Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 23:35
|
|
|
Vanavond 110 12- tot 17-jarigen zien zingen en dansen voor God en ademloos horen luisteren naar Tiemen Westerduins woorden. Wauw!!! Geweldig dat er zoveel jongeren nieuwsgierig zijn naar God! En hopelijk gaan kiezen voor!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 23:55
|
|
|
mijn mooiste moment kreeg ik eigenlijk gisteren al maar het maakte mij zo gelukkig dat ik nog een ganse dag oh zo gelukkig was Eergisteren smeekte ik God om een teken ivm iets, gisteren kreeg ik het teken! Ik wist direct dat dit God Zijn antwoord was, het ontroerde mij tot wenen toe, en tegelijkertijd maakte het mij zo gelukkig, meer vertrouwen in de toekomst, maar vooral mogen ervaren dat God ècht met ons meeleeft en werkt in ons kleine leven, dat Hij ons echt hoort en voor ons zorgt, Ik heb geen woorden genoeg om mijn dankbaarheid te uiten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: zaterdag 7 mei 2011, 23:59
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Vanavond 110 12- tot 17-jarigen zien zingen en dansen voor God en ademloos horen luisteren naar Tiemen Westerduins woorden. Wauw!!! Geweldig dat er zoveel jongeren nieuwsgierig zijn naar God! En hopelijk gaan kiezen voor! | Waar was dat dan Jasmijn?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: zondag 8 mei 2011, 20:12
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Waar was dat dan Jasmijn? |
In het noordoosten van Friesland. Het zgn. Stand Younited weekend dat voor de derde keer georganiseerd werd. Echt super hoe die jeugd enthousiast is over God!!!!
Laatst aangepast door
|
JASMYN704
|
op maandag 9 mei 2011, 18:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 13:36
|
|
|
JASMYN704 schreef: | Vanavond 110 12- tot 17-jarigen zien zingen en dansen voor God en ademloos horen luisteren naar Tiemen Westerduins woorden. Wauw!!! Geweldig dat er zoveel jongeren nieuwsgierig zijn naar God! En hopelijk gaan kiezen voor! |
He Jasmyn, leuk dat je er weer bent.
Gaaf zeg, zoveel enthousiaste kids zien zingen en dansen voor God, en die ademloos kunnen luisteren naar woorden vol eeuwigheidswaarde. Ik hoop dat ze zo aangeraakt zijn door de HG, dat de woorden zoveel indruk / impact hebben dat ze zullen inzien dat ze niet om Jezus Christus heen kunnen. Dat ze inzien dat een leven met Hem niet saai is, maar juist vol uitdagingen zit ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JASMYN704
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 18:30
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Jasmyn, leuk dat je er weer bent.
Gaaf zeg, zoveel enthousiaste kids zien zingen en dansen voor God, en die ademloos kunnen luisteren naar woorden vol eeuwigheidswaarde. Ik hoop dat ze zo aangeraakt zijn door de HG, dat de woorden zoveel indruk / impact hebben dat ze zullen inzien dat ze niet om Jezus Christus heen kunnen. Dat ze inzien dat een leven met Hem niet saai is, maar juist vol uitdagingen zit .... |
Thanx Cross! T is fijn om weer terug te zijn in het warme CM-bad!
De jeugd heeft zoveel moois mee gekregen van God afgelopen weekend. De mosterdzaadjes zijn in veel gevallen geplant! En wat God begon laat Hij niet los. We blijven bidden dat het vuur in hun mag gaan/blijven branden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARM012
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 20:02
|
|
|
Dat ik vandaag besefte 3e te zijn op de halve marathon die ik gister in het erg- warme- weer hardgelopen heb.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 20:52
|
|
|
HARM012 schreef: | Dat ik vandaag besefte 3e te zijn op de halve marathon die ik gister in het erg- warme- weer hardgelopen heb. |
Gefeliciteerd Harm, knap gedaan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 21:42
|
|
|
Hallo Allemaal
Dat ik vanmorgen mn moeder heb mogen ophalen uit he ziekenhuis . En dat de gebeden verhoord zijn. Dank U wel. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 9 mei 2011, 22:39
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Jasmyn, leuk dat je er weer bent.
Gaaf zeg, zoveel enthousiaste kids zien zingen en dansen voor God, en die ademloos kunnen luisteren naar woorden vol eeuwigheidswaarde. Ik hoop dat ze zo aangeraakt zijn door de HG, dat de woorden zoveel indruk / impact hebben dat ze zullen inzien dat ze niet om Jezus Christus heen kunnen. Dat ze inzien dat een leven met Hem niet saai is, maar juist vol uitdagingen zit .... |
Helemaal mee eens. Zelf zat ik vanavond op de weblog van te lezen over de groep in Bangladesh. Een van die jongens/ meiden schreef het volgende:
Gisteren naar de kerk geweest in Bangladesh. Heel de preek was in het Bengaals, ik begreep er niks van. Maar wel heel bijzonder om met mensen van een heel andere cultuur en uit een heel ander werelddeel in een kerk te zitten en te weten dat je allemaal in dezelfde God gelooft.
Trof me wel. Hoe gewoon vinden we het zelf niet dat we zondags naar de kerk kunnen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 18:08
|
|
|
het telefoontje van mn zoon met de mededeling dat ie geslaagd was voor zn rijbewijs. En dat gelijk voor de eerste keer.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 18:40
|
|
|
VISSER278 schreef: | het telefoontje van mn zoon met de mededeling dat ie geslaagd was voor zn rijbewijs. En dat gelijk voor de eerste keer. |
Hebben ze daar in Bangladesh wel een rijbewijs nodig dan ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:27
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Hebben ze daar in Bangladesh wel een rijbewijs nodig dan .... |
Wat dacht je dan . Rijden in zo'n riskja overal kris kras doorheen . Zonder stoplichten of verkeersregelaars. Maar..... het schijnt toch heel goed te gaan. De claxon daar doet het veel beter, dan alle verkeersregels in holland bij elkaar.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:00
|
|
|
VISSER278 schreef: | het telefoontje van mn zoon met de mededeling dat ie geslaagd was voor zn rijbewijs. En dat gelijk voor de eerste keer. |
Hallo Visser Dat heeft hij dan perfect gedaan gefeliciteert. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:15
|
|
|
Berichtje van mn zoon dat de bus rond elf uur hoopt te arriveren. M'n mooiste moment komt dus nog.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:20
|
|
|
VISSER278 schreef: | Berichtje van mn zoon dat de bus rond elf uur hoopt te arriveren. M'n mooiste moment komt dus nog. |
Hallo Visser.
Maar als hij dat papiertje heeft dan hoeft hij toch niet meer te bussen?????? Je geeft hem gewoon een leuk karretje hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 22:31
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser.
Maar als hij dat papiertje heeft dan hoeft hij toch niet meer te bussen?????? Je geeft hem gewoon een leuk karretje hahaha. Sjalom. Martin |
Dat is mn andere zoon Martin. Mn jongste zoon hoopt straks terug te komen uit Bangladesh waar hij 2 weken is geweest samen met nog 14 leerlingen van z'n school.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 17:26
|
|
|
Mijn mooiste moment was dat mijn zoon vanochtend belde dat ze weer veilig uit Rome waren teruggekomen van schoolreis. Hij vindt het iedere keer weer een hele opgave om alle kinderen weer veilig te kunnen afleveren bij hun ouders......... En toen kwam het volgende moment dat ik me realiseerde hoe erg die schop onder mijn kont nodig had om dankbaar te zijn voor zovele zegeningen waar ik vaak gedachteloos aan voorbij loop. Soms is kritiek krijgen een zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 22:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Dat is mn andere zoon Martin. Mn jongste zoon hoopt straks terug te komen uit Bangladesh waar hij 2 weken is geweest samen met nog 14 leerlingen van z'n school. |
Hallo Visser Dat is puur zo een eindje weg zeg dat is het andere eind van de wereld. En dat is een mooie thuis komst ga ik van uit . Sorrie ik wist dat niet van je andere zoon. Maar als nog gefeliciteert. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 14 mei 2011, 23:01
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Dat is puur zo een eindje weg zeg dat is het andere eind van de wereld. En dat is een mooie thuis komst ga ik van uit . Sorrie ik wist dat niet van je andere zoon. Maar als nog gefeliciteert. Sjalom. Martin |
Inderdaad Martin. 's ochtends zijn ze om 6 uur vertrokken vanuit de hoofdstad en 's avonds 23.00 thuis . Dat is 17 uur reizen plus 4 uur tijdsverschil is 21 uur . Gelukkig had ie onderweg nog geslapen. maar toen ze alle uit de bus stapten leken het wel een stel zombys. Maar het was zeer indrukwekkend geweest, heel veel mooie dingen gezien, ook veel armoede. Hele verhalen natuurlijk. Maar één ding is me nog niet helemaal duidelijk.......ik stelde de vraag , als je nou volgend jaar weer mee zou mogen zou je het dan weer doen? Z'n antwoord : Ik denk het niet , ik gun een ander zo'n reis ook echt. En dat vind ik nou weer een beetje tegenstrijdig, ik hoop dat ik daar morgen achter kom.
Visser , die ook best wel onder de indsruk is van de reis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 15:24
|
|
|
vandaag heeft mijn oudste dochter belijdenis gedaan...... een heel moeilijke keuze in deze tijd, maar ze staat er achter. de dienst was mooi, met een bijdrage van alle belijdenisleden, 9 jonge nmensen....... wat is er mooier om te zien dat God werkt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:46
|
|
|
TINK100 schreef: | vandaag heeft mijn oudste dochter belijdenis gedaan...... een heel moeilijke keuze in deze tijd, maar ze staat er achter. de dienst was mooi, met een bijdrage van alle belijdenisleden, 9 jonge nmensen....... wat is er mooier om te zien dat God werkt? |
Gewldig Tink, wat een zegen om te zien dat je dochter met Jezus verder wil gaan in haar leven!!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 23:02
|
|
|
Toen ik vandaag de folder van de plaatselijke supermarkt zag en las dat komende week de bolussen in de reclame zijn.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 23:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Toen ik vandaag de folder van de plaatselijke supermarkt zag en las dat komende week de bolussen in de reclame zijn. |
Dit is nu de 2e keer dat ik vandaag hoor dat er op zondag reclame folders bezorgd worden......moet niet gekker worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 22:46
|
|
|
VISSER278 schreef: | Toen ik vandaag de folder van de plaatselijke supermarkt zag en las dat komende week de bolussen in de reclame zijn. |
Hallo Visser Je moet ze niet allemaal uit de schappen halen want dan kom je ietjes aan denk ik. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 22:56
|
|
|
MARTIN695 schreef: | Hallo Visser Je moet ze niet allemaal uit de schappen halen want dan kom je ietjes aan denk ik. Sjalom. Martin |
Ik hoor het al, je gunt me weer niks. Trouwens....meestal ben ik net te laat voor de koopjes. Voor zaterdag zal ik ze maar van te voren bestellen . Anders moet Frank hem nog delen met W-tje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 23:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik hoor het al, je gunt me weer niks. Trouwens....meestal ben ik net te laat voor de koopjes. Voor zaterdag zal ik ze maar van te voren bestellen . Anders moet Frank hem nog delen met W-tje. |
Ik zou het niet durven om je niets te gunnen maar meestal hebben ze maar een paar van die koopjes liggen en als je naar de winkel gaat zijn die al weer weg en moeten ze nieuwe neer leggen hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: maandag 16 mei 2011, 23:59
|
|
|
VISSER278 schreef: | Inderdaad Martin. 's ochtends zijn ze om 6 uur vertrokken vanuit de hoofdstad en 's avonds 23.00 thuis . Dat is 17 uur reizen plus 4 uur tijdsverschil is 21 uur . Gelukkig had ie onderweg nog geslapen. maar toen ze alle uit de bus stapten leken het wel een stel zombys. Maar het was zeer indrukwekkend geweest, heel veel mooie dingen gezien, ook veel armoede. Hele verhalen natuurlijk. Maar één ding is me nog niet helemaal duidelijk.......ik stelde de vraag , als je nou volgend jaar weer mee zou mogen zou je het dan weer doen? Z'n antwoord : Ik denk het niet , ik gun een ander zo'n reis ook echt. En dat vind ik nou weer een beetje tegenstrijdig, ik hoop dat ik daar morgen achter kom.
Visser , die ook best wel onder de indsruk is van de reis. |
He Visser goed weekend gehad met je zoon ??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 06:44
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | He Visser goed weekend gehad met je zoon ?? |
Ja , geweldig. Dacht dat ie een hele dag nodig zou hebben om bij te slapen maar om 10.00 uur was ie al paraat. Lekker relaxet foto's bekeken natuurlijk. hele verhalen aangehoord. Geweldig.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: dinsdag 17 mei 2011, 10:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja , geweldig. Dacht dat ie een hele dag nodig zou hebben om bij te slapen maar om 10.00 uur was ie al paraat. Lekker relaxet foto's bekeken natuurlijk. hele verhalen aangehoord. Geweldig. |
Goed om te lezen Visser, volgens mij ben je een prima vader voor je kids, en ben je ook best wel een beetje (*boel) trots op ze.
* boel is drents voor heel veel
|
|
Naar boven |
|
|