Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 10:06
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Is een heerlijk recept Hannah, maar voorlopig staat Visser nog met lege handen en een leeg net met vissen |
hij is nog druk bezig de vislijnen uit de knoop halen, denk ik, mamalou..... daarna kan hij op cm het neusje van de zalm gaan vissen, en de nieuwverworven keukenprinces vragen om eten klaar te maken vanavond. naar ik begreep heeft visser vakantie nu? dan moet hij voldoende tijd kunnen vinden die lijnen even op orde te krijgen, een uurtje te vissen, het recept aan miss kitchen door te geven en om half zes zal het eten dan toch wel een keer worden opgediend door de "keuken-prinses"?
hannah............eet geen neusjes vanavond!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 13 augustus 2012, 10:26
|
|
|
Hannah810 schreef:
hij is nog druk bezig de vislijnen uit de knoop halen, denk ik, mamalou..... daarna kan hij op cm het neusje van de zalm gaan vissen, en de nieuwverworven keukenprinces vragen om eten klaar te maken vanavond. naar ik begreep heeft visser vakantie nu? dan moet hij voldoende tijd kunnen vinden die lijnen even op orde te krijgen, een uurtje te vissen, het recept aan miss kitchen door te geven en om half zes zal het eten dan toch wel een keer worden opgediend door de "keuken-prinses"?
Visser heeft vacantie Hannah maar hij heeft het errug druk nu met zijn toetsenbord die zit onder de jam (ik dacht onder de vis) nee zijn vingers plakken aan zijn toetsenbord daarom kan hij niet wegkomen hier van CM denk ik. Hij heeft dan alle tijd om hier een verworven keuken princess vandaan te halen zou je zeggen! Nou bij deze, Visser, zet um op you go!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:07
|
|
|
PETRA944 schreef: | ha ha ik wens heide en visser dan veel sterkte toe. |
Zeg heren, wanneer is de groepsdate uh visuitje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 14 augustus 2012, 16:20
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zeg heren, wanneer is de groepsdate uh visuitje? |
Hoe eerder hoe liever.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: woensdag 15 augustus 2012, 16:30
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Hannah810 schreef:
Visser heeft vacantie Hannah maar hij heeft het errug druk nu met zijn toetsenbord die zit onder de jam (ik dacht onder de vis) nee zijn vingers plakken aan zijn toetsenbord daarom kan hij niet wegkomen hier van CM denk ik. Hij heeft dan alle tijd om hier een verworven keuken princess vandaan te halen zou je zeggen! Nou bij deze, Visser, zet um op you go!!
|
Eerst een neusje van de zalm , nu een keukenprinses..... vissertje kan heel moeilijk kiezen . Mag het dan ook allebei zijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 08:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Eerst een neusje van de zalm , nu een keukenprinses..... vissertje kan heel moeilijk kiezen . Mag het dan ook allebei zijn? |
alleen als het een combi van die twee is, visser!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 16:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | alleen als het een combi van die twee is, visser! |
Geen probleem. Maar dat snap je wel hè.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:54
|
|
|
HANNAH810 schreef: | alleen als het een combi van die twee is, visser! |
Je kunt ook een zalm dresseren tot keukenprinses
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 19:39
|
|
|
ANNA415 schreef: | Je kunt ook een zalm dresseren tot keukenprinses |
Neehee; mannen houden niet van een vrouw die tegen de stroom inzwemt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 21:46
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Neehee; mannen houden niet van een vrouw die tegen de stroom inzwemt |
Vandaar dat ik nog niet aan de man ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 09:54
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Neehee; mannen houden niet van een vrouw die tegen de stroom inzwemt |
Da's toch alleen als ze kuit gaan schieten
|
|
Naar boven |
|
|