Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:40
|
|
|
JANS221 schreef: | Heb jij nog dozen voor mij? |
hoeveel? wanneer? waar?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 16:44
|
|
|
JOL252 schreef: Yep, en dan naar de kringloopwinkel, grofvuilplaats en dan weer verder met uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren. Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren……
Jans: Heb jij nog dozen voor mij?
Echt wel grappig
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:04
|
|
|
JANS221 schreef: | Heb jij nog dozen voor mij? |
Hey goed lezen he Ze vult ze zelf steeds weer he.. maar volgens mij moet ze net als jou nog een bepaalde kast leegmaken languit op de bank wel te verstaan
Ben blij dat mn huis aan kant is voor het weekend dus hier gaan zeker de beentjes omhoog vanavond
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op zaterdag 17 november 2012, 17:05
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:09
|
|
|
PIETER649 schreef: | hoeveel? wanneer? waar? |
Weer zonder toezicht op het forum aan het schrijven?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 17:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hey goed lezen he Ze vult ze zelf steeds weer he.. maar volgens mij moet ze net als jou nog een bepaalde kast leegmaken languit op de bank wel te verstaan Ben blij dat mn huis aan kant is voor het weekend dus hier gaan zeker de beentjes omhoog vanavond |
Hier ook
Zéker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 19:33
|
|
|
JANS221 schreef: | Weer zonder toezicht op het forum aan het schrijven? |
neuh... ik had een onverwacht (zeer zeldzaam) moment van aardigheid overbodig ook, dr benne vast wel genoeg dozen in je omgeving
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 20:19
|
|
|
PIETER649 schreef: | hoeveel? wanneer? waar? |
Duhs! Wat een gemuts ...
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 17 november 2012, 20:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 22:40
|
|
|
JANS221 schreef: | Weer zonder toezicht op het forum aan het schrijven? |
hihihihihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 23:07
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hihihihihi |
ik had wel verwacht dat jij ng ff zou reageren.... t ging per slot van rekening over dozen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:19
|
|
|
Vrijdagavond tot 24.00 aan het strand van Zoutelande gezeten . Zaterdagochtend 8.00 dennis richting Domburg ( gelukkig was er een andere pa die de jongens kon brengen) Zaterdagmiddag eerst die jongens opgehaald in Domburg om ze daarna te verplekken naar Vlissingen . Genoeg noordzeewater dus gezien de afgelopen dagen . Maar ook visspullen die wachtten op een schoonmaakbeurt . Dus vandaag in het zonnetje alles weer zand- en zoutwatervrij gemaakt. Blijft een feit dat dat buiten betr te doen is als onder de douche.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik had wel verwacht dat jij ng ff zou reageren.... t ging per slot van rekening over dozen |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:23
|
|
|
Film gezien, heeeele goede:
Helaas, zie hem niet in het Nederlands...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:25
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik had wel verwacht dat jij ng ff zou reageren.... t ging per slot van rekening over dozen |
Wanneer heb je weer mutsen in de aanbieding?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 18 november 2012, 16:30
|
|
|
Je bent zelf een Muts
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 09:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wanneer heb je weer mutsen in de aanbieding? |
Een linker of een rechter?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 09:46
|
|
|
Wat heb ik gedaan vandaag?? Nog niet veel eerst klokkie rond geslapen nu net ontbijtje op en zo maar eens braaf aan de studie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 12:50
|
|
|
Ja, ik ook. Zo maar eens buiten kijken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:09
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, ik ook. Zo maar eens buiten kijken. |
NAh van naar buiten kijken wordt je niet vrolijk das een klein grijs wereldje! Dus ik heb braaf 2 uur aan de studie gezeten, zo maar eens effe de plee en badkamer boenen en dan lekker kaarten maken... T'is zo weer kerst
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | NAh van naar buiten kijken wordt je niet vrolijk das een klein grijs wereldje! Dus ik heb braaf 2 uur aan de studie gezeten, zo maar eens effe de plee en badkamer boenen en dan lekker kaarten maken... T'is zo weer kerst |
Zucht wat een bedrijvigheid.
Ik denk dat ik straks na mijn werk voor de verandering maar es probeer een appartement te krijgen. 1e bod wil ik voor de avond valt de lucht in hebben geschoten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:39
|
|
|
JOL252 schreef: | Zucht wat een bedrijvigheid.
Ik denk dat ik straks na mijn werk voor de verandering maar es probeer een appartement te krijgen. 1e bod wil ik voor de avond valt de lucht in hebben geschoten. |
Komt goed schatje
Erika schenkt even glaasje roosvicee in voor Jol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 13:39
|
|
|
Ik denk dat ik straks na mijn werk voor de verandering maar es probeer een appartement te krijgen. 1e bod wil ik voor de avond valt de lucht in hebben geschoten. |
Wow, dan wens ik je véél succes de komende uren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 14:50
|
|
|
Het is hier zo gezellig in zo'n dorpje. Iedereen is zo aardig, zelfs alleen even boodschappen doen is al leuk :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 19 november 2012, 14:53
|
|
|
Spannend...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 08:13
|
|
|
Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 09:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden |
Sterkte er mee Erika
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 10:38
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Me zo maar eens laten beulen weer door de fysio Hoe het komt komt het maar al mn spieren van m'n k*** tot aan mn nek zitten vast en doen zeeeeeer Dan om elf uur mn ma naar het ziekenhuis brengen voor een nieuwe knie operatie, op zich klinkt het heftig maar is niet zo eens een lange operatie, maar toch zal blij zijn als het telefoontje komt uw moeder is weer bij en op zaal!!!Dus dat kan een lange middag worden |
Komt misschien toch door de stress?Sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 10:43
|
|
|
Ik lummel.........maar de tuinman is onderweg met groot gereedschap en volgens de berichten mag ik hem laten doen wat ik wil....... .........in de tuin dan he Hij neemt zn shoveldinges mee,gaat mijn grasveld mooi vlak maken Ideaal hoor,die ruilhandel,ik maak zn boekhouding in orde en poets zn huis,hij maakt mijn tuin netjes. Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 11:25
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik lummel.........maar de tuinman is onderweg met groot gereedschap en volgens de berichten mag ik hem laten doen wat ik wil....... .........in de tuin dan he Hij neemt zn shoveldinges mee,gaat mijn grasveld mooi vlak maken Ideaal hoor,die ruilhandel,ik maak zn boekhouding in orde en poets zn huis,hij maakt mijn tuin netjes. Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........ |
Aan zn broek trekken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 17:38
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Aan zn broek trekken |
Hij is niet op komen dagen Ik zal ook deze aan zn broek trekken en hem in zn blote kont de hei opsturen.....grrrrrrr Ik zal hem een rekening sturen voor het poetsen......ik heb een bloedhekel aan loze beloftes.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 18:02
|
|
|
Leanne: Nu die schilder die mijn huis zou verven nog even aan zn broek trekken.......binnen heb ik ook nog genoeg te doen voor hem........
Ja, ik denk dat 'het' schilderen ook eventjes laat doen, ipv het zelf te doen.
|
|
Naar boven |
|
|