Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 14:06
|
|
|
PETRA373 schreef: | jep de nieuwe kreet van d e week:
ben je aan rust toe, geen zin om de verhalen van je man over voetbal enzo aan te horen? geef hem een hete kip uit de oven of van de barbecue |
Hahaha nou eerste deel gebruiksaanwijzing
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zeg wanneer gaan jullie weer ON-TOPIC of moeten we dit topic HARTEkreet van het uur gaan noemen
klef gedoe zeg |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:36
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | Hahaha nou eerste deel gebruiksaanwijzing |
Wil je helemaal geen last van een man Kook hem ipv kip in de pan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:37
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: |
O Frank wat erg ja en toen blaren in je mond zou jij stil geweest zijn |
...ik ben altijd stil op een pn...en ergens anders ook...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wil je helemaal geen last van een man Kook hem ipv kip in de pan |
...het is niet omdat je hoest en rochelt dat je zomaar alles mag tikken...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:41
|
|
|
PETRA373 schreef: | en toen zat frank zeker zo Als hij teveel praat met de p.n, moet je hem dus effe kipje van de barbeque geven, is het effe rustig weer |
...frank zit altijd zo ...niemand merkt eens dat ik er ben...behalve Tinkje...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:44
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wil je helemaal geen last van een man Kook hem ipv kip in de pan | of rook hem aan een spit dan voel jij je de volgende dag weer opperfit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 17:47
|
|
|
ROOS575 schreef: | of rook hem aan een spit dan voel jij je de volgende dag weer opperfit |
de vrouwen blijven maar eindeloos zeuren, ze zouden beter plaatjes van K3 kleuren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:16
|
|
|
ROOS575 schreef: | of rook hem aan een spit dan voel jij je de volgende dag weer opperfit |
Of lekker als onbijt Dan heb je de rest van de dag geen spijt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:36
|
|
|
ANNA415 schreef: | Of lekker als onbijt Dan heb je de rest van de dag geen spijt |
eetsmakelijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:37
|
|
|
ANNA415 schreef: | Of lekker als onbijt Dan heb je de rest van de dag geen spijt |
Gun de hond ook nog wat Of je allerliefste kat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | de vrouwen blijven maar eindeloos zeuren, ze zouden beter plaatjes van K3 kleuren... |
Dat lijkt me een enorm goed plan, wordt er direct al vrolijk van
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BERENDJAN590
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 18:55
|
|
|
ROOS575 schreef: | Dat lijkt me een enorm goed plan, wordt er direct al vrolijk van |
zo gaat het maar mooi door. krijg je een mooi gedichtje hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: woensdag 30 januari 2013, 20:32
|
|
|
BERENDJAN590 schreef: | zo gaat het maar mooi door. krijg je een mooi gedichtje hoor |
ik kan enorm slecht dichten dus zal nu maar zwichten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 01:06
|
|
|
Wanneer je eenvoudig jezelf bent, je eigenwaarde niet afmeet aan anderen, dan zal respect het natuurlijke gevolg zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 02:56
|
|
|
'Geloof is aannemen wat wij niet zien, en de beloning voor geloof is zien wat wij aannemen.'
(Sint) Augustinus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 05:38
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 'Geloof is aannemen wat wij niet zien, en de beloning voor geloof is zien wat wij aannemen.'
(Sint) Augustinus |
Zo, jij bent laat wakker ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 06:32
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo, jij bent laat wakker ;) |
...neen Shanita, ik was al terug wakker... ...ik heb maar weer weinig geslapen...is weer zo'n periode.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 06:37
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...neen Shanita, ik was al terug wakker... ...ik heb maar weer weinig geslapen...is weer zo'n periode. |
O, ja, had en heb ik ook weleens, ja, dan ben ik zomaar ineens wakker...
Sterkte en laterz!
Ps: Ja, het kan moeilijk zijn hoor, ik heb anti depressiva met bijwerking slaperigheid, ja, dus dan loop ik zo te doezelen, en ja, dan toch doorgaan. Ja, ik kan ook alléén alleen opruimen. Met iemand erbij lukt niet, dus ja...zit niets anders op. Woensdag komt me behandelaar en dan moet er duidelijk dingen zijn gedaan.
Mazzeltjes, fijne dag!
Ps: mijn 'vlees' wil zo slapen als ik heb gegeten, en ja de geest is gewillig maar ja, het vlees is zwak bij mij nu ff, ja, dus ik doe gewoon net of ik werk en ga mezelf opdrachten geven, ja die truc werkt, hij zou wel moeten werken.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 31 januari 2013, 06:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 08:42
|
|
|
FRANKT627 schreef: | 'Geloof is aannemen wat wij niet zien, en de beloning voor geloof is zien wat wij aannemen.'
(Sint) Augustinus |
mooie zin, midden in de nacht beginnen je hersens dus te werken....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 09:15
|
|
|
(Sint) Augustinus | Mooie Frank!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 09:50
|
|
|
Loslaten is niet opgeven of onverschillig zijn. Loslaten is de waarheid de ruimte geven.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 09:57
|
|
|
Ja en vrouwen.. doen snauwen.... je krijgt nooit geen begrip ze willen alles weten.......... En hangen constant aan je lip Bij alles wat je doet............. nooit is het goed............. Je geeft ze een vinger En nemen je hand Je kan beter alleen blijven pas dan houd een man stand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 10:45
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja en vrouwen.. doen snauwen.... je krijgt nooit geen begrip ze willen alles weten.......... En hangen constant aan je lip Bij alles wat je doet............. nooit is het goed............. Je geeft ze een vinger En nemen je hand Je kan beter alleen blijven pas dan houd een man stand |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ja en vrouwen.. doen snauwen.... je krijgt nooit geen begrip ze willen alles weten.......... En hangen constant aan je lip Bij alles wat je doet............. nooit is het goed............. Je geeft ze een vinger En nemen je hand Je kan beter alleen blijven pas dan houd een man stand |
Bijna krijg ik medelijden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:14
|
|
|
a Waarom geven ze orkanen altijd vrouwen namen? Als ze komen zijn ze nat en wild, als ze weg gaan hebben ze je huis en je auto afgenomen..
gnar a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op donderdag 31 januari 2013, 18:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:28
|
|
|
[quote=KEITH722]a [color=000072]Waarom geven ze orkanen altijd vrouwen namen? Als ze komen zijn ze nat en wild, als ze weg gaan hebben ze je huis en je auto afgenomen..
Wat bedoel je daarmee...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 18:37
|
|
|
KEITH722 schreef: | a Waarom geven ze orkanen altijd vrouwen namen? Als ze komen zijn ze nat en wild, als ze weg gaan hebben ze je huis en je auto afgenomen..
gnar a |
Hm......beter researchwerk doen, Keith. Dan had je geweten dat orkanen afwisselen mannen- en vrouwennamen hebben. (denk aan orkaan Mitch en orkaan Katrina).... (In de Tweede Wereldoorlog kregen tropische cyclonen een letter als eigennaam, maar aangezien dit bij telegrafische berichten verkeerd overgebracht kon worden, werden daarna meisjesnamen gebruikt. Tegenwoordig is dit om de beurt een meisjes- en een jongensnaam volgens van tevoren per gebied in alfabetische volgorde opgestelde lijsten. Met dank aan Wikipedia )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 19:20
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Hm......beter researchwerk doen, Keith. Dan had je geweten dat orkanen afwisselen mannen- en vrouwennamen hebben. (denk aan orkaan Mitch en orkaan Katrina).... (In de Tweede Wereldoorlog kregen tropische cyclonen een letter als eigennaam, maar aangezien dit bij telegrafische berichten verkeerd overgebracht kon worden, werden daarna meisjesnamen gebruikt. Tegenwoordig is dit om de beurt een meisjes- en een jongensnaam volgens van tevoren per gebied in alfabetische volgorde opgestelde lijsten. Met dank aan Wikipedia ) |
Oke dus waarom geven ze orkanen mannennamen? Als ze komen zijn zegroot en fors en als ze gaan zijn ze niet meer dan een natte dweil
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:28
|
|
|
Of iemand een sterke persoonlijkheid heeft, valt af te meten aan de hoeveelheid tegenstand die hij kan verdragen voordat hij ontmoedigd is......................
|
|
Naar boven |
|
|