Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 16:54
|
|
|
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. F. Happy single b.b.h.h. G. Happy single maar het voelt niet zo H. vrijgezellig I. In een relatie Speciaal voor leanne
Hebben we ze nu dan wel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | 1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. F. Happy single b.b.h.h. G. Happy single maar het voelt niet zo H. vrijgezellig I. In een relatie Speciaal voor leanne
Hebben we ze nu dan wel |
Ja, maar nu de combinaties nog
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:28
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ja, maar nu de combinaties nog |
Doe het lekker zelf Heb zo mn best gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:32
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Doe het lekker zelf Heb zo mn best gedaan |
Jahoor, je hebt Cootje heeeeeeeel goed geholpen, mag zij nu de rest doen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:43
|
|
|
Er zitten op CM ook mensen die weduwe of weduwnaar zijn, die mis ik nog in het rijtje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 18:59
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Er zitten op CM ook mensen die weduwe of weduwnaar zijn, die mis ik nog in het rijtje. |
Oeps die bedoelde Leanne vast
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:00
|
|
|
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
Nee dus
J. weduwe/ weduwnaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:08
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op vrijdag 21 oktober 2011, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 19:17
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Oeps die bedoelde Leanne vast |
Je bent een lieverd ,ik heb beide op mijn profiel staan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 21:35
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Je bent een lieverd ,ik heb beide op mijn profiel staan. |
Gelukkig toch goed gedaan Thanks ik groei weer In de lengte dan niet in de breedte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 22:24
|
|
|
kan niet meer kiezen en die afkortingen, geen idee
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 22:37
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Annette, ik vind wel dat jij Clauwtje hier een beetje onterecht, terecht loopt te wijzen.
Dit topic heet 'Hoe eerlijk is je profiel? en niet "Leg eens uit waarom jij je profiel eerlijk vind?"
Clauwtje legt hier uit waarom ze het heel vervelend vind het woord 'gescheiden' in te vullen.
En dat dáárom niet doet.
Eigenlijk is ze dus wel eerlijk....
En waarom het, naar de letter, niet eerlijk is, dát snapt ze denk ik wel....
Dát snap een kind van drie ook..... |
Dat ben ik echt niet met je eens! Het gaat hier om 'hoe eerlijk is je profiel?' Een uitleg op het forum wordt lang niet door iedereen gelezen. Een profiel geeft een beeld weer van jezelf. Als je de keus hebt tussen iets vervelend vinden en oneerlijk zijn, dan lijkt mij dat niet zo moeilijk. Eerlijk duurt het langst! Waarom zou je je anders voor doen? Dat is toch nergens voor nodig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 22:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | 1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single F. Happy single maar het voelt niet zo G. vrijgezellig H. In een relatie Speciaal voor leanne
Hebben we ze nu dan wel |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 22:44
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Je hebt terecht nee ingevuld want de vraag geeft feitelijk aan of er nog kinderen kunnen komen voor en met de potentiele partner. In jouw geval komen die nagenoeg zeker niet, dus als je ja aangeeft zeg je feitelijk dat je dat nog wel wilt met de goede partner. Als die nog kinderen wil, verwar je hem dus. Jouw nee is het enige juiste antwoord op deze vraag, ook al zou je ze wel wensen. Ik denk dat je die vraag ook moet beantwoorden vanuit het perspectief van degene die het leest.
Thomas |
Toch blijft het een lastige vraag, Thomas. Als je 'nee' invult, kan dat geïnterpreteerd worden als 'die heeft niks met kinderen of staat niet open voor de kinderen van de ander'. En dat hoeft echt niet zo te zijn. Je kunt gek op kinderen zijn, maar niet (meer) de wens hebben om ze zelf te krijgen. Het gaat hier waarschijnlijk om de vraag of iemand (biologisch) moeder/vader wil worden (sommigen hebben wél de wens, maar weten dat het niet kan), maar er zijn ook nog andere mogelijkheden. Er is ook nog de optie 'hangt er vanaf'. Dan hou je het lekker vaag.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 23:08
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Toch blijft het een lastige vraag, Thomas. Als je 'nee' invult, kan dat geïnterpreteerd worden als 'die heeft niks met kinderen of staat niet open voor de kinderen van de ander'. En dat hoeft echt niet zo te zijn. Je kunt gek op kinderen zijn, maar niet (meer) de wens hebben om ze zelf te krijgen. Het gaat hier waarschijnlijk om de vraag of iemand (biologisch) moeder/vader wil worden (sommigen hebben wél de wens, maar weten dat het niet kan), maar er zijn ook nog andere mogelijkheden. Er is ook nog de optie 'hangt er vanaf'. Dan hou je het lekker vaag. |
Ja, dat schoot ook even door mij heen...of dat een 'nee' op deze vraag wordt geinterpreteerd in die zin dat er geen behoefte is aan kinderen, ook niet van een ander. Als je geen kinderen meer kunt krijgen is de wens er nog wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 23:48
|
|
|
Feitelijk klopt dus de vraagstelling met de geboden alternatieven niet.
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 09:03
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Ja, dat schoot ook even door mij heen...of dat een 'nee' op deze vraag wordt geinterpreteerd in die zin dat er geen behoefte is aan kinderen, ook niet van een ander. Als je geen kinderen meer kunt krijgen is de wens er nog wel. |
Inderdaad! Als je invult 'Hangt ervan af..', hou je het breder en meer open. Het zou voor mij namelijk wel uitmaken of het me lukt een (positieve) band met de kinderen van de ander te krijgen. Natuurlijk moet je er niet naar streven om hun moeder te worden, die hebben ze meestal al en dat word je niet. Ook kunnen er belemmeringen zijn, om een band te krijgen. Toch denk ik, dat het - als je er energie/liefde insteekt en je partner je steunt - meestal wel lukt. De leeftijd van de kinderen kan ook meespelen. Dus ik hou het bij 'Hangt ervan af..'.
Laatst aangepast door
|
MARYAN401
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 09:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 09:29
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Inderdaad! Als je invult 'Hangt ervan af..', hou je het breder en meer open. Het zou voor mij namelijk wel uitmaken of het me lukt een (positieve) band met de kinderen van de ander te krijgen. Natuurlijk moet je er niet naar streven om hun moeder te worden, die hebben ze meestal al en dat word je niet. Ook kunnen er belemmeringen zijn, om een band te krijgen. Toch denk ik, dat het - als je er energie/liefde insteekt en je partner je steunt - meestal wel lukt. De leeftijd van de kinderen kan ook meespelen. Dus ik hou het bij 'Hangt ervan af..'. |
Het is mij intussen een stuk duidelijker geworden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 10:15
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Inderdaad! Als je invult 'Hangt ervan af..', hou je het breder en meer open. Het zou voor mij namelijk wel uitmaken of het me lukt een (positieve) band met de kinderen van de ander te krijgen. Natuurlijk moet je er niet naar streven om hun moeder te worden, die hebben ze meestal al en dat word je niet. Ook kunnen er belemmeringen zijn, om een band te krijgen. Toch denk ik, dat het - als je er energie/liefde insteekt en je partner je steunt - meestal wel lukt. De leeftijd van de kinderen kan ook meespelen. Dus ik hou het bij 'Hangt ervan af..'. |
Niet bang zijn voor die band.Langzaamaan leer je de kinderen kennen, dan krijgen de gesprekken meer vorm en ga je om ze geven,dat gevoel is anders dan bij je eigen kinderen maar gaat wel heel diep.Kinderen voelen het feilloos aan als ze je kunnen vertrouwen en op je kunnen steunen en ik denk dat dat het ultieme is dat je kunt bereiken in een nieuwe relatie(maar dat is slechts mijn ervaring )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 10:16
|
|
|
Als Josina invult 'hangt' er vanaf dan zegt ze eigenlijk dat het wel zou kunnen maar dat het van dingen afhangt die nu niet te overzien zijn. Verder ben ik het wel met je argumentatie eens. Er moeten meer opties bij de antwoorden komen, veel mensen kunnen er sowieso niet meer mee uit de voeten. Kom op CM, verbeter eens - of is deze site alleen maar een geldmachine?
En Leanne, hoewel ik het niet met je oneens ben, loop je soms wel tegen een harde werkelijkheid aan als je als man binnenkomt in een gezin met pubers. Niet alles is met goede wil en inlevingsvermogen op te lossen. En nu kan ik nog goed met pubers omgaan.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 10:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 10:32
|
|
|
THOMAS968 schreef: | En Leanne, hoewel ik het niet met je oneens ben, loop je soms wel tegen een harde werkelijkheid aan als man als je binnenkomt in een gezin met pubers. Niet alles is met goede wil en inlevingsvermogen op te lossen. En nu kan ik nog goed met pubers omgaan.
Thomas |
Ben ik met je eens,pubers zoeken hun grenzen op en doen(soms onbedoeld)een ander veel pijn,dan moet je relatie erg sterk zijn om het te overleven want je trekt toch altijd partij voor je eigen kinderen.Ruzies zijn mij dan ook niet vreemd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 11:23
|
|
|
.....
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 11:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 12:06
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Als Josina invult 'hangt' er vanaf dan zegt ze eigenlijk dat het wel zou kunnen maar dat het van dingen afhangt die nu niet te overzien zijn. Verder ben ik het wel met je argumentatie eens. Er moeten meer opties bij de antwoorden komen, veel mensen kunnen er sowieso niet meer mee uit de voeten. Kom op CM, verbeter eens - of is deze site alleen maar een geldmachine?
En Leanne, hoewel ik het niet met je oneens ben, loop je soms wel tegen een harde werkelijkheid aan als je als man binnenkomt in een gezin met pubers. Niet alles is met goede wil en inlevingsvermogen op te lossen. En nu kan ik nog goed met pubers omgaan.
Thomas | Helemaal mee eens...dat was in mijn gezin van toepassing.. Gezien en een dochter is met PDD-NOS...was dit niet makkelijk... Het was niet de reden van het stopzetten van de relatie, maar had er wel degelijk mee te maken..We hebben er veel over gesproken maar ik kan me wel degelijk indenken dat het ook voor de ""inkomende"partij niet makkelijk is.. Nu ging de nieuwe relatie daar nog niet eens verkeerd mee om, maar het is en blijft je dochter en toch leidde het vaak tot verschil van mening!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 12:47
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Helemaal mee eens...dat was in mijn gezin van toepassing.. Gezien en een dochter is met PDD-NOS...was dit niet makkelijk... Het was niet de reden van het stopzetten van de relatie, maar had er wel degelijk mee te maken..We hebben er veel over gesproken maar ik kan me wel degelijk indenken dat het ook voor de ""inkomende"partij niet makkelijk is.. Nu ging de nieuwe relatie daar nog niet eens verkeerd mee om, maar het is en blijft je dochter en toch leidde het vaak tot verschil van mening!!! |
Ik denk dat het sowieso moeilijk is om in een gezin met kinderen binnen te komen als de nieuwe geliefde van je moeder en/of vader........ Ik heb soms ook wel kinderen te doen als ik soms verhalen hoor.......dat is de andere kant he? Die zien ook maar zo weer een vreemde man/vrouw in huis.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:28
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Dat ben ik echt niet met je eens! Het gaat hier om 'hoe eerlijk is je profiel?' Een uitleg op het forum wordt lang niet door iedereen gelezen. Een profiel geeft een beeld weer van jezelf. Als je de keus hebt tussen iets vervelend vinden en oneerlijk zijn, dan lijkt mij dat niet zo moeilijk. Eerlijk duurt het langst! Waarom zou je je anders voor doen? Dat is toch nergens voor nodig. |
Ze is eerlijk, omdat ze open op het forum uitlegt van waarom niet.
Nou, als je dat doet, denk ik zo, dan zit je niet te wachten op een 'dat is niet eerlijk' reactie. Want dát snap je dan zelf ook wel.
Het was een uitleg waarom iemand dat moeilijk vind, en dus niet doet op haar profiel, maar dus wel op het forum schrijft.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:30
|
|
|
En het kan ook nog zo zijn, dat iemand dat zo niet voélt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:34
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ze is eerlijk, omdat ze open op het forum uitlegt van waarom niet.
Nou, als je dat doet, denk ik zo, dan zit je niet te wachten op een 'dat is niet eerlijk' reactie. Want dát snap je dan zelf ook wel.
Het was een uitleg waarom iemand dat moeilijk vind, en dus niet doet op haar profiel, maar dus wel op het forum schrijft.
|
Tjonge zeg, mag ik mijn mening niet zeggen. Ik begrijp deze overdreven reactie niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 19:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ze is eerlijk, omdat ze open op het forum uitlegt van waarom niet.
|
Het forum staat toch wel erg los van je profiel Shanita....... Een profiel gaat over wie je bent, het forum is een discussie plaats waarin mensen hun meningen presenteren......Ik heb geen idee wat jij in je profiel hebt staan omdat ik je alleen van het forum ken.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 20:04
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Tjonge zeg, mag ik mijn mening niet zeggen. Ik begrijp deze overdreven reactie niet. |
Sorry Maryan, Was niet naar jou persoonlijk toe, die 'smileys.....
Ben zelf een beetje gefrustreerd.
Ik heb de rommel in mijn Huis een beetje (veel...) op laten lopen. En nu móet ik vanavond op gaan lopen ruimen enzo, in plaatst van dingen voor mezelf doen. En ik heb er eigenlijk een grondige hekel aan. Dat is niet altijd zo geweest hoor, heb het zelfs leuk gevonden....
Maar ja, nu zit ik eventjes in een korte periode dat ik het helemaal niet leuk vind....dat gevoel moet weer even terugkomen....
Mijn excuses nogmaals!!!
(ja, ik dacht er ff niet bij na, dat al die smileys weleens verkeerd over konden komen.....
Nu dus wel...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 22 oktober 2011, 21:47
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Jahoor, je hebt Cootje heeeeeeeel goed geholpen, mag zij nu de rest doen |
Ben echt heel ontroerd over jullie hulp Scheelt mij weer veel denkwerk....
Cootje die er smakelijk om gelachen heeft
|
|
Naar boven |
|
|