Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 29 oktober 2010, 22:57
|
|
|
TESSYBEAR731 schreef: | Haha das snel!
Welkom terug |
Is Cross dan weggeweest??? Misschien was hij gewoon maar even naar de wc
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 15:38
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Kon niet zonder CM ..... |
Echt niet?!
Maarre.....welkom terug!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:28
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Echt niet?!
Maarre.....welkom terug! |
Ik kon ook niet zonder al die lieve mensen hier ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 16:31
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Ik kon ook niet zonder al die lieve mensen hier .... |
...als ik niet beter zou weten... als je mij ook bij die lieve mensen rekent dank ik je van harte...
Ik denk zelfs dat ik veruit de liefste ben van deze site...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: zaterdag 30 oktober 2010, 23:02
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik niet beter zou weten... als je mij ook bij die lieve mensen rekent dank ik je van harte...
Ik denk zelfs dat ik veruit de liefste ben van deze site... |
Als er staat AL die lieve mensen, ja dan reken ik jou daar ook toe. En ik durf nog verder te gaan, in Christus mag ik jullie allen Lief hebben ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...als ik niet beter zou weten... als je mij ook bij die lieve mensen rekent dank ik je van harte...
Ik denk zelfs dat ik veruit de liefste ben van deze site... |
Denk je dat echt, Frank? Hmmm.....ik laat je maar in de waan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:08
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Denk je dat echt, Frank? Hmmm.....ik laat je maar in de waan. |
Denken alle belgen . Zijn ze belg voor. Laat ze maar in die waan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Denken alle belgen . Zijn ze belg voor. Laat ze maar in die waan. |
Doen we.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:18
|
|
|
MARIJAN072 schreef: | Doen we. |
Oeps . Sofie is ook een belgse toch? Sorry Sofie , geldt alleen voor de Belgse mannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 00:21
|
|
|
wb Crossy... En, hoe 's 't met de studie ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 01:16
|
|
|
VISSER278 schreef: | Oeps . Sofie is ook een belgse toch? Sorry Sofie , geldt alleen voor de Belgse mannen. |
oef ... gelukkig maar dat je dit schreef Visser , of ik kreeg een dipje ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 02:23
|
|
|
SOFIE807 schreef: | oef ... gelukkig maar dat je dit schreef Visser , of ik kreeg een dipje ... |
Oh mooi is dat Sofie, ik dacht dat je aan mijn kant stond
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 10:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Oh mooi is dat Sofie, ik dacht dat je aan mijn kant stond |
Blijkt dat er ook nog verstandige belgen zijn, frank.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 14:21
|
|
|
heeeeeyyy!!!!!
WELKOM TERUG!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 15:15
|
|
|
JOLAN931 schreef: | heeeeeyyy!!!!!
WELKOM TERUG!!! |
Ah joh, hij is amper weggeweest.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 16:07
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ah joh, hij is amper weggeweest. |
jah joh! jij hebt hem natuurlijk niet eens gemist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 31 oktober 2010, 16:22
|
|
|
JOLAN931 schreef: | jah joh! jij hebt hem natuurlijk niet eens gemist |
nee joh....hij had een snipperdag van CM
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRIFFIN748
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 10:47
|
|
|
zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
wat zal het hier stil worden, zeg: geen 'gezeik' meer over Saabs en dergelijke. na 536 berichten en 2418 bezoekers is het voor mij hier 'einde verhaal'. niet altijd even vrolijk, maar hé: dat zijn jullie toch ook niet altijd?
zal ik gemist worden? ik heb er zo mijn eigen idee over. ik heb altijd 'vanaf de zijlijn' meegekeken/meegelezen, en mijn bijdragen waren marginaal.
ik zal met een (1) enkeling zo af en toe kontakt (proberen te) blijven houden, daar ben ik geen uitblinker in, weet ik van mezelf.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af).
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 10:52
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
wat zal het hier stil worden, zeg: geen 'gezeik' meer over Saabs en dergelijke. na 536 berichten en 2418 bezoekers is het voor mij hier 'einde verhaal'. niet altijd even vrolijk, maar hé: dat zijn jullie toch ook niet altijd?
zal ik gemist worden? ik heb er zo mijn eigen idee over. ik heb altijd 'vanaf de zijlijn' meegekeken/meegelezen, en mijn bijdragen waren marginaal.
ik zal met een (1) enkeling zo af en toe kontakt (proberen te) blijven houden, daar ben ik geen uitblinker in, weet ik van mezelf.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af). |
Het ga je goed, Grif!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 2 november 2010, 10:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:45
|
|
|
[quote=GRIFFIN748]zo dan...vandaag de laatste dag hier
veel plezier met je autootjes. Misschien herken je mij als ik bij de halte in de regen sta haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:49
|
|
|
[quote=LOES550]
Ja, als hij je jou herkent gaat hij misschien heel per ongeluk opzettelijk in een grote plas rijden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LOES550
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 11:54
|
|
|
[quote=FRANKT627]
haha echt niet! Dan toetert hij en biedt me gratis ritje aan, zo'n leuk mens laat hij niet aan de kant staan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 12:03
|
|
|
[quote=LOES550]
Een lift wel, maar gratis Keep on dreaming, Loes
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SOFIE807
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:17
|
|
|
GRIFFIN748 schreef: | zo dan...vandaag de laatste dag hier. en aangezien ik vanavond late dienst heb, zal dit wel zo ongeveer het laatste bericht zijn dat ik hier spui.
het ga u allen goed, en hou mekaar een beetje heel (lees: heb een beetje respect voor andermans (m/v) mening en opvattingen over bepaalde dingen, en brand mekaar niet tot onder de voetzolen af). |
Ik wens je van harte het allerbeste toe Griffin .... Het gaat je goed ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TESSYBEAR731
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 13:27
|
|
|
Het ga je goed, Griffie...en God's zegen he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 17:23
|
|
|
Jammer dat je weggaat. Ik heb leuke dagen met je gehad. Het ga je goed in de toekomst. wANKel niet bij twijfel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 17:31
|
|
|
Het ga je goed Griffin!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 17:31
|
|
|
griffin ik zal je wel missen hoor bedankt voor al je bijdragen en liefdevolle hulp het ga je goed en tot ooit horens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: dinsdag 2 november 2010, 18:47
|
|
|
Heey griff.....ik wens je het allerbeste toe
Marianne
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|