ChristianMatch

Forum

Klaagmuur
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 Volgende
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 19:32

MIEKE364 schreef:
Vervelend voor je dat je nog een koude douche na kreeg en dat mensen wat je schreef anders hebben geïnterpreteerd.

Heeft hij nog meer slechte momenten in zijn leven.......wat een drama..... Engeltje smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MIEKE364

BerichtGeplaatst: zaterdag 15 december 2012, 21:20

WILLEMIJN232 schreef:
Heeft hij nog meer slechte momenten in zijn leven.......wat een drama..... Engeltje smiley

flink hoor, miauw!! Verraste, verbaasde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: dinsdag 18 december 2012, 11:35

ERIKA129 schreef:

Ik doe met Jol mee... Brand vaak een kaarsje! Vooral in deze tijd denkende aan degene die er niet meer zijn of die het moeilijk hebben...
Willemijn denk aan je! Kussende smiley

Dan sluit ik mij erbij aan,
Voor mijn lief, die niet meer is...................
Maar zijn geluk nu bij de Heer is.............!!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 03:59

Op de radio en televisie worden we weer, naar jaarlijkse traditie, om de oren geslagen met allerlei kerstrecepten en sfeertips. Daar is niets mis mee. Gezelligheid is nu eenmaal een belangrijk onderdeel in het leven. Toch zijn er mensen die niet kunnen delen in het Kerst-enthousiasme dat elke jaar wordt over ons heen wordt gegoten.

Niet iedereen heeft kinderen, een vrolijke familie, een uitgebreidde sociale kring of een kerkgenootschap waar ze terecht kunnen. Natuurlijk kunnen er hier en daar wel eens uitnodigingen zijn om als gast aan te schuiven aan een feestelijke gedekte tafel. Meestal is het dan bij een koppel waar je dan toch als vreemde eend in de bijt je heel onwennig voelt. Hoe goed je dat koppel ook kent toch blijft het een vreemde gewaarwording. Kerst heeft immers een familiaal karakter. Een moment dat je wilt delen met je naaste, je kinderen, je partner, ouders...ja, met de famile. Althans zo zie ik het toch. En ik ben er van overtuigd dat ik lang niet de enige ben die er zo over denkt.

Je mag dan nog als eenzame in een gezellige sfeer vertoeven toch is de kans reëel dat je je nog eenzamer gaat voelen. Er is een gemis. Er is het denken van 'het kon nog anders zijn'. Er ontbreekt iets, of iemand.

Voor vele is de kerst een periode die ze graag zo snel mogelijk achter de rug willen hebben. De kerstversieringen in de winkels en straten, de culinaire kerstaanbiedingen, de melige kerstliederen, het opgeklopte gedoe zijn voor vele mensen een verschrikking. Terwijl velen zich de hersens breken over de versnapperingen die ze op tafel willen toveren zijn er ook mensen die zich de hersenen breken hoe ze een boterham kunnen verdienen. Ook zulke mensen zijn er in overvloed. Ook dat is een aspect van eenzaamheid. Ook voor hen mag er eens een vrolijke onbekommerde kerst zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
TINK100

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 09:09

FRANKT627 schreef:
Op de radio en televisie worden we weer, naar jaarlijkse traditie, om de oren geslagen met allerlei kerstrecepten en sfeertips. Daar is niets mis mee. Gezelligheid is nu eenmaal een belangrijk onderdeel in het leven. Toch zijn er mensen die niet kunnen delen in het Kerst-enthousiasme dat elke jaar wordt over ons heen wordt gegoten.

Niet iedereen heeft kinderen, een vrolijke familie, een uitgebreidde sociale kring of een kerkgenootschap waar ze terecht kunnen. Natuurlijk kunnen er hier en daar wel eens uitnodigingen zijn om als gast aan te schuiven aan een feestelijke gedekte tafel. Meestal is het dan bij een koppel waar je dan toch als vreemde eend in de bijt je heel onwennig voelt. Hoe goed je dat koppel ook kent toch blijft het een vreemde gewaarwording. Kerst heeft immers een familiaal karakter. Een moment dat je wilt delen met je naaste, je kinderen, je partner, ouders...ja, met de famile. Althans zo zie ik het toch. En ik ben er van overtuigd dat ik lang niet de enige ben die er zo over denkt.

Je mag dan nog als eenzame in een gezellige sfeer vertoeven toch is de kans reëel dat je je nog eenzamer gaat voelen. Er is een gemis. Er is het denken van 'het kon nog anders zijn'. Er ontbreekt iets, of iemand.

Voor vele is de kerst een periode die ze graag zo snel mogelijk achter de rug willen hebben. De kerstversieringen in de winkels en straten, de culinaire kerstaanbiedingen, de melige kerstliederen, het opgeklopte gedoe zijn voor vele mensen een verschrikking. Terwijl velen zich de hersens breken over de versnapperingen die ze op tafel willen toveren zijn er ook mensen die zich de hersenen breken hoe ze een boterham kunnen verdienen. Ook zulke mensen zijn er in overvloed. Ook dat is een aspect van eenzaamheid. Ook voor hen mag er eens een vrolijke onbekommerde kerst zijn.

je mag er verdrietig over zijn of over klagen Frank, maar ik meen mij te herinneren dat ik je al een paar keer hebt uitgenodigd maar ja...... Twijfelende smiley
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 09:40

TINK100 schreef:
je mag er verdrietig over zijn of over klagen Frank, maar ik meen mij te herinneren dat ik je al een paar keer hebt uitgenodigd maar ja...... Twijfelende smiley

Niet persoonlijk opnemen, Tink. Dit gaat heus niet alleen over mij... Knipoog smiley Dit schreef ik naar aanleiding van een gesprek dat ik gisteren had in de AH.
Naar boven

Auteur Bericht
LEANNE226

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 09:43

FRANKT627 schreef:
.

Als je dan ergens bent en je flink houdt weet je dat het moment komt dat je alleen naar huis moet..........in een donker huis thuiskomt..........nee,heel onaangenaam! Als je zelf in een relatie zit heb je geen idee van zulke gedachten,ik mag nu niet klagen,ik heb weer een arm om me heen maar ben het gevoel niet vergeten.
Ik heb gemerkt dat de crisis voor veel meer ruzies heeft gezorgd,dit jaar is het me niet gelukt de familie bij elkaar te krijgen,enorm jammer Twijfelende smiley
Op mijn werk merk ik het ook,die spanningen,voortdurend incasseren,veel huilende mensen en bedreigingen maar ik begrijp wel dat het voortkomt uit angst.

Veel heil en zegen Frank..........
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 10:11

FRANKT627 schreef:
Niet persoonlijk opnemen, Tink. Dit gaat heus niet alleen over mij... Knipoog smiley Dit schreef ik naar aanleiding van een gesprek dat ik gisteren had in de AH.

Ja je hebt gelijk ik zelf ken ook maar al te veel mensen die als een berg tegen de feestdagen op zien. En die dolblij zijn als het maar weer vast januari is.
Dat staat in schril contrast op de gezelligheid die jezelf ervaart door de feestdagen. Ik moet een aantal feestdagen ook werken en probeer dan ook extra die clienten op te vrolijken die zich zo eenzaam voelen
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 10:14

ROELANDE345 schreef:
Ja je hebt gelijk ik zelf ken ook maar al te veel mensen die als een berg tegen de feestdagen op zien. En die dolblij zijn als het maar weer vast januari is.
Dat staat in schril contrast op de gezelligheid die jezelf ervaart door de feestdagen. Ik moet een aantal feestdagen ook werken en probeer dan ook extra die clienten op te vrolijken die zich zo eenzaam voelen

Mijn moeder heeft in de bejaardenzorg gewerkt en zei zij dat de meeste bejaarden dan wel net bezoek kregen. Dat was dan omdat de bezoekers wat kregen...triest vind ik dat.
Naar boven

Auteur Bericht
INGE721

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 11:10

LEANNE226 schreef:
Als je dan ergens bent en je flink houdt weet je dat het moment komt dat je alleen naar huis moet..........in een donker huis thuiskomt..........nee,heel onaangenaam! Als je zelf in een relatie zit heb je geen idee van zulke gedachten,ik mag nu niet klagen,ik heb weer een arm om me heen maar ben het gevoel niet vergeten.
Ik heb gemerkt dat de crisis voor veel meer ruzies heeft gezorgd,dit jaar is het me niet gelukt de familie bij elkaar te krijgen,enorm jammer Twijfelende smiley
Op mijn werk merk ik het ook,die spanningen,voortdurend incasseren,veel huilende mensen en bedreigingen maar ik begrijp wel dat het voortkomt uit angst.

Veel heil en zegen Frank..........

Ik heb ooit gelezen over een vrouw die vertelde dat ze alleen was maar geen zin had om haar "vrije dagen"te laten verpesten door wat een ander van haar verwacht.
Ik heb geprobeerd het toe te passen: leuk boek kopen, filmpje kijken etc.
Met de kerst lukte het me nog wel aardig om alleen te zijn maar oud op nieuw.....afschuwelijk..... Zelfs als je ergens op bezoek bent want je bent toch de laatste die een gelukkig nieuwjaar toegewenst wordt.
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 11:29

Dit jaar zag ik erg tegen op, tegen de kerst en deze dagen, ik wilde niet meer zoals verleden jaar in de dal terechtkomen!
Ik woon zelf waar vele ouderen wonen en hoor vaak hoe eenzaam ze zijn hier en ik dacht, als ik zelf iets ga opzetten, dan heb ik 2 vliegen in klap!
Deze kerst dagen vier ik met de bewoners, met zijn 3 en gaan we koken en er zijn al veel aan meldingen!

En ik .ik ben blij, voel me blij...ik zie dit als een knip oog van God
Naar boven

Auteur Bericht
ROLF230

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 11:40

Ik vind het heerlijk, een dikke week vrij. Om kerst geef ik geen (kerst)bal, het is oorspronkelijk een heidens gebeuren, dus waarom zou ik me dan moeten mee laten zuigen in allerlei negatieve emoties?
Ik ben vrijgezel, na mijn werk meestal alleen 's avonds thuis. Dat ben ik zo gewend en ben totaal niet eenzaam. Met kerst ben ik uitgenodigd voor een kerstdiner. Dat is wel leuk omdat ik dan een deel van de familie zie, maar zoals ik het zie ik heb mijn eigen leven en heb niet de illusie dat zij het beter of leuker hebben omdat ze bij elkaar zijn. In de Heere ben ik niet eenzaam. Ik ben dan ook blij als ik na de koffie het hele gebeuren weer kan verlaten en tot mijn rust kan wederkeren. Alle sfeerdingen etc. waar je al 1,5 maand voor kerst mee wordt doodgegooid is sowieso een belachelijke vertoning van de industrie die het je allemaal wil aansmeren. Alsof je DAAR gelukkig van wordt. Ik vind het eerder lachwekkend en echt niet iets om me droevig over te voelen, ja eerder droevig omdat ik zie hoeveel mensen hier zoveel waarde aan hechten. Wordt wakker denk ik dan.
Toch ben ik blij dat het hele gebeuren weer over is en iedereen weer normaal gaat doen.

Zo, wilde even een ander geluid laten horen, niets afdoende aan het feit dat er natuurlijk werkelijk eenzame mensen zijn, wat verschrikkelijk is. Die tijd heb ik ook gekend. Maar ik zou zeggen: laat je niet meeslepen, kerst is een hoop gebakken lucht wat oorspronkelijk niet van God is.

Fijne kerstdagen Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 11:43

FRANKT627 schreef:
Mijn moeder heeft in de bejaardenzorg gewerkt en zei zij dat de meeste bejaarden dan wel net bezoek kregen. Dat was dan omdat de bezoekers wat kregen...triest vind ik dat.

Heb zelf jaren in de bejaardenzorg gewerkt maar gelukkig kregen velen toch wel bezoek met de kerst en werden er ook een heel aantal opgehaald om een dag elkders te zijn.. Maar helaas zijn er ook de eenzamen... Maar gelukkig deden wij er veel aan om het voor hen ook gezellig te maken... Zo wie zo zijn de maaltijden voor hen die willen gezamelijk behalve het ontbijt...Het viel wel altijd op dat 1e kerstdag drukker was dan de tweede!!! Oud en nieuw daarin tegen was nieuwjaarsdag meestal erg druk met familie...
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 20:11

[quote=ERIKA129]Heb zelf jaren in de bejaardenzorg gewerkt maar gelukkig kregen velen toch wel bezoek met de kerst

Dat schreef ik dus ook. Het was wel zo, zoals ik schreef, dat de bezoekers dan wat kregen. Geld vooral. Ik spreek ni over een feit van 30 jaar geleden en toen werden de bejaardentehuisbewoners nog niet zo uitgemolken. Een feit dat vandaag niet meer waar is...helaas.
Naar boven

Auteur Bericht
ERIKA129

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 20:43

[quote=FRANKT627]

Nee oke maar nu krijgen de bezoekers niks meer hoor...
En ja de tijden veranderen soms ten goede maar vaak ook ten kwade..
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: woensdag 19 december 2012, 23:26

INGE721 schreef:
Ik heb ooit gelezen over een vrouw die vertelde dat ze alleen was maar geen zin had om haar "vrije dagen"te laten verpesten door wat een ander van haar verwacht. Ik heb geprobeerd het toe te passen: leuk boek kopen, filmpje kijken etc. Met de kerst lukte het me nog wel aardig om alleen te zijn maar oud op nieuw.....afschuwelijk..... Zelfs als je ergens op bezoek bent want je bent toch de laatste die een gelukkig nieuwjaar toegewenst wordt.

Ja dat herken ik wel Inge zelfs met mijn 8 kids!! die komen na 12en nog wel even (nadat ze partner of de vriendengroep waar mee ze waren al gelukig nieuwjaar hebben gewenst) ook nog even jou dat wensen. Dus los ik het voor mezelf heel handig op door te gaan werken die avond. en dan zeg ik gewoon tegen iedereen ik ben er niet hoor ik moet werken
Naar boven

Auteur Bericht
JOANNIE702

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 11:34

FRANKT627 schreef:

Het klopt hoe je schrijft Frank, ik doe ook alles aan om niet alleen te zijn in deze tijden, want het gemis is nu het ergste! Ik wil niet niet klagen, ik wil gewoon genieten en dat kerst ook kerst mag zijn!

En toch hoe dichter bij komt, hoe moeilijker het is......................................!
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 20:24

[quote=FRANKT627]Op de radio en televisie worden we weer, naar jaarlijkse traditie, om de oren geslagen met allerlei kerstrecepten en sfeertips. Daar is niets mis mee. Gezelligheid is nu eenmaal een belangrijk onderdeel in het leven. Toch zijn er mensen die niet kunnen delen in het Kerst-enthousiasme dat elke jaar wordt over ons heen wordt gegoten.

Ja, weet ik....

Ik zou ook bij me moeder en broer, of alleen moeder willen zijn, maar ja, geeft, juist met kerst teveel triggers, want juist met kerst.....vul maar in...

Klopt, iemand van cm oid kan je wel uitnodigen da's heel lief, maar ja, je mist iets, wat je als kind wel had, voor een deel dan....

Voor vele is de kerst een periode die ze graag zo snel mogelijk achter de rug willen hebben. De kerstversieringen in de winkels en straten, de culinaire kerstaanbiedingen, de melige kerstliederen, het opgeklopte gedoe zijn voor vele mensen een verschrikking.

Dat kan, had ik eerst, werd misselijk van die lampjes in het winkelcentrum,
maar ja ik heb een behandelaar, en ja, nu zie ik het anders.
De sfeer is wel oke, ook al weet ik nu nog niets eens wát ik ga doen.
Trouwens, weet je hoeveel mensen zeggen van gatver kerst, moet ik naar me schoonfamilie de gehele dag, en 2de kerstdag naar me eigen familie :(

Terwijl velen zich de hersens breken over de versnapperingen die ze op tafel willen toveren zijn er ook mensen die zich de hersenen breken hoe ze een boterham kunnen verdienen. Ook zulke mensen zijn er in overvloed. Ook dat is een aspect van eenzaamheid. Ook voor hen mag er eens een vrolijke onbekommerde kerst zijn.

Het gaat mi niet eens of je arm of rijk bent.
En ik ga ook niet naar een setje kerst vieren, ja voel ik me ook alleen, kan ik me goed houden, terwijl ik op huiluitbarsten sta.

Ik ga misschien naar me vriend die hier om de hoek woont, juist omdat hij mij 15!!! jaar kent, dus ja, kan mezelf zijn. Of naar het dag activiteiten centrum, kweet nog niet. Ja, me vriend hier om de hoek kan ook bij ze ex zitten.

En zit ik alleen, nou wat dan? Gaan ik toch lekker mooie series en dvd's bekijken. Heerlijk vrij, én de kerstgedachte bedenken; het Evangelie.

Trouwens, wat te denken van mensen die wel een warme familie hebben en ineens heel erg ziek zijn geworden....?
Laten we daar voor bidden aub!!!!

Naar me andere vriend ga ik expres niet, ten eerste veels te ver, voor als ik inene weg wil, ten tweede, ja, zijn dochter komt, ja, schat van een meid echt waar, maar ja, dan wordt het juist moeilijk, als ik dan terugdenk aan mijn jeugd zullen we maar zeggen. Hoeveel respect hij voor haar heeft...

Ik ga naar mijn andere vriend in Friesland pas lekker begin januari als alles weer gewoon is.

En...weet jij hoe ontzettend blij ík met CM ben?
Kijk, ik ken jou en anderen hier al twee en een half jaar, sinds ik lid werd.
Dit is voor mij zó kostbaar, zit ik ergens mee, ik krijg nagenoeg altijd feed back, en als ik het soms niet krijg, ik weet het wordt gelezen, dat idee doet me al goed.

Sterkte Lieve Frank, blijf dicht bij God!
Naar boven

Auteur Bericht
FRANKT627

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 20:28

Boze smiley ...ik klaag nooit meer muur...voila
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 20:39

Smiley die vol vragen zit
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: zondag 23 december 2012, 23:38

FRANKT627 schreef:
Boze smiley ...ik klaag nooit meer muur...voila

Goed zo Frank Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 27 december 2012, 17:35

Ach, tis niet zozeer klagen, wel een klein beetje.

Ik voel me al sinds gisteren grieperig, en ja, ook omdat ik ben afgekeurd 80-100% kan ik niet altijd alles.

En ja, als ik me dan wat grieperig voel, en ja, voor mij ís kerst gewoon een stress-tijd door herinneringen uit mijn kinderijtd, juist..met kerst.

Dus ja, grieperig, met extra stress, ja, dan blijf ik even liever enkele dagen rustig in mijn huis...en ja, dan kan ik eventjes niets afspreken, en ja, de afspraken die ik had, ja die moet ik dan afzeggen cq verzetten.

Ja, want ik wil niet meer over grenzen heengaan, zoals ik een groot deel van mijn leven wel deed; als de ander maar tevreden, gelukkig etc. was, en ja hoe ik mezelf voelde was eraan ondergeschikt...

Doe ik al een tijd niet meer; ik bén niet zo lekker, ík wil even een paar dagen heerlijk alleen in mijn huis zowel geestelijk als lichamelijk(in mindere mate maar ook wel), tot rust komen.

Dus ja, ik ben niet ongelukkig ofzo, ben best wel gelukkig hoor, maar ja, heb door bovenstaande redenen even de behoefte enkele dagen alleen te zijn.

Ook omdat ik, in zijn totaal mijn behandelaar drie weken niet zie, en haar pas de negende weer zie, ja dat heeft er ook mee te maken; voel me wat ontregeld....

Dusz....dan neem/pak ik die rust die ik zo nodig heb........en ben ik beter ga ik weer vrolijk met die en die afspreken, dat moet kunnen mi.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: vrijdag 28 december 2012, 21:31

Ik las ergens, ik weet niet meer waar, heb een hele tijd gezocht..dat vriendschap anders is dan liefde.

Niet helemaal mee eens: ik ken huwelijken, waar mensen allang zichzelf niet meer zijn, en langs mekaar heen leven.

Ik ken vriendschappen, ja, waar ik helemaal mezelf kan zijn.

Wat ik wel ff moeilijk vond: 2de kerstdag, 's middags komt mijn ex en tevens beste vriend, heel opgetogen naar me toen. Ja, we hadden afgesproken, hij zou me halen 2de kerstdag, en daarna zouden we naar zijn huis gaan.

Hij komt dus heel opgetogen vrolijk naar me toe...ja, toen moest ik hem vertellen van dat ik ziek ben en echt niet mee kan....

Ja, teleurgesteld, ja, dat begrijp ik wel, twas ook 2de kerstdag...

Aan de andere kant; niet lekker voelen=niet lekker voelen, ook op 2de kerstdag....

En dan dacht ik aan de keren dat ik opgetogen naar hém toekwam, en hij dus niet lekker in bed lag.....

Dus ja, ik moet echt zeg maar echt moeite doen om me niet schuldig te voelen; tis niet leuk als iemand om wie je geeft zo vrolijk opgetogen naar je toekomt 2de kerstdag en je moet zeggen dat je niet kan...

Aan de andere kant; andersom was het ook regelmatig zo.

Ja, ik hou er niet van als ik het idee heb van ja nu moet ik me schuldig voelen, ja tis jammer, ik zelf vond het ook heel jammer, dat is het juist..ik was nml echt niet lekker.....

Andersom zou ík hebben gezegd van nou ja, kan gebeuren hoor, kan jij ook niets aan doen, spreken we gewoon een andere keer af, wat maakt 't nou uit dat het kerst is, andere dagen hadden we het toch ook heel gezellig.

Ja, dan zou ik natuurlijk ook wel teleurgesteld zijn, maar ja, dat niet zozeer gebruiken om iemand een schuldgevoel te geven, zo van kijk, je stelt me nu wel teleur.

Ik zelf had het gevoel dat dat wel gebeurde...

Maar ja, ik weiger om mezelf schuldig te voelen over iets waar ik niets aan kan doen.

Iig, dit heeft niet zozeeer met het onderwerp te maken want we latten niet zijn gewoon heel erg goede vrienden.

Maar ja, niemand kan van mij verwachten dat ik meega als ik niet lekker ben, en daarom alleen wil zijn.
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 13:47

Als ik niet slaap langere tijd neem ik een slaappil.
Net als ik angstig was, ook jammer dan, moet een rustgever hebben.
Hoe dan ook!

Ja, ik was jaren medicijnverslaafd, o, ik had zoveel trucjes om eraan te komen, ik werd daarin zo vindingrijk.
En nee, niet voor de kick.
Om te functioneren, want ik was anders te angstig en zonder slaap.....
En die angst(en verdriet) ja, dat was jaren zo, dus heb jaren echt heel veel medicatie geslikt.

Totdat ik hier 2 en een half jaar geleden een goede vriend leerde kennen, die heeft mij ervan af geholpen, ja, ik slik nu en dan es wat, maar ja, ongeveer 1/5 de van wat ik eerst, jarenlang slikte.

En ja, het ging ongeveer 4 weken geleden weer erg goed met mij, maar ja, me behandelaar drie weken niet gezien vanwege vakantie

En ja, ik heb opdrachten en ik wéét niet hoe ik die ga volbrengen......

Ja, verstandelijk wel, maar ja, het gevoel van de hele dag slapen ligt weer op de loer, heb ook weer overal pijn, ja, psychisch, maar ja, ik voel het wel.....

En ja, ik wil dingen doen.

En nu ik dit heb opgeschreven lijkt het probleem ineens veel minder groot.
Naar boven

Auteur Bericht
PIETER619

BerichtGeplaatst: zaterdag 12 januari 2013, 20:57

SHANITA130 schreef:
Als ik niet slaap langere tijd neem ik een slaappil.
Net als ik angstig was, ook jammer dan, moet een rustgever hebben.
Hoe dan ook!

Ja, ik was jaren medicijnverslaafd, o, ik had zoveel trucjes om eraan te komen, ik werd daarin zo vindingrijk.
En nee, niet voor de kick.
Om te functioneren, want ik was anders te angstig en zonder slaap.....
En die angst(en verdriet) ja, dat was jaren zo, dus heb jaren echt heel veel medicatie geslikt.

Totdat ik hier 2 en een half jaar geleden een goede vriend leerde kennen, die heeft mij ervan af geholpen, ja, ik slik nu en dan es wat, maar ja, ongeveer 1/5 de van wat ik eerst, jarenlang slikte.

En ja, het ging ongeveer 4 weken geleden weer erg goed met mij, maar ja, me behandelaar drie weken niet gezien vanwege vakantie

En ja, ik heb opdrachten en ik wéét niet hoe ik die ga volbrengen......

Ja, verstandelijk wel, maar ja, het gevoel van de hele dag slapen ligt weer op de loer, heb ook weer overal pijn, ja, psychisch, maar ja, ik voel het wel.....

En ja, ik wil dingen doen.

En nu ik dit heb opgeschreven lijkt het probleem ineens veel minder groot.

Soms is uiten van wat je dwars zit al een opluchting of zo jij schrijft al een stukje weer de goede kant op. Misschien is opschrijven ook een optie, dat je behandelaar het toch tezien krijgt, maar je hebt het dan eerst wel van je afgeschreven.
Alle goeds en Gods zegen, Hij helpt ook en luisterd altijd
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: zondag 13 januari 2013, 14:01

PIETER619 schreef:
Soms is uiten van wat je dwars zit al een opluchting of zo jij schrijft al een stukje weer de goede kant op. Misschien is opschrijven ook een optie, dat je behandelaar het toch tezien krijgt, maar je hebt het dan eerst wel van je afgeschreven.
Alle goeds en Gods zegen, Hij helpt ook en luisterd altijd

Haha, ja, mijn behandelaar die weet alles. Die luistert gewoon.

Ik weet niet hoe het kan, maar ja, ik ben er nog niet aan toe, om te gaan schrijven als niemand het leest, soort dagboek.

Iig, het hier ff opschrijven, niet te lang, maakt dat het ineens helemaal niet zo'n prob. is. ;)
Naar boven

Auteur Bericht
ROOS575

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 15:17

Laatst aangepast door
ROOS575
op donderdag 17 januari 2013, 15:17
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 19:21

sjow knijn heeft iets om te klagen...

KPN.. (kan practisch niets)

doet deze titelwel eer aan...
knijn zat tv te kijken...
floeps weg verbinding...
knijn gaat knagen met ondertusen alle stekkers eruit...
na de afwas gedaan te hebben stekkers er weer in gedaan....

nog steeds een fout code van F12...
knijn belt de kpn...
knijn krijgt advies:
reset de experia box wacht 10 minuten....
en zet da n de de box aan die gekoppeld is aan de tv....
en ja hoor weer foutcode F12....

knijn laat zich niet gek maken en belt de kpn maar weer...

ZE KUNNEN NIKs DOEN ..
ze sturen mij hooguit een nieuwe kabel toe voor ethernet...

20 meter....

ja met die 20 meter kabel kan ik cde hele kpn wel op knuppen....
Naar boven

Auteur Bericht
SHANITA130

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 19:42

MARISKA601 schreef:
sjow knijn heeft iets om te klagen...

KPN.. (kan practisch niets)

doet deze titelwel eer aan...
knijn zat tv te kijken...
floeps weg verbinding...
knijn gaat knagen met ondertusen alle stekkers eruit...
na de afwas gedaan te hebben stekkers er weer in gedaan....

nog steeds een fout code van F12...
knijn belt de kpn...
knijn krijgt advies:
reset de experia box wacht 10 minuten....
en zet da n de de box aan die gekoppeld is aan de tv....
en ja hoor weer foutcode F12....

knijn laat zich niet gek maken en belt de kpn maar weer...

ZE KUNNEN NIKs DOEN ..
ze sturen mij hooguit een nieuwe kabel toe voor ethernet...

20 meter....

ja met die 20 meter kabel kan ik cde hele kpn wel op knuppen....

Ja Vervelend....kan je niet een gratis nummer bellen, ja weet 'm ff niet uit me hoofd, daar zijn ze heeel aardig. Ik zal het nummer ff vragen als ik dit weekend ergens ben...
Naar boven

Auteur Bericht
MARISKA601

BerichtGeplaatst: donderdag 17 januari 2013, 19:45

SHANITA130 schreef:
Ja Vervelend....kan je niet een gratis nummer bellen, ja weet 'm ff niet uit me hoofd, daar zijn ze heeel aardig. Ik zal het nummer ff vragen als ik dit weekend ergens ben...

ik heb het nr vanavond 2x gebeld....

0800-0402
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 9 ... 13 Volgende
Pagina 6 van 13