ChristianMatch

Forum

ga je mee; 30 juli picknick met evt bbq op de hei in ede?
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 17 Volgende
ChristianMatch forum index » Agenda
Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:19

MARIO216 schreef:
Of ik...............samen met W-tje.

heb je willemijn in je koffertje verstopt dan, mario????
wissik nie joh!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
HANSKAMP186

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:35

nog net op de val reep....ik ben morgen ook van de partij.

groetjes en tot morgen allemaal.

hanskamp186
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:37

HANSKAMP186 schreef:
nog net op de val reep....ik ben morgen ook van de partij.

groetjes en tot morgen allemaal.

hanskamp186
Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley Lachende smiley

laten we nou geen valreep hebben, hans!!
al zou iemand morgenmiddag om 5 uur denken; joh ik ga nog even, dan is diegene nog steeds van harte welkom hoor;

maar ehhh.......leuk dat je komt, we zetten je op de lijst.......

Laatst aangepast door
HANNAH810
op vrijdag 29 juli 2011, 23:38
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:42

HANNAH810 schreef:
wissik nie joh!

Wie weet spring ik er wel plotseling uit Hannah.... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:48

we willen dus op zaterdag 30 juli voor de achtste keer gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur.
bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad.

je kunt het zandpad gewoon uitrijden met de auto, er is daar een parkeerplaats. mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan.
om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond half acht.

ieder neemt weer eigen eten en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
er zijn mensen die graag de bbq op de picknick plaats aan willen steken; dus je kunt eigen vlees, sausjes en niet te vergeten houtskool!! meenemen. ook voor de barbeque geld; ieder zorgt in principe voor zichzelf.
wil je niet barbequen, dan ben je uiteraard met een broodje kaas net zo welkom als met een barbeque-worstje!!

willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!

mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar, werkt een stuk handiger!!)

een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.

even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt;
- er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is.
- van alcoholische dranken worden na de picknick thuis weer genoten.
- er worden geen pannenkoeken aan de zwijnen gevoerd.

ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........

Personen die mee hopen te gaan:

hannah810, 38 jaar, regio 073, bbq, (3 kids; 5, 5 en 6)
Thirza120, 30 jaar, regio 0318 (met 2 kids, 5 en 7)
nicolette592, 55 jaar, regio 0342
sandra206, .. jaar, regio 0318
mariek286, 45 jaar regio 070 bbq
els310, 55 jaar, regio 0317
knotjevee106, 50 jaar, regio 071
jasmein464, 50 jaar, regio 078
ellen... 27 jaar, regio 0318?, bbq, (voormalig lid)
angelique327, 50 jaar?, regio 0182 (voormalig lid)
maria576, regio 038, 46 jaar, bbq
Tink100, 43 jaar, regio 072 met 2 kids, OV
Susannah475, 45 jaar, regio 0318 (o.v.) indien vervoer
Anita851, 46 jaar, regio 0592
margreet471, 51 jr. regio 0180
annette792, 31 jaar, regio 0049
Jozi078, 58 jaar, regio 0165
Jakolien247, 35 jaar, regio 030
haas141, 38 jaar, regio 313
zus van hannah810, 40 jaar, regio 0180 bbq
mir111, 18 jaar, regio 0318 (voormalig lid)

visser278, 44 jaar regio 0113 bbq OV
arend003 41 jaar, regio 0318
bas917, 53 jaar, regio 0166
marc149. 39 jaar, regio 0318
kwispel011, 65 jaar, regio 0172
leonard480, 43 jaar, regio 0180, bbq?
jacob817, 53 jaar, regio 0318
eloy997, 45 jaar, regio 0346, bbq, (2 kids van 13 en 11 jaar)
Hendrik447
pimpernel883 44jaar, regio 030
jonasveve733, 51 jaar, regio 070 neemt bbq mee
marsjg370, 43 jaar, regio 0346, (met kid, OV.)
Griffin748, 40 jaar, regio 035 bbq en zwarte meuk en aanmaakblokkies)
EWJ051, 26 jaar, regio 033
Charley513, regio 0514, 53 jaar
pieter649, 43 jaar, regio 0049
andries 55 jaar ex lid
Ludovis284, 54 jaar, regio 0184
leven 231, 44 jaar, regio 0594, als het goed weer is
frankt627, 47 jaar, regio 076 met vuurdinges
marco, 27 jaar, regio 0318, bbq (introducé)
hanskamp, 39 jaar, regio 0521, bbq
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: vrijdag 29 juli 2011, 23:49

WILLEMIJN232 schreef:
Wie weet spring ik er wel plotseling uit Hannah.... Knipoog smiley

W-eet-je........ik zou blij verrast zijn..... Lachende smiley met blinkend witte tanden
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 05:22

VISSER278 schreef:
Is het de bedoeling dat ík jouw ga masseren???
Vraag maar aan W-tje , anders ga je zondag nog op het forum lopen klagen over blauwe-bulten-uitslag.

Als jij me masseert zal ik van jouw BBQ-vlees eten en van je bolussen...dat is toch een goeie deal Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 08:57

HANNAH810 schreef:
W-eet-je........ik zou blij verrast zijn..... Lachende smiley met blinkend witte tanden

En anders ik wel Clown smiley Clown smiley

Ik geloof dat Mario nu toch wel een verplichting op zich heeft genomen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
HERMAN388

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 09:23

We wensen jullie fijne BBQ-dag en veel plezier ermee.

Herman (hand nog steeds in het gips) en Marian
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 09:50

Uitgestrekte wolkenvelden trekken vanaf de Noordzee over ons land. Slechts af en toe valt er wat (mot)regen. Met een middagtemperatuur van rond de 17 graden is het koel. De noordwestelijke wind is meest matig, kracht 3 tot 4, in het noordelijk kustgebied af en toe vrij krachtig, windkracht 5.

tot straks allemaal!
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 10:34

Fijne dag samen op de hei!

Mary
Naar boven

Auteur Bericht
WIMGROEN841

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 10:35

HANNAH810 schreef:
wissik nie joh!

Sorry, ik weet niet of ik op deze manier moet reagere, ik hoor t vanochtend pas, ik wou ook wel ff komen, ik neem zelf wel eten en drinken mee, kan dat eigenlijk???Groeten Wim Groen 0318
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 10:41

Heel veel plezier vandaag!

Gr.Leanne
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:53

Net thuis van de picknick. Was wederom geslaagd en erg gezellig!
Iedereen bedankt Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:55

THIRZA120 schreef:
Net thuis van de picknick. Was wederom geslaagd en erg gezellig!
Iedereen bedankt Knipoog smiley

Nu al?? dacht dat het vandaag tot 21.00 zou duren Geschokte, onthutste smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
YELNIN491

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:57

ERIKA129 schreef:
Nu al?? dacht dat het vandaag tot 21.00 zou duren Geschokte, onthutste smiley Clown smiley

Vast andere tijden Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 18:58

YELNIN491 schreef:
Vast andere tijden Clown smiley

Ze misten ons Knipoog smiley
En denk alles behalve lekker warm op de hei Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:00

ERIKA129 schreef:

het is ook nog niet afgelopen hoor!!

maar heb vanavond nog andere verplichtingen..
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 19:37

Picknick was gezellig, enkel jammer dat ik mn tas vergat uit de auto te halen en iemand anders dat voor me heeft gedaan.....weg paspoort,rijbewijs, portomonee (gelukkig zat er nog maar 2 euro in).
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 21:06

ANNETTE792 schreef:
Picknick was gezellig, enkel jammer dat ik mn tas vergat uit de auto te halen en iemand anders dat voor me heeft gedaan.....weg paspoort,rijbewijs, portomonee (gelukkig zat er nog maar 2 euro in).

wat een óntzettende kater Annette, om dit te moeten ontdekken. Ik dacht wel toen ik jullie gedag zwaaide: hé, ze zijn er nog...! maar dát was het dus! Boze smiley
Nu de ellende van alles opnieuw regelen, pffffttt..kan er nog wel bij, bij de drukte die jullie al hebben! (grrr..!)
Naar boven

Auteur Bericht
MARIA576

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 21:10

De picknick was leuk en gezellig! En ik ben blij dat een zeker iemand ( Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt )me overgehaald heeft om te komen. Zeker voor herhaling vatbaar! Bedankt iedereen, voor die gezelligheid, de goede gesprekken en al het lekkers dat langskwam!
Naar boven

Auteur Bericht
JAKOLIEN247

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 21:22

Hoi Hoi Allemaal,

Vond het erg gezellig om mee geweest te zijn,
en jullie ontmoet te hebben met oa een potje voetbal erbij!
Wie weet tot een volgende x
Naar boven

Auteur Bericht
MARY052

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 21:24

ANNETTE792 schreef:

Och wat balen zeg!
Succes met alles te regelen.

Groet Mary
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE792

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:01

MARIA576 schreef:
wat een óntzettende kater Annette, om dit te moeten ontdekken. Ik dacht wel toen ik jullie gedag zwaaide: hé, ze zijn er nog...! maar dát was het dus! Boze smiley
Nu de ellende van alles opnieuw regelen, pffffttt..kan er nog wel bij, bij de drukte die jullie al hebben! (grrr..!)

Ach, ik moest komende week toch al een nieuw paspoort gaan halen, rijbewijs was ook al aan vervanging toe,moet nu enkel eerst ff maandag aangifte gaan doen.
Alle pasjes zijn geblokkerd, de autoruit is verzekerd en de buit zal vast tegengevallen zijn, het had veel erger gekunt!
En ik weet zeker dat ik nu nooit meer mn tas vergeet uit de auto te halen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JCH577

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:09

Ha! Mijn tweede forum reaktie (nog ff en ik ben verslaafd... Huilende smiley, smiley in tranen )

Heb een toffe middag gehad! Uitstekend vermaakt en mn buikje weer rond gegeten. Zozeer dat er in "een of ander Ede's restaurant" alleen nog maar een milkshake desert inpaste...! O ja, en nog een kaassouffle om mn holle kies te vullen, hahaha.

@ANNETTE792: balen van je spullen; sterkte!!!
Naar boven

Auteur Bericht
GRIFFIN748

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:11

ANNETTE792 schreef:
Ach, ik moest komende week toch al een nieuw paspoort gaan halen, rijbewijs was ook al aan vervanging toe,moet nu enkel eerst ff maandag aangifte gaan doen.
Alle pasjes zijn geblokkerd, de autoruit is verzekerd en de buit zal vast tegengevallen zijn, het had veel erger gekunt!
En ik weet zeker dat ik nu nooit meer mn tas vergeet uit de auto te halen Knipoog smiley

Saabs hebben daar een voorziening voor: een afsluitbaar dashboardkastje Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
(nou heb ik nooit zoveel zooi bij me, dus kan ik het daarin kwijt Knipoog smiley)

wat ook wel eens wil helpen: je spullen uit het zicht leggen (dus in de kofferbak, vermits je je hoedenPLANK bij je hebt, anders heeft dat nog geen zin. maar welke auto heeft nog een hoedenplank, 't is tegenwoordig niks meer dan een zeiltje...)
Naar boven

Auteur Bericht
HANNAH810

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:31

zo; ik ben ook weer gearriveerd;

t was inderdaad weer erg gezellig!
de volhouders gingen pas rond half negen, negen uur weg, hoor erika, dus we hebben t schema aardig volgemaakt, he? Clown smiley

ik vond het ook erg leuk dat jullie, ondanks het uitlopen van jullie agenda, toch nog even tijd vonden om aan te wippen, annette!
het is leuk, als je de mensen achter de profielen (en soms lange chat-babbels) eens in levende lijve ontmoet hebt!

overigens; voor "gevonden voorwerpen" kunnen jullie je bij mij melden;
alle serviesgoed, bestek etc, etc zijn in mijn tas verdwenen........;)

t was een geslaagde dag!
een volgende datum volgt nog; waarschijnlijk wordt het de tweede helft september, naar verwachting wordt dat de laatste picknick van dit jaar, eind oktober wordt het een buiten wel een beetje erg koud voor een picknick.
(over zeven weken? dan is t nog wel warm genoeg denk ik.........suggesties zijn welkom!!)
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 juli 2011, 22:36

Alle gezellige mensen, hartelijk dank voor jullie gezelligheid...!! heb genoten, ondanks dat ik het koud had... waar een bbq al niet goed voor is... Clown smiley

Frank bedankt voor het halen, Trijnie, Leven en JCH bedankt voor het weer terugbrengen... Knipoog smiley

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zaterdag 30 juli 2011, 22:43
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 00:38

Fijn om te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 31 juli 2011, 08:02

Lachende smiley Ook ik had gisteren een fijne dag. Geen meter ben ik verkeerd gereden. Nou ja 't is te zeggen, toen ik met Sus van bij haar naar de hei vertrok liet ze me eerst de ene kant uitrijden om dan vervolgens te zeggen dat ik de andere kant moest nemen. Dat had ze volgens haar wel op tijd gezegd, ik was ondertussen al wel bijna aan de andere kant van Ede. Sus gaan halen houdt meer in dan dan ze zomaar te laten instappen. Ik moest eerst van haar nog naar de AH, waar ik tonnen boodschappen moest halen om dan thuis haar broodjes nog te smeren. Het verwonderde mij dat ze me ook niet vroeg om eerst nog de ramen te zemen, de afwas te doen en te strijken.

Ik was ook erg blij enkele mensen voor de eerste maal te mogen ontmoeten. Mensen met wie je wel geregeld contact hebt via mail of chat. Of die je leest op het forum. Natuurlijk zag ik ook leden die hier, voor mij althans, op de site een 'stille rol' vertolken maar die des te levendig waren op de pn. Het was dus erg gezellig en voor herhaling vatbaar.

Mars heeft gelukkig mijn fototoestelletje kunnen afregelen zodat ik geen overbelichting meer had nadien. Helaas had ik al enkele foto's in overbelichte toestand en die zijn onbruikbaar. Mars was niet de enige die me hielp want ook Tink was hulpvaardig. Heel deskundig heeft ze mijn veter geknoopt. Toch dacht ik enige wrevel bij haar te hebben opgemerkt want ze trok mijn veter zo strak aan dat mijn oksel er pijn van deden. Thuis heb ik nog zeker een kwartier geworsteld met die knoop van haar. Even zag het er zelfs uit dat ik mijn rechterschoen moest aan houden tijdens het slapen.

De BBQ's ruikte heerlijk en dat zorgde voor enkele omstaanders...die zich wilde verwarmen. Op bepaalde momenten had je ook haast een gasmaker nodig want een hevige rook ontwikkelde zich waardoor waarschijnlijk de vliegtuigen vebod kregen om boven de hei te vliegen. Onder het commando van Tink moest ik zelfs een ge-BBQ-de kippebout opeten. Het was trouwens de eerste keer dat ik wat van de BBQ at. Het ruikt niet alleen lekker maar het smaakt ook nog eens heerlijk. Op ander culinairgebied viel zeker niet te klagen. Visser trakteerde ons op die heerlijke Zeeuwse bolussen, ze plakken nog steeds tegen mijn darmen, Thirza had weer van die lekkere zelf gebakken cake. Mieke had haar bietensla, er waren ook dinges met kruidenkaas wat heel lekker was, fruit was er ook in overvloed...nou ja, eigelijk was er geen gebrek aan maagvullende zaken.

In tegenstelling met de vorige pn-bezoeken verliep de terugweg vlekkeloos. Voordien zag ik alle uithoeken van het land vooraleer ik thuis aankwam. Gisteren bood Visser me aan om hem te volgen wat me uiteindelijk slechts een terugreis opleverde van anderhalfuur rijden. Visser, de Zeeuwse Shumacher, vergat wel eens, denk ik, dat hij een volger had. Ik wilde de Nederlandse staat immers niet verrijken door boetes te betalen en bleef daarom wel eens een eind achter. Enfin, ik ben heelhuids thuis geraakt na een heerlijke dag in Ede.

Voila, dit was in het kort een impressie van de picknick.
Naar boven

ChristianMatch forum index » Agenda
Ga naar pagina Vorige 1 ... 4 5 6 7 8 9 10 ... 17 Volgende
Pagina 7 van 17