Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 22:21
|
|
|
MARISKA601 schreef: | niets.. das een foutje op cm.. ikkes is 25... |
Nog meer fouten???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 22:30
|
|
|
ROOS575 schreef: | Nog meer fouten??? |
Dat laat ik maar aan anderen over....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 22:47
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Dan is roos zeker een puber |
Kijk Mariska de meeste vrouwen (meisjes) begint de pubertijd pas na hun 36 levenslicht zeker bij laat bloeiende Roosjes moi is 45
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 31 januari 2013, 22:48
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:11
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Kijk Mariska de meeste vrouwen (meisjes) begint de pubertijd pas na hun 36 levenslicht zeker bij laat bloeiende Roosjes moi is 45 |
Dus ik zit nu in de pubertijd enne droom lekker verder dat je 45 bent he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:24
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dus ik zit nu in de pubertijd enne droom lekker verder dat je 45 bent he |
ben ik even blij dat ik bijna 50 bent, eindelijk ik ben volwassen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dus ik zit nu in de pubertijd enne droom lekker verder dat je 45 bent he |
Ach laat hem lekker verder slapen Erika Wij puberen wel lekker verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:25
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ben ik even blij dat ik bijna 50 bent, eindelijk ik ben volwassen! |
Nog even geduld hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:29
|
|
|
Je zal maar 60+ zijn.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:31
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je zal maar 60+ zijn..... |
tja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 31 januari 2013, 23:41
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Je zal maar 60+ zijn..... |
ach Mariska verstandelijk, komen sommige, of zijn ze, geef je ze toch 06, en das geen foon nummer van tele
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 09:30
|
|
|
Zouden jullie zo vriendelijk willen zijn de namen die ik genoemd heb en die jullie quoten weg willen halen... het doel is bereikt...
groetjes van mariska...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 10:57
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | ben ik even blij dat ik bijna 50 bent, eindelijk ik ben volwassen! |
LOL, he jammer dat je ff weg bent!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 14:50
|
|
|
SHANITA130 schreef: | LOL, he jammer dat je ff weg bent! | Inderdaad! 50+ heeft dan toch naar alle waarschijnlijkheid met intelligentie te maken!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 15:11
|
|
|
ROOS575 schreef: | Inderdaad! 50+ heeft dan toch naar alle waarschijnlijkheid met intelligentie te maken! |
Dus??? Daarom bleef ik???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 16:11
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Heeft dit ...nu voldoening gegeven Mariska???? |
Hij is verwijderd; terecht als je het mij vraagt, want de paar keren dát ik er was daar, ging het ook zo. en anders zelf pleitte, maakt niets.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 16:16
|
|
|
MARISKA601 schreef: | Ik heb al te kennen gegeven hier en daar op het forum dat ik mijn abonnement niet verleng.
Ik twijfel of ik in de toekomst nog wel lid wil worden. Maar zoals het de laatse weken aan toe gaat op heel cm denk ik je bent knettergek om nog langer te blijven.
De redactie doet niks aan de problemen die er zijn. Ik ben lid geworden een paar jaar geleden om te kijken of er een partner voor mij er tussen zat. Niet gevonden. Ik ging er vanuit dat uit goede vriendschappen ook kan een relatie ontstaan. Na menig profiel gelezen te hebben heb ik mij er niet meer verder in verdiept. Dus mijn motto is dus beter goede vrienden dan een slechte relatie.
Maar goed, ik heb nu vijanden op cm. Hun negeren schijnt niet christelijk te zijn. Hun gedrag dan kan ik ook niet christelijk noemen. En mijn gedrag kan je ook niet echt christelijk noemen.
Ik was van middag even in de lobby om afscheid te nemen. En ja daar zat een van mijn vijanden. Helaas drongen mijn woorden niet tot door tot zijn hersenen. Hij ging als vanouds er mee door zijn eigen zin te doen: de boel verzieken, voor mij. Begon ook nog heerlijk irritant te doen door mij schatje en lieverd te noemen. En hij wilde dat ik mijn mond hield. Degenen die aanwezig waren heb ik het beste gewenst. en tot de treiteraar XXXXX zei ik: drop dead.
Ja niet christelijk van mij, maar goed, ik hoor dan ook niet op cm thuis, ik ben dan ook geen wedergeboren christen, dus behouden ben ik niet.
Ik hou normaal gesproken er niet van om mensen openlijk zwart te maken, maar ach... De gevolgen zijn voor mijn rekening.
Ik wens iedereen verder een goede tijd op CM.
Groetjes van Mariska601 |
Zou het echt jammer vinden Mariska als je hier weggaat, echt... Ik waardeer je bijdragen! Redactie laat het gewoon de mensen zelf uitvechten alleen als het echt niet anders kan.
En geloof die evangelischen leugens toch niet, die zwepen te pas en te onpas met 'wedergeboren', iedereen die gelooft is werdergeboren.
Ik ben bijna nooit op de chat, te snel denken, maar ja, let maar es op, als iemand hier begint over dat je verkeerd gedoopt zou zijn en daarom niet wedergeboren oid. Ik heb vaker met die bijltjes gehakt; ben je gelovig is het nog niet goed; je spreekt niet in tongen, je profeteert niet, en al die zooi, en dan ook nog ff zeggen dat je niet ben 'wedergeboren'. Dat heet geestelijk hoogmoed.
later meer!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 2 februari 2013, 16:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KEITH722
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 16:41
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zou het echt jammer vinden Mariska als je hier weggaat, echt... Ik waardeer je bijdragen! Redactie laat het gewoon de mensen zelf uitvechten alleen als het echt niet anders kan.
En geloof die evangelischen leugens toch niet, die zwepen te pas en te onpas met 'wedergeboren', iedereen die gelooft is werdergeboren.
Ik ben bijna nooit op de chat, te snel denken, maar ja, let maar es op, als iemand hier begint over dat je verkeerd gedoopt zou zijn en daarom niet wedergeboren oid. Ik heb vaker met die bijltjes gehakt; ben je gelovig is het nog niet goed; je spreekt niet in tongen, je profeteert niet, en al die zooi, en dan ook nog ff zeggen dat je niet ben 'wedergeboren'. Dat heet geestelijk hoogmoed.
later meer! |
spreken in tongen is vgs mij geen voorwaarde om toch wedergeboren te zijn, ik vind dat gelallekebrallewatski i.i.g. maar vreemd, kan zijn dat het net na de uitstorting van de heilige geest van pas kwam maar daarna??... in de samenkomst valt het mij eerlijk gezegd vnl. op als komedie, om er een beetje bij te horen en zo, toneel dus, of heb ik wat gemist?? a
Laatst aangepast door
|
KEITH722
|
op zaterdag 2 februari 2013, 16:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 17:14
|
|
|
KEITH722 schreef: | spreken in tongen is vgs mij geen voorwaarde om toch wedergeboren te zijn, ik vind dat gelallekebrallewatski i.i.g. maar vreemd, kan zijn dat het net na de uitstorting van de heilige geest van pas kwam maar daarna??... in de samenkomst valt het mij eerlijk gezegd vnl. op als komedie, om er een beetje bij te horen en zo, toneel dus, of heb ik wat gemist??a |
Ik denk ook zo Keith als jou.
Ik bedoel eigenlijk: er is mij zelfs wijsgemaakt: 'als je niet in tongen spreekt kom je niet in de hemel'.
Sektarische Id@#$%$!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 17:29
|
|
|
En toch kan ik je wel begrijpen Mariska,
Dreigen met vanalles als je niet vergeeft, met de bijbel, met uit zijn verband gerukte teksten erbij....
Ik zit soms ook ff aan enkele weken time out te denken...
Ineens denk ik aan de tekst een beetje zuur maakt het hele deeg zuur, ja, er hoeven maar een of twee te zijn die dreigen met uit hun verband gerukte teksten.....
Maar God is groter...
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 2 februari 2013, 17:52
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROLF230
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 17:32
|
|
|
Ik heb één tong om mee te spreken. Dat lijkt me wel afdoende.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 2 februari 2013, 17:51
|
|
|
ROLF230 schreef: | Ik heb één tong om mee te spreken. Dat lijkt me wel afdoende. | Ja, idd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 11:08
|
|
|
Om maar weer on topic te gaan, ik verleng niet meer, kom ook nooit weer en daar begin ik niet meer aan Dan blijf ik liever een beetje, het zout der aarde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 12:29
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Om maar weer on topic te gaan, ik verleng niet meer, kom ook nooit weer en daar begin ik niet meer aan Dan blijf ik liever een beetje, het zout der aarde |
Degene die dat zo hard en duidelijk roepen...vertrouw ik juist niet...(haha)
Het zout der aarde zijn...en toch blijven...kan dat niet samen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 12:44
|
|
|
ik denk er nog even over na of ik na 1 maart nog verleng of niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 12:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik denk er nog even over na of ik na 1 maart nog verleng of niet... |
Moeten we nu ook na gaan denken...over mensen die er over na gaan denken????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:19
|
|
|
Een topic openen: 'Misschien ga ik CM verláten..'!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 17:37
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Een topic openen: 'Misschien ga ik CM verláten..'! |
Welja...we gaan het helemaal leuk maken....beter van niet!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 19:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Degene die dat zo hard en duidelijk roepen...vertrouw ik juist niet...(haha)
Het zout der aarde zijn...en toch blijven...kan dat niet samen??? |
Nee Zeeland, het zout der aarde is zuiver en dat wil ik graag zo houden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 19:35
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Nee Zeeland, het zout der aarde is zuiver en dat wil ik graag zo houden |
........maar ook zuiverend! Het onttrekt zich niet, maar gaat een verbinding aan, geheel zoals het is bedoeld.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 20:11
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | ........maar ook zuiverend! Het onttrekt zich niet, maar gaat een verbinding aan, geheel zoals het is bedoeld. |
Aha...hier kan ik meer mee...
|
|
Naar boven |
|
|