Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 10:33
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Henk heeft werk... dus waarom zou hij in de produktie moeten gaan werken?? Klinkt als een sneer rell heel jammer | Hij zoekt toch ander werk? Ook jammer dat het als sneer wordt opgevat... Maar als ik dit soort blijf doen (wat ik niks aan vind) kom ik ook niet verder terwijl ik weet dat ik meer kan...maar ja je doet er niks aan en komen nog wel andere aanbeiding van het uitzendburo en kranten na pluizen en naar cwi daar kijken en open solicitatie brieven schrijf dus komt hier ook wel goed
Laatst aangepast door
|
RELLOK036
|
op vrijdag 15 januari 2010, 10:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 14:53
|
|
|
RELLOK036 schreef: | Hij zoekt toch ander werk? Ook jammer dat het als sneer wordt opgevat... Maar als ik dit soort blijf doen (wat ik niks aan vind) kom ik ook niet verder terwijl ik weet dat ik meer kan...maar ja je doet er niks aan en komen nog wel andere aanbeiding van het uitzendburo en kranten na pluizen en naar cwi daar kijken en open solicitatie brieven schrijf dus komt hier ook wel goed |
Het komt best goed met jou Rel, tis alleen een moeilijke tijd om aan werk te komen. Gewoon blijven soliciteren en kranten napluizen, meer kun je toch niet doen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 16:29
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Henk heeft werk... dus waarom zou hij in de produktie moeten gaan werken?? Klinkt als een sneer rell heel jammer |
nee joh. das geen sneer... voor Henk zou productiewerk OOK ervaringsverbreding zijn. Ik heb zelf een productiebedrijf en ik vind het jammer dat productiewerk kennelijk zo laag aangeschreven staat. Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen, maar om binnen een productiebedrijf de continue kwaliteit te behouden in combinatie met een acceptabele kwantiteit... daar komt meer bij kijken dan je zou denken. ( dan heb ik het nog niet eens over het instellen en afstellen van machines tot op 0,01mm nauwkeurig )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INEKE155
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 18:56
|
|
|
REL,LEKKER DING EEN HELE DIKKEK KNUFFEL,HET KOMT VAST ALLEMAAL GOED
t IS DAT IK WAT OVERJARIG BEN...............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HENK710
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 21:33
|
|
|
INEKE155 schreef: | REL,LEKKER DING EEN HELE DIKKEK KNUFFEL,HET KOMT VAST ALLEMAAL GOED
t IS DAT IK WAT OVERJARIG BEN............... |
Je nichtje al bezet dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JILL658
|
|
Geplaatst: vrijdag 15 januari 2010, 21:49
|
|
|
Nee joh. das geen sneer... voor Henk zou productiewerk OOK ervaringsverbreding zijn. Ik heb zelf een productiebedrijf en ik vind het jammer dat productiewerk kennelijk zo laag aangeschreven staat. Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen, maar om binnen een productiebedrijf de continue kwaliteit te behouden in combinatie met een acceptabele kwantiteit... daar komt meer bij kijken dan je zou denken. ( dan heb ik het nog niet eens over het instellen en afstellen van machines tot op 0,01mm nauwkeurig )
Nou en of komt heel wat meer bij kijken dan alleen achter de machines te staan Veel succes met je bedrijf Pieter het is een moeilijke tijd
Laatst aangepast door
|
JILL658
|
op vrijdag 15 januari 2010, 21:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 15:39
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee joh. das geen sneer... voor Henk zou productiewerk OOK ervaringsverbreding zijn. Ik heb zelf een productiebedrijf en ik vind het jammer dat productiewerk kennelijk zo laag aangeschreven staat. Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen, maar om binnen een productiebedrijf de continue kwaliteit te behouden in combinatie met een acceptabele kwantiteit... daar komt meer bij kijken dan je zou denken. ( dan heb ik het nog niet eens over het instellen en afstellen van machines tot op 0,01mm nauwkeurig ) |
je mag mijn duimstok wel ff lenen? staan 100 strepies op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHAN400
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 22:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | nee joh. das geen sneer... voor Henk zou productiewerk OOK ervaringsverbreding zijn. Ik heb zelf een productiebedrijf en ik vind het jammer dat productiewerk kennelijk zo laag aangeschreven staat. Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen, maar om binnen een productiebedrijf de continue kwaliteit te behouden in combinatie met een acceptabele kwantiteit... daar komt meer bij kijken dan je zou denken. ( dan heb ik het nog niet eens over het instellen en afstellen van machines tot op 0,01mm nauwkeurig ) |
Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen een beetje respect voor voor mij alstublieft dank u wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zaterdag 16 januari 2010, 22:24
|
|
|
JOHAN400 schreef: | Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen een beetje respect voor voor mij alstublieft dank u wel. |
ik heb respect voor je Johan!!! je bent ene goeie loodgieter
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 00:21
|
|
|
PIETER649 schreef: | ik heb respect voor je Johan!!! je bent ene goeie loodgieter |
Pieter............. Waar zit Rellepel toch, hij is toch niet op vakantie? Zou hij in de zon zitten op Mallorca?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 11:39
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Pieter............. Waar zit Rellepel toch, hij is toch niet op vakantie? Zou hij in de zon zitten op Mallorca? |
kijk, das nou het leuke van de man met meerdere gezichten, hij struint over de site hier, zoekende wie hij kan daten... in stilte maakt hij zijn plan, noemt zich afwisselend rellok, relloko, rellepel of rollo helemaal hoogte van dit fenomeen zullen wij, simpele zielen, nooit krijgen vrees ik mijn laatste, min of meer betrouwbare, info over zijn verblijfplaats is dat hij gisteren een date had in het pittoreske Hegelsom. 1 ding is echter zeker... hij zal zijn hoekie hier niet verzaken... hij komt terug !!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 12:18
|
|
|
PIETER649 schreef: | kijk, das nou het leuke van de man met meerdere gezichten, hij struint over de site hier, zoekende wie hij kan daten... in stilte maakt hij zijn plan, noemt zich afwisselend rellok, relloko, rellepel of rollo helemaal hoogte van dit fenomeen zullen wij, simpele zielen, nooit krijgen vrees ik mijn laatste, min of meer betrouwbare, info over zijn verblijfplaats is dat hij gisteren een date had in het pittoreske Hegelsom. 1 ding is echter zeker... hij zal zijn hoekie hier niet verzaken... hij komt terug !!! |
Na gister meerdere smsje van hem te hebben ontvangen, moest ik melden dat hij vandaag gewoon weer terug komt Hij had gister even niet de beschikking over internet, Wel krijgt Carien een en een knuffel en de groetjes bij deze dus... En eeeh Carien is het willicht handig dat jij hem om zijn nummer vraaqt? Dan kan je zelf contact met hem zoeken als je hem mist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 13:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | kijk, das nou het leuke van de man met meerdere gezichten, hij struint over de site hier, zoekende wie hij kan daten... in stilte maakt hij zijn plan, noemt zich afwisselend rellok, relloko, rellepel of rollo helemaal hoogte van dit fenomeen zullen wij, simpele zielen, nooit krijgen vrees ik mijn laatste, min of meer betrouwbare, info over zijn verblijfplaats is dat hij gisteren een date had in het pittoreske Hegelsom. 1 ding is echter zeker... hij zal zijn hoekie hier niet verzaken... hij komt terug !!! |
Gelukkig weer gerustgesteld.......Pietju hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 13:14
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Na gister meerdere smsje van hem te hebben ontvangen, moest ik melden dat hij vandaag gewoon weer terug komt Hij had gister even niet de beschikking over internet, Wel krijgt Carien een en een knuffel en de groetjes bij deze dus... En eeeh Carien is het willicht handig dat jij hem om zijn nummer vraaqt? Dan kan je zelf contact met hem zoeken als je hem mist |
Bedankt Robbedoes, enne aan dat nummer gaan we werken. Akkum moar kan verstoan! deur de tillefoan, hij sprekt zoe limboos haha.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op zondag 17 januari 2010, 13:15
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 14:31
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Bedankt Robbedoes, enne aan dat nummer gaan we werken. Akkum moar kan verstoan! deur de tillefoan, hij sprekt zoe limboos haha. |
Da komp wel goe Ik als Fries kan em verstaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 15:00
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Da komp wel goe Ik als Fries kan em verstaan |
Marre assie nie mer truugkomt hier....Rels hoekske houwe we wel in ere hur.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROBBEDOES873
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 15:11
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Marre assie nie mer truugkomt hier....Rels hoekske houwe we wel in ere hur. | Hij is nog steeds lid dus waarom zou die niet terug komen????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 15:37
|
|
|
ROBBEDOES873 schreef: | Hij is nog steeds lid dus waarom zou die niet terug komen???? |
Je weet maar nooit met die Limboos, zijn echt niet bij te houden heur
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:00
|
|
|
tada hierrrrrrrrrrrrrrrr is ik weer.... was ff bij vrienden oa idd hegelsom bij hegelsomn.... oke die is ff weg maar komt weer terug(goede vriend van me btw) Dus wanhoop niet mesen en Carien jullie kunnen weer opgelucht adem halen of juist niet.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:05
|
|
|
RELLOK036 schreef: | tada hierrrrrrrrrrrrrrrr is ik weer.... was ff bij vrienden oa idd hegelsom bij hegelsomn.... oke die is ff weg maar komt weer terug(goede vriend van me btw) Dus wanhoop niet mesen en Carien jullie kunnen weer opgelucht adem halen of juist niet..... |
De rust was wedergekeerd was maar van korte duur hihi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:14
|
|
|
CARIEN982 schreef: | De rust was wedergekeerd was maar van korte duur hihi |
benk zo erg?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 16:16
|
|
|
JOHAN400 schreef: | Een beetje tikken op een toetsenbord kan iedereen een beetje respect voor voor mij alstublieft dank u wel. |
eeeeeeeeej johan je bent er weer? en nee ik geen knelknietjes meer halen bij de formido
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INKA401
|
|
Geplaatst: zondag 17 januari 2010, 23:40
|
|
|
RELLOK036 schreef: | eeeeeeeeej johan je bent er weer? en nee ik geen knelknietjes meer halen bij de formido |
uuuuuh niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: maandag 18 januari 2010, 19:55
|
|
|
INKA401 schreef: | uuuuuh niet? | nope ik haal ze niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DANIEL777
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 08:55
|
|
|
RELLOK036 schreef: | nope ik haal ze niet meer | tja als je niet weet wat knelknietjes zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 11:01
|
|
|
DANIEL777 schreef: | tja als je niet weet wat knelknietjes zijn | sja weet ik wel maar haal ze niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 14:20
|
|
|
Voor alle duidelijkheid, stel dat je ze toch nog eens moet halen .......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 17:01
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Voor alle duidelijkheid, stel dat je ze toch nog eens moet halen .......
|
Ow... is dat het? Ik dacht dat het een soort kniebeschermers waren, die stratenmakers gebruiken haha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 17:02
|
|
|
RELLOK036 schreef: | sja weet ik wel maar haal ze niet |
En waarom haal je ze niet Rel? Geen goeie ervaring dr mee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
RELLOK036
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 januari 2010, 17:55
|
|
|
CARIEN982 schreef: | En waarom haal je ze niet Rel? Geen goeie ervaring dr mee? |
moet je bij johan400 en inka zijn die weten er meer van... maar feit blijft ik haal geen knelknietjes
|
|
Naar boven |
|
|