Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 01:54
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Lieve mensen ik ga een poosje tussenuit. andere dingen doen
in de wereld van echte leven tijd anders gaan indelen................. wie weet van de herfst weer ......misschien
wees lief voor elkaar Geloof hoop en liefde Gods liefde is centraal voor eeuwig
liefs Joannie |
Alle goeds en Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 10 mei 2013, 09:40
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Lieve mensen ik ga een poosje tussenuit. andere dingen doen
in de wereld van echte leven tijd anders gaan indelen................. wie weet van de herfst weer ......misschien
wees lief voor elkaar Geloof hoop en liefde Gods liefde is centraal voor eeuwig
liefs Joannie |
jammer. vraag me af of het door het gedoe van gisteren komt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 mei 2013, 23:48
|
|
|
gewoon effe liefs voor iedereen en succes met date petra die niet meer gaat verlengen, zie wel of ik nog es terugkom
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 00:28
|
|
|
PETRA373 schreef: | gewoon effe liefs voor iedereen en succes met date petra die niet meer gaat verlengen, zie wel of ik nog es terugkom |
Je zal erover nagedacht hebben Petra,, Dankje wat ik van je leerde..en vooral voor de lachspieren die ik weer weet te zitten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 01:33
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Je zal erover nagedacht hebben Petra,, Dankje wat ik van je leerde..en vooral voor de lachspieren die ik weer weet te zitten |
oh ik heb eigenlijk best veel van jullie allemaal geleerd en willemijn, sterkte, ook al botstten we wel es shanita heel veel liefs ach zo ga ik heel lange lijst maken, marty die lieve vrouw, die niet durft te schrijven bijna op forum jol , mamaloe, hoop dat deze man de ware voor je is.... roelanda , pieter en thomas met goeie bijdragen... miss zeeland en wel steentje, etc...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 07:45
|
|
|
PETRA373 schreef: | oh ik heb eigenlijk best veel van jullie allemaal geleerd en willemijn, sterkte, ook al botstten we wel es shanita heel veel liefs ach zo ga ik heel lange lijst maken, marty die lieve vrouw, die niet durft te schrijven bijna op forum jol , mamaloe, hoop dat deze man de ware voor je is.... roelanda , pieter en thomas met goeie bijdragen... miss zeeland en wel steentje, etc... |
Wanneer ga je weg Petra? Jammer, kunnen we je niet overhalen ofzo dat je toch blijft? We zullen je veel te erg gaan missen hier!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 10:22
|
|
|
me abbo loopt nog tot 25 mei
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 11:18
|
|
|
PETRA373 schreef: | me abbo loopt nog tot 25 mei |
Hai Petra,
Weet je wat ik dacht, nou je kan ook gewoon denken van even rust, even niet op CM voor onbepaalde tijd, kan dus drie weken zijn, en ook drie maanden. Of iets dergelijks.
En dan gewoon weer eens kijken.
Je weet nooit, denk ik dan
Ik zal je nu sowieso heel erg missen
Maar ja, nog enkele dagen sowieso
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zondag 19 mei 2013, 11:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 11:46
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Petra,
Weet je wat ik dacht, nou je kan ook gewoon denken van even rust, even niet op CM voor onbepaalde tijd, kan dus drie weken zijn, en ook drie maanden. Of iets dergelijks.
Maar ja, nog enkele dagen sowieso |
Ja dat is ook weer waar, misschien kom je over drie weken weer terug en zijn er bergen leuke mannen binnen gekomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:03
|
|
|
PETRA373 schreef: | me abbo loopt nog tot 25 mei |
Om die tijd stap ik ook van het forum af. De rede is,dat ik met Petra hier ook vooral hebt kunnen lachen..wat ik erg belangrijk vindt. Niet het belangrijkste is;maar wel voor mij genoeg,om ook van het forum afstand te gaan doen.
De anderen bedank ik ook.
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 19 mei 2013, 13:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:30
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Petra,
Maar ja, nog enkele dagen sowieso |
Klopt, het is fijn zo bij elkaar, ik kan ook nog niet zonder jullie.....dus jullie zitten even met mij opgescheept
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 13:51
|
|
|
ach verlengen, zelfs een oproep tot gebed, verloopt negatief maar zal de positieve dingen missen, alleen geen zin meer om tegen nagatieve dingen steeds aan te moeten lopen, me eigen te verantwoorden.... want, wat je ook schrijft, het is niet goed....bij sommiggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 14:12
|
|
|
PETRA373 schreef: | ach verlengen, zelfs een oproep tot gebed, verloopt negatief maar zal de positieve dingen missen, alleen geen zin meer om tegen nagatieve dingen steeds aan te moeten lopen, me eigen te verantwoorden.... want, wat je ook schrijft, het is niet goed....bij sommiggen... |
Reactie gewijzigd,heide,
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op zondag 19 mei 2013, 14:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 18:00
|
|
|
PETRA373 schreef: | ach verlengen, zelfs een oproep tot gebed, verloopt negatief maar zal de positieve dingen missen, alleen geen zin meer om tegen nagatieve dingen steeds aan te moeten lopen, me eigen te verantwoorden.... want, wat je ook schrijft, het is niet goed....bij sommiggen... |
Hai Petra ;)
Ik heb je gemailt!
Laterz!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 18:08
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Hai Petra ;)
Ik heb je gemailt!
Laterz! |
heb je net geantwoord, liefs, je zet me wel tot nadenken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: zondag 19 mei 2013, 19:32
|
|
|
HEIDE936 schreef: | Om die tijd stap ik ook van het forum af. De rede is,dat ik met Petra hier ook vooral hebt kunnen lachen..wat ik erg belangrijk vindt. Niet het belangrijkste is;maar wel voor mij genoeg,om ook van het forum afstand te gaan doen.
De anderen bedank ik ook. |
hahahahahaha.
jammer heide , je humor zullen ze hier missen!
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op zondag 19 mei 2013, 19:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:10
|
|
|
NICKY029 schreef: |
hahahahahaha.
jammer heide , je humor zullen ze hier missen! |
Twas leuk hier op het forum te zijn geweest.
Ga mij op wat andere dingen richten.
Succes iedereen!
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 20 mei 2013, 13:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:24
|
|
|
HEIDE936 schreef: |
Succes iedereen! |
was leuk dat je er was op het forum
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:27
|
|
|
HEIDE936 schreef: |
Succes iedereen! |
Succes met die andere dingen, Heide, en graag nog es tot ziens hierzo!!
*vraagt zich af hoe Heide zich nu in huis kan redden, zonder dat hij een beroep kan doen op het Huishoudtopic*
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE936
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 13:32
|
|
|
De humor wat als humor gezien werd ,was niets meer dan een verleng-stuk vanaf mijn profiel.
En,hier wil ik het bij laten
Laatst aangepast door
|
HEIDE936
|
op maandag 20 mei 2013, 15:28
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 14:14
|
|
|
kan je natuurlijk gaan uitdagen, kijken of het niet gaat jeuken in je vingers om toch nog wat op het forum te schrijven.....maar oke zal me inhouden...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 15:29
|
|
|
Jammer Heide en Petra, wie weet tot de volgende keer.......... Gods zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 16:41
|
|
|
Nou heb net toch me lidmaatschap maand verlengd, maar ga dan niet meer voorlopig op forum schrijven, ga het gewoon net zoals heide doen. terug trekken van forum, wel lid blijven Dus word ik een meelezer.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 17:43
|
|
|
Gelukkig!!!
Ja, ik begrijp jou en Heide wel!!!
Ik laat tegenwoordig dingen afglijden, maar dan nog ik begrijp het wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 18:06
|
|
|
[quote=PETRA373]Nou heb net toch me lidmaatschap maand verlengd, maar ga dan niet meer voorlopig op forum schrijven, ga het gewoon net zoals heide doen. terug trekken van forum, wel lid blijven Dus word ik een meelezer.....[/quo
Fijn om te horen Petra, (jippy)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANE410
|
|
Geplaatst: maandag 20 mei 2013, 20:58
|
|
|
PETRA373 schreef: | Nou heb net toch me lidmaatschap maand verlengd, maar ga dan niet meer voorlopig op forum schrijven, ga het gewoon net zoals heide doen. terug trekken van forum, wel lid blijven Dus word ik een meelezer..... |
Vraag me af of je dat volhoud alleen lezen ha ha. Van mij mag je blijven schrijven hoor en Heide ook, nou wie weet komen jullie wel terug.
Alle goeds in ieder geval
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
NICKY029
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 09:00
|
|
|
Ik vind dat wat jij vindt belangrijk is dan wat sommige vinden.
Ik vind dus eigenlijk belangrijker wat ik vind dan wat een ander vind! Maar toen ik niet lekker in mijn vel zat dacht ik niet zo.
En dan voel en zie je het gewoon anders
Maar ik geloof dat de meeste hier het wel goed vinden wat je schrijft en hoop dat je je daar aan vast houd!
Laatst aangepast door
|
NICKY029
|
op dinsdag 21 mei 2013, 09:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 09:41
|
|
|
NICKY029 schreef: |
Ik vind dat wat jij vindt belangrijk is dan wat sommige vinden.
Ik vind dus eigenlijk belangrijker wat ik vind dan wat een ander vind! Maar toen ik niet lekker in mijn vel zat dacht ik niet zo.
En dan voel en zie je het gewoon anders
Maar ik geloof dat de meeste hier het wel goed vinden wat je schrijft en hoop dat je je daar aan vast houd! |
Ik vind het nogal wat om te zeggen: ``Ik vind dus eigenlijk belangrijker wat ik vind dan wat een ander vind!`` Als je alleen maar belangrijk vindt wat je zelf vindt, is er geen communicatie meer nodig en ook niet mogelijk. Ik vind de mening van anderen minstens zo belangrijk als mijn mening. In ieder geval belangrijk genoeg om te luisteren naar de ander, de ander uit te laten spreken en zijn/haar mening te horen. Als je er bij voorbaat al van uitgaat dat wat jij vindt belangrijker is dan wat de ander vindt, waarom zou je dan nog de moeite nemen om te luisteren? Dat je het vervolgens niet eens bent met dat wat de ander zegt (of hier schrijft) is wat anders. Dat je aan jouw mening vasthoudt dan kan, en dat mag, een ieder heeft zo zijn eigen mening. Ik zit prima in mijn vel, maar blijf het belangrijk vinden om naar anderen te luisteren. Juist omdat ik goed in mijn vel zit, kan ik de mening van anderen horen er naar luisteren en naast mijn mening leggen. Misschien kan ik daardoor zelfs mijn mening bijstellen!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 21 mei 2013, 09:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 10:46
|
|
|
PETRA373 schreef: | Nou heb net toch me lidmaatschap maand verlengd, maar ga dan niet meer voorlopig op forum schrijven, ga het gewoon net zoals heide doen. terug trekken van forum, wel lid blijven Dus word ik een meelezer..... |
Hey, dat is goed nieuws dat je nog even blijft. Reageren zie ik je ook nog wel doen ;) Het is een manier die je kan kiezen om voorlopig even zo om te gaan met het forum. Het groeit vanzelf wel weer, seizoenen en zo, je weet wel ...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 mei 2013, 11:58
|
|
|
Ik vind niet, dat anderen iets kunnen vinden van mensen die vinden dat ze eigenlijk vinden dat wat anderen vinden belangrijker is dan wat weer anderen vinden, maar zo dachten ze eerst niet.
|
|
Naar boven |
|
|