijn baas maar klagen, nu het net weer een beetje druk is geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 23:26
|
|
|
Vanaf vrijdag is deze jongen zeven weken vrij en dat maakt Thomas blij, ook al is het herfst in Friesland nu.
Thomas, bijna vrij, maar Piet voorspelt geen zeilweer nog.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op dinsdag 12 juli 2011, 23:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 12 juli 2011, 23:33
|
|
|
Mijn mooiste moment van vandaag ... een vriendelijk mailtje van iemand die ik hoog acht en waarvan ik dacht dat hij me was vergeten niet dus , maakt me weer blij ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 01:28
|
|
|
Ik ben mn huisje aan het opknappen,vanavond de pubers naar een oefenwedstrijd van FC Groningen gebracht,toen een afzuigkap geinstalleerd,nieuwe koelkast geplaatst(met hulp hoor) maar het mooiste vind ik dit........een wand van 250x400 vol met gigantische rozen,onder het mom van ""het kan altijd gekker" Het zit er al een weekje in maar ik geniet er erg veel van!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 09:22
|
|
|
de hele week lopen er kids in en uit.....vannacht bleven er nog es 2 extra slapen......wat nou huishouden van Jan Steen......maar wel reuze gezellig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THIRZA120
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 13:52
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Misschien weet je het wel zeker, lol. Natuurlijk is het zo dat er op bijdragen gereageerd wordt, natuurlijk kan er een beeld ontstaan uit een of meerdere bijdragen. Ik krijg naar aanleiding van opmerkingen op het forum ook mails. Maar op het forum jezelf met dat doel presenteren is wel een heel indirecte en omslachtige wijze van een date zoeken, om het maar eens eufemistisch te zeggen. Persoonlijk geloof ik niet zo in de chatbox maar anderen vinden van wel, nou prima dan, als het voor iemand werkt, dan werkt het. De meeste mensen doen er toch het beste aan de lincs of eventueel de matches eens door te kijken en een mailtje sturen is dan wel handig, eventueel begin je een chat. Maar daten met forumbijdragen lijkt me omslachtig, het kan wat ondersteunen als er een beeld uit ontstaat, dat is dan wel alles. Ik vind het forum meer voor het aankaarten en doordenken van onderwerpen en minder voor hele en halve flirtpartijen. Dat velen daar klaarblijkelijk anders over denken, merk ik ook wel.
Thomas, vermaakt zich hier inderdaad meestal uitstekend. |
In mijn geval kloppen mijn matches en mijn linc niet, dus hecht er ook geen waarde aan. De meeste mensen met wie ik contact hebben scoren heel laag of daar heb ik geen match of linc mee. Dit komt o.a. doordat ze een leeftijdsverschil van max. 5 jaar rekeken. Dus iemand van 6 jaar ouder zal al nooit een linc scoren Maar het probleem is ook het profiel. De meerkeuzevragen zijn zo gesteld dat er soms geen juist antwoord tussen zit om te kiezen.
Ik zal een voorbeeld geven... Ik had eerst bij mijn opleiding hbo gekozen. (heb ik wel een hbo-opleiding gevolgd, maar geen diploma). Heb dit later veranderd in havo, omdat dit mijn hoogste afgeronde diploma is. Daarna heb ik totaal andere matches en lincs gekregen....
Dus.... ga niet al te veel uit van je matches en lincs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:10
|
|
|
heerlijk gezwommen met al mijn kids en aanhang, 11 kids en ik mee als begeleider....wat een zaligheid
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PEET760
|
|
Geplaatst: woensdag 13 juli 2011, 17:52
|
|
|
Krijg net te horen dat ik geslaagd ben voor mijn examen! weer een papiertje op zak, deze heet helpende zorg en welzijn. op naar de volgende...........
|
|
Naar boven |
|
|