Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 19:27
|
|
|
JOL252 schreef: | Vandaag gehoord:
Een echte vent strijkt z'n eigen hemd.
Die ga ik in m'n profiel zetten. |
Ik wil met alle liefde je hemd strijken, hoor! DAT ga ik in m`n profiel zetten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 19:28
|
|
|
JOL252 schreef: | Vandaag gehoord:
Een echte vent strijkt z'n eigen hemd.
Die ga ik in m'n profiel zetten. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 19:33
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik wil met alle liefde je hemd strijken, hoor! DAT ga ik in m`n profiel zetten!
|
Neem hem nou zijn gevoel van besturen niet af...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 19:56
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik wil met alle liefde je hemd strijken, hoor! DAT ga ik in m`n profiel zetten!
|
Hoor ik daar in de verte een lofgedicht?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 20:03
|
|
|
JOL252 schreef: | Hoor ik daar in de verte een lofgedicht? |
Je bent off topic, ik zal proberen weer on topic te gaan:
Liefde is : samen een overhemd strijken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 13 april 2013, 20:11
|
|
|
JANS221 schreef: | Je bent off topic, ik zal proberen weer on topic te gaan:
Liefde is : samen een overhemd strijken! |
En een tip om samen een lamp in te draaien: jij op de draaikruk staan en hij draait je rond.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 14 april 2013, 17:49
|
|
|
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zondag 14 april 2013, 17:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 08:59
|
|
|
Ja, en dat zit je op een dating site.......
Mensen die denken dat ik met sommige anderen rekening gaat houden Hebben het denk ik mis.
Ik ben een open boek hier Althans op de meeste vlakken,nu al bekend bij sommigen Maar plaats gewoon een foto Vertel gewoon dingen op het forum,wat iedereen mee mag lezen
Het zou voor mij anders betekenen Niet los hebben kunnen laten..
wat een kreet
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 17 april 2013, 09:03
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:15
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja, en dat zit je op een dating site.......
Mensen die denken dat ik met sommige anderen rekening gaat houden Hebben het denk ik mis.
Ik ben een open boek hier Althans op de meeste vlakken,nu al bekend bij sommigen Maar plaats gewoon een foto Vertel gewoon dingen op het forum,wat iedereen mee mag lezen
wat een kreet |
Kreet van de week die ik niet snap ehhhh ik heb geen foto bij me pro...scheelt stomme mails van , wat een leuk koppie, zin om te date? dan denk ik duh, gaat het niet om me innerlijk?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:21
|
|
|
PETRA373 schreef: | Kreet van de week die ik niet snap ehhhh ik heb geen foto bij me pro...scheelt stomme mails van , wat een leuk koppie, zin om te date? dan denk ik duh, gaat het niet om me innerlijk? |
Nou,dan zou ik zeggen;Ja,leuk koppie he
Ik zoek nog een leuk schoteltje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:36
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Nou,dan zou ik zeggen;Ja,leuk koppie he
Ik zoek nog een leuk schoteltje |
ach nee, dat zijn toch mannen die alleen op me uiterlijk afgaan toch Wat dat bettreft vind ik datingsites maar ingewikkeld, tot nu toe twee dates gehad, allebei flop. wel iets geleerd, schrijf het niet op het forum als je iemand leuk vind, eh als het over is, ga maar niet na de p.n als hij ook komt. Word alles beetje gênant ik woon op de verkeerde plek, meeste leuke mannen wonen ver weg aan de andere kant, foto plaatsen, oke uiterlijk speelt ook mee, maar het is als of sommigge alleen na het uiterlijk kijken. oh en schrijf niet spontaan een bericht van hallo, wat leuk dat ik je hier zie, jij komt ook altijd in mijn kerk pfffffff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 09:42
|
|
|
laat ik maar es gaan opruimen, zucht datingsites.... schrijf eerlijk en open en maak vijanden..... als je date, date met de verkeerde, als je leuke man ontdekt, stuur hem stomme mails toch, houd ik moed, zou alleen willen ik iets van d e nuchterheid van een man bezat, die gaan natuurlijk gewoon op een datingsite, denken niet zo moeilijk, schrijven nuchtere mails plaatsen gewoon foto,s, zonder te denken? eh doen of niet doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 13:48
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Ja, en dat zit je op een dating site.......
wat een kreet |
Quote: | Ja, en dat zit je op een dating site....... |
Deze site is ook om te forummen/chatten over het geloof en aan geloof gerelateerde zaken en (virtuele)vrienden te maken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: woensdag 17 april 2013, 21:59
|
|
|
Heb jij........... je klokje op CM al een uur naar voren gezet?
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op woensdag 17 april 2013, 22:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 09:48
|
|
|
Klokje op CM? Naar voren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 10:12
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Klokje op CM? Naar voren? |
Even denken hoor...........waarschijnlijk vindt Heide een dame leuk maar heeft ze een klokje op haar profiel waardoor hij lijdzaam zit te wachten tot ze wil daten,trouwen en 6 zonen voor hem wil baren waarna ze emigreren naar Tasmanie...........maar ja,dat klokje he.......... Jammer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:15
|
|
|
Hm...... zou het?? Dan zou het klokje niet 1 uur, maar wel 8 uren vooruitgezet moeten worden....
Maar wacht.....als hij een bosjesvrouw uit Tanzania wil daten, hoeft ie idd maar 1 uurtje vooruit..... Heide?? Iets te vertellen??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:20
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm...... zou het?? Dan zou het klokje niet 1 uur, maar wel 8 uren vooruitgezet moeten worden....
Maar wacht.....als hij een bosjesvrouw uit Tanzania wil daten, hoeft ie idd maar 1 uurtje vooruit..... Heide?? Iets te vertellen?? |
Ik vraag me af of jullie niet onbewust iemand aan het kwetsen zijn met bosjesvrouw uit tanzania.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het eerder andersom is. Zijn er heel wat vrouwen stiekemis op heide verliefd en wachten...hopen op een leuke mail.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:35
|
|
|
PETRA373 schreef: | Ik vraag me af of jullie niet onbewust iemand aan het kwetsen zijn met bosjesvrouw uit tanzania.
En eerlijk gezegd, denk ik dat het eerder andersom is. Zijn er heel wat vrouwen stiekemis op heide verliefd en wachten...hopen op een leuke mail. |
Niks mis met een Tanzaniaanse vrouw, of waar dan ook maar vandaan. En als Heide idd hier een leuke vrouw ontdekt, hoop ik natuurlijk dat ze bereid is voor hem dat klokje ff weg te halen.... Veel succes, geluk en geduld toegewenst, Heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 12:49
|
|
|
het woord bosjesvrouw vind ik persoonlijk beetje ongelukkig uit de hoek komen. Maar ja sommigge blanken zijn zich niet zo bewust van hoe mensen die niet blank zijn soms nog steeds worden behandeld in nederland.
Enfin ontopic:
kreet van d e week:
heb je naaste lief als jezelf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: donderdag 18 april 2013, 23:08
|
|
|
Boulevard van Scheveningen bijna af.... Grote aanpak aan nieuw structuur, Voor mij die als kind aan het strand opgroeide..n'beetje pijn... maar toch zijn er vele praktische mogelijkheden bij gekomen
Kortom,de moeite waard,om is uit te waaien hier!
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op donderdag 18 april 2013, 23:09
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 08:38
|
|
|
PETRA373 schreef: | het woord bosjesvrouw vind ik persoonlijk beetje ongelukkig uit de hoek komen. Maar ja sommigge blanken zijn zich niet zo bewust van hoe mensen die niet blank zijn soms nog steeds worden behandeld in nederland.
Enfin ontopic:
kreet van d e week:
heb je naaste lief als jezelf |
Bosjesmannen/vrouwen zijn werkelijk een stam uit Tanzania.........niet gaan flippen en gillen over discriminatie als iemand gewoon een bevolkingsgroep noemt,zou je toch niet doen als ze bijvoorbeeld iemand uit China noemde?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:14
|
|
|
HAHA..
moet ik als kannibaal even op treden:))
nee,ben behoorlijk tam inmiddels
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op vrijdag 19 april 2013, 09:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 19 april 2013, 09:30
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Bosjesmannen/vrouwen zijn werkelijk een stam uit Tanzania.........niet gaan flippen en gillen over discriminatie als iemand gewoon een bevolkingsgroep noemt,zou je toch niet doen als ze bijvoorbeeld iemand uit China noemde? |
Goh dankje voor de info. natuurlijjk wist ik niet waar tanzania ligt enzo. vraag me alleen af, waar ligt in godsnaam china
Wat kun je toch veel leren van cm.
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op vrijdag 19 april 2013, 09:32
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 08:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | Goh dankje voor de info. natuurlijjk wist ik niet waar tanzania ligt enzo. vraag me alleen af, waar ligt in godsnaam china
Wat kun je toch veel leren van cm. |
De vrouw van een bosjesman is een takkewijf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 08:57
|
|
|
ANNA415 schreef: | De vrouw van een bosjesman is een takkewijf |
Duidelijk...jij bent TE wild!! Hoop dat dat na vandaag iets afneemt...
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op zaterdag 20 april 2013, 08:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 20 april 2013, 22:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | De vrouw van een bosjesman is een takkewijf |
na ja zeg, anna , en dat op een cristelijke site
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 18:49
|
|
|
'K stond bij de kassa vd week,en iemand voor mij had biologische bananen gekocht.. 'K sprak de vrouw met de bananen aan en vroeg;..merkt u nu nog het verschil tussen deze en de gewone bananen?
Ze keek me aan..een beetje verbaasd..maar toch ook met een n'beetje ingehouden glimlach... Ja,ze dacht..o die maakt natuurlijk een geintje..pff:)
Nee,ik bleef haar serieus aan kijken,want ik was een keertje serieus! En daardoor veranderde ook zei?...vlug haar houding..:)
En zei;uh;)..nou alleen dat ze wat zachter zijn..en..uh..
Ik wist genoeg ,volgende ik probeer ik ze ook is.. (Je zal maar bij de kassa staan,en je zelf even willen vermaken in de rij:)))
Even wat eten,fijne avond;)
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 21 april 2013, 19:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:17
|
|
|
HEIDE936 schreef: | 'K stond bij de kassa vd week,en iemand voor mij had biologische bananen gekocht.. 'K sprak de vrouw met de bananen aan en vroeg;..merkt u nu nog het verschil tussen deze en de gewone bananen?
Ze keek me aan..een beetje verbaasd..maar toch ook met een n'beetje ingehouden glimlach... Ja,ze dacht..o die maakt natuurlijk een geintje..pff:)
Nee,ik bleef haar serieus aan kijken,want ik was een keertje serieus! En daardoor veranderde ook zei?...vlug haar houding..:)
En zei;uh;)..nou alleen dat ze wat zachter zijn..en..uh..
Ik wist genoeg ,volgende ik probeer ik ze ook is.. (Je zal maar bij de kassa staan,en je zelf even willen vermaken in de rij:)))
Even wat eten,fijne avond;) |
serieus, dat vroeg ik me laatst ook af in de winkel? wat is het verschil biologische bananen hebben geen chemicaliën natuurlijk opgespoten gekregen bedacht ik me en toen dacht ik neeeeeeeee echt niet ,dat ik die ooit koop, dan worden spinnen eitjes van bananen spinnen misschien ook niet gedood, dus weg met die biologische bananen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zondag 21 april 2013, 21:53
|
|
|
Het is jammer dat ze een stuk duurder zijn die biologische, anders wist ik het wel.
|
|
Naar boven |
|
|