ChristianMatch

Forum

Huishoudelijke vragen mogen toch ook?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 75 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 10:41

WILLEMIJN232 schreef:
Wat een term Annette.......vers vuil......Er zijn hoekjes in mijn huis waar ik niet altijd vers vuil zie geloof ik....... Knipoog smiley

Van die hoekjes met overjarig vuil heb ik hier ook hoor Knipoog smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MARGREET739

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 11:03

misschien moet je gewoon ff wachten tot de houdbaarheidsdatum verstreken is. Knipoog smiley

verdwijnt het ms wel vanzelf
Naar boven

Auteur Bericht
STEENTJE178

BerichtGeplaatst: zaterdag 27 oktober 2012, 18:58

Doorgaans verdwijnt vuil helaas niet zomaar, maar wordt schoon soms wel "zomaar" vuil/stoffig etc. etc.
Ach, niets dankbaarders als een lekker poetsbeurtje op een zonnige dag Knipoog smiley

Laatst aangepast door
STEENTJE178
op maandag 29 oktober 2012, 19:01
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:36

WILLEMIJN232 schreef:
Daar had je het gisteren ook al over richting Pieter, waarom doe je dat? Mag je als kerkenraadslid geen mening hebben of zo?
Ik zie de zin er niet zo van in waarom je dat steeds vermeldt?????

Ik vind dat toch een interessant gegeven. Kerkenraadsleden hebben een voorbeeldfunctie en dienen volgens de bijbel van onbesproken gedrag te zijn.

Pieter heeft dit (openbare) forum gebruikt om andere kerken in een kwaad daglicht te stellen. Hij heeft onwaarheden verspreidt over minstens 1 kerk en de gang van zaken in deze kerk op een onjuiste manier neergezet en zo dus feitelijk gelasterd.

Ik ben benieuwd of dit de algemene mening is van zijn kerk. Dus Pieter; wees lief en laat me ff weten van welke kerk je raadslid bent zodat ik kan informeren waarom jouw kerk zo'n hekel heeft aan de mijne. En het kennelijk nodig vindt deze te belasteren.

(sorry trouwens voor de late reactie; kwas ff elders dit weekend. Erg druk met bitter en eenzaam zijn... Lachende smiley )

Laatst aangepast door
CARMEN073
op maandag 29 oktober 2012, 18:37
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:52

CARMEN073 schreef:
Ik vind dat toch een interessant gegeven. Kerkenraadsleden hebben een voorbeeldfunctie en dienen volgens de bijbel van onbesproken gedrag te zijn.

Pieter heeft dit (openbare) forum gebruikt om andere kerken in een kwaad daglicht te stellen. Hij heeft onwaarheden verspreidt over minstens 1 kerk en de gang van zaken in deze kerk op een onjuiste manier neergezet en zo dus feitelijk gelasterd.

Ik ben benieuwd of dit de algemene mening is van zijn kerk. Dus Pieter; wees lief en laat me ff weten van welke kerk je raadslid bent zodat ik kan informeren waarom jouw kerk zo'n hekel heeft aan de mijne. En het kennelijk nodig vindt deze te belasteren.

(sorry trouwens voor de late reactie; kwas ff elders dit weekend. Erg druk met bitter en eenzaam zijn... Lachende smiley )

over welke kerk zou ik onwaarheden verspreid hebben?
en in welke reactie?

buiten dat schrijf ik op dit forum voor eigen verantwoording en niet namens welke kerk, voetbalvereniging of postzegelverzamelaarsbond dan ook.

wel graag je reactie met exacte bijdrage vermeld, aangezien ik jou reactie anders als laster zal moeten beschouwen.
dus nu even niet zwelgen in bitterheid en eenzaamheid maar to the point en rapido reageren...
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 18:57

PIETER649 schreef:
over welke kerk zou ik onwaarheden verspreid hebben?
en in welke reactie?

buiten dat schrijf ik op dit forum voor eigen verantwoording en niet namens welke kerk, voetbalvereniging of postzegelverzamelaarsbond dan ook.

wel graag je reactie met exacte bijdrage vermeld, aangezien ik jou reactie anders als laster zal moeten beschouwen.
dus nu even niet zwelgen in bitterheid en eenzaamheid maar to the point en rapido reageren...

http://www.christianmatch.nl/forum/forum_posts.php?tId=1528
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:02

CARMEN073 schreef:

Meen je dit nou serieus? Een topic uit 2010 aanhalen oftewel een ouwe koe???
maar ja.. misschien in het kader van huishouden ... eh.. Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:14

JOL252 schreef:
Meen je dit nou serieus? Een topic uit 2010 aanhalen oftewel een ouwe koe???
maar ja.. misschien in het kader van huishouden ... eh.. Smiley die vol vragen zit

Ouwe koeien stinken bah! En bovendien is deze koe behoorlijk opgeblazen
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:25

ROELANDE345 schreef:
Ouwe koeien stinken bah! En bovendien is deze koe behoorlijk opgeblazen

Dan is het straks een kadaver Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:48

CARMEN073 schreef:

Nou sjonge jonge.... wat heb ik daar toch gelasterd, ik schaam mij met terugwerkende kracht... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt NOT

ik heb geschreven dat ik iets tegen mega-kerken an sich heb omdat ze kleinere gemeenten leegzuigen... so what?? Smiley die vol vragen zit
heb ik gezegd dat de boodschap daar niet deugd???

luister Carmen, of Zinga, of hoe jij je na je volgende ban weer gaat noemen, ik mot jou niet, jij mot mij niet.
das helemaal niet erg, je kunt niet met iedereen vriendjes zijn.
maar als jouw beschuldiging van laster niet meer is dan deze link, vind ik jou lasterlijk bezig.
Gij zult geen valse getuigenis geven dame... BAH Zieke smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:53

PIETER649 schreef:
Nou sjonge jonge.... wat heb ik daar toch gelasterd, ik schaam mij met terugwerkende kracht... Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt NOT

ik heb geschreven dat ik iets tegen mega-kerken an sich heb omdat ze kleinere gemeenten leegzuigen... so what?? Smiley die vol vragen zit

luister Carmen, of Zinga, of hoe jij je na je volgende ban weer gaat noemen, ik mot jou niet, jij mot mij niet.
maar als jouw beschuldiging van laster niet meer is dan deze link, vind ik jou lasterlijk bezig.

Euh dat zijn met recht zeer ouwe koeien maar ook ik zie echt niet wat je daar verkeerd hebt gezegt Smiley die vol vragen zit
Maar ja ben van jou soort kerk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dus zal wel net zo zijn Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 19:58

ERIKA129 schreef:
Euh dat zijn met recht zeer ouwe koeien maar ook ik zie echt niet wat je daar verkeerd hebt gezegt Smiley die vol vragen zit
Maar ja ben van jou soort kerk Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt dus zal wel net zo zijn Knipoog smiley

ja ik snap het op zich wel. De kerk in Barneveld waarover Carmen zich aangesproken voelt is voor een heel groot deel gevuld met mensen die daarvoor niet in de kerk kwamen. En heeft dus geen of weinig leegzuig effect. Maar das nog geen reden om iemand met woorden als haat en kwaadspreken om de oren te slaan
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:09

PIETER649 schreef:

Moet ook alles uitleggen hé.

Dit zijn de onwaarheden die jij hier hebt geventileerd:

Helaas leert de practijk dat de groei juist vanuit andere gemeenten komt.
Kleinere gemeenten worden opgevreten door die grotere gemeenten en verdwijnen.

De aanzuigende werking komt door een goede marketing.. comfortabele stoelen, opbouwend (opzwepend) sfeertje en een winnaarssfeer.

Vind jij het een leugen te stellen dat de aantrekkingskracht mede berust op een marketingconcept???

Mijn mening is dat het niet goed is dat charismatische gemeenten hun groei uit andere, zowel charismatische en/of traditionele, gemeenten halen.
Ten eerste kunnen ze beter zieltjes winnen onder de heidenen.

Ten tweede voorkom je er de bijna standaard teleurstelling mee die men ervaard als men na met gejuich binnengehaald te zijn, binnen een half jaar geen aandacht meer te krijgt. Hierna viua de achterdeur weer verdwijnt en ook niet meer naar de oude gemeente terug durft.

Er zijn de afgelopen jaren honderden mensen tot geloof gekomen die daar persoonlijk van getuigen. Het lijkt me niet dat ze allemaal liegen of een verhaaltje ophangen, dus geloof ik hen, en niet jouw weergave van dit gegeven. Het gaat dus niet om gelovigen uit andere kerken maar om ongelovigen die God leren kennen en voor Hem kiezen.
Deze mensen kiezen ervoor om Jezus te volgen en zij geloven dat Jezus voor hun zonden aan het kruis is gestorven. Als jij dat marketing wilt noemen dan euh... is dat toch op z'n minst een bijzonder concept.

Er wórden dus zieltjes onder de heidenen gewonnen. God werkt nog steeds.
Naar boven

Auteur Bericht
CARMEN073

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:16

Voor wat betreft de ouwe koeien:

Ik neem het op dit topic op voor Steentje en Zeeland die zonder oorzaak worden aangevallen door Willemijn.

Vervolgens wordt ik door Pieter 'veroordeeld' tot het nadeel van de twijfel in verband met zaken uit het verleden. Heeft helemaal nix te maken met waar het hier in 1e instantie over ging.

Maar als iemand mij aanspreekt op het 'verleden' dan heb ik het recht om dit even helder te maken.

Ik ben er niet over begonnen, maar als iemand naar ouwe koeien verwijst zonder ze te benoemen dan is dat natuurlijk wel een erg makkelijke manier om iemand monddood te maken.

Er worden hier al te vaak absurde beschuldigingen geplaatst zonder dat de persoon in kwestie dit staaft met bewijzen of anderszins aantoont. Dat heet lasteren ja.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNA415

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:16

Goed .................
Ik ga denk ik maar eens de was in de vaatwasser zetten
Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:22

CARMEN073 schreef:
Moet ook alles uitleggen hé.

Dit zijn de onwaarheden die jij hier hebt geventileerd:

Helaas leert de practijk dat de groei juist vanuit andere gemeenten komt.
Kleinere gemeenten worden opgevreten door die grotere gemeenten en verdwijnen.

De aanzuigende werking komt door een goede marketing.. comfortabele stoelen, opbouwend (opzwepend) sfeertje en een winnaarssfeer.

Vind jij het een leugen te stellen dat de aantrekkingskracht mede berust op een marketingconcept???

Mijn mening is dat het niet goed is dat charismatische gemeenten hun groei uit andere, zowel charismatische en/of traditionele, gemeenten halen.
Ten eerste kunnen ze beter zieltjes winnen onder de heidenen.

Ten tweede voorkom je er de bijna standaard teleurstelling mee die men ervaard als men na met gejuich binnengehaald te zijn, binnen een half jaar geen aandacht meer te krijgt. Hierna viua de achterdeur weer verdwijnt en ook niet meer naar de oude gemeente terug durft.

Er zijn de afgelopen jaren honderden mensen tot geloof gekomen die daar persoonlijk van getuigen. Het lijkt me niet dat ze allemaal liegen of een verhaaltje ophangen, dus geloof ik hen, en niet jouw weergave van dit gegeven. Het gaat dus niet om gelovigen uit andere kerken maar om ongelovigen die God leren kennen en voor Hem kiezen.
Deze mensen kiezen ervoor om Jezus te volgen en zij geloven dat Jezus voor hun zonden aan het kruis is gestorven. Als jij dat marketing wilt noemen dan euh... is dat toch op z'n minst een bijzonder concept.

Er wórden dus zieltjes onder de heidenen gewonnen. God werkt nog steeds.

Ik besef heel goed dat dit ALLES te maken heeft met huishouden Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley
Toch denk ik dat het nuttig is om dit "gesprek" voort te zetten onder een ander topic. Kunnen we hier weer ouwenelen over stof, spinnen en zo...

Laatst aangepast door
JOL252
op maandag 29 oktober 2012, 20:22
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:24

ANNA415 schreef:
Goed .................
Engeltje smiley

strak plan...
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:27

ANNA415 schreef:
Goed .................
Engeltje smiley

strak plan Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:28

ANNA415 schreef:
Goed .................
Engeltje smiley

Wat een vraag zeg. Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:45

JOL252 schreef:
Ik besef heel goed dat dit ALLES te maken heeft met huishouden Twijfelende smiley Verraste, verbaasde smiley
Toch denk ik dat het nuttig is om dit "gesprek" voort te zetten onder een ander topic. Kunnen we hier weer ouwenelen over stof, spinnen en zo...

Grappige woordspeling jol, ouwenelen hier? Hebben we toch ook een topic over? De heren ouwenelen en hun gedragingen?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: maandag 29 oktober 2012, 20:52

WILLEMIJN232 schreef:
Grappige woordspeling jol, ouwenelen hier? Hebben we toch ook een topic over? De heren ouwenelen en hun gedragingen?

niet eens aan gedacht Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 11:48

wie heeft voor mij een tip:

Ik heb een ruwe tafelblad nu is er kaarsvet erop gekomen, eraf krabben gaat niet, de meeste heb ik wel eraf gekregen maar de de rest blijft erop en kan ook niet weg krijgen ........wie weet er een oplossing ervoor!

Boze smiley Smiley die vol vragen zit Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MARGREET739

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 11:58

WC papier erop en dan met een warmestrijkbout eroverheen. Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 12:16

MARGREET739 schreef:

Hele goede...en juiste tip!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 november 2012, 17:24

MARGREET739 schreef:

Bedankt ga ik morgen uit proberen....................!
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:26

Die kerstster , daar zit ik toch wel een beetje mee in mn maag .
Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi.
Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Huilende smiley, smiley in tranen
Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen? Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:41

VISSER278 schreef:
Mn moeder had gezegd ... 2 keer per week een beetje water geven en dan blijft ie zo 2-3 maanden mooi.
Heb dat dus netjes gedaan en volgehouden maar volgens mij is ie verzopen .Na 2 weken begon ie al last te krijgen van uitval en nu zitten er nog ongeveer 8 bladeren aan . Ziet er niet uit . Huilende smiley, smiley in tranen
Mijn vraag is nu ..... als ik dat ding nu eens een half jaar geen water meer geef , zou ie dan nog bijkomen? Smiley die vol vragen zit

Lachende smiley

Ik zou me maar niet druk maken Gefrustreerde smiley kerst is al voorbij, geloof ik Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TESSYBEAR731

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:41

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Al het water eruit en afwachten (zonder water) is all you can do. Succes! Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARIANNE338

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:48

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Tjonge jonge...een beeeeetje water visser........een beeeetje...
Alleen zingen voor de arme ster zal helpen Verlegen lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MAMY994

BerichtGeplaatst: dinsdag 8 januari 2013, 20:49

VISSER278 schreef:

Lachende smiley

Huilende smiley, smiley in tranen Arme plant. Dacht een goed baasje te krijgen, goed opgevoedt door z'n moeder. Denkt het helemaal voor elkaar te hebben. Wordt hij/zij eerst bijna verdronken en willen ze hem/haar nu ineens een uitdrogings dood laten sterven. Hoe wreed!!!
Durf je wel, Visser, tegen zo'n klein plantje. Boze smiley
Vraag me af welke martelpraktijken je nog meer in huis hebt. Twijfelende smiley

Je kunt kerststerren inderdaad over houden. De eerste maanden hebben ze dan nog hun bonte bladeren. Daarna wisselen ze. Dan enkel nog de groene. En als je er lief voor bent (ze GOED verzorgt) bloeien ze vaak later in het jaar nog wel eens. De gekleurde bladeren zijn niet de eigenlijke bloemen zoals veel mensen denken. Op de gekleurde bladeren zie je mini bloempjes. Deze zijn de echte bloemen.

Overigens, ik had dit jaar ook een van m'n nieuwe kerststerren die het niet goed deed. En IK heb hem niet gemarteld. Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 62 63 64 65 66 67 68 ... 75 Volgende
Pagina 65 van 75