Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 07:39
|
|
|
PETRA373 schreef: | Dankje jullie, de koorts is weg, maar doe toch nog maar effe nog rustig aan, voel me nog niet helemaal tof. |
Sterkte hoor, word maar snel helemaal beter!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:57
|
|
|
ANNA415 schreef: | D'r schoen was ze zeker kwijt |
Ja
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:58
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Sterkte hoor, word maar snel helemaal beter! |
dankje, valt beetje tegen, weer wat koorts, de boel klopt, halve nacht wakker gelegen. maar ben zo dankbaar en blij ik niets hoef t e doen, me oudste zoon is vrij, die brengt d e kleuter na school en doet boodschappen, andere koken weer. heb een matras beneden gelegd en ga vandaag hele dag blij wezen ik niets hoef te doen en aan de iboprufan
Dat vind ik altijd zo zwaar aan huishouden, als je ziek bent en je moet door.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 08:59
|
|
|
Woningbouw zou langskomen, ja, tussen 8 en 12, dus ja, zit hier een beetje voor ... ... te wachten, ja, ik kan niets doen, alleen wachten. Zal je zien, komen ze om half één
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:01
|
|
|
PETRA373 schreef: | dankje, valt beetje tegen, weer wat koorts, de boel klopt, halve nacht wakker gelegen. maar ben zo dankbaar en blij ik niets hoef t e doen, me oudste zoon is vrij, die brengt d e kleuter na school en doet boodschappen, andere koken weer. heb een matras beneden gelegd en ga vandaag hele dag blij wezen ik niets hoef te doen en aan de iboprufan
Dat vind ik altijd zo zwaar aan huishouden, als je ziek bent en je moet door. |
Is ook zwaar, Petra, vooral als je een gezin heb dan moet het doorgaan. Wel fijn dat je hulp krijgt, Sterkte met alles, God zegen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:01
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Woningbouw zou langskomen, ja, tussen 8 en 12, dus ja, zit hier een beetje voor ... ... te wachten, ja, ik kan niets doen, alleen wachten. Zal je zien, komen ze om half één |
wel, heb je vast wel je huis heel mooi opgeruimd tegen die tijd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:02
|
|
|
PETRA373 schreef: | dankje, valt beetje tegen, weer wat koorts, de boel klopt, halve nacht wakker gelegen. maar ben zo dankbaar en blij ik niets hoef t e doen, me oudste zoon is vrij, die brengt d e kleuter na school en doet boodschappen, andere koken weer. heb een matras beneden gelegd en ga vandaag hele dag blij wezen ik niets hoef te doen en aan de iboprufan
O maar dat is wel een goed middel inboprufen, ja dat krijg ik voor migraine.
O, ja, dan gaat dat kloppen ja, dat ken ik dat gevoel, en ja dan heb je ook koorts.
O, wat lief je oudste zoon die je kleine naar school brengt en andere die dingen doen...
Ja, dat is wel lekker als je beneden kan liggen, nou sterkte!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 09:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:05
|
|
|
PETRA373 schreef: | wel, heb je vast wel je huis heel mooi opgeruimd tegen die tijd |
Ja, en da's nu ook het probleem niet, het probleem is, ik wil wég.....
Ik dacht dat ik moest werken had me vergist...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:06
|
|
|
SHANITA130 schreef: | O maar dat is wel een goed middel inboprufen, ja dat krijg ik voor migraine.
O, ja, dan gaat dat kloppen ja, dat ken ik dat gevoel, en ja dan heb je ook koorts.
O, wat lief je oudste zoon die je kleine naar school brengt en alles doet...
Ja, dat is wel lekker als je beneden kan liggen, nou sterkte! |
is maar door stomme kies, maar heb een hekel aan ziek zijn, lijkt me echt moeilijk voor mensen die iets ergs hebben, of mensen die met een ziekte moeten leven, enfin ik ga douchen en liggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 09:07
|
|
|
PETRA373 schreef: | is maar door stomme kies, maar heb een hekel aan ziek zijn, lijkt me echt moeilijk voor mensen die iets ergs hebben, of mensen die met een ziekte moeten leven, enfin ik ga douchen en liggen |
Ik vind het wel weer een zegen als je je ziek voelt en je kán liggen slapen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 10:47
|
|
|
PETRA373 schreef: | wel, heb je vast wel je huis heel mooi opgeruimd tegen die tijd |
Ha Petra
Hoe weet jij, dat mijn huis gisteren en vandaag een puinhoop is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 10:56
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ha Petra
Hoe weet jij, dat mijn huis gisteren en vandaag een puinhoop is
|
Eh, vandaag... Heel snel opruimen voordat die woningbouw komt. En voel je je daarna weer veel blijer in een opgeruimd huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 11:13
|
|
|
PETRA373 schreef: | Eh, vandaag... Heel snel opruimen voordat die woningbouw komt. En voel je je daarna weer veel blijer in een opgeruimd huis |
O, zo...nee, ik dacht eerst ff misschien iets van iemand gehoord
Voorlopig ruim ik helemaal niets meer op....Ben er even helemaal klaar mee....
Zolang ik me sleutels, pasjes en papieren(administratie zeg maar), medicijnen en wat kleding kan vinden om aan te doen, en mijn pc's doen het, vind ik het voorlopig helemaal eventjes prima.
En nu ga ik voorlopig even weg Moest alleen zorgen dat de ruimte voor me ramen en deuren open was; de man controleerde het en spoot er olie op dat was het.
Laterz, fijne dag, en sterkte!!!!
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 30 mei 2013, 11:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 30 mei 2013, 11:30
|
|
|
PETRA373 schreef: | Eh, vandaag... Heel snel opruimen voordat die woningbouw komt. En voel je je daarna weer veel blijer in een opgeruimd huis |
KIJK...die gedachten...zo heerlijk...zo waar.... (dat ik snel een begin ga maken)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:18
|
|
|
Zo de kapper kon haar werk weer doen bij mij, En ik keek bedenkelijk..............gaat nu wel erg hard hoor.... Grijs worden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:19
|
|
|
JOANNIE702 schreef: | Zo de kapper kon haar werk weer doen bij mij, En ik keek bedenkelijk..............gaat nu wel erg hard hoor.... Grijs worden |
Joh....... grijs staat wijs!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 15:23
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Joh....... grijs staat wijs! |
Ik voelde al wat maar wist niet wat.....
Laatst aangepast door
|
JOANNIE702
|
op vrijdag 31 mei 2013, 15:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 20:59
|
|
|
Tja, ik vraag me altijd af waarom dit soort zaken altijd zo op het forum beschreven moeten worden? Ik zou het niet bedenken ....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:09
|
|
|
Wel verschillende mensen Willenmijn, de een schrijft over de kapper, de ander over hoe het is om door te moeten gaan met heel gezin om je heen,als je ziek bent lucht op, om het soms te delen en ook om herkenning te lezen van anderen.
en de een schrijft met zijn/haar hart, deelt gewoon iets blij mee, de ander is weer op een andere manier bezig op forum, zo denken andere misschien weer wel es over jouw bijdragen??
liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:12
|
|
|
PETRA373 schreef: | Wel verschillende mensen Willenmijn, de een schrijft over de kapper, de ander over hoe het is om door te moeten gaan met heel gezin om je heen,als je ziek bent lucht op, om het soms te delen en ook om herkenning te lezen van anderen.
en de een schrijft met zijn/haar hart, deelt gewoon iets blij mee, de ander is weer op een andere manier bezig op forum, zo denken andere misschien weer wel es over jouw bijdragen??
liefs |
Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook...... Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn.....
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 31 mei 2013, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:17
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook...... Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn..... |
klopt, leve de iped die je in bed kan gebruiken , geeft mij afleiding. en natuurlijk mag jij je mening geven, en ik antwoordde je vraag, misschien dat je het nu snapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:31
|
|
|
PETRA373 schreef: | klopt, leve de iped die je in bed kan gebruiken , geeft mij afleiding. en natuurlijk mag jij je mening geven, en ik antwoordde je vraag, misschien dat je het nu snapt |
Nee, ik snap er niets van en dat wil ik graag zo houden....
- Reactie verwijderd - Redactie CM
Laatst aangepast door
|
CHRISTIANMATCH
|
op maandag 3 juni 2013, 10:54
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:37
|
|
|
Je mag hier iets kwijt...? Ik ga om half 10..nog even gek doen..
EEN OVER HEERLIJKE CAKE BAKKEN!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:38
|
|
|
X
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 31 mei 2013, 22:53
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:41
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je mag hier iets kwijt...? Ik ga om half 10..nog even gek doen..
EEN OVER HEERLIJKE CAKE BAKKEN!! |
welja maakt mij eens lekker...... Bak ze
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: vrijdag 31 mei 2013, 21:43
|
|
|
Zingend op de fiets naar huis ......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 01:27
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mag, dat is het prettige van een forum he? ieder mag zijn mening geven. Ik ook...... Je hebt gelukkig nog wel tijd om op CM te zijn tijdens je ziek zijn..... |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLUS667
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 01:28
|
|
|
LOL de tranen van verdriet zijn ineens overgegaan naar andere tranen
LOL
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 08:19
|
|
|
zo jij hebt koppijn zeg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 1 juni 2013, 12:06
|
|
|
ANNA415 schreef: | zo jij hebt koppijn zeg |
Zeg maar meer een migraine aanval..... Ben benieuwd wat hij nu eigenlijk wil zeggen?
|
|
Naar boven |
|
|