Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 14:02
|
|
|
ROLF230 schreef: | None are more hopelessly enslaved, than those who falsely believe they are free -JW von Goethe- |
Variant:
De grootste vijand van de vrijheid is een tevreden slaaf. (Voltaire)
Thomas, Goethe schreef veelal Duits....
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 2 november 2012, 22:14
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 14:03
|
|
|
INGE721 schreef: | Je vergist je................Hij en zijn moeder
|
Oh ik dacht altijd alleen hij
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 16:49
|
|
|
Waar is die CM van enkele jaren geleden???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIANNE338
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Waar is die CM van enkele jaren geleden??? |
ik geloof dat ik je snap..... Zullen we een advertentie plaatsen??? Van: Heeeeyy waar is iedereen???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 18:43
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | ik geloof dat ik je snap..... Zullen we een advertentie plaatsen??? Van: Heeeeyy waar is iedereen??? |
jaaa, en waar is het plezier en de volle gezellige chatroom...
(en eens iemand die met me wilt gaan wandelen...)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 20:58
|
|
|
Zachtjes aan, dan breekt het lijntje niet.
Betekenis:
Handel voorzichtig, dan mislukt het niet.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 1 november 2012, 22:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:00
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jaaa, en waar is het plezier en de volle gezellige chatroom...
(en eens iemand die met me wilt gaan wandelen...) |
Leuk hoor, wandelen, footootjes maken, poffertjes eten, koffie drinken, ja, als ik weer beter ben :)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 1 november 2012, 21:06
|
|
|
Y
Elke liefde, waarbij niet ook heel veel begrip hoort, veroorzaakt ellende -
Frank Sinatra
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARGREET739
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 08:21
|
|
|
liefde komt op haar tenen binnen, maar als ze weggaat, smijt ze de deur achter zich dicht.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 10:44
|
|
|
MARGREET739 schreef: | liefde komt op haar tenen binnen, maar als ze weggaat, smijt ze de deur achter zich dicht. |
AU!!!!!!!!
Ja...zo KAN...het wezen....(of gaan)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 21:46
|
|
|
Wie met zijn hoofd in de wolken loopt en met zijn voeten op de grond, is een waarlijk groot mens. (Indiaans spreekwoord.)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 22:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | jaaa, en waar is het plezier en de volle gezellige chatroom...
(en eens iemand die met me wilt gaan wandelen...) |
Ga in de chatroom zitten en maak het gezellig. Verandering begint bij jezelf....
Thomas
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 2 november 2012, 23:43
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ga in de chatroom zitten en maak het gezellig. Verandering begint bij jezelf....
Thomas |
Amen!! Krijg als "nieuweling steeds het gevoel dat ik niet goed genoeg ben blijkbaar door al het gez... over die goeie ouwe tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 07:23
|
|
|
Het is makkelijk flexibel te zijn als je geen ruggegraat hebt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 07:39
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Amen!! Krijg als "nieuweling steeds het gevoel dat ik niet goed genoeg ben blijkbaar door al het gez... over die goeie ouwe tijd |
Als je al niet meer mag mijmeren over het verleden of je beziet een herinnering als een aanval dan kan je maar beter ook al je foto's en dergelijke verbranden. Gewoon het verleden wissen...dan heb je geen gezeik meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 07:40
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Ga in de chatroom zitten en maak het gezellig. Verandering begint bij jezelf....
Thomas |
Je hebt ooit betere dingen geschreven...oja, nu begin ik weer over het verleden..sorry...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 09:39
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Je hebt ooit betere dingen geschreven...oja, nu begin ik weer over het verleden..sorry... |
Ik mis de kwalitatief hoogstaande discussie net zo goed als jij, Frank. Ik raak ook wat gedemotiveerd in een situatie waarbij onnadenkend de traditie als norm wordt gesteld en men zichzelf daarmee ook nog als superieur christen en exegeet beschouwt. En van dit type komen er altijd weer nieuwe bij, dan wel de oude komen terug. Maar de onvrede leeft niet alleen bij jou en bij mij. Ik word via de mail er ook regelmatig over benaderd om de discussie wat aan te zwengelen. Ik troost me er mee dat ik met mijn stukken mensen indertijd wel aan het denken heb gezet hoe om te gaan met de Bijbelse boodschap, toegepast in de werkelijkheid van nu. Je kunt geen oude antwoorden geven op nieuwe vragen. Dat is vroom verbalisme maar het helpt niemand christen te zijn in de huidige samenleving. Het is terecht dat we in de verdrukking zitten want daar hebben de kerken het naar gemaakt en ze doen dat vaak nog.
Thomas, die wel vindt dat er veel talent op CM is nu dat nog even los moet komen.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 9 november 2012, 23:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 09:45
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | Krijg als "nieuweling steeds het gevoel dat ik niet goed genoeg ben blijkbaar door al het gez... over die goeie ouwe tijd |
Dat gevoel krijg ik als oude garde onderhand ook.........als je steeds achterom kijkt is de kans dat je op je *piep* gaat groot.Tuurlijk mis je mensen maar nieuwe mensen zijn vast net zo waardevol(misschien wil er eentje wandelen Frank?)
Leanne,die elke avond eventjes gaat kijken
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:09
|
|
|
Wie alleen naar het verleden kijkt, staat met de rug naar de toekomst. Ik mis het wel maar het kan zo ook weer terug zijn. De goede periode kwam ook hier toen de Groninger driehoek, die de discussie met hun normen wilden sturen, uiteenviel. De ban van Sola of haar vrijwillig vertrek toen de aanvallen op haar te goed beargumenteerd werden, hebben een goede periode ingeluid, temeer omdat de overige twee hun opstelling ook wijzigden. Ik zie nu met name een aantal vrouwen het hier toch heel goed doen. Als een aantal mensen als individu goed bezig gaat, zit je zo weer op de weg omhoog. Kortom, ik mis het wel maar ik ben niet zo somber, al is het weer dat wel. November, tja.
Thomas, houdt niet zo van november, wel van een goed forum.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zaterdag 3 november 2012, 12:41
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 10:15
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wie alleen naar het verleden kijkt, staat met de rug naar de toekomst. Ik mis het wel maar het kan zo ook weer terug zijn. De goede periode kwam ook hier toen de Groninger driehoek, die de discussie met hun normen wilden sturen, uiteenviel. De ban van Sola of haar vrijwillig vertrek toen de aanvallen op haar te goed beargumenteerd werden, hebben een goede periode ingeluid, temeer omdat de overige twee hun opstelling ook wijzigden. Ik zie nu met name een aantal vrouwen het hier toch heel goed doen. Als een aantal mensen als individu goed bezig gaat, zit je zo weer in de weg omhoog. Kotom ik mis het wel maar ik ben niet zo somber, al is het weer dat wel. November, tja.
Thomas, houdt niet van november, wel van een goed forum. |
Versier november, begin bij jezelf (om het bij kreet van de week te houden).
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op zaterdag 3 november 2012, 10:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:47
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Wie alleen naar het verleden kijkt, staat met de rug naar de toekomst. Ik mis het wel maar het kan zo ook weer terug zijn. De goede periode kwam ook hier toen de Groninger driehoek, die de discussie met hun normen wilden sturen, uiteenviel. De ban van Sola of haar vrijwillig vertrek toen de aanvallen op haar te goed beargumenteerd werden, hebben een goede periode ingeluid, temeer omdat de overige twee hun opstelling ook wijzigden. Ik zie nu met name een aantal vrouwen het hier toch heel goed doen. Als een aantal mensen als individu goed bezig gaat, zit je zo weer in de weg omhoog. Kortom, ik mis het wel maar ik ben niet zo somber, al is het weer dat wel. November, tja.
Thomas, houdt niet zo van november, wel van een goed forum. |
Er is niets mis mee om naar het verleden te kijken en dan hoef je zeker niet met je rug naar de toekomst te kijken....Als je in je verleden blijft hangen kijk je niet vooruit.....maar dat bedoel je waarschijnlijk ook.... Jij kijkt nu ook naar het verleden van CM met je Groninger driehoek en dat doe je ook niet voor het eerst.... Verandering begint bij jezelf schrijf je.....Dus open een mooi topic met schrijfsels waar wij wat van kunnen leren....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op zaterdag 3 november 2012, 11:49
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:55
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Dat gevoel krijg ik als oude garde onderhand ook.........als je steeds achterom kijkt is de kans dat je op je *piep* gaat groot.Tuurlijk mis je mensen maar nieuwe mensen zijn vast net zo waardevol(misschien wil er eentje wandelen Frank?)
Leanne,die elke avond eventjes gaat kijken |
Ach, je mag het toch wel over het verleden hebben? Niets mis mee hoor, en je maakt mij niet wijs dat jij dat ook nooit doet.....je moet niet in het verleden blijven hangen maar dat is een ander verhaal..... En, ook niet belangrijk, CM is niet je leven he? Maar een leuke ontspanning......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 11:55
|
|
|
Blijf niet hangen in wat vroeger was.....
Om bij dit topic te blijven....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 12:52
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ach, je mag het toch wel over het verleden hebben? Niets mis mee hoor, en je maakt mij niet wijs dat jij dat ook nooit doet.....je moet niet in het verleden blijven hangen maar dat is een ander verhaal..... En, ook niet belangrijk, CM is niet je leven he? Maar een leuke ontspanning...... |
Tuurlijk wel maar in mijn berichtje speelt het woordje "steeds" een grote rol(of is het steets? )Niets blijft hetzelfde,soms komen er leuke dingen tevoorschijn maar soms valt het tegen.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 17:59
|
|
|
Het is goed en genoeg geweest.
FT
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 3 november 2012, 18:26
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Tuurlijk wel maar in mijn berichtje speelt het woordje "steeds" een grote rol(of is het steets? )Niets blijft hetzelfde,soms komen er leuke dingen tevoorschijn maar soms valt het tegen....... |
Dat ben ik roerend met je eens....als er steeds of steets over gesproken wordt is het ook niet goed....maar ik had dat nog niet zo opgemerkt...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: dinsdag 6 november 2012, 16:57
|
|
|
Dan Stanford: “Ervaring is wat je opdoet als je niet krijgt wat je hebben wilt."
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 14:41
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 15:39
|
|
|
Thomas: Ik mis de kwalititief hoogstaande discussie net zo goed als jij, Frank.
Je hebt toch ook zo'n site 'alleen voor hoogopgeleiden'.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 9 november 2012, 23:48
|
|
|
Het werd juist door de wat minder hoogopgeleiden erg op prijs gesteld.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 9 november 2012, 23:55
|
|
Naar boven |
|
|