Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 09:23
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hééééél veel succes!! Hopelijk zijn de 28e kijkers gewoon de kopers! |
Thanks! Ja, of lekker ravotten met bieden met de kijkers van vandaag en aanstaande woensdag (de 30e!!). Maar dat zou wel erg uniek zijn in deze tijd om mensen te hebben die tegen elkaar opbieden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 10:25
|
|
|
JOL252 schreef: | Thanks! Ja, of lekker ravotten met bieden met de kijkers van vandaag en aanstaande woensdag (de 30e!!). Maar dat zou wel erg uniek zijn in deze tijd om mensen te hebben die tegen elkaar opbieden. |
Lekker uitgaan van het positieve Waar twee vechten om het been (lees huis ) gaat nummer 30 ermee heen dus maak ze gek je kan het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 13:06
|
|
|
Mijn galakostuum uit de bottemallen.....eh....motteballen gehaald. Moet vanavond op chique.....hihi.....dit ouwe mens gaat vanavond es flink de beest uit hangen.....dat kan als je twee gratis intreebewijzen ter waarde van 65 eurootjes zomaar effe krijgt!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 22:46
|
|
|
JOCHEBED148 schreef: | Mijn galakostuum uit de bottemallen.....eh....motteballen gehaald. Moet vanavond op chique.....hihi.....dit ouwe mens gaat vanavond es flink de beest uit hangen.....dat kan als je twee gratis intreebewijzen ter waarde van 65 eurootjes zomaar effe krijgt! |
Geloof nooit dat Martin daar van gediend is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 09:22
|
|
|
Als de sodejeweetwel bezig huizen te vergelijken en bezichtigingen plannen, nu voor mezelf, nog niet wetend wat de uiteindelijke uitslag zal zijn van het bod op mijn huis.
Jans schuif es op, we zitten in hetzelfde schuitje.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zondag 11 november 2012, 09:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zondag 11 november 2012, 10:13
|
|
|
JOL252 schreef: | Als de sodejeweetwel bezig huizen te vergelijken en bezichtigingen plannen, nu voor mezelf, nog niet wetend wat de uiteindelijke uitslag zal zijn van het bod op mijn huis.
|
Ja, heftige tijd, Jol. Valt niet altijd mee! Een nieuw huis is mooi, maar je moet ook weer wat afsluiten! Ik begrijp het!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 10:50
|
|
|
Een grijze, sombere, regenachtige dag. Vandaag maar eens beginnen op zolder. Dozen inpakken, spullen uitzoeken, weggooien. Dozen vol met vergeten spullen. Herinneringen. Bij de eerste doos die ik open is het al raak: ik kom Phil Collins tegen, arme man, heeft jaren weggestopt op zolder gelegen. Toch maar even luisteren. Na hem 10 minuten aangehoord te hebben, leg ik hem toch het zwijgen maar op. Nu even niet. In mijn nieuwe huis kom ik hem vast weer eens tegen, bij het uitpakken. Dan mag hij opnieuw een poging doen om voor mij te zingen. Wie weet mag het dan wel. Vast wel……
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 14:45
|
|
|
Het ging bij mij niet om een verkocht huis...maar wel om een verhuizing...
Die dozen...met de herinneringen...ik vond het vreselijk...(ja sorry) En op het gemak even doen...was er niet bij... Dus alles uitzoeken ook pas in het andere huis...
En nog...zijn er dozen...""ongeopend"" op de zolder...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 16:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Het ging bij mij niet om een verkocht huis...maar wel om een verhuizing...
Die dozen...met de herinneringen...ik vond het vreselijk...(ja sorry) En op het gemak even doen...was er niet bij... Dus alles uitzoeken ook pas in het andere huis...
En nog...zijn er dozen...""ongeopend"" op de zolder... |
Ach ja zo gaat het bij de meesten Bij mij ook hoor. Staan nog steeds ongeopende dozen op zolder. Kom ik nog wel eens aan toe. Ooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 17:51
|
|
|
JOL252 schreef: | Als de sodejeweetwel bezig huizen te vergelijken en bezichtigingen plannen, nu voor mezelf, nog niet wetend wat de uiteindelijke uitslag zal zijn van het bod op mijn huis.
|
Nemen jullie een hele grote doos dan maarre kom met liefde helpen hoor meid!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 19:06
|
|
|
Straks ben je zo omringd met spullen, dan kan je niet meer bij de voordeur komen, dan zit je helemaal klem. Bezorgd kijkende smiley.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 19:09
|
|
|
JANS221 schreef: | Een grijze, sombere, regenachtige dag. Vandaag maar eens beginnen op zolder. Dozen inpakken, spullen uitzoeken, weggooien. Dozen vol met vergeten spullen. Herinneringen. Bij de eerste doos die ik open is het al raak: ik kom Phil Collins tegen, arme man, heeft jaren weggestopt op zolder gelegen. Toch maar even luisteren. Na hem 10 minuten aangehoord te hebben, leg ik hem toch het zwijgen maar op. Nu even niet. In mijn nieuwe huis kom ik hem vast weer eens tegen, bij het uitpakken. Dan mag hij opnieuw een poging doen om voor mij te zingen. Wie weet mag het dan wel. Vast wel…… |
Ja, Phil Collins; in the air toninght..... zo, da's lang geleden en wel erg mooi....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 20:56
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, heftige tijd, Jol. Valt niet altijd mee! Een nieuw huis is mooi, maar je moet ook weer wat afsluiten! Ik begrijp het! |
Heel herkenbaar.....ben nu aan het proberen te starten om alles uit te gaan zoeken om bij lief te gaan wonen. Hoe heerlijk de reden van mijn volgende verhuizing is, de zooi en herinneringen bezorgen me nachtmerries
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 21:02
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Straks ben je zo omringd met spullen, dan kan je niet meer bij de voordeur komen, dan zit je helemaal klem. Bezorgd kijkende smiley. |
Jaja... t leven is niet zo eenvoudig he.... met al die spullen om je heen...
Laatst aangepast door
|
PIETER649
|
op dinsdag 13 november 2012, 21:35
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 21:21
|
|
|
INGE721 schreef: | Heel herkenbaar.....ben nu aan het proberen te starten om alles uit te gaan zoeken om bij lief te gaan wonen. Hoe heerlijk de reden van mijn volgende verhuizing is, de zooi en herinneringen bezorgen me nachtmerries |
..... !!!
Sterkte Inge ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 13 november 2012, 22:21
|
|
|
Pieter649: Jaja... t leven is niet zo eenvoudig he.... met al die spullen om je heen...
Ja, Tis wat; de tegenstelling: sommigen mensen worden 'gek' van allemaal overbodige rommel die ze in impulsaankopen doen. Ook allemaal zooi, van 'made in china', 'made in taiwan' ertussen, gemaakt door, ja, kinderen... Ja, is ook de media met reklame's aan schuldig. Al die folders in de bus, al die reklame op het net, op tv, etc.
Veel 'spullen' worden ook echt aan de lopende band gemaakt, 15 uur per dag, kinderen plegen zelfmoord... of in gevaarlijke mijnen, ja, onderdeeltjes voor mobiele telefoontjes, ja, daar zit een soort steen of metaal in wat alleen uit mijnen kan worden gewonnen. heel gevaarlijk werk in derde wereld landen. Mensen krijgen bijna niets betaald daar.
Ja, en hier zitten echt sommigen zo vol afgeladen met spullen, kasten vol, zolders vol, schuurtjes vol, boxen vol, huizen vol, met dingen die ze niet nodig hebben. En ja, dat kan ook indeerdaad een groot probleem zijn hoor, mensen die niets meer weg kunnen gooien.
Bij Oprah Winfrey was een keer: je moet eigenlijk alleen in je huis, rondom je hebben, wat je echt nodig hebt, en wat je ook daawerkelijk gebruikt en meer niet. Ja, een mooi schilderij kan ook natuurlijk als je die maar ophangt, dan en niet naar zolder brengt, die al vol staat.
Ja, en dan die tegenstelling van die kindertjes met die armpjes..... Eigenlijk zou dus moeten worden gestopt met elke keer dingen maken die mensen helemaal niet nodig hebben, en dan zou dat probleem opgelost zijn. ja, confronterend hoor. Ja, en dat was 25-30 jaar geleden ook al zo, van 'die arme kindertjes in Afrika', schokkend hoor dat het nog zo is. Ik heb 'dr geen woorden voor zó erg... goed dat je dat even laat zien....
Ja, en de zeeën zijn ziek en vervuild, vissen gaan dood door plasticdeeltjes, ook de planten in de zeeen, sponsen en zo, koraalriffen zijn dood.... Afvalbergen worden zo groot, en dan die chemische stoffen om dingen te maken, die moeten ook weer geloosd worden.
Kindertjes op afvalbergen zoeken naar dingen....
Als ik niet zou geloven zou ik hier niet tegen kunnen denk ik....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op dinsdag 13 november 2012, 22:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 22:48
|
|
|
Uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren, Wegzoeken, uitgooien, afpakken, invoeren, Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren………
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 22:53
|
|
|
JANS221 schreef: | Uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren, Wegzoeken, uitgooien, afpakken, invoeren, Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren……… |
is de wijnfles leeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 22:59
|
|
|
GERRIT603 schreef: | is de wijnfles leeg |
Ja, scheelt weer met inpakken. Nog 1 Mersault, 2 Chardonnay en 1 Legende Medoc Bordeaux te gaan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 15 november 2012, 23:01
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, scheelt weer met inpakken. Nog 1 Mersault, 2 Chardonnay en 1 Legende Medoc Bordeaux te gaan. |
maw nog 1 dag te gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOCHEBED148
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 13:18
|
|
|
JANS221 schreef: | Ja, scheelt weer met inpakken. Nog 1 Mersault, 2 Chardonnay en 1 Legende Medoc Bordeaux te gaan. |
Hihi...Jans, je kunt wel een slijterij beginnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 15:27
|
|
|
o jee
(ziet met schrik de bovenste plank van keukenkast)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 16:30
|
|
|
JANS221 schreef: | Uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren, Wegzoeken, uitgooien, afpakken, invoeren, Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren……… |
Voor de rest alles goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 16 november 2012, 16:31
|
|
|
JOL252 schreef: | o jee
(ziet met schrik de bovenste plank van keukenkast) |
O grutjes nogal één met de verhuistik in dr hoofd benieuwd wat daar allemaal in de kast staat Wanneer zal ik komen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 14:42
|
|
|
Yep, en dan naar de kringloopwinkel, grofvuilplaats en dan weer verder met uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren. Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren……
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 14:46
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep, en dan naar de kringloopwinkel, grofvuilplaats en dan weer verder met uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren. Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren…… |
Heb jij nog dozen voor mij?
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zaterdag 17 november 2012, 14:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:05
|
|
|
suk6 dames!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:16
|
|
|
JANS221 schreef: | Heb jij nog dozen voor mij? |
haha... sorryyyy
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:17
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | suk6 dames!! |
Dank je.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: zaterdag 17 november 2012, 15:53
|
|
|
JOL252 schreef: | Yep, en dan naar de kringloopwinkel, grofvuilplaats en dan weer verder met uitzoeken, weggooien, inpakken, afvoeren. Inzoeken, afgooien, wegpakken, uitvoeren, Afzoeken, ingooien, uitpakken, wegvoeren…… |
kalm, kalm, rustig,rustig, stress is geen goede raad gever' "Älleen kalmte kan u redden. succes met alles
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|