Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 17:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Vanmorgen heerlijk gewerkt aan mn huiswerk en vanmiddag pfffffff voor het eerst sinds 4 maanden weer wezen sporten Weet weer waar al mijn spieren zitten Doe dus de rest van de dag helemaal niks meer dan voor mezelf natje en droogje pakken |
Goed bezig!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 17:46
|
|
|
Geboden op een garderobekast en voor minder dan de helft zowel kast als opzetkast los kunnen peuteren. Nu nog halen met autootje.. zal wat worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 17:51
|
|
|
Oude dame...geholpen met een verhuizing.... Glasservies ingepakt....gelukkig allemaal zonder scherven te veroorzaken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 19:16
|
|
|
Eindelijk begonnen met mn leibomen snoeien. De helft is klaar morgen de rest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 19:18
|
|
|
JOL252 schreef: | Geboden op een garderobekast en voor minder dan de helft zowel kast als opzetkast los kunnen peuteren. Nu nog halen met autootje.. zal wat worden. |
lekker bezig jij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 07:05
|
|
|
JOL252 schreef: | Geboden op een garderobekast en voor minder dan de helft zowel kast als opzetkast los kunnen peuteren. Nu nog halen met autootje.. zal wat worden. |
Zo, waar heb je dat geleerd.
Ik vind dat moeilijk, kan het niet dus.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 07:08
|
|
|
ERIKA129 schreef: | lekker bezig jij |
Yep, vind ik ook. En dat ene bed dat ik graag wilde scoren? Ook binnen ruim 2/3 goedkoper dan nieuw.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 07:47
|
|
|
Ben begonnen met dat rottige huishouden Bah!
Ja, en eerder en niet op het laatste moment: ja 'eerder dan denk ik; het hoeft dan en dan pas, , en niet nu.
Dus dat werkt niet
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 08:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:09
|
|
|
Tandarts............voor januari nog even flink gebruik maken van mijn tandartsverzekering,oppoetsen,bijwerken en een vulling vervangen en dan gaat die polis de deur uit!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:19
|
|
|
Ja, daar moet ik ook nog heen deze week
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:37
|
|
|
Jaaaaaah, ze komen pas om 12 uur, net gebeld, dus dat betekend dat ik alles lekker heerlijk op mijn gemakkie kan doen. Ik dacht eerst namelijk 9 uur...
En..omdat ik dat dacht heb ik al veel gedaan(voor mijn doen dan
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 08:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 09:51
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tandarts............voor januari nog even flink gebruik maken van mijn tandartsverzekering,oppoetsen,bijwerken en een vulling vervangen en dan gaat die polis de deur uit! |
haha ik doe het net zo kan nog 400eu gebruiken dit jaar dus vrijdag naar de tandarts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:30
|
|
|
Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Nu behang voor in de slaapkamer: Toos of Bep. Doe mij maar Toos, dat klinkt toch niet? Kijk, Phileine of Maureen klinkt weer beter. Nicole viel af, het moet nu ook weer niet te rouge worden.
En hoe zeg je dat dan weer bij info-balie? Ik wil graag Lucas voor in de slaapkamer? Of nee, doe toch maar Jochem? Nu maar hopen dat die man van de info-balie gewoon Henk of Piet heet.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 27 november 2012, 12:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:39
|
|
|
En ik ben....KLAAR. Ja, schilder kwamen ff opmeten. Voor januari/februari
Duszz....vandaag is het alleen nog maar met de beentjes omhoog en natjes en droogjes....Ik ben weer klaar!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:52
|
|
|
JANS221 schreef: | Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Nu behang voor in de slaapkamer: Toos of Bep. Doe mij maar Toos, dat klinkt toch niet? Kijk, Phileine of Maureen klinkt weer beter. Nicole viel af, het moet nu ook weer niet te rouge worden.
En hoe zeg je dat dan weer bij info-balie? Ik wil graag Lucas voor in de slaapkamer? Of nee, doe toch maar Jochem? Nu maar hopen dat die man van de info-balie gewoon Henk of Piet heet.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen! |
whaha komisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 12:56
|
|
|
JANS221 schreef: | Pfff….Nog meer behang uitzoeken. En behang heeft ook een naam. Ik heb nog even getwijfeld tussen Philippe en Louis, maar ben gevallen voor Louis. Louis past beter bij mij. Philippe had te weinig kleur. Was te vlak. Mooie Franse naam, trouwens. Daar kun je beter mee thuiskomen dan met Henk of Piet. Henk was te saai en Piet… ach die had iedereen al.
Maar nu zit ik dus met Lucas en Jochem thuis. Allebei meegekregen, om op mijn gemak thuis te kiezen. En niet alleen om te kijken, nee het moet ook goed voelen, toch? Lucas heeft denk ik toch mijn voorkeur, hij heeft wat. Is wat zachter, wat subtieler. Nog maar even een nachtje over slapen! |
Misschien is het beter om een tijdje te chatten met ze, dan merk je of hun karakter beter bij je past. Lucas kan wel zo subtiel zijn dtj je je op een gegeven moment afvraagt waarom zeg je nu niet duidelijk wat ik bedoel!
Sterkte met je heren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:09
|
|
|
Haha, echt geniaal.. grijns...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 13:19
|
|
|
Ja, leuk
Haha, ja zeg, stel je voor behang wat Piet heet, of nog erger Klaas ofzo.
Vloeren hebben ook allemaal van die sjieke namen
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 27 november 2012, 13:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 15:37
|
|
|
het word tijd dat ik wat gaat doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 16:33
|
|
|
Hahahahahaha, funny!! Succes met al je heren en dames
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 17:27
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
haha ik doe het net zo kan nog 400eu gebruiken dit jaar dus vrijdag naar de tandarts |
t hoeft niet op, al is het lekker!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 18:48
|
|
|
PIETER649 schreef: | t hoeft niet op, al is het lekker! |
Heb je helemaal gelijk in Pieter, maar ik heb nog wat achterstallig inderhoud in mn gebit..... En zo lekker is het nu ook weer niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:22
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep, vind ik ook. En dat ene bed dat ik graag wilde scoren? Ook binnen ruim 2/3 goedkoper dan nieuw. |
wauw super zeg!! Nu de rest nog in orde en dan komt alles goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:23
|
|
|
ROELANDE345 schreef: |
haha ik doe het net zo kan nog 400eu gebruiken dit jaar dus vrijdag naar de tandarts |
ik ook vrijdag maar weer eens naar de tandarts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:24
|
|
|
Ben jij toch een heerlijk mens Wanneer komt je eerste boek uit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:30
|
|
|
Stapels post doorspitten op zoek naar dat ene formuliertje dat nu net zo nodig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:31
|
|
|
JOL252 schreef: | Stapels post doorspitten op zoek naar dat ene formuliertje dat nu net zo nodig is |
Het houd je van de straat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 19:41
|
|
|
JOL252 schreef: | Stapels post doorspitten op zoek naar dat ene formuliertje dat nu net zo nodig is |
O o o o, ik zeg altijd, berg je papieren in alfabetische volgorde op in ordners.
En dan zo dat je 't kan terugvinden.
Dus de W van woning, de V van verzekering, de H van huur of hyptheek, etc.
Laat dat een les zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 10:59
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O o o o, ik zeg altijd, berg je papieren in alfabetische volgorde op in ordners.
En dan zo dat je 't kan terugvinden.
Dus de W van woning, de V van verzekering, de H van huur of hyptheek, etc.
Laat dat een les zijn |
Huur of Hypotheek horen toch bij Woning
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|