Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 20:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik vraag me iets af. Ik hoef geen atwoorden. Ik vraag het me alleen af.
Waarom hetgeen daders doen wordt verzacht, met dat ze een psychische stoornis hadden, en niet wisten wat ze deden.
Iedereen weet wat goed en slecht is, zelfs degene met de meeste stoornissen.
Zo, dat moest er echt even uit. |
en zo vraag ik me af waarom deze verdachte al veroordeeld is...
voorlopig is hij nog niet veroordeeld en is zn bedrijf kapot, zn huwelijk stuk en zn kinderen zwaar beschadigd.
Er zijn in deze moordzaak al tientallen verdachten opgepakt geweest... en naderhand weer vrijgesproken.
Ook gaan mn gedachten even naar bijv: de puttense moordzaak, de schiedammer parkmoord, Lucia de B en vele anderen die JAREN onschuldig vastzaten en door justitie kapot gemaakt zijn.
Maarja justitie... dat zijn toch ook de fascisten die de gooier van een waxinehoudertje 2 jaar zonder proces opsluiten...
En sorry Jans... rechtsom of linksom kom ik er weer bij uit... in NAAM DER KONINGIN he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 21:01
|
|
|
Een uur geleden de voorlopige koopakte van mijn nieuwe huis getekend. Vannacht om 0.00 uur gaan de 3 dagen bedenktijd in........Wat zal ik vannacht eens gaan bedenken......?
variatie op : dit vraag ik me af vandaag, dus maar heel klein beetje off-topic
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 20 november 2012, 21:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 20 november 2012, 21:47
|
|
|
JANS221 schreef: | Een uur geleden de voorlopige koopakte van mijn nieuwe huis getekend. Vannacht om 0.00 uur gaan de 3 dagen bedenktijd in........Wat zal ik vannacht eens gaan bedenken......?
variatie op : dit vraag ik me af vandaag, dus maar heel klein beetje off-topic |
Hoeveel verhuisdozen je nog nodig hebt misschien?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 01:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | en zo vraag ik me af waarom deze verdachte al veroordeeld is...
voorlopig is hij nog niet veroordeeld en is zn bedrijf kapot, zn huwelijk stuk en zn kinderen zwaar beschadigd.
Er zijn in deze moordzaak al tientallen verdachten opgepakt geweest... en naderhand weer vrijgesproken.
Ook gaan mn gedachten even naar bijv: de puttense moordzaak, de schiedammer parkmoord, Lucia de B en vele anderen die JAREN onschuldig vastzaten en door justitie kapot gemaakt zijn.
Maarja justitie... dat zijn toch ook de fascisten die de gooier van een waxinehoudertje 2 jaar zonder proces opsluiten...
En sorry Jans... rechtsom of linksom kom ik er weer bij uit... in NAAM DER KONINGIN he |
Vaatstra DNA match: de aftermath
Er moesten even de nodige aluhoedjes worden herschikt na de DNAanhouding van Boer Jasper. Geen spoor van Joris Demmink, Hoge Omes van de Regering of andere bij elkaar gewichelroedeerde suspects. En ook de asielzoekersressentimenten bleken ongegrond. Een lokale boer, graag gezien lid van de gemeenschap, bleek de dader verdachte van de lustmoord op Marianne Vaatstra. Deskundologisch uitlegdingetje want mogelijk off the hook ontoerekeningsvatbaar-uitvlucht binnenkort op uw mediaas: dissociatieve fugue. Symptomen: joyriden en meisjes vermoorden, kennelijk. Dat plus een trial by media-pleidooi en we moeten nog maar zien of Boer J. te O. (signalement: rossig, met balkje) daadwerkelijk gaat brommen. Televisieavond van het wangslijmfeestje: P&W (Peter R.). DWDD (Peter R.). Nieuwsuur (vader Vaatstra). En of hullie van de mediaas de boeren even met rust willen laten alstublieft dankuwel, want ook nuancehuilies vinden hun niche in de Casus Vaatstra. Geschokte buurtspeculaties over het frikadelletje van Boer Jasper hierrrr. Gekkies Krietiese burgers die zich geen rad voor ogen laten draaien door de New World Order daarrr. En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht. Dus, Demmink, asielzoekers danwel occulte krachten: jullie zijn nog niet helemaal uit beeld in deze onverkwikkelijke zaak. Afijn, laat het juridisch steekspel beginnen. De Meest Gehate Advocaat van Nederland is mr. De Boer (sorry voor deze boer-demoniserende naam, kunnen wij ook niet helpen). En hij zegt NIKS.
Bron: Vaatstra DNA Match: De Aftermath
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 15:05
|
|
|
JANS221 schreef: | Een uur geleden de voorlopige koopakte van mijn nieuwe huis getekend. Vannacht om 0.00 uur gaan de 3 dagen bedenktijd in........Wat zal ik vannacht eens gaan bedenken......?
variatie op : dit vraag ik me af vandaag, dus maar heel klein beetje off-topic |
Zo, bedenktijd...veel wijsheid toegewenst!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 22:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: |
Vaatstra DNA match: de aftermath
Er moesten even de nodige aluhoedjes worden herschikt na de DNAanhouding van Boer Jasper. Geen spoor van Joris Demmink, Hoge Omes van de Regering of andere bij elkaar gewichelroedeerde suspects. En ook de asielzoekersressentimenten bleken ongegrond. Een lokale boer, graag gezien lid van de gemeenschap, bleek de dader verdachte van de lustmoord op Marianne Vaatstra. Deskundologisch uitlegdingetje want mogelijk off the hook ontoerekeningsvatbaar-uitvlucht binnenkort op uw mediaas: dissociatieve fugue. Symptomen: joyriden en meisjes vermoorden, kennelijk. Dat plus een trial by media-pleidooi en we moeten nog maar zien of Boer J. te O. (signalement: rossig, met balkje) daadwerkelijk gaat brommen. Televisieavond van het wangslijmfeestje: P&W (Peter R.). DWDD (Peter R.). Nieuwsuur (vader Vaatstra). En of hullie van de mediaas de boeren even met rust willen laten alstublieft dankuwel, want ook nuancehuilies vinden hun niche in de Casus Vaatstra. Geschokte buurtspeculaties over het frikadelletje van Boer Jasper hierrrr. Gekkies Krietiese burgers die zich geen rad voor ogen laten draaien door de New World Order daarrr. En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht. Dus, Demmink, asielzoekers danwel occulte krachten: jullie zijn nog niet helemaal uit beeld in deze onverkwikkelijke zaak. Afijn, laat het juridisch steekspel beginnen. De Meest Gehate Advocaat van Nederland is mr. De Boer (sorry voor deze boer-demoniserende naam, kunnen wij ook niet helpen). En hij zegt NIKS.
Bron: Vaatstra DNA Match: De Aftermath |
in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was.... Boer Jasper rookt geeneens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:12
|
|
|
PIETER649 schreef: | in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was.... Boer Jasper rookt geeneens |
Maarrrrrr...... een aansteker kun je voor meer gebruiken als alleen je eigen sigaret aansteken......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 21 november 2012, 23:45
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Maarrrrrr...... een aansteker kun je voor meer gebruiken als alleen je eigen sigaret aansteken...... |
ja ook die van een ander
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:24
|
|
|
PIETER649 schreef: | in mei liet Peter RRRRRRRRRR de Vries nog stoer op tv een aansteker zien waarop een haar met hetzelfde dna profiel gevonden was.... Boer Jasper rookt geeneens |
En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 november 2012, 11:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 11:33
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dat wel heel vaak het woord ex in 1 zin Als ik dat lees komt bij mij de vraag op: ga je dan niet met veel te veel exen om? En waarom maak je je druk om wat een ex ergens van vind, het is toch niet voor niks je ex? |
Ik zal dit eventjes ophelderen. Kijk, als je, zoals ik, én geen kinderen hebt, en geen contact familie, én geen regulier werk(80-100% afgekeurd), en een 90% van het minimum loon hebt, dan heb je niet veel sociale contacten.
Bij mij blijven er nu over, 2 exen waar ik vrienden mee ben, en ja, als die dan ook nog es tegen mij over elkaar gaan ouwehoeren terwijl ze mekaar niet eens kennen....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 november 2012, 12:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 13:15
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik zal dit eventjes ophelderen. Kijk, als je, zoals ik, én geen kinderen hebt, en geen contact familie, én geen regulier werk(80-100% afgekeurd), en een 90% van het minimum loon hebt, dan heb je niet veel sociale contacten.
Bij mij blijven er nu over, 2 exen waar ik vrienden mee ben, en ja, als die dan ook nog es tegen mij over elkaar gaan ouwehoeren terwijl ze mekaar niet eens kennen....
|
Je hoeft niks uit te legen hoor, als jij goed met je ex op kan schieten, kan ik daar enkel maar jaloers op zijn, wou graag dat het in mn eigen situatie mogelijk geweest was.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 18:57
|
|
|
SHANITA130 schreef: | En van de OvJ mogen we niet te vroeg juichen, want spermasporen op een vermoord kind zijn op zichzelf niet voldoende bewijs. En Boer Jasper heeft nog geen bekentenis afgelegd. Terwijl iedereen weet hoe dat gaat met spermasporen, die duiken zomaar op de gekste plekken op. Zucht. |
even heel theoretisch en ver gezocht...
boer Jasper heeft met de Playboy in zn ene hand er met de andere hand voor gezorgd dat het dna-bevattend materiaal op het weiland terecht kwam. een paar uur later werd Marianne exact op die plaats verkracht/vermoord of erover heen gesleept...
dr beure gekkere dingen... en ja, toeval bestaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 19:11
|
|
|
PIETER649 schreef: | even heel theoretisch en ver gezocht...
boer Jasper heeft met de Playboy in zn ene hand er met de andere hand voor gezorgd dat het dna-bevattend materiaal op het weiland terecht kwam. een paar uur later werd Marianne exact op die plaats verkracht/vermoord of erover heen gesleept...
dr beure gekkere dingen... en ja, toeval bestaat. |
Idd...dat zou héél toevallig zijn....
Dan zouden er 'sleepsporen moeten zijn gevonden, er waren sporen van 2 mensen die heen liepen naar de plaats waar het lichaam van Marianne lag, en een spoor van iemand alleen die terugliep.
Mijn gedachten gaan uit naar de vader van Marianne en haar gezin, die 13 jaar in onzekerheid zaten.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 22 november 2012, 19:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER619
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 20:19
|
|
|
INGE721 schreef: | Heb ik ook regelmatig gehad. Bleek ook de datum niet te kloppen en op een gegeven moment liep de hele boel vast. Ik heb gelukkig hele handige buurmeisjes
|
Of de batterij, zit meende ik op het moederbord, moet vernieuwd worden, deze zorgt er voor dat dus je klok door loopt als je de pc uitzet.
Laatst aangepast door
|
PIETER619
|
op donderdag 22 november 2012, 21:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 22 november 2012, 22:18
|
|
|
PIETER619 schreef: | Of de batterij, zit meende ik op het moederbord, moet vernieuwd worden, deze zorgt er voor dat dus je klok door loopt als je de pc uitzet. |
Ben ik nog nooit tegen gekomen. Alleen maar kabels , stekkers etc.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 16:59
|
|
|
Wat mij opvalt(dus eigenlijk niet wat ik me afvraag), is, sommigen mensen doen na een tijdje dezelfde foto een andere foto, en dan herken ik ze in de eerste instantie niet, zó anders is die foto dan.
Ja, en dan denk ik wat kan je(iemand) er verschillend uitzien op een foto, ja, daarom moet je op een pasfoto ook recht vooruit kijken enzo.
S. Die zelf geen foto's durft te zetten, omdat ze bang is voor de camera(fotofobie, bestaat echt).
Ja, ik wacht ff totdat iemand foto's van me wil maken waar ik mezelf in herken. Nu sta ik op elke foto angstig ivm met mijn fotofobie. Of ik kijk snel weg...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 19:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Wat mij opvalt(dus eigenlijk niet wat ik me afvraag), is, sommigen mensen doen na een tijdje dezelfde foto een andere foto, en dan herken ik ze in de eerste instantie niet, zó anders is die foto dan.
Ja, en dan denk ik wat kan je(iemand) er verschillend uitzien op een foto, ja, daarom moet je op een pasfoto ook recht vooruit kijken enzo.
S. Die zelf geen foto's durft te zetten, omdat ze bang is voor de camera(fotofobie, bestaat echt).
Ja, ik wacht ff totdat iemand foto's van me wil maken waar ik mezelf in herken. Nu sta ik op elke foto angstig ivm met mijn fotofobie. Of ik kijk snel weg... |
.................is je time-out al voorbij? vraag ik me vandaag af.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 24 november 2012, 20:38
|
|
|
Ik begin net...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 13:15
|
|
|
PIETER649 schreef: | even heel theoretisch en ver gezocht...
dr beure gekkere dingen... en ja, toeval bestaat. |
Hoe krijg je die sleepsporen dan in het lichaam?En dan ook nog aan de voor- en de achterkant..........plus het dna op de bh......... Ik las ook theorieen over het stiekem opvangen van sperma van S.,na verkrachting dat inbrengen zonder eigen dna achter te laten......sure........ Inderdaad een onzinnige gedachte.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: zondag 25 november 2012, 18:32
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Hoe krijg je die sleepsporen dan in het lichaam?En dan ook nog aan de voor- en de achterkant..........plus het dna op de bh......... Ik las ook theorieen over het stiekem opvangen van sperma van S.,na verkrachting dat inbrengen zonder eigen dna achter te laten......sure........ Inderdaad een onzinnige gedachte. |
op de een of andere manier heb ik een diep wantrouwen jegens de nederlandse justitie. en dan niet via wereldvreemde websites maar uit eigen ondervinding. justitie in nederland is corrupt en fascistisch.
deze "dader" past gewoon niet bij het plaatje zoals kort na de moord naar buiten kwam, maar past wel perfect in het wensplaatje van justitie.
daarbij... wie controleert het NFI?????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 06:16
|
|
|
PIETER649 schreef: | op de een of andere manier heb ik een diep wantrouwen jegens de nederlandse justitie. en dan niet via wereldvreemde websites maar uit eigen ondervinding. justitie in nederland is corrupt en fascistisch.
deze "dader" past gewoon niet bij het plaatje zoals kort na de moord naar buiten kwam, maar past wel perfect in het wensplaatje van justitie.
daarbij... wie controleert het NFI????? |
Ik heb wel vertrouwen in Nederlandse Justitie. Ja, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Ik heb wel weer erg positieve ervaringen met hun. Eigen ondervinding. Ja, tis ff te prive hoe en wat natuurlijk.
En, wat voor voordeel moeten hun hier nu uithalen?
In dordrecht was 'het' een buurman die was politie agent, zaak Milly.
Ja, hoor, het NFI gaat niet zomaar iets verzinnen.
Waarom zou die boer perfect in het wensplaatje van justitie passen, van een moord 13 jaar geleden?
Motiveer uw antwoord.
S. die niet snapt hoe iemand híeraan kan twijfelen...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op maandag 26 november 2012, 06:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: maandag 26 november 2012, 19:21
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb wel vertrouwen in Nederlandse Justitie. Ja, ik kan natuurlijk alleen voor mezelf spreken. Ik heb wel weer erg positieve ervaringen met hun. Eigen ondervinding. Ja, tis ff te prive hoe en wat natuurlijk.
En, wat voor voordeel moeten hun hier nu uithalen?
In dordrecht was 'het' een buurman die was politie agent, zaak Milly.
Ja, hoor, het NFI gaat niet zomaar iets verzinnen.
Waarom zou die boer perfect in het wensplaatje van justitie passen, van een moord 13 jaar geleden?
Motiveer uw antwoord.
S. die niet snapt hoe iemand híeraan kan twijfelen... |
Wat iedereen vergeten blijkt te zijn, is dat er op loopafstand van de plaats delict een asielzoekerscentrum is. Kort na de moord werd dit extra bewaakt en van hogerhand geroepen dat het echt niet een asielzoeker was. Men was als de dood dat het AZC bestormd zou worden en er lynchpartijen op zouden treden. Net zoals men blij was dat Pim Fortuyn niet door een allochtoon was vermoord maar door een "gewone" Hollandse jongen. Ook dit vanwege de angst voor ongeregeldheden. Dat boer Jasper een blanke Nederlander is, is dus in feite ideaal voor de overheid: geen buitenlander dus geen rellen. Dit is het voordeel dat Justitie en de overheid hieruit halen.
Dan is er nog een bijkomend voordeel: het liefst voert de overheid vandaag nog een algemene DNA-databank in met DNA van IEDERE Nederlander. Door deze uitkomst van dit moordonderzoek heeft men een sterk argument in handen. Nou zal jij zeggen, en velen met jou: Geeft niets, ik heb niets te verbergen.
Prima! maar dan nu even de volgende link lezen:
http://www.nytimes.com/2009/08/18/science/18dna.html?_r=3
Daarbij merk ik op dat deze "DNA-match" op zich, ONVOLDOENDE is om tot een veroordeling te komen. Dan ga ik me afvragen: ow.. wrom nie???
En wat ik me helemaal afvraag in deze: waarom word een gezin kompleet kapotgemaakt op basis van iets waar A. vraagtekens bij te zetten zijn, en B. op zich geen sluitend bewijs voor is.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 07:02
|
|
|
PIETER649 schreef: | Wat iedereen vergeten blijkt te zijn, is dat er op loopafstand van de plaats delict een asielzoekerscentrum is. Kort na de moord werd dit extra bewaakt en van hogerhand geroepen dat het echt niet een asielzoeker was. Men was als de dood dat het AZC bestormd zou worden en er lynchpartijen op zouden treden. Net zoals men blij was dat Pim Fortuyn niet door een allochtoon was vermoord maar door een "gewone" Hollandse jongen. Ook dit vanwege de angst voor ongeregeldheden. Dat boer Jasper een blanke Nederlander is, is dus in feite ideaal voor de overheid: geen buitenlander dus geen rellen. Dit is het voordeel dat Justitie en de overheid hieruit halen.
Dan is er nog een bijkomend voordeel: het liefst voert de overheid vandaag nog een algemene DNA-databank in met DNA van IEDERE Nederlander. Door deze uitkomst van dit moordonderzoek heeft men een sterk argument in handen. Nou zal jij zeggen, en velen met jou: Geeft niets, ik heb niets te verbergen.
Prima! maar dan nu even de volgende link lezen:
http://www.nytimes.com/2009/08/18/science/18dna.html?_r=3
Daarbij merk ik op dat deze "DNA-match" op zich, ONVOLDOENDE is om tot een veroordeling te komen. Dan ga ik me afvragen: ow.. wrom nie???
En wat ik me helemaal afvraag in deze: waarom word een gezin kompleet kapotgemaakt op basis van iets waar A. vraagtekens bij te zetten zijn, en B. op zich geen sluitend bewijs voor is. |
Ik schrik hiervan, en dat wist ik niet.
DNA namaken...(de link).....
Later!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 27 november 2012, 08:01
|
|
|
Ja, dát ik er überhaupt iets overschreef was natuurlijk dat ik hoorde dat de dader zich beriep op dissociatieve stoornissen en dus niet zou hebben geweten wat ie deed. letterlijk niet meer weten.
Yeah, right, ja, kan je weleens wat details niet herinneren, maar zoiets ingrijpends nee dat je dat niet meer weet dat bestaat niet. Dat KAN NIET.
Dat was eigenlijk alles, anders was ik er niet over begonnen, maar ik schrok wel van je link.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 09:07
|
|
|
De bouwvakkers zijn hier begonnen de straten te betegelen.
Ik liep er net langs, vriendelijk gedag....
Ik heb het met hun te doen in die kou, ik vraag me wel af hoe ze dat kunnen volhouden...want het is nu écht koud...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 28 november 2012, 20:07
|
|
|
SHANITA130 schreef: | De bouwvakkers zijn hier begonnen de straten te betegelen.
Ik liep er net langs, vriendelijk gedag....
Ik heb het met hun te doen in die kou, ik vraag me wel af hoe ze dat kunnen volhouden...want het is nu écht koud... |
tja... dat kan ik wel uitleggen, maar of jij het dan ook begrijpt... voor jou misschien een vervanmnbedshow denk ik.
ze houden het vol door goede moraal, gezond arbeidsethos en mentaliteit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 09:00
|
|
|
PIETER649 schreef: | tja... dat kan ik wel uitleggen, maar of jij het dan ook begrijpt... voor jou misschien een vervanmnbedshow denk ik.
ze houden het vol door goede moraal, gezond arbeidsethos en mentaliteit |
Ja, dát weet ik wel.
Maar ja, als je daar dan zo 's ochtends 8 uur langsloopt, op hun knieën die tegels erin en Kouuuuuuuuud! Brrrrr.(en dan moeten ze nog de hele dag...)
Ja, idd knap hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 09:09
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ja, dát weet ik wel.
Maar ja, als je daar dan zo 's ochtends 8 uur langsloopt, op hun knieën die tegels erin en Kouuuuuuuuud! Brrrrr.(en dan moeten ze nog de hele dag...)
Ja, idd knap hoor |
als er dan zo'n leuke vrouw als jij langs loopt die ze gedag zegt worden ze vast weer een beetje warm
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 09:19
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | als er dan zo'n leuke vrouw als jij langs loopt die ze gedag zegt worden ze vast weer een beetje warm |
Nou, weet je wat me opviel, nog steeds na al die tijd dat ik hier woon..
Ze zeggen gewoon héél erg vriendelijk gedag..
....ik ken plekken daar kijken ze niet eens op of om als er iemand langs loopt in die kou....ja, de anoniemiteit van een stad, da's een nadeel....
Dus ik werd eigenlijk warm van hun....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op vrijdag 30 november 2012, 09:33
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 30 november 2012, 19:19
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Nou, weet je wat me opviel, nog steeds na al die tijd dat ik hier woon..
Ze zeggen gewoon héél erg vriendelijk gedag..
....ik ken plekken daar kijken ze niet eens op of om als er iemand langs loopt in die kou....ja, de anoniemiteit van een stad, da's een nadeel....
Dus ik werd eigenlijk warm van hun.... |
Ah wat leuk! Hier ook zo,ze groeten je uitgebreid en beginnen een praatje........maar ik kan geen namen onthouden dus verloopt het altijd wat rottig........hoi....euh....euh.......hoe is het met je.......man?.........kinderen?..........werk?...welke van de 3 heb je?
|
|
Naar boven |
|
|