Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 07:30
|
|
|
FRANKT627 schreef: | het is dus nooit goed!!! |
Met je kop tegen de muur slaan werkt zeker niet maar je wordt tenminste niet met koppijn wakker want dat was je al
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 15:14
|
|
|
Heb vandaag een nieuwe kachel gehad en die kl****te monteur had vergeten de afvoerslang van de wasmachine terug te doen waar die in hoort te zitten. Had dus de wasmachine aan gedaan en ik was even naar het dorp gegaan en toen ik thuis kwam lag een een sloot water in de keuken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 17:18
|
|
|
Uw buitenboordmotor is helaas overleden. En daar ben ik dus niet blij mee.
Nog iemand een mooi tweedehandsje vanaf 6 pk?
Thomas, beetje doorgedraaid...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 18:50
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Uw buitenboordmotor is helaas overleden. En daar ben ik dus niet blij mee.
Thomas, beetje doorgedraaid... |
6 paardenkrachten , ik wist niet dat paarden konden zwemmen, of bedoel je zeepaarden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 19:23
|
|
|
MARIO216 schreef: | 6 paardenkrachten , ik wist niet dat paarden konden zwemmen, of bedoel je zeepaarden |
Sure, they do!!!!maar denk niet dat 't Thomas er wat aan heeft http://youtu.be/6Y-69HpyNnE
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op woensdag 11 mei 2011, 20:16
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 21:59
|
|
|
Friese paarden kunnen het maar ik denk niet dat het in Friesland op prijs zal worden gesteld als ik zes paarden voor of achter mijn boot laat zwemmen. Overigens zijn er paarden die een kracht hebben van bijna 4 pk heb ik me laten vertellen.
Thomas, het moet toch maar een motor worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 22:12
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Friese paarden kunnen het maar ik denk niet dat het in Friesland op prijs zal worden gesteld als ik zes paarden voor of achter mijn boot laat zwemmen. Overigens zijn er paarden die een kracht hebben van bijna 4 pk heb ik me laten vertellen.
Thomas, het moet toch maar een motor worden. |
ik heb wel ne motor, maar die kan je niet aan je boot hangen vrees ik...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: woensdag 11 mei 2011, 22:49
|
|
|
XABIA794 schreef: | ik heb wel ne motor, maar die kan je niet aan je boot hangen vrees ik... |
je kan de boot aan de motor hangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 08:10
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Uw buitenboordmotor is helaas overleden. En daar ben ik dus niet blij mee.
Thomas, beetje doorgedraaid... |
ik heb nog 2 roeispanen liggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 13:03
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ik heb nog 2 roeispanen liggen... |
Tja er staat altijd veel wind in Friesland Frank ...dus heb je niks aan roeispanen. Beter is een zeiltje te spannen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 19:13
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tja er staat altijd veel wind in Friesland Frank ...dus heb je niks aan roeispanen. Beter is een zeiltje te spannen. |
De rekening van de tandarts.........................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
XABIA794
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:06
|
|
|
FRANKT627 schreef: | je kan de boot aan de motor hangen |
ik heb gene trekhaak aan de motto
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 12 mei 2011, 23:25
|
|
|
DINI968 schreef: | De rekening van de tandarts......................... |
Hoezo.. ben je daar een hele dag mee gaan zeilen dan?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 06:06
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Tja er staat altijd veel wind in Friesland Frank ...dus heb je niks aan roeispanen.
Tenzij je genoeg paardekracht in je armen hebt.
Beter is een zeiltje te spannen. |
Misschien heeft Lisa nog een zeil (met genoeg paardekrachten) in haar kast liggen. Of op haar bed liggen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 08:51
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Misschien heeft Lisa nog een zeil (met genoeg paardekrachten) in haar kast liggen. Of op haar bed liggen... |
Helaas: er ligt geen zeil in mijn kast en al helemaal niet op mijn bed (weet je wel hoe stug zeildoek is.. daar wil je echt niet onder slapen hoor.. doe mij mijn donzen dekbedje maar). En Thomas, kijk gewoon ff op marktplaats. Daar staan regelmatig goede bb-motoren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:22
|
|
|
LISA610 schreef: | Helaas: er ligt geen zeil in mijn kast en al helemaal niet op mijn bed (weet je wel hoe stug zeildoek is.. daar wil je echt niet onder slapen hoor.. doe mij mijn donzen dekbedje maar). En Thomas, kijk gewoon ff op marktplaats. Daar staan regelmatig goede bb-motoren |
Een site vol afkortingen bb ...met een beetje fantasie en vindingrijkheid kun je er iets van maken.
Het is toch veel romantischer op te gaan zeilen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:25
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Een site vol afkortingen bb ...met een beetje fantasie en vindingrijkheid kun je er iets van maken.
Het is toch veel romantischer op te gaan zeilen.... |
bb staat voor buitenboord.. je laat wel heeeeel duidelijk blijken dat je geen watersporter bent, ondanks al je opmerkingen over zeilen. Wel eens met een flinke windkracht een zeilboot in bedwang moeten houden? Ik weet niet wat daar romantisch aan is, maar een uitdaging is het in ieder geval wel.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEONARD480
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:31
|
|
|
LISA610 schreef: | bb staat voor buitenboord.. je laat wel heeeeel duidelijk blijken dat je geen watersporter bent, ondanks al je opmerkingen over zeilen. Wel eens met een flinke windkracht een zeilboot in bedwang moeten houden? Ik weet niet wat daar romantisch aan is, maar een uitdaging is het in ieder geval wel. |
Zeilen staat voor mij althans synoniem voor dobberen ... met een kaars lichtje aan en een hapje en een drankje op de grote meren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 09:39
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zeilen staat voor mij althans synoniem voor dobberen ... met een kaars lichtje aan en een hapje en een drankje op de grote meren. |
dat is candlelight sailing...een romanticus is opgestaan
Laatst aangepast door
|
FRANKT627
|
op vrijdag 13 mei 2011, 09:40
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:00
|
|
|
LEONARD480 schreef: | Zeilen staat voor mij althans synoniem voor dobberen ... met een kaars lichtje aan en een hapje en een drankje op de grote meren. |
pfffff daar ben je geen zeilboot voor nodig Leonard.. kun je ook gewoon in een sloep gaan zitten, desnoods zonder bb-motor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 10:28
|
|
|
Ik ga ook even off-topic: Ik had vroeger ook een bb-moter, een beugel wel te verstaan. Ook niet zo romantisch.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: vrijdag 13 mei 2011, 11:04
|
|
|
FRANKT627 schreef: | dat is candlelight sailing...een romanticus is opgestaan |
En dan Brigitte Bardot als serveerster................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:32
|
|
|
mijn slechtste moment er nog eens met de neus op gedrukt worden dat je als alleenstaande alles ook alleen moet doen, na een weekje thuis is deze zondag alleen er teveel aan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:38
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | mijn slechtste moment er nog eens met de neus op gedrukt worden dat je als alleenstaande alles ook alleen moet doen, na een weekje thuis is deze zondag alleen er teveel aan! |
k verveel me ook...en indien ik niet alle mails had verwijderd had ik vast nog enkele gehad die ik kon beantwoorden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:41
|
|
|
FRANKT627 schreef: | k verveel me ook...en indien ik niet alle mails had verwijderd had ik vast nog enkele gehad die ik kon beantwoorden |
geen kwestie van vervelen, is hier genoeg te doen, maar geen zin om te werken, eerder 't besef van nood aan een / die goede vriend......... maar je mag altijd mailen hoor, zal mijn best doen te antwoorden (op z'n belgisch hé )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:52
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | geen kwestie van vervelen, is hier genoeg te doen, maar geen zin om te werken, eerder 't besef van nood aan een / die goede vriend......... maar je mag altijd mailen hoor, zal mijn best doen te antwoorden (op z'n belgisch hé ) |
Je mag best eens geen zin hebbben om wat te doen, maar via de mail kan ik je strijk niet doen hé?
Tja, die vriendschap...ik herken het Marylien... mijn vingers praten...en mijn ogen horen...dat is eigenlijk niet de bedoeling van deze lichaamsonderdelen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:54
|
|
|
Dat 020 landskampioen werd.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
DINI968
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 16:59
|
|
|
MARYLIEN613 schreef: | mijn slechtste moment er nog eens met de neus op gedrukt worden dat je als alleenstaande alles ook alleen moet doen, na een weekje thuis is deze zondag alleen er teveel aan! |
Herkenbaar Marylien. De zondag zou verboden moeten worden............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 19:23
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat 020 landskampioen werd. |
Welke regio is 020? Hebben zij de meeste CM-leden?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
IMKE917
|
|
Geplaatst: zondag 15 mei 2011, 19:27
|
|
|
MARIO216 schreef: | Dat 020 landskampioen werd. |
"t is hier, in de woonvoorziening (almelo) erg rustig......
[size=12]de enkele ajax-fan de rijd gniffelend rond [/size]
|
|
Naar boven |
|
|