ChristianMatch

Forum

Vrouwen die op vrouwen vallen kan dat als christen
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:28

CHATULIEM619 schreef:
Maar heb je dan gevraagd hoe ze er in de praktijk mee om zou gaan? Je kunt nl. heel goed met mensen omgaan, zonder dat je hun levenswijze goedkeurt.
lijkt mij dat als je dat schrijft, dat je dat ook tegen die personen zegt of ze ziet als de hoogste verachtelijke zondaren toch? Als ik vraag waar ze dat uit gods woord vandaan haalt, krijg ik geen antwoord. eerlijk gezegd zou ik niet willen dat iemand vriendelijk met me omging en ondertussen over mij dacht dat ik de hoogst verachtelijke zondaar ben in gods ogen, dat zou ik schijnheilig vinden ergens. Dus in mijn denken, keur ik zwaans reactie af, irriteer me eraan, maakte me zelfs boos, alleen al om zo over mensen te denken, en het irriteert me dat ze het overbengt als of god ook zo denkt over homo,s, ze beweert dat ze gods woorden alleen verkondigd, etc. zo is god niet, zo gaat god niet met mensen om. zo denk ik er dan over he. enfin allemaal meningen gezegd, na tijdje weg te zijn geweest zit ik weer in een vette discussie verzeilt Gefrustreerde smiley
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:30

TO heeft tot nu toe niet 1 x meer gereageert dus het lijkt mij zinloos nog verder te gaan met deze discussie want iedereen vliegt elkaar hier in de haren...

Ik vraag me ook af net wat chatuliem ergens schreef of TO daadwerkelijk onze meningen hierover wilde of ietwat provocerend hier een discussie op wilde starten...
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:31

PETRA944 schreef:
Waar lees jij dat ik jullie hier erop aanspreek, ik spreek alleen zwaan erop aan, die net na dit topic een topic opende over de zonde van homoseksualiteit waar ze die woorden er twee keer inzet. Mijn reactie was niet naar jou toe, maar naar zwaan, niet persoonlijk naar jou toe oppakken he.

Mijn excuus Petra als ik je mening verkeerd interpreteerde...
Naar boven

Auteur Bericht
PETRA944

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 21:38

MAMALOE463 schreef:
Mijn excuus Petra als ik je mening verkeerd interpreteerde...
Lief van je maar is oke hoor mamaloe, kan me voorstellen dat je die indruk had. Dus wou het graag effe recht zetten.
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:22

MAMALOE463 schreef:
TO heeft tot nu toe niet 1 x meer gereageert dus het lijkt mij zinloos nog verder te gaan met deze discussie want iedereen vliegt elkaar hier in de haren...

Ik vraag me ook af net wat chatuliem ergens schreef of TO daadwerkelijk onze meningen hierover wilde of ietwat provocerend hier een discussie op wilde starten...
Je ziet toch ook wat de gevolgen waren. Veel geruzie en voortdurend persoonlijk aanvallen. Geen echte inhoudelijke discussie.
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:35

als het zo is dat TO geen andere reden had dan alleen onrust te stoken....
is het gelukt.

of ze is op vakantie.....naar lesbos wellicht.
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:36

CORTAZAR588 schreef:
als het zo is dat TO geen andere reden had dan alleen onrust te stoken....
is het gelukt.

of ze is op vakantie.....naar lesbos wellicht.

.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:40

CHATULIEM619 schreef:
Als je eens kijkt wat een vunzige aanvallen naar mij gestuurd worden. Gewoon onderhuids even zeggen, dat ie maar zichzelf uitgeroepen heeft tot voorganger....Ik heb me ingehouden over dit topic, maar die lage opmerkingen naar mijn kant toe laat ik niet van mijn kant gaan. Bovendien heeft Zwaan gewoon gelijk. Het maakt niet uit wat je als christen op dit onderwerp zegt, of hoe je het zegt, je krijgt gewoon de hele laag over je heen als je vindt dat homoseksualiteit zonde is.

Niet zo overgevoelig doen Chatuliem of kan je gewoon niet tegen kritiek? Het is gewoon een mening en om even jezelf te citeren: Je bent toch niet van marsepein????????????
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:51

WILLEMIJN232 schreef:
Niet zo overgevoelig doen Chatuliem of kan je gewoon niet tegen kritiek? Het is gewoon een mening en om even jezelf te citeren: Je bent toch niet van marsepein????????????

Jij kan ook echt door blijven gaan he Willemijn, is het nou zo moeilijk om normaal met elkaar om te gaan, of anders schouders ophalen en je omdraaien....
Pftttt wat een gekift zeg...
Naar boven

Auteur Bericht
BASTIAAN161

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:53

Vraag,
zowel betreft de inhoud, als voor wat betreft de vorm;
Mogen we Paulus naspreken wanneer hij zegt:

“Dwaalt niet: noch (...), noch die bij mannen liggen, (...) zullen het Koninkrijk Gods beërven.“

Maar we mogen toch niet oordelen!
Inderdaad! we mogen niet de moordenaar, koekjesdief of homosexueel veroordelen. Niemand mogen we veroordelen. Maar wel blijft een moord zonde, een diefstal blijft zonde, en mannen die met mannen naar bed gaan bedrijven zonde, geen liefde.
Er is een verschil tussen:
- het veroordelen van een persoon ( dat mogen we nooit omdat we nooit het hart kunnen zien en wij geen Rechter zijn),
- en een veroordeling van een handeling ( het als zondig kwalificeren van elke daad die Gods gebod overtreedt).

We moeten juist liefdevol zijn voor de homosexueel!
Exact! Maar de vraag is daarbij wat liefde is.
Ware liefde is genormeerd aan Gods geboden, en niet naar onze eigen gedachten of begeerten. Want altijd brengt de liefde tot het onthouden en tot het doen van afstand van de eigen begeerte. De vraag naar liefde, is de vraag naar je norm.
Is ons eigen begeren de norm? Is het oudtestamentische cadans van Gods opstandig volk die ‘deed wat goed was in eigen ogen’, de norm ?
We kunnen in eigen ogen menen de liefde te dienen als een man met een man naar bed gaat in een monogame relatie van trouw en toewijding. Maar het blijft liefdeloosheid en verwerping van de Liefde, indien we hiermee ingaan tegen het bevel van God.

Onze denken en doen moet altijd genormeerd worden aan de bron van alle goedheid en liefde. En dat is God en Zijn Woord. Het begrip liefde is niet iets subjectiefs. Er zijn genoeg voorbeelden van ongeoorloofde liefdes-verhoudingen waarbij men zich ook beroept op de oprechte liefde (denk b.v. aan het streven van de vereniging ‘martijn’).
Want dit is de liefde Gods, dat wij Zijn geboden bewaren; en Zijn geboden zijn niet zwaar.
Onze definitie van liefde moet worden genormeerd.
Wanneer we iemand een weg zouden voorhouden die ingaat tegen Gods geopenbaarde wil dan is het per definitie liefdeloosheid.

Een "gruwel" wordt in gruwelijkheid niet gemeten door de overtreding zelf, maar door de openlijke verwerping van God die door de overtreding wordt bewerkt. Het gaat dan niet om het onvermogen om de zonde na te laten, maar om het bewuste kiezen om God tegen te staan en Zijn Wil te verwerpen en Zijn heiligheid door het slijk te halen. Dergelijk gedrag maakt zelfs heilige zaken tot een gruwel voor God. Spr.28: 9 Die zijn oor afwendt van de wet te horen, diens gebed zelfs zal een gruwel zijn.

Maar Homo zijn is geen keuze !!
Of we nu menen dat er wel of geen keuze is, is irrelevant.
Als illustratie; zouden we wakker liggen of pedosexualiteit wel of niet aangeboren is? ( link1, link2
) Of dat het te wijten is aan ingewikkelde biologische en psycho-sociale achtergronden, en dat daarom zo iemand wel of niet een keuze zou hebben ?
Nee. In alle gevallen is er een norm die alles overstijgt: van kinderen blijft men simpelweg af.
Dat is een norm waaraan niet te tornen valt.
Evenzo is ( voor een Christen ) een norm dat we nooit Gods geboden mogen overtreden. Dus menen dat iets geaardheid is, of genetisch, of dat iemand geen keuze heeft, is irrelevant, want staan blijft altijd: het doet in zijn geheel niet ter zake want de praxis wordt normatief beoordeeld.

Geen keuze?
Voor de praxis hebben we overigens altijd een keuze. Het is toch niet zo dat de sexuele behoefte per se vervuld moet worden? Wat doe je als je liefde krijgt voor iemand buiten je huwelijk ? Wat doe je als je het niet meer van je partner krijgt, c.q. kunt krijgen, door b.v uitgebluste liefde of door een ziekte ( b.v. opname ggz, of in coma raken, etc). ( en dat heb ik het nog niet eens over b.v. de keuze tot het celibaat) We hebben altijd een keuze. En dan ontken ik niet de zwakte van ons vlees, want misschien vallen we wel veelvuldig, maar het gaat om de keuze en intentie; waar je voor probeert te gaan. En dus bijvoorbeeld niet, zoals ik wel eens gelezen heb, dat we een overtreding van een gebod gaan goedpraten omdat we eenmaal als mens bepaalde behoeftes en neigingen hebben….

Waarom is de homosexueel het mikpunt? Zijn wij soms beter?!
Laat ik voor me zelf spreken. Ik ben niet beter. Mijn eigen geaardheid is verrot, want ik doe telkens weer opnieuw dingen die God niet wil dat ik doe.
Maar we hebben telkens weer opnieuw onze strijd te voeren tegen ons vlees. Wie zijn kruis oppakt achter onze Here Jezus Christus aan, zal ook delen in Zijn overwinning. Elk huis heeft zijn kruis. Wie een vrouw aanziet om dezelve te begeren, die heeft alrede overspel in zijn hart met haar gedaan. Wie van ons is smetteloos? Maar ware liefde is elkaar te helpen en ondersteunen met de strijd TEGEN ons vlees. Niemand is beter of slechter dan de ander; we staan allen gelijk, namelijk met lege handen voor Zijn troon. Slechts door de genade in Jezus Christus hebben we verzoening met God. We staan allemaal gelijk: de scheidslijnen in dit leven loopt niet via de mate van smetteloosheid, maar door het geloof; tussen zij die telkens weer opnieuw de wil van onze Hemelse Vader willen doen, en zij die eigen wegen wensen te gaan.

Christus
Het is niet goed als gevoelens gezag krijgt boven het Woord van God. Want wij zijn niet van onszelf, maar wij zijn van Christus. Wij leggen de oude mens die wij zijn af. Dat leidt niet tot een overgave en vrijheid van het vlees, maar tot kruisiging, en kastijding, en vrijwillige overgave tot marteling van het vlees. Geestelijk, en ook letterlijk als je de kerkelijke geschiedenis volgt. En de nieuwe mens die wij worden, die is niet ons hele zelf, maar ons geheiligde zelf. Een geheiligd lichaam in de Geest die afstand neemt van het vlees en daartegen met alle middelen strijdt. En de Rust in Christus is dat wij deze strijd niet voeren tot overwinning van het vlees, want dat kunnen wij niet. Maar dat wij de overwinning vieren, en het vlees kruisigen - ook al hangt het ons aan en klemt het aan ons tot de dood. Maar op dat moment dat wij ons bekeren en verenigen met God is er volkomen eenheid en volkomen genade. Die eenheid krijgt vorm en waarheid in het beeld en beleving van het Heilig Avondmaal. En in Christus krijgen wij ook kracht om te volharden. En alle zonde die ons tegen onze wil blijft aankleven die wordt niet geteld en niet gerekend. Want Christus heeft betaald en in Hem volgt op bekering steeds vergeving van zonden. Maar een terugkeer tot, of een blijven in, een geheiligde staat van ons hart - dat is de tempel - is altijd onze priesterlijke taak en de roeping door God. En onze Hogepriester staat ons bij dat alles nabij tegenover God de Vader, en kan dat ook omdat hij alle smarten en verleidingen heeft gevoeld in het vlees en weet van de krachten die aan het vlees trekken. En Zijn Geest dringt ons tot doorzetten en aangrijpen en inzien hoe groot de genade is en hoe groot de lofprijzing is waartoe wij allen worden opgeroepen.
Als je één bent met Christus dan is Christus ook één met jou. Wat dan in jou is Christus? De wedergeboren geest die in alles het vlees aflegt en de wil van God zoekt, of is dat het wedergeboren vlees, dat de Geest aflegt en de wil van de mens zoekt?

de algemene richtingwijzer die God geeft is Het Woord van God, en dat snijdt diep in het vlees. En de pijnlijkheid is voelbaar niet voor een enkeling of een enkele groepering, maar in een ieder van ons: wie zich niet wil laten snijden in het vlees, is een onbesnedene van hart.
En daaraan kan ik dan tot scherping van mijzelf en ons allemaal toevoegen dat wie strijdt tegen het eigen vlees dichter tot God genaderd is dan wie zichzelf zou verhogen en rechtvaardigen door eigen gedachten te volgen. ALS je strijdt, dan kom je ook dicht tot God. Paulus zegt: strijdt de goede strijd tot het einde.
Zoek het koninkrijk van God en de rest krijg je bovendien - maar laat je daarbij niet leiden door alléén emotie, en de waan van de dag, maar door God's Woord.
Dáár vindt je de steun die ook echt opricht.

Vraag:
Verbiedt I Kor.6:9 dat mannen met mannen naar bed mogen gaan ?

Laatst aangepast door
BASTIAAN161
op vrijdag 21 september 2012, 22:55
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:53

MAMALOE463 schreef:
Jij kan ook echt door blijven gaan he Willemijn, is het nou zo moeilijk om normaal met elkaar om te gaan, of anders schouders ophalen en je omdraaien....

Ik had het niet tegen jou???? Ik citeerde de woorden van Chatuliem tegen Chatuliem......wist niet dat ik daar eerst jouw toestemming voor moest hebben? Het is een beetje onnozel om te denken dat je zo maar weer op de oude voet door kan gaan......net doen of er niets aan de hand is????
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 22:57

ja en wie schiet er wat mee op?
kiften en boos worden......

heb ik noooooooit last van .......
nou ja .....nooit ? eehm gedoseerd.

weet je wat we doen ?
we gaan allemaal aan die Sonja vragen wat haar bedoeling is?
een knuppel in het hoenderhok , kippen van de leg .......?

of een oprechte vraag ?
Naar boven

Auteur Bericht
JOL252

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:00

ik ga maar roken.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:02

JOL252 schreef:
ik ga maar roken.

Ik neem maar een glaasje rode wijn met een stukje pure chocola, is goed voor mijn gezondheid.....

Clown smiley Clown smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:03

CORTAZAR588 schreef:
ja en wie schiet er wat mee op?
kiften en boos worden......

heb ik noooooooit last van .......
nou ja .....nooit ? eehm gedoseerd.

weet je wat we doen ?
we gaan allemaal aan die Sonja vragen wat haar bedoeling is?
een knuppel in het hoenderhok , kippen van de leg .......?

of een oprechte vraag ?

moeten we wel opschieten want ze is proeflid
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:03

WILLEMIJN232 schreef:
Ik had het niet tegen jou???? Ik citeerde de woorden van Chatuliem tegen Chatuliem......wist niet dat ik daar eerst jouw toestemming voor moest hebben? Het is een beetje onnozel om te denken dat je zo maar weer op de oude voet door kan gaan......net doen of er niets aan de hand is????

Mijn toestemming hoef je niet te hebben, maar eerlijk gezegd vind ik je soms hopeloos irritant overkomen, het lijkt wel of je dikwijls reacties zit uit te lokken, vind dit enorm kinderachtig gedrag voor een volwassene en dat wilde ik je wel heel graag even kwijt.
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:05

MAMALOE463 schreef:
Mijn toestemming hoef je niet te hebben, maar eerlijk gezegd vind ik je soms hopeloos irritant overkomen, het lijkt wel of je dikwijls reacties zit uit te lokken, vind dit enorm kinderachtig gedrag voor een volwassene en dat wilde ik je wel heel graag even kwijt.

Ja hoor, ligt aan mij......ik ben kinderachtig en ik lok uit......prima hoor....
Weet wie het zegt.....dus ook dat neem ik niet erg serieus.....

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 21 september 2012, 23:07
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:08

WILLEMIJN232 schreef:

Ja hoor, ligt aan mij......ik ben kinderachtig en ik lok uit......prima hoor....
Weet wie het zegt.....dus ook dat neem ik niet erg serieus.....

Inderdaad je weet wie het zegt, kennen wij elkaar? Volgens mij niet.....
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:09

MAMALOE463 schreef:
Inderdaad je weet wie het zegt, kennen wij elkaar? Volgens mij niet.....

Je reageert als een puber met je irritant en kinderachtig, vandaar.....
Naar boven

Auteur Bericht
CORTAZAR588

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:10

ik ga het haar vragen ...
wil iemand het haar ook vragen ?
krijg vast een kul antwoord....

wat een sof .......maar mesjogge is ze niet.
behoorlijk leip.
lijkt wel een Jid .
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:11

WILLEMIJN232 schreef:
Je reageert als een puber met je irritant en kinderachtig, vandaar.....

O ok, ik wist niet dat alleen pubers deze woorden mochten gebruiken, maar als ik je profiel begrijp ben je 57 jaar, dan had ik je wel iets wijzer ingeschat dan de hele tijd reacties uit te lokken bij bepaalde mensen hier...

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 21 september 2012, 23:12
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:13

MAMALOE463 schreef:
O ok, ik wist niet dat alleen pubers deze woorden mochten gebruiken, maar als ik je profiel begrijp ben je 59 jaar, dan had ik je wel iets wijzer ingeschat dan de hele tijd reacties uit te lokken bij bepaalde mensen hier...

59!!!!!!!!!!!hoe kwetsend kan je zijn.... en uitlokken heet op mijn leeftijd discussiëren, jij vindt dat uitlokken......significant verschil
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

MAMALOE463 schreef:
Heb je nu door wat ik bedoel? Ze willen alleen maar ruzie maken, tot een echt gesprek komt het niet.
Naar boven

Auteur Bericht
ROELANDE345

CORTAZAR588 schreef:
ik ga het haar vragen ...
wil iemand het haar ook vragen ?
krijg vast een kul antwoord....

wat een sof .......maar mesjogge is ze niet.
behoorlijk leip.
lijkt wel een Jid .

ja maar ze reageert niet echt op mail
Naar boven

Auteur Bericht
MAMALOE463

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:16

WILLEMIJN232 schreef:
59!!!!!!!!!!!hoe kwetsend kan je zijn.... en uitlokken heet op mijn leeftijd discussiëren, jij vindt dat uitlokken......significant verschil

Discussieren gaat op een heel wat volwassener manier dan jij hier laat zien...
Ach twee jaartjes verschil, hoe erg kan dat zijn als je al 57 bent....

Laatst aangepast door
MAMALOE463
op vrijdag 21 september 2012, 23:18
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:17

WILLEMIJN232 schreef:
Zelfs op jouw leeftijd zou je het verschil kunnen aanbrengen tussen uitlokken en discussiëren.
Naar boven

Auteur Bericht
ZWAAN995

Hoe Bastiaan dat uitlegt en verwoord kan ik helemaal achter staan.

<><

Zonde is zonde daar verandert men niks aan of je het leuk vind of niet.
Begrijp me goed ik doe evenzo zonden die ik niet wil en toch doe en omgekeerd wat ik moet doen en niet doe. Alleen ik neem wel acht op Gods Woord zoals het staat geschreven en heb Gods Woord waarlijk lief.

In praktijk als ik mensen tegen kom die op een ander geslacht vallen blijf ik vriendelijk tegen hen alleen de zonde die men doet kan ik niet achter staan.
Want in de zorg heb ik vaak met collega`s moeten samenwerken die van een andere geaardheid waren en ik heb met gehandicapten gewerkt die op een vrouw of man viel. Je legt het uit vanuit Gods woord in hoe het staat. Wil men niet luisteren dan veeg ik het stof van mijn voeten en ga ik verder.
Elk mens heeft hem of haar eigen verantwoordelijkheid te dragen is dit in homofiele, overspel, scheiden, enz...

<><

Zwaan
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

CHATULIEM619 schreef:
Heb je nu door wat ik bedoel? Ze willen alleen maar ruzie maken, tot een echt gesprek komt het niet.

Ik heb alleen door dat jij bewust de de boel loopt te beledigen en absoluut je eigen rol niet ziet of wilt zien.....Sta eens open voor een andere mening dan die voor jou en denk niet dat jij de waarheid alleen in pacht heb....
Ik laat me inderdaad niet alles door jou toewensen, dat klopt omdat het vaak te grof voor woorden is wat voor termen je voor je medemens gebruikt......
Je speelt nog steeds op de man/vrouw......
En bovenstaande opmerking is niet ruziezoekend?????? Snap je of begrijp je nu echt niet dat jouw mening niet alleen zaligmakend is.....
Ga voor jou het twaalfde gebod weer instellen....
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:20

ROELANDE345 schreef:
ja maar ze reageert niet echt op mail
Je kunt ook een fake account maken he...
Naar boven

Auteur Bericht
CHATULIEM619

BerichtGeplaatst: vrijdag 21 september 2012, 23:21

WILLEMIJN232 schreef:
Ik heb alleen door dat jij bewust de de boel loopt te beledigen en absoluut je eigen rol niet ziet of wilt zien.....Sta eens open voor een andere mening dan die voor jou en denk niet dat jij de waarheid alleen in pacht heb....
Ik laat me inderdaad niet alles door jou toewensen, dat klopt omdat het vaak te grof voor woorden is wat voor termen je voor je medemens gebruikt......
Je speelt nog steeds op de man/vrouw......
En bovenstaande opmerking is niet ruziezoekend?????? Snap je of begrijp je nu echt niet dat jouw mening niet alleen zaligmakend is.....
Ga voor jou het twaalfde gebod weer instellen....
QED mamaloe. Hierboven zie je haar motivatie. Het gaat niet om het onderwerp, want daar heb ik nog niks over gezegd, het gaat er puur om dat ze ruzie wil maken...

Laatst aangepast door
CHATULIEM619
op vrijdag 21 september 2012, 23:22
Naar boven

ChristianMatch forum index » Vriendschap en relaties
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6 7 8 Volgende
Pagina 6 van 8