Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 19:58
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Wakker worden zonder pijn..... |
Fijn Mariska !! Het lijkt zo vanzelfsprekend, maar is het zeker niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:30
|
|
|
ORGANIST041 schreef: | Mijn mooiste moment van vandaag was, dat ik weer met 2 handen en 2 voeten mijn huiskamer-kerkorgel kon bespelen. Dat heb ik de afgelopen 4 weken maar met 2 handen en 1 voet kunnen doen omdat ik mijn rechtervoet verzwikt had. Gelukkig was het mijn rechtervoet, want anders had ik helemaal de laagste bassen niet kunnen bespelen en die kun je niet missen bij goed orgelspel. Orgelspelen is namelijk mijn grote passie. Iedereen alvast een prettige week gewenst met veel mooie momenten. vr.groeten. Dick. |
Super gaaf Dick, ik hoop dat je nog heel veel jaren, in goede gezondheid, mag spelen (en genieten) op je huiskamer-kerkorgel. Je beseft pas wat je mist, als je het (tijdelijk) niet meer kunt ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 22:50
|
|
|
Mijn dochter Anita is vandaag teruggekeerd in ons midden na 3 maanden in Kenia. Haar vriend was de laatste 2 weken bij haar en vroeg haar voor huwelijkaanzoek. Wauw, ze gaan trouwen op 26 april 2012.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNEKE421
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 00:27
|
|
|
Dat mijn jongste zoon afscheid heeft genomen met een musical van de basisschool.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANITA695
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 09:46
|
|
|
Dat mijn mama jarig is en ik het dit keer echt kan vieren ik blij ben met haar en wat God me gegeven heeft deze week door een van de mooiste gesprekken van mijn leven mijn echte mama voor mij ik hou van haar en steeds meer
groet anita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 12:14
|
|
|
Dat ik gisteren na een verblijf van 6 weken in de Herberg weer thuis heb mogen komen. Wat mooi dat er een christelijk centrum bestaat die mensen die het een periode moeilijk hebben daar de kans krijgen om weer op adem te komen met rust en regelmaat, bezinning, persoonlijk gesprekken met begeleiders en dat alles als naasten liefde. Ik heb er veel rust en bezinning mogen ervaren de Heere was met mij en mijn hunkering om een kind van Hem te mogen zijn is er gegroeid! Ik raad een ieder aan die zo'n periode nodig heeft er eens heen te gaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 12:55
|
|
|
Fijn Erika dat het zo goed is geweest voor jou! Waar is dat overigens??
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJ383
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 14:42
|
|
|
het verlossende telefoontje dat mijn oudste dochter geslaagd is voor haar Havo examen.
HOERA
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 16:16
|
|
|
Na terugkeer uit Kenia van 3 maanden is mijn dochter Anita geslaagd voor haar hogeschoolopleiding lichamelijk opvoeding. Vanaf heden mag ze les geven bij voortgezet onderwijs als gymjuf.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 16:40
|
|
|
MARY052 schreef: | Fijn Erika dat het zo goed is geweest voor jou! Waar is dat overigens??
Mary |
In Oosterbeek bij Arnhem Mary, heerlijk bij de bossen.
Gr Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 17:16
|
|
|
ERIKA129 schreef: | In Oosterbeek bij Arnhem Mary, heerlijk bij de bossen.
Gr Erika. |
Oke Thanks!!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 20:51
|
|
|
Dat mijn lieve dochter weer heelhuids thuis is gekomen van kamp
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 22:20
|
|
|
HERMAN388 schreef: | Mijn dochter Anita is vandaag teruggekeerd in ons midden na 3 maanden in Kenia. Haar vriend was de laatste 2 weken bij haar en vroeg haar voor huwelijkaanzoek. Wauw, ze gaan trouwen op 26 april 2012. |
Hallo Herman Van harte gefeliciteert met het voorgenomen huwelijk en de datum is prima dus kan het niet beter. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 29 juni 2011, 22:22
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Hallo Erika Welkom terug. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 12:47
|
|
|
Mijn mooiste moment gisteravond:
Een lieve vriendin komt langs om te vertellen dat ik een weekje hun caravan mag lenen, zodat ik toch nog een weekje weg kan!!! Niet ver weg, op naar de Sikkenberg in Onstwedde!!
YEAH!!!!!!!!!!!
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNEKE421
|
|
Geplaatst: donderdag 30 juni 2011, 15:22
|
|
|
Yep dat ik de gejatte fiets van een van mijn jongens op het politiebureau kon ophalen, en de sleutels er zelfs nog in zaten. Helemaal blij ben ik.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 21:22
|
|
|
Haha, mn vader is boven de was aan het ophangen , en jawel hoor : Vergeten uit te loggen. Maar ik moet nu wel snel zijn want over een paar minuten kan hij weer beneden zijn. Ik wil nog even dit kwijt over Bangladesh; Ik heb van mn vader gehoord dat er hier op CM ook werd mee geleefd met de reis en dat er zijn die de weblog ook gelezen hebben. Het was fantastisch om het te hebben meegemaakt. Ik moet nu alleen nog binnen een jaar presentaties geven aan minimaal 150 personen. Er staan er intussen al 2 gepland , 1 op een gemeenteavond van de kerk ( ong. 50 personen) en als mn oma jarig is in dec. kan ik er ook één houden . Vindt mn oma vast een mooi verjaardagskadootje. Dan heb ik ook gelijk een man of 50- 60 te pakken. Die andere 50 moet ik even zien hoe ik dat in het vat...
Helluph .......ik hoor mn vader naar beneden komen.... moet nu onmiddelijk afsluiten.
Groetjes allemaal,
Dennis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 21:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Haha, mn vader is boven de was aan het ophangen , en jawel hoor : Vergeten uit te loggen. Maar ik moet nu wel snel zijn want over een paar minuten kan hij weer beneden zijn. Ik wil nog even dit kwijt over Bangladesh; Ik heb van mn vader gehoord dat er hier op CM ook werd mee geleefd met de reis en dat er zijn die de weblog ook gelezen hebben. Het was fantastisch om het te hebben meegemaakt. Ik moet nu alleen nog binnen een jaar presentaties geven aan minimaal 150 personen. Er staan er intussen al 2 gepland , 1 op een gemeenteavond van de kerk ( ong. 50 personen) en als mn oma jarig is in dec. kan ik er ook één houden . Vindt mn oma vast een mooi verjaardagskadootje. Dan heb ik ook gelijk een man of 50- 60 te pakken. Die andere 50 moet ik even zien hoe ik dat in het vat...
Helluph .......ik hoor mn vader naar beneden komen.... moet nu onmiddelijk afsluiten.
Groetjes allemaal,
Dennis. |
Ga maar vlug wat anders doen Dennis. We zeggen niets tegen pa-Visser
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 21:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ga maar vlug wat anders doen Dennis. We zeggen niets tegen pa-Visser |
Nou ik heb nog even want hij is nu aan het douchen. Eens kijken of er nog iets anders leuks te lezen valt. Zag net nog wel een leuk topic over verpleegkundigen....dat ie een zekere W-tje moet delen met Maarten ofzo of Mario ....ik weet het niet meer precies. Zo nog even kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 21:47
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou ik heb nog even want hij is nu aan het douchen. Eens kijken of er nog iets anders leuks te lezen valt. Zag net nog wel een leuk topic over verpleegkundigen....dat ie een zekere W-tje moet delen met Maarten ofzo of Mario ....ik weet het niet meer precies. Zo nog even kijken. |
Ja, W-tje heeft ook steeds alle geluk. Ze mag kiezen tussen pa-Visser en Mario. Hoewel ze toch graag met Mario naar Toscane wilt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:08
|
|
|
Bijzonder...dat was het: 'k was de vissenkom van m'n dochter aan het schoonmaken en de drie vissen zaten in een emmer....te wachten op hun schone kom. Het water moest nog op temperatuur komen, t was nog te koud om ze terug te zetten dus ging ik de badkamer schoonmaken. Toen ik weer beneden kwam, een uur later...lag 'Nemo', de goudvis, op de grond, ...naar lucht te happen. Zélf uit de emmer gesprongen notabene! 'k Dacht: o boy...dat redt ie nooit! Toch heb ik 'm bij zijn staart gepakt en teruggezet in de kom en ja! Nemo zwemt weer rond! 'k Ben nog verbaasd...en vind 't een héle stoere vis!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:11
|
|
|
MARIA576 schreef: | Bijzonder...dat was het: 'k was de vissenkom van m'n dochter aan het schoonmaken en de drie vissen zaten in een emmer....te wachten op hun schone kom. Het water moest nog op temperatuur komen, t was nog te koud om ze terug te zetten dus ging ik de badkamer schoonmaken. Toen ik weer beneden kwam, een uur later...lag 'Nemo', de goudvis, op de grond, ...naar lucht te happen. Zélf uit de emmer gesprongen notabene! 'k Dacht: o boy...dat redt ie nooit! Toch heb ik 'm bij zijn staart gepakt en teruggezet in de kom en ja! Nemo zwemt weer rond! 'k Ben nog verbaasd...en vind 't een héle stoere vis! |
maar goed dat die vis zijn nek niet heeft gebroken door die val...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:14
|
|
|
FRANKT627 schreef: | maar goed dat die vis zijn nek niet heeft gebroken door die val... |
Tja, dan had ik 'm moeten spalken....en was ie een stokvis geworden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:17
|
|
|
MARIA576 schreef: | Tja, dan had ik 'm moeten spalken....en was ie een stokvis geworden! |
dat is een goeie Maria...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:20
|
|
|
vanmorgen toen ik in de stromende regen van een Iraakse vrouw te horen kreeg dat ze een positieve beschikking had gekregen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:44
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ja, W-tje heeft ook steeds alle geluk. Ze mag kiezen tussen pa-Visser en Mario. Hoewel ze toch graag met Mario naar Toscane wilt. |
Wel verdraaid nog aan toe, is dennis weer bezig geweest En jij gaat hem ook nog es een beetje opstoken
Belgen......ik heb liever dat je hem zegt wat ie wel en niet mag, en graag in ABN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:45
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wel verdraaid nog aan toe, is dennis weer bezig geweest En jij gaat hem ook nog es een beetje opstoken
Belgen......ik heb liever dat je hem zegt wat ie wel en niet mag, en graag in ABN |
Dennis !?! Neen hoor, die heb ik niet gezien of gelezen vanavond...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:54
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dennis !?! Neen hoor, die heb ik niet gezien of gelezen vanavond... |
Nee, dat zal wel niet. het was w-tje zeker? nee Frankie, daar trappen we niet in.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:56
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, dat zal wel niet. het was w-tje zeker? nee Frankie, daar trappen we niet in. |
nou zeg...het was maar een beetje hoor...was ook nog eens per ongeluk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 1 juli 2011, 22:57
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nee, dat zal wel niet. het was w-tje zeker? nee Frankie, daar trappen we niet in. |
OEIE,,,,, en nu
|
|
Naar boven |
|
|