Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 01:33
|
|
|
het slechtste moment van vandaag, eigenlijk gisteren want vandaag is al morgen ondertussen, is te veel om op te noemen...
Gelukkig is er wel een oplossing zodat ik zaterdag met 2 leuke lieve meiden en een puber-knulletje op stap kan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 20:56
|
|
|
Van de week toen de medeling toen ik te horen kreeg dat het bedrijf waar ik werk ga verhuizen en dat voor mij meer reistijd betekent. Ingaande per 1 jan. a.s.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 20:58
|
|
|
mijn slechtste moment is dat me lichaam gaat weigeren door oververmoeidheid en stress terwijl er nog zoveel te doen is. ben total loss
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 21:44
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment is dat me lichaam gaat weigeren door oververmoeidheid en stress terwijl er nog zoveel te doen is. ben total loss |
Leuk he, verhuizen
Ik begon vandaag met de eerste dozen inpakken. heb ik net heel de boel overhoop gehaald, begeeft mn wasmachine het. Tot 3x toe de boel blank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 24 juni 2011, 22:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Leuk he, verhuizen
Ik begon vandaag met de eerste dozen inpakken. heb ik net heel de boel overhoop gehaald, begeeft mn wasmachine het. Tot 3x toe de boel blank. |
gelukkig heb jij voor moederdag een heel mooie dweil gekregen als jij nou mijn dochter dr eerste vaderdag niet vergeten was, had je mij ook een nuttig cadeau kunnen geven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 10:21
|
|
|
GRACE585 schreef: | mijn slechtste moment is dat me lichaam gaat weigeren door oververmoeidheid en stress terwijl er nog zoveel te doen is. ben total loss |
grace en sjaak, vandaag de grote verhuis-dag, nog even je schouders eronder, grace!! veel geluk gewenst samen!
morgen wordt alles anders, alles beter........en alles nieuw!
http://www.youtube.com/watch?v=K65cEHoXVfw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 11:30
|
|
|
Slechtste moment was gisteren eigenlijk al, maar het dringt nu goed tot me door. Mijn poes Minousch is ernstig ziek en er is geen kans op herstel. Toch wel ff slikken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIA576
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 11:41
|
|
|
IMKE917 schreef: | Slechtste moment was gisteren eigenlijk al, maar het dringt nu goed tot me door. Mijn poes Minousch is ernstig ziek en er is geen kans op herstel. Toch wel ff slikken..... |
Wat ontzettend rót voor je Imke, heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 juni 2011, 21:38
|
|
|
dat ik total loss ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:54
|
|
|
Met dit warme weer, met een baby in de auto een lekke band krijgen midden in het bos
En een band verwisselen kan ik wel, maar dr ligt natuurlijk tegenwoordig enkel zo'n stom oppompapperaatje in de auto en dat werkt niet echt als je de lucht er gewoon uit hoort lopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARY052
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 11:55
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Met dit warme weer, met een baby in de auto een lekke band krijgen midden in het bos
En een band verwisselen kan ik wel, maar dr ligt natuurlijk tegenwoordig enkel zo'n stom oppompapperaatje in de auto en dat werkt niet echt als je de lucht er gewoon uit hoort lopen |
Balen Annette, hoe heb je het uiteindelijk opgelost??
Mary
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:26
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Met dit warme weer, met een baby in de auto een lekke band krijgen midden in het bos
En een band verwisselen kan ik wel, maar dr ligt natuurlijk tegenwoordig enkel zo'n stom oppompapperaatje in de auto en dat werkt niet echt als je de lucht er gewoon uit hoort lopen |
Band verwisselen, Krik onder de auto, hoe krijg je het voor elkaar. Ik zou niet weten wat ik zou moeten beginnen en dan helemaal nog met een kleintje in de auto. Ik neem mijn (denkbeeldige) petje voor je af. Je bent Superwomen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:27
|
|
|
MARY052 schreef: | Balen Annette, hoe heb je het uiteindelijk opgelost??
Mary |
Mn man gebeld: HELP!! Ben door een personeelslid opgehaald en die heeft geregeld dat mn band weer gemaakt werd. En zo kwam ik erachter dat ik runflat banden schijn te hebben dus als ik de spijker eruit getrokken had, had ik met 80 km per uur door kunnen rijden (dus ook naar de bandenboer die een km verderop zat en wat ik totaal vergeten was )
Dusse: sorry schat, ik had last een blonde bui
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:30
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Band verwisselen, Krik onder de auto, hoe krijg je het voor elkaar. Ik zou niet weten wat ik zou moeten beginnen en dan helemaal nog met een kleintje in de auto. Ik neem mijn (denkbeeldige) petje voor je af. Je bent Superwomen!!! |
Dr zit toch een boekje bij je auto,daar staat alles gewoon in hoor Grootste probleem is meestal het los krijgen van de bouten, maar dan moet je gewoon je gewicht in de stijd gooien en ff flink op die sleutel springen. Een van die weinige keren dat die overtollige kilootjes van pas komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:41
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dr zit toch een boekje bij je auto,daar staat alles gewoon in hoor Grootste probleem is meestal het los krijgen van de bouten, maar dan moet je gewoon je gewicht in de stijd gooien en ff flink op die sleutel springen. Een van die weinige keren dat die overtollige kilootjes van pas komen | Ja boekjes zat in mijn auto, maar theorie is de praktijk niet. Ik ga dat klusje niet klaren. En lees wel weer dat ik dus nog vaker naar de sportschool moet voor spieren, want overtollige kilo's heb ik niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 12:47
|
|
|
In elk geval blij Annette dat je in een bos stond, op de vlakte was het nog erger geweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 18:46
|
|
|
toen ons konijn de hort opging
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 19:55
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dr zit toch een boekje bij je auto,daar staat alles gewoon in hoor Grootste probleem is meestal het los krijgen van de bouten, maar dan moet je gewoon je gewicht in de stijd gooien en ff flink op die sleutel springen. Een van die weinige keren dat die overtollige kilootjes van pas komen |
Petje af hoor Annette voor die instelling... Ik kan nog niet eens een fietsband plakken... wordt misschien tijd dat ze daar ook een boekje bij leveren...
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op maandag 27 juni 2011, 19:55
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:03
|
|
|
meestal is het een kwestie van gewoon beginnen en kijken waar je uitkomt met al je getob, suus!!
men noemt dat; al doende leert de mens.....
(tobben moest alleen niet zo vreselijk veel tijd kosten)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:07
|
|
|
HANNAH810 schreef: | meestal is het een kwestie van gewoon beginnen en kijken waar je uitkomt met al je getob, suus!!
men noemt dat; al doende leert de mens.....
(tobben moest alleen niet zo vreselijk veel tijd kosten) |
Ik denk dat ik 'm dan na een paar uur tobben dan uiteindelijk naar de fietsenmaker breng... na een hoop frustratie haha...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:46
|
|
|
mocht ik dat doen, dan ga ik er gewoon met mn neus bovenop staan om te kijken hoe hij dat klusje nou fikst; en dan heb ik weer wat geleerd!!
zo ook met de wasmachine reparatie; al werd die man wel wat moe van al mijn vragen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 20:52
|
|
|
HANNAH810 schreef: | mocht ik dat doen, dan ga ik er gewoon met mn neus bovenop staan om te kijken hoe hij dat klusje nou fikst; en dan heb ik weer wat geleerd!!
zo ook met de wasmachine reparatie; al werd die man wel wat moe van al mijn vragen.... |
Ja daaaaag, dus jij wacht net zo lang tot ie die fiets eindelijk eens gaat plakken, of denk je dat ie dat gelijk doet als jij je fiets komt brengen... ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:11
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Ja boekjes zat in mijn auto, maar theorie is de praktijk niet. Ik ga dat klusje niet klaren. En lees wel weer dat ik dus nog vaker naar de sportschool moet voor spieren, want overtollige kilo's heb ik niet |
keske du di???
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op maandag 27 juni 2011, 21:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:17
|
|
|
FRANKT627 schreef: | keske du di??? |
nou ja zeg, frusty, fristy, freezy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:46
|
|
|
SUSANNAH475 schreef: | Ja daaaaag, dus jij wacht net zo lang tot ie die fiets eindelijk eens gaat plakken, of denk je dat ie dat gelijk doet als jij je fiets komt brengen... ?? |
ik had een fietsenmaker aan huis, remember? vrijdag ga ik naar zijn trouwfeestje........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 21:53
|
|
|
HANNAH810 schreef: | ik had een fietsenmaker aan huis, remember? vrijdag ga ik naar zijn trouwfeestje........ |
okeee, die bedoel je... leuk, ga er maar van genieten...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: maandag 27 juni 2011, 23:59
|
|
|
nog meer zooi ruimen onvoorstelbaar dacht dat ik er vandaag doorheen was NIET DUS morgen weer slecht moment;al het overige naar de stort brengen is een rotklus
Laatst aangepast door
|
GRACE585
|
op dinsdag 28 juni 2011, 00:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:53
|
|
|
GRACE585 schreef: | nog meer zooi ruimen onvoorstelbaar dacht dat ik er vandaag doorheen was NIET DUS morgen weer slecht moment;al het overige naar de stort brengen is een rotklus |
Je moet gewoon wat vaker verhuizen, dan verzamel je niet zoveel Over drie en halve week verhuis ik, in dit huis hebben we twee en half jaar gewoond en de verzameling troep is best te overzien.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 09:59
|
|
|
GRACE585 schreef: | nog meer zooi ruimen onvoorstelbaar dacht dat ik er vandaag doorheen was NIET DUS morgen weer slecht moment;al het overige naar de stort brengen is een rotklus |
Je kunt dit ook bij het beste moment zetten Grace! Alles wat je naar de stort brengt heb je niet meer nodig,. Je bent er dus op vooruit gegaan! Daar mag je heel blij en dankbaar voor zijn, zeker als je weet hoe gelukkig je bent met jouw S, en hoeveel je loeven is veranderd ten goede. Alles wat je weggooit heeft te maken met het afsluiten van het oude, en ik hoop dat je vol goede moed je mooie toekomst in mag gaan.\
Alleen zo jammer dat die rotklusjes er altijd bij horen
Veel succes!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: dinsdag 28 juni 2011, 19:13
|
|
|
Toen ik van 11.00 uur tot 13.30 uur een advocaat nog moest gaan uitleggen wat zijn werk was en wat hij moest doen en waar hij informatie kon krijgen. (Maar hij vangt het dikke salaris)
|
|
Naar boven |
|
|