Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 22:26
|
|
|
[quote=CANADIAN073]Dan ben je geen goede inbreker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 22:29
|
|
|
He Shanita Fijn voor je dat je werk hebt waarbij je je goed voelt!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 22:31
|
|
|
VISSER278 schreef: | Wat is oud? 16 jaar , is dat oud ? Lek glas , voor mij een nieuw begrip. En rammelen? Nee , dat doen ze ook niet. Wat Leanne schreef , dat leek mij het meest voor de hand liggend . Maar waarom dan alleen aan de achterkant van het huis , en niet aan de voorkant? |
als de wind zw is, waait tie dan tegen de achterkant?
vanuit het zw komt de meeste regen en in jouw geval misschien ook wind van zee?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 22:36
|
|
|
GERRIT603 schreef: | als de wind zw is, waait tie dan tegen de achterkant?
vanuit het zw komt de meeste regen en in jouw geval misschien ook wind van zee? |
Ja dat klopt. maar waarom dan wél bij mij en niet bij de buren? En wél beneden en boven niet?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 22:44
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja dat klopt. maar waarom dan wél bij mij en niet bij de buren? En wél beneden en boven niet? |
ik heb geen verstand van glas, jammer dat hier geen schilder is die reageert
zouden er in glas ook verschillende soorten kwaliteit kunnen zijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 22:54
|
|
|
GERRIT603 schreef: | ik heb geen verstand van glas, jammer dat hier geen schilder is die reageert
zouden er in glas ook verschillende soorten kwaliteit kunnen zijn |
Ik heb het vanavond aan mijn persoonlijke schilder gevraagd Hij zei dat ik in principe gelijk heb,hoogstwaarschijnlijk is het cementsluier maar die middeltjes helpen maar matig,impregneren van de gevel wel(en een aluminum strip boven je kozijn plaatsen)maar dat is duur en slechts tijdelijk afdoende..........het kan ook zijn dat het lood boven je kozijn zn langste tijd gehad heeft. Waarschijnlijk heb je dus pech met een slechte gevel en/of een slechte loodslab en hebben je buren (nog) geluk.....
Dubbel glas kan lek raken hoor(normaal is het vacuum),dan krijg je zo'n grijze waas tussen de ruiten,het vocht trekt er nl. wel in maar kan bijna niet meer weg,die kans heb je na 16 jaar.
De beste optie is verhuizen!
Leanne,heeft geen kamer over.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb het vanavond aan mijn persoonlijke schilder gevraagd Hij zei dat ik in principe gelijk heb,hoogstwaarschijnlijk is het cementsluier maar die middeltjes helpen maar matig,impregneren van de gevel wel(en een aluminum strip boven je kozijn plaatsen)maar dat is duur en slechts tijdelijk afdoende..........het kan ook zijn dat het lood boven je kozijn zn langste tijd gehad heeft. Waarschijnlijk heb je dus pech met een slechte gevel en/of een slechte loodslab en hebben je buren (nog) geluk.....
Dubbel glas kan lek raken hoor(normaal is het vacuum),dan krijg je zo'n grijze waas tussen de ruiten,het vocht trekt er nl. wel in maar kan bijna niet meer weg,die kans heb je na 16 jaar.
De beste optie is verhuizen!
Leanne,heeft geen kamer over....... |
Kan je vragen aan je schilder of het ook invloed heeft op de verkoopprijs van het huis? Nou ja , verhuizen naar de plaatselijke Costa del Zeeland .... 6 kamers , ingebouwd zwembad , fittnesszolder , 1000 m2 tuin , uitzicht over de schelde ,.. is me die 2 ruiten wel waard.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:12
|
|
|
VISSER278 schreef: | Kan je vragen aan je schilder of het ook invloed heeft op de verkoopprijs van het huis? Nou ja , verhuizen naar de plaatselijke Costa del Zeeland .... 6 kamers , ingebouwd zwembad , fittnesszolder , 1000 m2 tuin , uitzicht over de schelde ,.. is me die 2 ruiten wel waard. |
Ik heb geen idee of hij daar verstand van heeft maar ik zal het vragen.
Ga je hier collecteren of heb je de centen voor dat paleisje in je achterzak zitten?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:15
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb geen idee of hij daar verstand van heeft maar ik zal het vragen.
Ga je hier collecteren of heb je de centen voor dat paleisje in je achterzak zitten? |
Als dat laatste het geval is wil ik wel vrienden worden met Visser....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 10 september 2012, 23:16
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik heb geen idee of hij daar verstand van heeft maar ik zal het vragen.
Ga je hier collecteren of heb je de centen voor dat paleisje in je achterzak zitten? |
Ik weet het , het had eigenlijk op mn profiel moeten staan onder "dromen en doelen "
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 10:39
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | He Shanita Fijn voor je dat je werk hebt waarbij je je goed voelt!! |
Ja, tis nu heel erg wennen hoor, ja, ten eerste dat vroege opstaan. Ja, ben ik er eenmaal, ja, dan is het zooo makkelijk, en gezellig ook, nu en dan wat zeggen onder het werken.
Tis eigenlijk alleen dat vroege opstaan, een regelrechte ramp, maar ja, dat hebben meerdere....
Staan hier pc's ook, boven bij de kantoren en daar mag je gewoon achter, als je ff pauze hebt.
Maar ja, door bijwerkingen med. is het veel zwaarder, ja, dus denk er hard over om toch weer naar halve dagen te gaan. Velen werken hier halve dagen. Moet ook naar arts...of die doses lager kan....
Dank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 23:18
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Schrijft niet zulke mooie gedichten als Chatuliem... |
MAN ZIJN
ik ben een man en dat is een geluk ik doe niet hysterisch ook al heb ik het druk
ik verspil niet mijn leven met "wat moet ik aan" kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
ik gooi dingen weg, ik heb niks te veel en als iets kapot is dan maak ik het heel
parkeren is easy; gewoon in 1 keer en al doen we hetzelfde ik verdien toch veel meer
ik ben een man en denk logisch na ik leef niet op light-drank en 3 blaadjes sla
als ik ergens heenloop weet ik de weg terug ik maak van een olifant in no time een mug
en al deel ik met duizenden vrouwen het bed ben ik juist "de man" in plaats van de slet
als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan en tijdens het plassen kan ik blijven staan
ik ben een man ja, dat doet me plezier ik word niet dronken van 2 glazen bier
ik weet wat "buitenspel" is, daarom geef een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul
publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit hé, ik kan vangen als iemand iets gooit
en ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN
bedoel je zoiets?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 23:19
|
|
|
Nee Gerrit, Das geen gedicht maar een rijmpje
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 september 2012, 23:25
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Nee Gerrit, Das geen gedicht maar een rijmpje |
oh, heb er 2 dagen op zitten zweten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 00:19
|
|
|
GERRIT603 schreef: | oh, heb er 2 dagen op zitten zweten |
Oh en dan zit ik het zo bruut tot rijmpje af te kraken. Sorry hoor! 't Is echt eh heel eh mooi
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 07:21
|
|
|
GERRIT603 schreef: | MAN ZIJN
ik ben een man en dat is een geluk ik doe niet hysterisch ook al heb ik het druk
ik verspil niet mijn leven met "wat moet ik aan" kan zonder depressie van de weegschaal af gaan
ik gooi dingen weg, ik heb niks te veel en als iets kapot is dan maak ik het heel
parkeren is easy; gewoon in 1 keer en al doen we hetzelfde ik verdien toch veel meer
ik ben een man en denk logisch na ik leef niet op light-drank en 3 blaadjes sla
als ik ergens heenloop weet ik de weg terug ik maak van een olifant in no time een mug
en al deel ik met duizenden vrouwen het bed ben ik juist "de man" in plaats van de slet
als ik zeg dat ik klaar ben, dan kunnen we gaan en tijdens het plassen kan ik blijven staan
ik ben een man ja, dat doet me plezier ik word niet dronken van 2 glazen bier
ik weet wat "buitenspel" is, daarom geef een brul want voetbal is passie en de scheids is een lul
publiekelijk huilen dat doe ik dus nooit hé, ik kan vangen als iemand iets gooit
en ik hoef niet te baren, dus geen centje pijn IS HET NIET GEWELDIG OM EEN MAN TE ZIJN
bedoel je zoiets? |
Uhmmm blijkbaar ben ik voor 95% man
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 08:29
|
|
|
ANNA415 schreef: | Uhmmm blijkbaar ben ik voor 95% man |
Dan ben je blijkbaar meer man dan ik..... Ik kom net niet tot 90% als ik het lijstje zo aftik
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 08:49
|
|
|
HARALD940 schreef: | Dan ben je blijkbaar meer man dan ik..... Ik kom net niet tot 90% als ik het lijstje zo aftik |
MM hebben we hier een match?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 09:08
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | MM hebben we hier een match? |
Ze vullen elkaar wel mooi aan lijkt het
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:50
|
|
|
ANNA415 schreef: | Uhmmm blijkbaar ben ik voor 95% man |
wat mis jij? niet dronken worden van 2 glazen bier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SVEN797
|
|
Geplaatst: woensdag 12 september 2012, 23:59
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | MM hebben we hier een match? | Ik hoop het wel, of in iedergeval hoop ik niet dat het een ( blauwtje op lopen ) is. Wordt dan wel heel erg druk bij de paintball hall.
Laatst aangepast door
|
SVEN797
|
op donderdag 13 september 2012, 00:00
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 07:07
|
|
|
GERRIT603 schreef: | wat mis jij? niet dronken worden van 2 glazen bier |
Nee "en al deel ik met duizenden vrouwen het bed"
heb dan toch liever een kerel
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: donderdag 13 september 2012, 23:17
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee "en al deel ik met duizenden vrouwen het bed"
[size=18]heb dan toch liever een kerel[/size] |
bah, waar heb je zin in geef gerrit maar gewoon een lieve, gehoorzame, zorgende, dienende en onderdanige vrouw
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op vrijdag 14 september 2012, 00:19
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 07:07
|
|
|
GERRIT603 schreef: | bah, waar heb je zin in geef gerrit maar gewoon een lieve, gehoorzame, zorgende, dienende en onderdanige vrouw |
Check mijn profiel dan maar niet
Laatst aangepast door
|
ANNA415
|
op vrijdag 14 september 2012, 07:08
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 08:20
|
|
|
[quote=GERRIT603]bah, waar heb je zin in geef gerrit maar gewoon een lieve, gehoorzame, zorgende, dienende en onderdanige vrouw [/quote
Blijf zoeken.
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op vrijdag 14 september 2012, 08:21
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 09:51
|
|
|
[quote=JOL252]
En geef vooral de moed niet op
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 10:22
|
|
|
GERRIT603 schreef: | bah, waar heb je zin in geef gerrit maar gewoon een lieve, gehoorzame, zorgende, dienende en onderdanige vrouw |
Zou zeggen droom vooral lekker verder Maarre als je dr hebt gevonden horen we het wel he
(ja we wachten wel tot sint-juttemis )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 14 september 2012, 16:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zou zeggen droom vooral lekker verder Maarre als je dr hebt gevonden horen we het wel he
(ja we wachten wel tot sint-juttemis ) |
sint juttemis is 17aug, das dan bijna een vol jaar wachten
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op vrijdag 14 september 2012, 16:29
|
|
Naar boven |
|
|