ChristianMatch

Forum

Donor week
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 12:10

WILLEMIJN232 schreef:
Jammer dat als je reageert op een reactie mensen dan niet terug reageren maar wel van alles denken te kunnen schrijven....
Als je een reactie neerzet over iemand en diegene reageert daarop neem dan ook de verantwoordelijkheid voor je schrijfsels.......lijkt mij......maar ja, wie ben ik... Engeltje smiley
Wel makkelijk trouwens.....lekker van alles schrijven en niet terug reageren.....

Waarom: soms heel soms, maar niet altijd, hoewel het soms vaak voorkomt.
Soms kan het een stille hint zijn, hij/zij snapt me wel, of als ik het zeg, krijgen we ruzie.
Ik snap het wel, en dan is zwijgen echt wel goud waard, een discussie houden is leuk, of kan leuk zijn.
Maar soms heel soms, moet men zich eens ergens, bij neerleggen, het is niet altijd leuk, maar anders wordt het zo,n gehakketak.
Per slot van rekening ging het over, Donor zijn, en niet over bakkeleien of hakketakken.

Laatst aangepast door
GERRIT084
op vrijdag 23 maart 2012, 12:12
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 13:06

GERRIT084 schreef:
Soms kan het een stille hint zijn, hij/zij snapt me wel, of als ik het zeg, krijgen we ruzie.
Ik snap het wel, en dan is zwijgen echt wel goud waard, een discussie houden is leuk, of kan leuk zijn.
Maar soms heel soms, moet men zich eens ergens, bij neerleggen, het is niet altijd leuk, maar anders wordt het zo,n gehakketak.
Per slot van rekening ging het over, Donor zijn, en niet over bakkeleien of hakketakken.

Nu reageer ik wel.....
Want...zo voelde ik het ook Gerrit...
Het liep van het een in het ander het had niets meer van doen met het onderwerp...
En inderdaad...spreken is zilver, maar in dit geval is zwijgen goud...
De weg van de minste weerstand???
Noem het zo...noem het hoe je het wil....
Gelukkig en fijn ...dat JIJ het begreep!!!!
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 14:24

ZEELAND736 schreef:
Nu reageer ik wel.....
Want...zo voelde ik het ook Gerrit...
Het liep van het een in het ander het had niets meer van doen met het onderwerp...
En inderdaad...spreken is zilver, maar in dit geval is zwijgen goud...
De weg van de minste weerstand???
Noem het zo...noem het hoe je het wil....
Gelukkig en fijn ...dat JIJ het begreep!!!!

Dan is het verstandiger om helemaal te zwijgen en ook niets over anderen te suggeren.......
Je neemt wel de moeite om over een ander te schrijven maar bent niet thuis voor uitleg......das wel erg gemakkelijk gedacht om dan te zeggen zwijgen is goud.....buiten dat het erg onvolwassen gedrag is...

Laatst aangepast door
WILLEMIJN232
op vrijdag 23 maart 2012, 14:27
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 14:25

GERRIT084 schreef:

Ik reageerde niet op jou Gerrit...... Knipoog smiley
Naar boven

Auteur Bericht
ZEELAND736

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 15:07

WILLEMIJN232 schreef:
Dan is het verstandiger om helemaal te zwijgen en ook niets over anderen te suggeren.......
Je neemt wel de moeite om over een ander te schrijven maar bent niet thuis voor uitleg......das wel erg gemakkelijk gedacht om dan te zeggen zwijgen is goud.....buiten dat het erg onvolwassen gedrag is...

Ik geef je gelijk..Je hebt helemaal te maken met een onvolwassen iemand..
Moet je niet mee van doen willen hebben...
Naar boven

Auteur Bericht
GERRIT084

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 16:33

WILLEMIJN232 schreef:
Ik reageerde niet op jou Gerrit...... Knipoog smiley

Dat weet, of wist ik ook wel, maar het gaat mij er om, dat onderlinge hakketakken (tuurlijk zal ik ook wel eens gedaan hebben)
Je weet, of denkt te weten, als je de kop leest waar het over gaat, en kijk of lees je alles, dan ben je de kop zo vergeten.
En krijg je nodeloze kreten en onderling, gehakketak te lezen, pagina,s lang, zonder dat het onderwerp nog aan bod komt(neuzelen Smiley die vol vragen zit) geloof ik.
Dus bij deze mijn extraatje, vecht het lekker onderling uit, althans in mijn beleving Gefrustreerde smiley
Naar boven

Auteur Bericht
WILLEMIJN232

BerichtGeplaatst: vrijdag 23 maart 2012, 19:35

GERRIT084 schreef:
Dat weet, of wist ik ook wel, maar het gaat mij er om, dat onderlinge hakketakken (tuurlijk zal ik ook wel eens gedaan hebben)
Je weet, of denkt te weten, als je de kop leest waar het over gaat, en kijk of lees je alles, dan ben je de kop zo vergeten.
En krijg je nodeloze kreten en onderling, gehakketak te lezen, pagina,s lang, zonder dat het onderwerp nog aan bod komt(neuzelen Smiley die vol vragen zit) geloof ik.
Dus bij deze mijn extraatje, vecht het lekker onderling uit, althans in mijn beleving Gefrustreerde smiley

het gaat niet om gehakketak of uitvechten......je kan op het forum kritiek op iemand hebben, dat kan en dat mag ook......niets mis mee.....Maar wees dan ook zo fair om daar op te reageren....het is zo makkelijk van alles te schrijven en je daarna stil te houden.......waarom schrijf je het dan vraag ik me af?
Een kritisch antwoord kan ook zijn om elkaar te scherpen en je misschien dingen anders te laten zien.......dat is het mooie van een discussie.. hoor en wederhoor heet dat.....en niet alleen je gal spuwen en daarna je mond houden.....
Zo, ik heb gezegd en geschreven en ik was off topic......
Naar boven

ChristianMatch forum index » Christelijk leven
Ga naar pagina Vorige 1 ... 3 4 5 6
Pagina 6 van 6