ChristianMatch

Forum

Het slechtste moment van vandaag
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 230 Volgende
ChristianMatch forum index » Van alles wat
Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 11:02

Nou pfffff, kom ik vanmorgen van bed, loop naar beneden en toen rook ik een bijzondere geur, kruidig, beetje zuur( nee ik had me gisteravond wel gedouched). Sta ik in de deuropening naar de keuken is het 1 ravage Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

De plank van de muur waar zoete soja saus, knoflookolie, tandorie saus, azijn, olijf olie en kookboeken op stonden is naar beneden gestort. Overal glas, olie, sausen en boeken in de smurrie, het zat bij de muren omhoog Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Dus een uur aan het soppen, glibberen, heb vinyl vloer (leuk idee om een glijbaan te maken)

pfff nou ja, heeft de keuken haar beurt ook weer gehad, Lachende smiley

Laatst aangepast door
MAJARO438
op maandag 25 april 2011, 11:04
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 11:08

ERIKA129 schreef:
Hey hey wil jij niet zo slecht denken over ONS gedeelte van het land Boze smiley Hier benne op zondag de winkels netjes dicht! En ook tweede paasdag of je moet naar de woonboulevard willen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt met 26 graden. Coole smiley met zonnebril
Thirza en ik laten ons mooie dorp niet afkraken door ene belg he Knipoog smiley

Dank je Erika Knipoog smiley .....
Maar ook al waren de winkels hier wel open, was ik nog niet gegaan, ik zorg gewoon dat ik alles op tijd in huis heb Engeltje smiley
Naar boven

Auteur Bericht
IMKE917

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 11:17

FRANKT627 schreef:
Heb jij op je werk ook een date-site Verraste, verbaasde smiley

Op mijn werk lijkt het er af en toe wel op..........pfffff

en dan weer proberen al die uitingen van jaloezie in goede banen te leiden, ik heb er bijna een dagtaak aan....
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 12:16

IMKE917 schreef:
Op mijn werk lijkt het er af en toe wel op..........pfffff

en dan weer proberen al die uitingen van jaloezie in goede banen te leiden, ik heb er bijna een dagtaak aan....
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 13:07

Slechtste moment van vandaag was het bewust worden van het feit dat ik al jaren stil sta in dit leven. Wat een rotgevoel. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 14:26

MAJARO438 schreef:
Nou pfffff, kom ik vanmorgen van bed, loop naar beneden en toen rook ik een bijzondere geur, kruidig, beetje zuur( nee ik had me gisteravond wel gedouched). Sta ik in de deuropening naar de keuken is het 1 ravage Zieke smiley Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen

De plank van de muur waar zoete soja saus, knoflookolie, tandorie saus, azijn, olijf olie en kookboeken op stonden is naar beneden gestort. Overal glas, olie, sausen en boeken in de smurrie, het zat bij de muren omhoog Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Kotsende smiley Zieke smiley Zieke smiley Zieke smiley Dus een uur aan het soppen, glibberen, heb vinyl vloer (leuk idee om een glijbaan te maken)

Ik vraag me af hoe een blondje dan kijkt ..... Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 15:22

Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit

zo iets? Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
CROSSROAD317

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 17:49

MAJARO438 schreef:
Verraste, verbaasde smiley Verraste, verbaasde smiley Geschokte, onthutste smiley Smiley die vol vragen zit

zo iets? Clown smiley

Heeft iets mysterieus, niet te begrijpen Uitdagende, speelse smiley die tong uitsteekt
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 18:11

MAJARO438 schreef:

Heb je er een foto van gemaakt? En kon de hond ervan afblijven???
Naar boven

Auteur Bericht
MAJARO438

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 20:59

Ja ze is echt geweldig, heeft geen poot in de keuken gezet, ongelooflijk he? Nou deze geur is niet echt het 1e wat ik 'smorgens wil ruiken hoor, dan heb ik maar 1 doel:

KOFFIE

nou als je dan eerst nog puin moet ruimen.................
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: maandag 25 april 2011, 23:19

MAJARO438 schreef:
Ja ze is echt geweldig, heeft geen poot in de keuken gezet, ongelooflijk he? Nou deze geur is niet echt het 1e wat ik 'smorgens wil ruiken hoor, dan heb ik maar 1 doel:

KOFFIE

nou als je dan eerst nog puin moet ruimen.................
dat is dan echt balen he.
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 15:57

On topic:

Weer slecht wakker worden. Piekeren door alle problemen om/met het werk. Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: woensdag 27 april 2011, 22:38

Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Huilende smiley, smiley in tranen Smiley met dichtgeplakte mond
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 april 2011, 03:42

Mijn slechtste moment... ? dat ik fietsend naar een muziekwinkel reed om daar vervolgens een snaar voor mijn gitaar te kopen (die was dus geknapt), ik die wilde afrekenen en tot de ontdekking kwam dat ik m'n geld thuis had laten liggen (en dus vergeten was)... moest ik weer terug dus... ach ja, uiteindelijk valt het wel mee, want het was gelukkig mooi weer... (ook al had ik op dat moment ff geen zin om weer terug te gaan).
Maar uiteindelijk was ik daardoor overal later waar ik wilde zijn en wilde ik daarom onderweg een patatje halen, wat weer mijn mooiste moment werd vandaag...
Naar boven

Auteur Bericht
VISSER278

BerichtGeplaatst: zaterdag 30 april 2011, 23:55

Tot de conclusie komen dat ik mn voordeur nóg een keer kan schilderen.
De wind had een beetje roet, rotzooi in de verf geblazen Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:44

SUSANNAH475 schreef:
Mijn slechtste moment... ? dat ik fietsend naar een muziekwinkel reed om daar vervolgens een snaar voor mijn gitaar te kopen (die was dus geknapt), ik die wilde afrekenen en tot de ontdekking kwam dat ik m'n geld thuis had laten liggen (en dus vergeten was)... moest ik weer terug dus... ach ja, uiteindelijk valt het wel mee, want het was gelukkig mooi weer... (ook al had ik op dat moment ff geen zin om weer terug te gaan).
Maar uiteindelijk was ik daardoor overal later waar ik wilde zijn en wilde ik daarom onderweg een patatje halen, wat weer mijn mooiste moment werd vandaag...

Hoi Susannah,

Ik had jouw mooiste moment ook al gelezen en had toen al het idee dat sommige dingen idd voorbestemd zijn. Ook dit soort simpele, dagelijkse dingen. Nu ik dit lees, ben ik daar helemaal zeker van. Knipoog smiley

Het is toch wel mooi om te lezen dat je je eerst enigszins druk maakt om het laat komen, terwijl je daarna (juist daardoor) een hele fijne avond hebt gehad en nieuwe mensen hebt ontmoet. Lachende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 16:46

On topic:

Weer verschrikkelijk naar wakker worden. Bah, soms is dat gewoon echt te vaak en te veel! Twijfelende smiley Boze smiley
Naar boven

Auteur Bericht
THIRZA120

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:48

MVV749 schreef:
On topic:

Weer verschrikkelijk naar wakker worden. Bah, soms is dat gewoon echt te vaak en te veel! Twijfelende smiley Boze smiley

Is deze opmerking niet tegenstrijdig met hetgeen je vermeldt bij het mooiste moment van vandaag Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER649

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 18:55

THIRZA120 schreef:
Is deze opmerking niet tegenstrijdig met hetgeen je vermeldt bij het mooiste moment van vandaag Smiley die vol vragen zit

zoiets viel mij ook al op... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SUSANNAH475

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 19:08

MVV749 schreef:
Hoi Susannah,

Ik had jouw mooiste moment ook al gelezen en had toen al het idee dat sommige dingen idd voorbestemd zijn. Ook dit soort simpele, dagelijkse dingen. Nu ik dit lees, ben ik daar helemaal zeker van. Knipoog smiley

Het is toch wel mooi om te lezen dat je je eerst enigszins druk maakt om het laat komen, terwijl je daarna (juist daardoor) een hele fijne avond hebt gehad en nieuwe mensen hebt ontmoet. Lachende smiley

haha, da's dus jouw interpretatie dat ik me enigszins druk zou maken om te laat te komen... ik had het nl. zo ingepland dat ik op m'n dooie akkertje kon fietsen en de tijd had.
Ik vond het alleen wat minder dat ik een stuk voor noppes had gefietst, want ergens had ik wel een doel (bijv. die muziekwinkel) waar ik heen wilde... snap je ?
(Ik heb er zelfs toen ik er voor de 2e keer terug was, op diverse gitaren mogen spelen en info gevraagd omdat ik er aan denk om eens een nieuwe (of 2e hands) te kopen).

En van dat voorbestemd zijn, het zou kunnen maar niet alles is zo zwart-wit is mijn mening...
Ik kan bijv. op een koor gaan, maar als ik op gitaarles zou gaan zou het zich net zo goed in "Gods wil" bevinden.
Die keuze van de mens is veel breder als sommige mensen denken.

Laatst aangepast door
SUSANNAH475
op zondag 1 mei 2011, 19:13
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 19:17

THIRZA120 schreef:

Idd, wat stom! Gefrustreerde smiley
Ik was vergeten te melden dat ik 's nachts al wakker werd. Boze smiley Daarbij, deze slechte ervaring komt door ziekte. Daarna kon ik gelukkig weer de rust vinden en ben ik nog in slaap gesukkeld. Tweede keer wakker worden ('s morgens laat) was mijn goede ervaring, wat helemaal los staat van de ziekte en deze 1e ervaring van vandaag. Knipoog smiley

Laatst aangepast door
MVV749
op zondag 1 mei 2011, 19:33
Naar boven

Auteur Bericht
MVV749

BerichtGeplaatst: zondag 1 mei 2011, 19:26

SUSANNAH475 schreef:
haha, da's dus jouw interpretatie dat ik me enigszins druk zou maken om te laat te komen... ik had het nl. zo ingepland dat ik op m'n dooie akkertje kon fietsen en de tijd had.
Ik vond het alleen wat minder dat ik een stuk voor noppes had gefietst, want ergens had ik wel een doel (bijv. die muziekwinkel) waar ik heen wilde... snap je ?
(Ik heb er zelfs toen ik er voor de 2e keer terug was, op diverse gitaren mogen spelen en info gevraagd omdat ik er aan denk om eens een nieuwe (of 2e hands) te kopen).

En van dat voorbestemd zijn, het zou kunnen maar niet alles is zo zwart-wit is mijn mening...
Ik kan bijv. op een koor gaan, maar als ik op gitaarles zou gaan zou het zich net zo goed in "Gods wil" bevinden.
Die keuze van de mens is veel breder als sommige mensen denken.

Na ja, druk maken klinkt idd ook wel wat overdreven. Maar het schopte je planning dus in de war. Zoiets bedoelde ik ook te zeggen. Knipoog smiley

Idd, wat je zegt is ook waar. De keuze is aan altijd aan ons. Ik zie het daarvoor niet zo dat het Gods wil was om je geld te vergeten. Maar ik vind het wel leuk om te zien dat je op deze manier toch een soort van leiding in het gebeurde ziet. Het is niet verkeerd om daar soms eens bij stil te staan.
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 9 mei 2011, 19:53

Van het weekend mijn TomTom kapot in Belgie, toch nog zonder hulpmiddelen thuis gekomen!
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: maandag 9 mei 2011, 22:15

MARIO216 schreef:
Van het weekend mijn TomTom kapot in Belgie, toch nog zonder hulpmiddelen thuis gekomen!

Hallo Mario
En niet in de sloot gekomen???
Dat vind ik wel een prestatie want jij woont toch om de hoek???????
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
MARIO216

BerichtGeplaatst: maandag 9 mei 2011, 22:17

MARTIN695 schreef:
Hallo Mario
En niet in de sloot gekomen???
Dat vind ik wel een prestatie want jij woont toch om de hoek???????
Sjalom.
Martin

Nee joh, Ik heb Frankt gevraagd mij te gidsen, alle manneke gij weet toch wel de weg. Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
MARYLIEN613

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 19:36

pijn aan mijn rug die niet overgaat
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 20:15

MARIO216 schreef:
Nee joh, Ik heb Frankt gevraagd mij te gidsen, alle manneke gij weet toch wel de weg. Knipoog smiley

Geschokte, onthutste smiley aan mij de weg vragen??? Mario dat komt niet goed hoor...ik loop zelfs verkeerd in mijn badkamer...en dat is heus geen grote plek...
Naar boven

Auteur Bericht
MARTIN695

BerichtGeplaatst: dinsdag 10 mei 2011, 22:23

MARIO216 schreef:

Hallo Mario
Maar was Frank wel gedocumenteert????????
Sjalom.
Martin
Naar boven

Auteur Bericht
DINI968

BerichtGeplaatst: woensdag 11 mei 2011, 07:13

Gister moest ik er om 7 uur uit en had ik me bijna verslapen en nu ben ik al vanaf 4 uur wakker. Alle wijze raden die ik normaal aan niet slapers geef hielpen geen barst.

Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 11 mei 2011, 07:15

DINI968 schreef:
Gister moest ik er om 7 uur uit en had ik me bijna verslapen en nu ben ik al vanaf 4 uur wakker. Alle wijze raden die ik normaal aan niet slapers geef hielpen geen barst.

Boze smiley Huilende smiley, smiley in tranen

Gefrustreerde smiley het is dus nooit goed!!!
Naar boven

ChristianMatch forum index » Van alles wat
Ga naar pagina Vorige 1 ... 48 49 50 51 52 53 54 ... 230 Volgende
Pagina 51 van 230