Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 12:48
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het zal me ooit wel eens lukken zeker...en zal je zien dat de strijk gedaan is wanneer ik er aan kom...heb ik heel die weg voor niets gedaan |
Hoezo heel die weg voor niets gedaan ....
Je gaat wel naar Drenthe, de mooiste provincie van Nederland, dus "heel die weg voor niets gedaan" .... grrr En wat te denken van dat bakkie koffie wat je van die mooie drentse schone krijgt aangeboden ... jaja, "heel die weg voor niets gedaan ..." (ik zou de deur niet eens voor je open doen ...)
ik mag zo ook de deur weer voor een mooie drentse open doen ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 14:21
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hoezo heel die weg voor niets gedaan ....
Je gaat wel naar Drenthe, de mooiste provincie van Nederland, dus "heel die weg voor niets gedaan" .... grrr En wat te denken van dat bakkie koffie wat je van die mooie drentse schone krijgt aangeboden ... jaja, "heel die weg voor niets gedaan ..." (ik zou de deur niet eens voor je open doen ...)
ik mag zo ook de deur weer voor een mooie drentse open doen ... |
ik GRRRRRRRR met je mee Wat denkt die brabander wel!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 14:23
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ik GRRRRRRRR met je mee Wat denkt die brabander wel!!!! |
Ik ben een Belg en geen Brabander. En Belgen gaan nooit onuitgenodigd op visite. Die wachten tot ze gevraagd worden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 14:28
|
|
|
Je gaat wel naar Drenthe, de mooiste provincie van Nederland, dus "heel die weg voor niets gedaan" .... grrr
Helaas ligt er vóór die provincie Drenthe nog een heeeele lang weg die niet zo mooi is met allerlei knooppunten en andere verkeer-rij-dinges.
En wat te denken van dat bakkie koffie wat je van die mooie drentse schone krijgt aangeboden ... jaja, "heel die weg voor niets gedaan ..." (ik zou de deur niet eens voor je open doen ...)
Onrustzaaier...
Hopelijk ben je tegen die Drentse schone wat vriendelijker dan tegen mij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 14:28
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik ben een Belg en geen Brabander. En Belgen gaan nooit onuitgenodigd op visite. Die wachten tot ze gevraagd worden... | oepsie foutje, dacht dat je niet steeds aan dat belg gedoe herinnerd wou worden. ( las ik ergens laatst op het forum, i think )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 14:33
|
|
|
YELNIN491 schreef: | oepsie foutje, dacht dat je niet steeds aan dat belg gedoe herinnerd wou worden. ( las ik ergens laatst op het forum, i think ) |
Ik zal je eens awaysmart moeten maken in de Belgische cultuur. Je zal dan wel merken dat Belgen trots zijn op hun nationaliteit.
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zaterdag 2 juli 2011, 14:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 14:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik zal eens awaysmart moeten maken in de Belgische cultuur. Je zal dan wel merken dat Belgen trots zijn op hun nationaliteit. |
kan dat ook vertaald worden in begrijpelijk nederlands dan of is het belgisch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 21:58
|
|
|
He Frank, kan dat kloppen dat ik je net zag rijden in de buurt van den Haag
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 juli 2011, 22:27
|
|
|
VISSER278 schreef: | He Frank, kan dat kloppen dat ik je net zag rijden in de buurt van den Haag |
Nee was groningen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 06:49
|
|
|
YELNIN491 schreef: | kan dat ook vertaald worden in begrijpelijk nederlands dan of is het belgisch |
ik dacht dat je zo goed Engels sprak...awaysmart betekent 'wegwijs'...
Underbetween zou jouw kennis van de Engelse taal (sinds Pinksteren ) toch moeten toegenomen zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 06:51
|
|
|
VISSER278 schreef: | He Frank, kan dat kloppen dat ik je net zag rijden in de buurt van den Haag |
Ik wist dat jij in Veenendaal moest zijn. Als je mij dan inderdaad zag in Den Haag was je ook wel een ferm stuk verdwaald.
Yesssss, ik ben niet meer de enige kluns op de weg....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 09:52
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik wist dat jij in Veenendaal moest zijn. Als je mij dan inderdaad zag in Den Haag was je ook wel een ferm stuk verdwaald.
Yesssss, ik ben niet meer de enige kluns op de weg.... |
Nou, over kluns gesproken......Jij reed wel over het fietspad met je auto, ik geloof dat je dat zelf niet eens in de gaten had. Tomtom weer ingesteld op de fietsroute ofzo???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 11:06
|
|
|
VISSER278 schreef: | Nou, over kluns gesproken......Jij reed wel over het fietspad met je auto, ik geloof dat je dat zelf niet eens in de gaten had. Tomtom weer ingesteld op de fietsroute ofzo??? |
er heeft dus weer iemand haar mond niet kunnen houden. Ik had nochtans gevraagd omdat niet verder te vertellen. Mijn wraak za zoet zijn... baai de wee: mijn vader had die wegvinder ingesteld
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op zondag 3 juli 2011, 12:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er heeft dus weer iemand haar mond niet kunnen houden. Ik had nochtans grvrragd omdat niet verder te vertellen. Mijn wraak za zoet zijn... baai de wee: mijn vader had die wegvinder ingesteld |
Ook een belg dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:21
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ook een belg dus |
nooit of nooit vertel ik nog iets tegen iemand... ik ga wel op een onbewoond eiland wonen en neem niemand mee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:25
|
|
|
MARIO216 schreef: | Ook een belg dus |
Volgens mij is 'zij' geen belg hoor....als je de eerdere onthullingen van Frank goed leest........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:30
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Volgens mij is 'zij' geen belg hoor....als je de eerdere onthullingen van Frank goed leest........ |
Volgens mij doelde Mario op het feit dat onze pa de wegvinder had ingesteld en dat hij een fietsroute had geselecteerd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:31
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik dacht dat je zo goed Engels sprak...awaysmart betekent 'wegwijs'...
Underbetween zou jouw kennis van de Engelse taal (sinds Pinksteren ) toch moeten toegenomen zijn? |
toen pas, underbetween spreek ik beter engels dan de engels sprekende belg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:31
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Volgens mij is 'zij' geen belg hoor....als je de eerdere onthullingen van Frank goed leest........ |
Maar er is inderdaad een praatgrage vrouw bij betrokken...nooit vertel ik nog wat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 12:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Volgens mij doelde Mario op het feit dat onze pa de wegvinder had ingesteld en dat hij een fietsroute had geselecteerd... |
Denk 'ut niet hoor.....
er heeft dus weer iemand haar mond niet kunnen houden. Ik had nochtans gevraagd omdat niet verder te vertellen. Mijn wraak za zoet zijn...baai de wee: mijn vader had die wegvinder ingesteld
dus....eh...
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 3 juli 2011, 12:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:32
|
|
|
Had tie alweer een date met apies of was tie nog nooit weer in brabant aangekomen na de vorige keer. had dat niet iets te maken met een fietsdinges
Laatst aangepast door
|
YELNIN491
|
op zondag 3 juli 2011, 15:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:34
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Nee was groningen. Sjalom. Martin |
Ach ja, zijn vele wegen die naar "ergens" leiden, maar dit was misschien wel "lijden".
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:36
|
|
|
FRANKT627 schreef: | er heeft dus weer iemand haar mond niet kunnen houden. Ik had nochtans gevraagd omdat niet verder te vertellen. Mijn wraak za zoet zijn... baai de wee: mijn vader had die wegvinder ingesteld |
tuurlijk is altijd iemand anders die het doet, lekker makkelijk!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | nooit of nooit vertel ik nog iets tegen iemand... ik ga wel op een onbewoond eiland wonen en neem niemand mee... |
Niet vergeten je tomtom mee te nemen voor de fietspaden , er is dan niemand die je de weg kunt vragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Maar er is inderdaad een praatgrage vrouw bij betrokken...nooit vertel ik nog wat... | duurt bij jou 2 uur en nog wat minuutjes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 15:42
|
|
|
dat begon tegen 12.00 uur met een serie, nu nog niet van bijgekomen. ben nog steeds en errug Frusty
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:35
|
|
|
YELNIN491 schreef: | dat begon tegen 12.00 uur met een serie, nu nog niet van bijgekomen. ben nog steeds en errug Frusty |
En wat is de reden van die poppetjes?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:40
|
|
|
FRANKT627 schreef: | En wat is de reden van die poppetjes? | ja dat vroeg ik me vanmorgen ook af
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:49
|
|
|
YELNIN491 schreef: | ja dat vroeg ik me vanmorgen ook af |
jij zou het moeten weten. je hebt ze er zelf bij gezet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 3 juli 2011, 19:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | nooit of nooit vertel ik nog iets tegen iemand... ik ga wel op een onbewoond eiland wonen en neem niemand mee... |
kan niet ...want als jij er heen gaat is het onbewoond eiland een bewoond eiland geworden.....en als je 'haar' én Niemand meeneemt kan ze aan Níemand verder vertellen wat je tegen haar zegt.......dus k zou Niemand maar niet meenemen.....enne mogen wij ook weten wie Niemand is??
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zondag 3 juli 2011, 20:06
|
|
Naar boven |
|
|