ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 53 54 55 56 57 58 59 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 09:02

TINK100 schreef:
ok, de hond is weer schoon, streep en vlekloos.....
maar mijn witte broek.........grrrr, iemand nog een idee hoe ik zwarte modder vlekken en bruine honde vlekken er uit kan krijgen??

ze verkopen verf om die broek een ander kleurtje te geven...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 09:06

TINK100 schreef:
maar mijn witte broek.........grrrr, iemand nog een idee hoe ik zwarte modder vlekken en bruine honde vlekken er uit kan krijgen??

in de Biotex??

als het een witte broek is kun je ook proberen om de vlekken met chloor weg te krijgen. Maar pas dan wel op dat het chloor nergens anders op komt, anders krijg je daar ook witte vlekken
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: zaterdag 4 juni 2011, 22:50

TINK100 schreef:

Hallo Tink

Ik denk een beetje meer wasmiddel gebruiken en een graadje hoger en op de extra hahaha.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
SOFIE807

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 02:15

Hallo Tink , wat betreft vlekken op je witte pantalon.... goed inwrijven met ossegalzeep .... daarna wassen en eventueel in het zonnetje te bleek leggen ... maar met ossegalzeep maak ik vrijwel ( ook zonder zon ) alles vlekvrij .
Grtjes Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 10:17

Twee onweersbuien hebben een date boven mijn huisje...hellup.... Geschokte, onthutste smiley ....beetje bang... Zieke smiley....de date gaat niet goed....knállende ruzie....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 5 juni 2011, 10:21
Naar boven

Auteur Bericht
THOMAS968

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 10:30

ANNETTE050 schreef:
Twee onweersbuien hebben een date boven mijn huisje...hellup.... Geschokte, onthutste smiley ....beetje bang... Zieke smiley....de date gaat niet goed....knállende ruzie....

Als je de weerlicht ziet, ben je niet geraakt en de donder doet nooit kwaad, dan is de ontlading al geweest. De bliksemafleider doet de rest.
Het regent in Leeuwarden inmiddels ook.

Thomas

Laatst aangepast door
THOMAS968
op zondag 5 juni 2011, 10:34
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 11:08

ANNETTE050 schreef:

Verraste, verbaasde smiley dus die onweersbuien worden geen CM-setje?
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 11:28

THOMAS968 schreef:
Als je de weerlicht ziet, ben je niet geraakt en de donder doet nooit kwaad, dan is de ontlading al geweest. De bliksemafleider doet de rest.
Het regent in Leeuwarden inmiddels ook.

Thomas

bedankt voor de geruststelling...hoop dat de hoge bomen vlak voor mijn raam het ook weten.... Geschokte, onthutste smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op maandag 6 juni 2011, 11:05
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zondag 5 juni 2011, 12:24

FRANKT627 schreef:
Verraste, verbaasde smiley dus die onweersbuien worden geen CM-setje?

weet k niet..... Lachende smiley met blinkend witte tanden ....

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zondag 5 juni 2011, 16:38
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: maandag 6 juni 2011, 11:07

SOFIE807 schreef:
Hallo Tink , wat betreft vlekken op je witte pantalon.... goed inwrijven met ossegalzeep .... daarna wassen en eventueel in het zonnetje te bleek leggen ... maar met ossegalzeep maak ik vrijwel ( ook zonder zon ) alles vlekvrij .
Grtjes Lachende smiley

Ja, echt wondermiddel...ossengal
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 13:27

Toen ik vanochtend hoorde dat Greenpeace weer bezig was. Wat een anarchisten zeg. Respect voor onze rechtspraak hebben ze niet en ze laten een trein stoppen, die met kernafval gevuld is. Zeggen ze notabene dat er zoveel kernafval in zit dat er een ramp van ongekende omvang van komen. Waarom zorgen ze dan voor meer risico? Stel je voor dat ze een ongeluk met de trein veroorzaken door hun acties....het risico is alleen maar groter geworden.
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 14:16

CHATULIEM619 schreef:
Toen ik vanochtend hoorde dat Greenpeace weer bezig was. Wat een anarchisten zeg. Respect voor onze rechtspraak hebben ze niet en ze laten een trein stoppen, die met kernafval gevuld is. Zeggen ze notabene dat er zoveel kernafval in zit dat er een ramp van ongekende omvang van komen. Waarom zorgen ze dan voor meer risico? Stel je voor dat ze een ongeluk met de trein veroorzaken door hun acties....het risico is alleen maar groter geworden.

Ga heel ver met je mee Chat....alleen als niemand iets onderneemt tegen het kapitalisme, dan zie het resultaat in m.n. Japan. Tegen vele regels in en veiligheidsnormen, omdat het geld belangrijker is dan kwaliteit van het leven hier op aarde.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 19:52

LEONARD480 schreef:
Ga heel ver met je mee Chat....alleen als niemand iets onderneemt tegen het kapitalisme, dan zie het resultaat in m.n. Japan. Tegen vele regels in en veiligheidsnormen, omdat het geld belangrijker is dan kwaliteit van het leven hier op aarde.
Eerlijk gezegd vind ik de les van Japan wel zeer overdreven, we weten nu dus dat een kerncentrale niet echt bestand is tegen een aardbeving van 9.0 en een daarop volgende vloedgolf van 27m hoog. Echt omstandigheden die we in NL kunnen meemaken...
Het gaat me meer om het principe, want eigenlijk is het een vorm van terrorisme wat Greenpeace bedrijft. De rechtzaken die hierover geweest zijn, zijn dus in het voordeel van Borssele uitgevallen. En een rechter hoort de wet te toetsen en niet zijn eigen voorkeuren te volgen. Als we vinden dat we dan maar eigen rechter moeten gaan spelen, zijn we bezig met een vorm van terrorisme. Hetzelfde soort als wat Pim Fortuyn zijn leven gekost heeft, de Makro in de fik gezet heeft, de nertsen heeft "bevrijd"waardoor er talloze dieren zijn omgekomen.
Wij kiezen voor een democratie en een onafhankelijke rechtspraak, dat vormt het hart van ons bestaan. Als we denken het beter te weten dan onze rechters, worden we onze eigen rechter...
Stel je eens voor dat er een ongeluk gebeurd was met die trein, veroorzaakt door Greenpeace?
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 22:36

CHATULIEM619 schreef:
Eerlijk gezegd vind ik de les van Japan wel zeer overdreven, we weten nu dus dat een kerncentrale niet echt bestand is tegen een aardbeving van 9.0 en een daarop volgende vloedgolf van 27m hoog. Echt omstandigheden die we in NL kunnen meemaken...
Het gaat me meer om het principe, want eigenlijk is het een vorm van terrorisme wat Greenpeace bedrijft. De rechtzaken die hierover geweest zijn, zijn dus in het voordeel van Borssele uitgevallen. En een rechter hoort de wet te toetsen en niet zijn eigen voorkeuren te volgen. Als we vinden dat we dan maar eigen rechter moeten gaan spelen, zijn we bezig met een vorm van terrorisme. Hetzelfde soort als wat Pim Fortuyn zijn leven gekost heeft, de Makro in de fik gezet heeft, de nertsen heeft "bevrijd"waardoor er talloze dieren zijn omgekomen.
Wij kiezen voor een democratie en een onafhankelijke rechtspraak, dat vormt het hart van ons bestaan. Als we denken het beter te weten dan onze rechters, worden we onze eigen rechter...
Stel je eens voor dat er een ongeluk gebeurd was met die trein, veroorzaakt door Greenpeace?

Hallo Chatuliem.

Dus als ik je goed begrijp zijn het de zelfde soort mensen die Pim Fortuyn en Makro hebben veroorzaakt de zelfde van green Peace .
Ik moet je zeggen dat ik dat toch wel een hele boute uitspraak vind.
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: dinsdag 7 juni 2011, 23:19

MARTIN695 schreef:
Hallo Chatuliem.

Dus als ik je goed begrijp zijn het de zelfde soort mensen die Pim Fortuyn en Makro hebben veroorzaakt de zelfde van green Peace .
Ik moet je zeggen dat ik dat toch wel een hele boute uitspraak vind.
Sjalom.
Martin
Ik wijs alleen op het gevaar wat zulke organisaties kunnen gaan doen. Wij hebben hier wetten en rechtspraak, zodra een organisatie zich daar buiten stelt krijgt het terroristische trekjes. En de genoemde voorbeelden laten de gevolgen zien als men zich buiten de wet stelt. Je zult maar meemaken, dat je zaak uitbrandt omdat je zaken doet met een ander land...
Naar boven

Auteur Bericht
LEONARD480

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 00:23

CHATULIEM619 schreef:

Hmm.. het is inderdaad vaak het fanatieke gedrag van sommige mensen die doorslaan in hun gelijk. De moordenaar van Pim Fortuyn is in mijn ogen niets anders een opgehitste fanatiekeling die in mijn ogen perfect paste om de daad te doen. Anders gezegd kun je de conclusie trekken dat velen mensen baat hadden bij de politieke moord van destijds. Persoonlijk ga ik ervan uit dat er vreemde krachten achter deze daad stonden die er belang bij hadden tot deze gruwelijke daad. Was het met vele uitspraken van hem oneens, maar zag ook in dat hij feilloos wist wat er mis was in deze maatschappij. De andere kant was dat door het populisme er een sfeer ging ontstaan die de verwijdering groter maakte in onze maatschappij.
Tevens kwam aan het licht de liefdeloosheid die is en was ontstaan en het individualisme van de mens als dusdanig waarin we elkaar volledig uit het oog zijn verloren. Merk ook in relaties van mensen ik dit ..ik dat ..enz. ..het ik staat centraal ..om angstig van te worden. Geloof is voor velen niet meer dan een verzekering van mocht het zo gebeuren en in de praktijk merk je bar weinig van.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 03:16

het slechtste moment was vanavond....laptop liep vast op youtube.....niks mee aan te vangen, alle interessante gesprekken meteen afgesloten.Zo mis je een heleboel gespreksstof
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 18:07

Er zijn twee eksters, die elke keer met m'n katten lopen te zieken...en een kabaal dat ze maken...katten erachter aan zover als ze kunnen...daarna een moment van serene, heerlijke rust.....en dan begint het hele circus weer van voren af aan... Woedende smiley ...
Welke viking komt ze even om zeep helpen met een pijl en een boog....de eksters bedoel ik dan he... Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op woensdag 8 juni 2011, 22:53
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 8 juni 2011, 19:30

moet je horen wat een kabaal die beesten maken als ze een nest in de boom achter je huis hebben.....
ik zou bijna zelf in die boom klimmen om er wat aan te doen...... Duiveltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 00:05

TINK100 schreef:
moet je horen wat een kabaal die beesten maken als ze een nest in de boom achter je huis hebben.....
ik zou bijna zelf in die boom klimmen om er wat aan te doen...... Duiveltje smiley

Ja, k denk dat dat ook de reden is dat die eksters zo tekeer gaan tegen de katten....ben je mooi klaar mee...k heb knallende koppijn van dat gekrijs van die vogels.... Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 03:39

wacht maar totdat ze de familie vlaamse gaai tegen komen......dán heb je nog veel meer herrie en dat in combinatie met een sloot vol met kikkers......de hoofdpijn stillers zijn niet aan te slepen.
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:32

ANNETTE050 schreef:
Er zijn twee eksters, die elke keer met m'n katten lopen te zieken...en een kabaal dat ze maken...katten erachter aan zover als ze kunnen...daarna een moment van serene, heerlijke rust.....en dan begint het hele circus weer van voren af aan... Woedende smiley ...
Welke viking komt ze even om zeep helpen met een pijl en een boog....de eksters bedoel ik dan he... Gefrustreerde smiley Woedende smiley

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 06:33

TINK100 schreef:

Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 18:05

tja, het is het één of ander, slapen of niet slapen.....met fam. Ekster gaat het niet lukken......dus, ja, dan klim ik die boom wel in hoor.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: donderdag 9 juni 2011, 21:26

Weer een lekke achterband kon er met tussenpozen, na het oppompen, wel naar huis mee fietsen.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: vrijdag 10 juni 2011, 03:52

hoe erg kan mijn werk zijn......het is soms zo droevig om te zien wat dementie met iemand doet.......mijn hart breekt
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juni 2011, 01:13

Iemand die zo lief wilde zijn om wat buitenkarweitjes voor mij te doen..

En dat het dan regent???

Echt pech..!!!
Maar ik heb begrepen dat de boeren nog veel regen nodig hebben...
En dat gun ik ze!!!
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juni 2011, 04:29

na 5 nachten erg moe zijn.....ik geloof dat koffie niet meer helpt, wat nu??
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juni 2011, 07:10

TINK100 schreef:
na 5 nachten erg moe zijn.....ik geloof dat koffie niet meer helpt, wat nu??

Eens goed slapen. Nergens naartoeg gaan Knipoog smiley Lekker alleen thuis zijn en genieten van de rust.
Naar boven

Auteur Bericht
ANNETTE050

BerichtGeplaatst: zaterdag 11 juni 2011, 09:52

.

Laatst aangepast door
ANNETTE050
op zaterdag 11 juni 2011, 11:25
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat