Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:01
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wat jij wil...is jouw feessie.... |
egwel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:08
|
|
|
Lekker interessant allemaal dat geknuffel,... niets beters te doen?? Het lijkt hier wel een kleuterklas,ik was hier niet vaak op het forum maar dit nodigt uit om hier helemaal niet meer te komen. Sorry hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:10
|
|
|
EDDY899 schreef: | Lekker interessant allemaal dat geknuffel,... niets beters te doen?? Het lijkt hier wel een kleuterklas,ik was hier niet vaak op het forum maar dit nodigt uit om hier helemaal niet meer te komen. Sorry hoor. |
wrong topic dus, ander topic zoeken die minder knuffelig is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:11
|
|
|
EDDY899 schreef: | Lekker interessant allemaal dat geknuffel,... niets beters te doen?? Het lijkt hier wel een kleuterklas,ik was hier niet vaak op het forum maar dit nodigt uit om hier helemaal niet meer te komen. Sorry hoor. |
Ach dur is gelukkig nix verplicht
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:18
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ach dur is gelukkig nix verplicht | Knuffel!!, dat wist ik nog niet.
Laatst aangepast door
|
EDDY899
|
op donderdag 24 november 2011, 22:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
EDDY899
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:27
|
|
|
Hug hug!! bye bye!! zwaai zwaai!! dag dag!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:38
|
|
|
EDDY899 schreef: | Hug hug!! bye bye!! zwaai zwaai!! dag dag!! |
toch krijg je de smaak al aardig te pakken, lijkt het, eddy!!
er zijn "kwebbel-topics" maar ook wel topics met interessante discussies, hoor!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:44
|
|
|
Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp zelf.
Thomas, knuffels zijn prettig, het knuffeltopic was dat niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 25 november 2011, 00:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 22:48
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp.
Thomas, knuffels zijn prettig, het knuffeltopic was dat niet. |
tjoh, dat ik dát nou nog eens mag beleven..........
(en ik hoef niet eens een nespresso, en doe je vaatje niet voor je!!)
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op donderdag 24 november 2011, 23:38
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: donderdag 24 november 2011, 23:47
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp.
ik weet met al dat knuffelgedoe van jullie geen raad meer hoor...wie knuffelt nou wie en waarom ? zal me goeie leesbril wel nie op hebbe...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 09:24
|
|
|
MARRY942 schreef: | ik weet met al dat knuffelgedoe van jullie geen raad meer hoor...wie knuffelt nou wie en waarom ? zal me goeie leesbril wel nie op hebbe... |
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op vrijdag 25 november 2011, 14:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 11:04
|
|
|
Hey Yelnin beterschap en een dikke knuffel !!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 11:51
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Dieper dan het voormalige knuffeltopic kon CM niet zakken. Ik geef Hannah een knuffel, je weet wel waarom! Nou, stuur dan een lief mailtje naar Hannah. Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp zelf.
Ja, dieper dan dit topic kan je niet zakken.
Ik zie me al: EN NU EEN GROTE KNUFFEL VOOR C DIE MIJ ZO GETROOST HEEFT IN HET TOPIC GEBED....je schaamt je toch rot.....
En dan, dit forum is openbaar, ik schaam me werkelijk rot. en met name voor de jeugd, als ze zien hoe infantiel volwassen rond de 40/50 zich hier gedragen...
Doet me denken aan de kleuterschool: briefjes doorgeven met daarop 'ik ben verliefd op 'die en die'....héél spannend..
Dan stuur je inderdaad toch even een prive mailtje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 12:10
|
|
|
Snap niet dat er mensen reageren die hier niks mee hebben. Sluit het topic en open een andere hoef je je niet te ergeren en klaarrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARRY942
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 13:18
|
|
|
Nou, ik ga ook es flink aan de knuffel!!! Kom ik online....super veel mails....met allemaal lieve, hartelijke en meelevende wensen....wat heb ik het goed hier! Iedereen die deze dag voor mij tot een "dag-met-een-goude-randje" gemaakt heeft, of nóg maakt: Dank jullie wel lieverds, voor allemaal een super-mega-turbo-knuffel!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 14:50
|
|
|
HANNAH810 schreef: | tjoh, dat ik dát nou nog eens mag beleven..........
(en ik hoef niet eens een nespresso, en doe je vaatje niet voor je!!)
. |
Tsja...da's toch echt wel een knuffel waard toch voor T..... ......
(ff plagen......mag wel heh....was gewoon een schot voor open doel...... ...)
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op vrijdag 25 november 2011, 14:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 14:56
|
|
|
En dan, dit forum is openbaar, ik schaam me werkelijk rot. en met name voor de jeugd, als ze zien hoe infantiel volwassen rond de 40/50 zich hier gedragen...
(nav een quote van een bovenstaande schrijver) dan begrijp je niet goed denk ik, wat het betekent om een knuffel te krijgen.... Heel veel mensen hebben een hart( lees: knuffel) onder riem nodig...... en als je je dan toch schaamt, waarom reageer je dan op dit topic??
Laatst aangepast door
|
TINK100
|
op vrijdag 25 november 2011, 15:04
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:10
|
|
|
Ik ben lang niet de enige hoor, er gingen mij al een paar voor.
Ik verwoord het wat directer denk ik.
En ik gaf een voorbeeld, om te laten zien hoe ´kinderachtig´ het over kan komen.....ik beaam Thomas en een paar anderen.
Je doet nu net of ik hier de enige ben met probs met dit topic. Tis dus ook al helemaal niet persoonlijk naar jou. Ik kan mij hier in de verste verte niet inleven, in de manier van ´communiceren´ in dit topic
Er gingen mij al enkelen voor, anders hád ik hier niet eens iets van gezegd.
Thomas~ Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat aan onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp zelf.
Waarom zeg je wél iets tegen mij, en niet tegen Thomas........of Eddy, of mensen die die daarvoor kwamen met bezwaren...dat was toch al duidelijk, ver voor mijn posting...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 25 november 2011, 15:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ben lang niet de enige hoor, er gingen mij al een paar voor.
En ik gaf een voorbeeld, om te laten zien hoe ´kinderachtig´ het over kan komen.....ik beaam Thomas en een paar anderen.
Je doet nu net of ik hier de enige ben met probs met dit topic. Tis dus ook al helemaal niet persoonlijk naar jou. Ik kan mij hier in de verste verte niet inleven, in de manier van ´communiceren´ in dit topic
Thomas~ Waarom moet dat publiek? Ik kan me voorstellen dat je dan wegvlucht Eddy maar troost je er is ook een enkele keer wel een serieus topic dat over de zaak zelf gaat en niet ten onder gaat aan onderling gekwebbel of gehakketak van mensen die zichzelf klaarblijkelijk interessanter vinden dan het onderwerp zelf.
Waarom zeg je wél iets tegen mij, en niet tegen Thomas........of Eddy, of mensen die die daarvoor kwamen met bezwaren...dat was toch al duidelijk, ver voor mijn posting... |
omdat Thomas refereert aan een ander topic wat door CM gesloten is...... meer wil ik er niet over kwijt.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:28
|
|
|
Een Knuffel voor CM die hier straks een slotje op gaat plaatsen!!!!
Ideeen voor naam forum, ´kleuterklas het Knuffelkonijn´....
Iemand nog meer iedeeen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:30
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ben lang niet de enige hoor, er gingen mij al een paar voor.
Waarom zeg je wél iets tegen mij, en niet tegen Thomas........of Eddy, of mensen die die daarvoor kwamen met bezwaren...dat was toch al duidelijk, ver voor mijn posting... |
Als sommigen hier nu plezier aan beleven en het anderen kan helpen, dan vraag ik mij af waar jij je druk om maakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:43
|
|
|
BILLY701 schreef: | Als sommigen hier nu plezier aan beleven en het anderen kan helpen, dan vraag ik mij af waar jij je druk om maakt. |
Ik heb ´t ff snel doorgekeken, er waren er nog minstens 7.
De goede oude tijd, wie kent die nog, paar jaar geleden, heette dit forum nog OneWay, en zat los van een datingsite. Toen werden deze ´onderwerpen´ meteen verwijderd, op slot gedaan etc. door moderators..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:46
|
|
|
Ik ga het klef vinden als ik het woord ´Knuffel´te vaak hoor, dan komt het erg nep over, ook al is het vast oprecht bedoelt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:49
|
|
|
BILLY701 schreef: | Als sommigen hier nu plezier aan beleven en het anderen kan helpen, dan vraag ik mij af waar jij je druk om maakt. |
Nou ja zeg...ik help zelfs mee namen te verzinnen voor jullie ´knuffelclubje´....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 25 november 2011, 15:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 15:56
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik ga het klef vinden als ik het woord ´Knuffel´te vaak hoor, dan komt het erg nep over, ook al is het vast oprecht bedoelt. |
Houd dan op met zeuren hierover en open dit topic niet meer klaar uit!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 16:16
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Een Knuffel voor CM die hier straks een slotje op gaat plaatsen!!!!
Ideeen voor naam forum, ´kleuterklas het Knuffelkonijn´....
Iemand nog meer iedeeen.... |
Shanita...hou 's op zeg! Er zijn genoeg andere topics om te lezen en te reageren, sla deze gewoon over!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 17:36
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou ja zeg...ik help zelfs mee namen te verzinnen voor jullie ´knuffelclubje´....
|
Als jij er niet van houd wat doe je hier dan??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 18:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb ´t ff snel doorgekeken, er waren er nog minstens 7.
De goede oude tijd, wie kent die nog, paar jaar geleden, heette dit forum nog OneWay, en zat los van een datingsite. Toen werden deze ´onderwerpen´ meteen verwijderd, op slot gedaan etc. door moderators.. |
Omdat het vandaag , deze dag , vrijdag 25 nov. zo'n goeie en leuke dag voor me was : Dikke knuf voor jou , Shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 18:22
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: vrijdag 25 november 2011, 19:03
|
|
|
VISSER278 schreef: | Omdat het vandaag , deze dag , vrijdag 25 nov. zo'n goeie en leuke dag voor me was : Dikke knuf voor jou , Shanita |
doe ik ook ff mee... een dikke knuff voor SHANITA
Pieter, 1 moment van frivoliteit mag best per dag... maar NU eerst een Bavaria (of 2)
|
|
Naar boven |
|
|