ChristianMatch

Forum

Wat heb je gedaan vandaag?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 61 62 63 64 65 66 67 ... 122 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MARGREET739

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 11:47

ANNETTE792 schreef:
Nee joh, bij de h van huis Knipoog smiley

Of was het nou bij de B van bankzaken? Knipoog smiley

kan natuurlijk ook nog zitten bij de F van Financien!!

Gefrustreerde smiley Verraste, verbaasde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 12:37

MARGREET739 schreef:
Of was het nou bij de B van bankzaken? Knipoog smiley

kan natuurlijk ook nog zitten bij de F van Financien!!

Gefrustreerde smiley Verraste, verbaasde smiley

Of de V van vaste lasten, O van onbetaalde rekeningen of A van Aanmaningen Clown smiley

dat systeem gaat niet werken voor mij geloof ik....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 13:17

Kijk, ik heb het verkeerd uitgelegd, zo kan je dus idd in de war raken: is de w nu van woning of van werk?

Kijk, je moet het zo doen: Werk je bij Stenaline, dan gaat alles wat met je werk te maken heeft niet bij de W, maar dus bij de S.

Huur je je huis bij 'Interstede", dan gaat alles wb je huis bij de I.

Zijn er dingen met dezelfde letter, bijvoorbeeld verzekering bij Univé, en je werkt toevallig ook bij Unive, dan doe je daar, als uitzondering 2 tabladen, op de ene Unive Werk, de volgende Unive Verzekeringen. En dan kan je de V voor de W doen.
Dus alles onder de beginletter van hoe het heet. Zorgverzekering niet bij de Z maar bij de N van Nationale Nederlanden(bijvoorbeeld he dus)

Zo kan je nooit in de war raken. En je kan het meteen pakken.

En van alles wat je koopt, en je bewaart bonnen en facturen voor de verzekerking
Dan kan je dáár wel een aparte ordner voor maken, en dat hoeft niet op alfabetische volgorde.
Dat is bijvoorbeeld als er iets is beschadigt, dat je kopie factuur kan overleggen aan de verzekering, want daar vragen ze om.

Zijn er nog vragen?

Knipoog smiley

NB: je hebt altijd nog wel kans dat je éven moet kijken, maar iig niet zó lang zoeken, omdat je weet alles zit in die ordners, onder de naam van hoe het heet, bijvoorbeeld ben je bij Ooms makelaren, dan alles wat dáármee te maken heeft onder de O.

Laatst aangepast door
SHANITA130
op woensdag 28 november 2012, 13:34
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 14:11

SHANITA130 schreef:
Zijn er nog vragen?

Knipoog smiley

nee hoor, zo zitten ze hier ook opgeborgen, al neem ik lege tabbladen en schijf door voluit op wat erin zit.Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 16:00

SHANITA130 schreef:
Kijk, ik heb het verkeerd uitgelegd, zo kan je dus idd in de war raken: is de w nu van woning of van werk?

Kijk, je moet het zo doen: Werk je bij Stenaline, dan gaat alles wat met je werk te maken heeft niet bij de W, maar dus bij de S.

Huur je je huis bij 'Interstede", dan gaat alles wb je huis bij de I.

Zijn er dingen met dezelfde letter, bijvoorbeeld verzekering bij Univé, en je werkt toevallig ook bij Unive, dan doe je daar, als uitzondering 2 tabladen, op de ene Unive Werk, de volgende Unive Verzekeringen. En dan kan je de V voor de W doen.
Dus alles onder de beginletter van hoe het heet. Zorgverzekering niet bij de Z maar bij de N van Nationale Nederlanden(bijvoorbeeld he dus)

Zo kan je nooit in de war raken. En je kan het meteen pakken.

En van alles wat je koopt, en je bewaart bonnen en facturen voor de verzekerking
Dan kan je dáár wel een aparte ordner voor maken, en dat hoeft niet op alfabetische volgorde.
Dat is bijvoorbeeld als er iets is beschadigt, dat je kopie factuur kan overleggen aan de verzekering, want daar vragen ze om.

Zijn er nog vragen?

Knipoog smiley

NB: je hebt altijd nog wel kans dat je éven moet kijken, maar iig niet zó lang zoeken, omdat je weet alles zit in die ordners, onder de naam van hoe het heet, bijvoorbeeld ben je bij Ooms makelaren, dan alles wat dáármee te maken heeft onder de O.

Verraste, verbaasde smiley
Bij mij ligt alles (oke bijna alles) in een lade op een hoop Verlegen lachende smiley
Alleen verzekeringspapieren in verzekeringsmap maar verder alles op stapel in de la
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 16:07

Ehhh maar weer helemaal ontopic wat heb ik gedaan??
Mezelf laten beulen door de fysio Twijfelende smiley daarna vol verbazing gekeken wat er in mijn straat aan de hand was aangezien de politie de boel afzetten met de beruchte rood/witte linten en er later recherche naar binnen ging met metalen koffertje mijn inziens voor sporen onderzoek!!!
Oke buurt weer van slag af is namelijk hetzelfde huis waar eerder dit jaar een kindje van 3 maanden stierf brrr....

Na bijgekomen te zijn maar effe me afgereageerd op de douche en toillet + vloergedweild.. is mijn huissie weer schoon Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 17:42

wat ik gedaan zou kunnen hebben is alle papieren op de juiste plek in mappen doen...

acceptgirokaarten belanden bij mij zo af en toe in de prullenbak.
dat doe ik alleen als er een betalings regeling is getroffen.

aanmaningen zie ik nooit dus daar heb ik geen map voor nodig.
Naar boven

Auteur Bericht
JANS221

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 22:13

ERIKA129 schreef:
Ben jij toch een heerlijk mens Lachende smiley
Wanneer komt je eerste boek uit Clown smiley

Speciaal voor jou, Erika!

Het is toch Lucas geworden. Het voelt gewoon goed en ook pragmatisch is het gewoon de beste keus. Heeft meer mogelijkheden! Laat zich goed hechten! Ook wel belangrijk. En ik krijg er een goede beschrijving bij! Bovendien: Afwasbaar met spons en schoon leidingwater met een zachte zeep!

Jochem gaat terug. Had geen patroon, dat gaat op den duur vervelen. Ook geen unieke en warme uitstraling. Jammer voor Jochem. Maar zo gaat dat.

Er zijn wel een aantal zaken waar je rekening mee moet houden om dit tot een succesvol einde te kunnen brengen, lees ik. Als je met alles rekening houdt dan kan er bijna niets meer misgaan.
Wat houdt mij nog tegen dan? Ik moet wel nog even op Lucas wachten, heeft een levertijd van 2 weken, maar dan heb je ook wat! En iets wat niet op voorraad is, maar speciaal besteld moet worden, heeft ook wel wat. Je moet er toch weer even tegen aan kijken!

Nu heb ik dus Louis voor in de woonkamer en Lucas voor in de slaapkamer. Ik blijk toch een voorkeur voor de mannen te hebben. Toos en Bep kunnen de kast weer in.

In de gang even geen behang. Nog zo`n beslissing kan ik even niet aan. In de gang komt gewoon nummer IG PS-1047. Staat voor de kleur lichtbruin: veiligheid en comfort. Wit: De kleur van waarheid, onschuld en reinheid moet wijken.

Er komt heel wat bij kijken, bij zo`n verhuizing……..

(Jol, jij hebt je keus al kunnen maken, begrijp ik?)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 23:10

ANNETTE792 schreef:
nee hoor, zo zitten ze hier ook opgeborgen, al neem ik lege tabbladen en schijf door voluit op wat erin zit.Knipoog smiley

Ja, het principe is hetzelfde.;)

Ja, als ik iets moet hebben, kan ik het ook zó pakken :)
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: woensdag 28 november 2012, 23:16

MARISKA601 schreef:
wat ik gedaan zou kunnen hebben is alle papieren op de juiste plek in mappen doen...

acceptgirokaarten belanden bij mij zo af en toe in de prullenbak.
dat doe ik alleen als er een betalings regeling is getroffen.

aanmaningen zie ik nooit dus daar heb ik geen map voor nodig.

Ja, mappen zijn net als ordners handig :)

Ik heb ook nooit aanmaningen ;)

Betalingsregelingen tref ik ook, ja, als ik ineens dit of dat, bijvoorbeeld Waterschap moet betalen, of bijbetalen energie :), oid

Sparen doe ik zelfs ;), ja, gewoon klein bedragje automatisch..

Ik moet wel ff de tandarts bellen voor een afspraak... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 00:03

JANS221 schreef:

Het is toch Lucas geworden. Het voelt gewoon goed en ook pragmatisch is het gewoon de beste keus. Heeft meer mogelijkheden! Laat zich goed hechten! Ook wel belangrijk. En ik krijg er een goede beschrijving bij! Bovendien: Afwasbaar met spons en schoon leidingwater met een zachte zeep!

Jochem gaat terug. Had geen patroon, dat gaat op den duur vervelen. Ook geen unieke en warme uitstraling. Jammer voor Jochem. Maar zo gaat dat.

Er zijn wel een aantal zaken waar je rekening mee moet houden om dit tot een succesvol einde te kunnen brengen, lees ik. Als je met alles rekening houdt dan kan er bijna niets meer misgaan.
Wat houdt mij nog tegen dan? Ik moet wel nog even op Lucas wachten, heeft een levertijd van 2 weken, maar dan heb je ook wat! En iets wat niet op voorraad is, maar speciaal besteld moet worden, heeft ook wel wat. Je moet er toch weer even tegen aan kijken!

Nu heb ik dus Louis voor in de woonkamer en Lucas voor in de slaapkamer. Ik blijk toch een voorkeur voor de mannen te hebben. Toos en Bep kunnen de kast weer in.

In de gang even geen behang. Nog zo`n beslissing kan ik even niet aan. In de gang komt gewoon nummer IG PS-1047. Staat voor de kleur lichtbruin: veiligheid en comfort. Wit: De kleur van waarheid, onschuld en reinheid moet wijken.

Ik ben niet van de plakkerige, ik denk dat het meer op smeren en strijken aankomt. Ach weet je, als het maar houdbaar is ... En de kleuren afgestemd. Harmonie en zo...
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 00:04

Gedaan vandaag???

Het was voor mijn gevoel...een vreemde dag...
Wij hielden Dankdag...
Ik kon helaas niet naar de kerk, maar kon thuis een preek beluisteren..

Een geweldig mooie....Hoe zal ik God danken voor alle weldaden aan mij bewezen....Genoeg stof om over na te denken...

Er werd gebeden voor een jonge vrouw uit de gemeente van 25...de is weduwe geworden vorige week...haar man 31 door een ongeluk uit dit leven weggenomen. Ze blijft achter met een dochtertje van 14 maanden en nieuw leven onder haar hart!!! Wat vreselijk..
(en dan nu dankdag houden..)

Vanavond zou er een vriendin komen om me te helpen met een heleboel papierzaken van mijn zoon...ze belde af wegens zorgen om haar eigen zoon ...waar ze naar toe wilde...
Ze hebben de jongen gevonden op de brandtrap van zijn flat...hij wilde eraf springen....

Eigenlijk heb ik niets gedaan....maar wel veel gedacht....

Dankdag....
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 07:18

JANS221 schreef:
In de gang komt gewoon nummer IG PS-1047. Staat voor de kleur lichtbruin: veiligheid en comfort. Wit: De kleur van waarheid, onschuld en reinheid moet wijken.

Even zoeken want gek op de betekenis van kleuren:
Bruin:
Mannelijkheid, stabiliteit en gewichtigheid Coole smiley met zonnebril nou nou Jans Knipoog smiley Verraste, verbaasde smiley
Wit: Licht, zuiverheid, netheid en leegte.

Even kijken, ik kies voor stylish pink van ik noem geen namen: Liefde, humor, vriendschap en trouw
en o jee hier en daar muurtje rood: Liefde, passie, warmte en vlammen.
en wit...

Laatst aangepast door
JOL252
op donderdag 29 november 2012, 07:20
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 09:18

JOL252 schreef:
Bruin:
Mannelijkheid, stabiliteit en gewichtigheid Coole smiley met zonnebril nou nou Jans Knipoog smiley Verraste, verbaasde smiley

Even kijken, ik kies voor stylish pink van ik noem geen namen: Liefde, humor, vriendschap en trouw
en wit...

Ow...dat is dan een warm welkom als je hier het huis binnenkomt.......met 3 rode muren in de halCoole smiley met zonnebril
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 20:59

gejewetenwel Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 21:09

VISSER278 schreef:
gejewetenwel Lachende smiley

yep ... in het zweet uws aanschijns en zo.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 21:12

JOL252 schreef:
Bruin:

en wit...

Ik moet ook kleuren uitzoeken, moeilijk is dat.

De een zegt, gewoon lekker alles wit de ander zegt, nee joh, leuke kleurtjes uizoeken, het betreft vooralsnog me huiskamer, me keuken en me hal.

Slaapkamer daarna pas, want al mijn rommel zit opgestapeld in mijn slaapkamer. dus daar kan niemand bij.

Maar ja, die slaapkamer doe ik misschien wel rood, dat heb ik gezien bij iemand en dat is best een leuk effect.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 21:15

ZEELAND736 schreef:
Gedaan vandaag???

Het was voor mijn gevoel...een vreemde dag...
Wij hielden Dankdag...
Ik kon helaas niet naar de kerk, maar kon thuis een preek beluisteren..

Een geweldig mooie....Hoe zal ik God danken voor alle weldaden aan mij bewezen....Genoeg stof om over na te denken...

Er werd gebeden voor een jonge vrouw uit de gemeente van 25...de is weduwe geworden vorige week...haar man 31 door een ongeluk uit dit leven weggenomen. Ze blijft achter met een dochtertje van 14 maanden en nieuw leven onder haar hart!!! Wat vreselijk..
(en dan nu dankdag houden..)

Vanavond zou er een vriendin komen om me te helpen met een heleboel papierzaken van mijn zoon...ze belde af wegens zorgen om haar eigen zoon ...waar ze naar toe wilde...
Ze hebben de jongen gevonden op de brandtrap van zijn flat...hij wilde eraf springen....

Eigenlijk heb ik niets gedaan....maar wel veel gedacht....

Dankdag....

Wat heftig Zeeland,

Ja, je hoort steeds van die rampen.

Ja, een ongeluk tot daaraan toe, maar ja, kinderen/jongeren die een eind aan hun leven willen maken...

Ja, zet je aan het denken dan he?

Ik ken dat...

Sterkte Zeeland!
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: donderdag 29 november 2012, 21:46

SHANITA130 schreef:
Ik moet ook kleuren uitzoeken, moeilijk is dat.

De een zegt, gewoon lekker alles wit de ander zegt, nee joh, leuke kleurtjes uizoeken, het betreft vooralsnog me huiskamer, me keuken en me hal.

Slaapkamer daarna pas, want al mijn rommel zit opgestapeld in mijn slaapkamer. dus daar kan niemand bij.

Maar ja, die slaapkamer doe ik misschien wel rood, dat heb ik gezien bij iemand en dat is best een leuk effect.

Lekker experimenteren Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 08:41

Omdat ik zo moet jeweetwellen heb ik net een vulling laten vervangen zonder verdoving.........dat was GEEN goed idee Twijfelende smiley
Ik verschijn toch liever kwijlend en onverstaanbaar brabbelend op mn werk dan dat de zenuw elke keer subtiel wordt aangetikt door de boor........

Het leven zit vol wijze lessen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 08:54

LEANNE226 schreef:
Omdat ik zo moet jeweetwellen heb ik net een vulling laten vervangen zonder verdoving.........dat was GEEN goed idee Twijfelende smiley
Ik verschijn toch liever kwijlend en onverstaanbaar brabbelend op mn werk dan dat de zenuw elke keer subtiel wordt aangetikt door de boor........

Het leven zit vol wijze lessen Knipoog smiley

Dat doet pijjjjjn, ja, weet ik. Ik vroeg alsnog een verdoving, tijdens het boren, kon wel.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 10:11

Inpakken.
IJs krabben &^%$# en gelijk spullen gehaald om dat wat makkelijker te maken.
Boodschappen al binnen.
Inpakken.
Wat werken tussendoor.
Inpakken.

Ben ik echt over een maand al verkast? Wow.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 14:04

JOL252 schreef:
Inpakken.
IJs krabben &^%$# en gelijk spullen gehaald om dat wat makkelijker te maken.
Boodschappen al binnen.
Inpakken.
Wat werken tussendoor.
Inpakken.

Ben ik echt over een maand al verkast? Wow.

Wat sneeeel, spannend en leuk Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 15:07

Achterstallig huishoudelijk onderhoud verrichten....
Moest denken aan de woorden van iemand hier geschreven...en zo waar...
Opgeruimd hoofd...opgeruimd hart...
Dat lijkt te gaan lukken....
Dan ook maar gelijk mijn moeder gebeld...en haar morgen uitgenodigd...
Ook die verdiend weer even achterstallige aandacht...

""Eet je weer frietjes??""

(Heerlijk toch...die vraag....als je 85 bent....en ze nooit meer eet!!)
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 18:11

JANS221 schreef:

Ik voel me helemaal vereerd dat je me op de hoogte houd van de mannen in je leven Clown smiley

Ben heel benieuwd naar het eindreaultaat en vooral of Lucas en louis voldoen aan je verwachtingen..alhoewel eet je dan van twee walletjes Smiley die vol vragen zit Weet je ze zijn zo moeilijk in te ruilen he Knipoog smiley

Nah hoop het te mogen komen bewonderen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 18:13

ANNETTE792 schreef:
Ow...dat is dan een warm welkom als je hier het huis binnenkomt.......met 3 rode muren in de halCoole smiley met zonnebril

Ken je nagaan hoe het in mijn huiskamer en slaapkamer is Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 19:16

ERIKA129 schreef:
Ken je nagaan hoe het in mijn huiskamer en slaapkamer is Verraste, verbaasde smiley Verlegen lachende smiley Knipoog smiley

Ze had het over muren,niet over lampjes.........toch? Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 19:53

LEANNE226 schreef:

Rode lampies bij een rode muren...? Dat breekt niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: vrijdag 30 november 2012, 20:08

LEANNE226 schreef:

Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130