Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 7 oktober 2011, 23:53
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser je weet niet wat je mist......! Het is mij wel 238 euro op jaarbasis waard! |
Het is de stille redding van elk huwelijk. Niemand wil afwassen.
Thomas, die er bepaald niet van houdt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 00:39
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Visser je weet niet wat je mist......! Het is mij wel 238 euro op jaarbasis waard! |
INDERDAAD!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 10:31
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is de stille redding van elk huwelijk. Niemand wil afwassen.
Thomas, die er bepaald niet van houdt. |
Ik doe nooit de afwas, ik gebruik alleen wegwerpborden, -bestek en -bekers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 10:37
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Het is de stille redding van elk huwelijk. Niemand wil afwassen.
Thomas, die er bepaald niet van houdt. |
Als dat mijn huwelijk had moeten redden..!!!!!!!!!!!!!! Ik hou er ook niet zo van....maar even vlug met mijn dochter..niet teveel op laten hopen en ik ben vlugger klaar dan de machine hoor!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 11:56
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als dat mijn huwelijk had moeten redden..!!!!!!!!!!!!!! Ik hou er ook niet zo van....maar even vlug met mijn dochter..niet teveel op laten hopen en ik ben vlugger klaar dan de machine hoor!!! |
De mijne doet een haf uur over de afwas van de hele dag,ik moet er niet aan denken dat elke dag met de hand te doen(en mijn kinderen ook niet),afwassen staat bij mij niet in het rijtje "quality time"
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:06
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De mijne doet een haf uur over de afwas van de hele dag,ik moet er niet aan denken dat elke dag met de hand te doen(en mijn kinderen ook niet),afwassen staat bij mij niet in het rijtje "quality time" |
Ik houd ook echt niet van afwassen maar ook ik doe het nog met de hand
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:07
|
|
|
LEANNE226 schreef: | De mijne doet een haf uur over de afwas van de hele dag,ik moet er niet aan denken dat elke dag met de hand te doen(en mijn kinderen ook niet),afwassen staat bij mij niet in het rijtje "quality time" |
Even vlug met mijn dochter is voor mij ook niet zo herkenbaar......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 12:07
|
|
|
En mij nog wel meer!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 21:53
|
|
|
Mij ook wel meer...heb een grondige hekel aan afwassen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 22:02
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Even vlug met mijn dochter is voor mij ook niet zo herkenbaar...... |
Hoezo??? Er is geen dochter???? Of is ze er wel maar wil ze het niet??? Als het dit laatste is...DAN...is er zeker wat aan te doen!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 22:05
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hoezo??? Er is geen dochter???? Of is ze er wel maar wil ze het niet??? Als het dit laatste is...DAN...is er zeker wat aan te doen!!!!! |
Ik heb wel een dochter Zeeland maar ik geloof niet dat haar favo bezigheid afwassen is......vast van haar moeder georven..(schrijf je dat wel zo?)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 22:30
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik heb wel een dochter Zeeland maar ik geloof niet dat haar favo bezigheid afwassen is......vast van haar moeder georven..(schrijf je dat wel zo?) |
Als ik het aan haar vraag..weet ik haar antwoord ook wel hoor... Maar dat vragen we niet meer...dat heb ik haar geleerd... We vragen ook niet meer of ze van stofzuigen houd...of een bed verschonen....We wonen hier samen en we ruimen het ook samen op!!!!! Per slot van rekening heeft die moeder ook wel eens geen zin...maar wordt daar naar gevraagd dan??? Nee he...het moet gewoon gebeuren...zin of geen zin!!!
(zozo...moeder heeft gesproken!!!)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 22:35
|
|
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 22:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | |
En wat betekent dat dan????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 22:54
|
|
|
Ik heb ook een hekel aan de vaat. Daarom staat het hebben van een vaatwasser bij mij boven het hebben van een droger oid.
Gewoon ff sparen( men schijnt trouwens vaak helemaal niet meer te weten hoe dat moet, maar goed) en een vaatwasser kopen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:03
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Ik heb ook een hekel aan de vaat. Daarom staat het hebben van een vaatwasser bij mij boven het hebben van een droger oid.
Gewoon ff sparen( men schijnt trouwens vaak helemaal niet meer te weten hoe dat moet, maar goed) en een vaatwasser kopen |
'k zou niet weten waar ik zo'n ding moest zetten. Koelkast eruit lijkt me geen optie. Nee hoor, gewoon een afwasborstel, zie je tenminste ook gelijk resultaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zaterdag 8 oktober 2011, 23:13
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Als ik het aan haar vraag..weet ik haar antwoord ook wel hoor... Maar dat vragen we niet meer...dat heb ik haar geleerd... We vragen ook niet meer of ze van stofzuigen houd...of een bed verschonen....We wonen hier samen en we ruimen het ook samen op!!!!! Per slot van rekening heeft die moeder ook wel eens geen zin...maar wordt daar naar gevraagd dan??? Nee he...het moet gewoon gebeuren...zin of geen zin!!!
(zozo...moeder heeft gesproken!!!) |
Ik geloof dat je me even verkeerd begrijpt.....Ik vertelde dat het niet tot haar favoriete bezigheden behoorde.....ik zei niet dat ze het nooit deed......mag aannemen van wel want zij heeft geen vaatwasser......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 00:04
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof dat je me even verkeerd begrijpt.....Ik vertelde dat het niet tot haar favoriete bezigheden behoorde.....ik zei niet dat ze het nooit deed......mag aannemen van wel want zij heeft geen vaatwasser...... |
W-tje , ik hoor het al..... jij doet de afwas liever met Mario
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 00:12
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof dat je me even verkeerd begrijpt.....Ik vertelde dat het niet tot haar favoriete bezigheden behoorde.....ik zei niet dat ze het nooit deed......mag aannemen van wel want zij heeft geen vaatwasser...... |
Sorry...was ik weer iets te snel....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 11:25
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik geloof dat je me even verkeerd begrijpt.....Ik vertelde dat het niet tot haar favoriete bezigheden behoorde.....ik zei niet dat ze het nooit deed......mag aannemen van wel want zij heeft geen vaatwasser...... | Ze gooit het gewoon weg, en koopt nieuw
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 11:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | W-tje , ik hoor het al..... jij doet de afwas liever met Mario |
En dan samen in de krokodil liggen samen met haar Veluwse vriendin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 11:33
|
|
|
MARIO216 schreef: | En dan samen in de krokodil liggen samen met haar Veluwse vriendin |
Lijkt me toch niet zo héél erg moeilijk....in de krokodil liggen....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 12:15
|
|
|
Nog even serieus...... Ik heb hier een tijdje over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik vooral afga/ging op mijn positieve en negatieve ervaringen. Ik ben vorig jaar flink gemanipuleerd door een CM-er die grote schulden bleek te hebben en zo snel mogelijk de financien wilde delen.Dan volgt er een strijd tussen je hart en je verstand en blijf je gedessilusioneerd achter.Toen ik er achter kwam dat hij meerdere vrouwen achter de hand had en binnen 2 weken na het verbreken van ons contact al met iemand samenwoonde was mijn hart weer vrij en vierde mijn verstand een feestje
Iemand puur afwijzen om schulden vind ik niet juist maar als iemand met schulden door eigen toedoen niet de verantwoordelijkheid op zich wil nemen maar afschuift(bijv. op de ex) ren ik hard de andere kant op.........
Ach,en voor de rest vind ik iemand perfect zodra ik verliefd ben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 13:14
|
|
|
ANNETTE050 schreef: | Lijkt me toch niet zo héél erg moeilijk....in de krokodil liggen.... |
Jij onderschat yoga wel heel erg Annette.......
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 13:17
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Nog even serieus...... Ik heb hier een tijdje over nagedacht en ben tot de conclusie gekomen dat ik vooral afga/ging op mijn positieve en negatieve ervaringen. Ik ben vorig jaar flink gemanipuleerd door een CM-er die grote schulden bleek te hebben en zo snel mogelijk de financien wilde delen.Dan volgt er een strijd tussen je hart en je verstand en blijf je gedessilusioneerd achter.Toen ik er achter kwam dat hij meerdere vrouwen achter de hand had en binnen 2 weken na het verbreken van ons contact al met iemand samenwoonde was mijn hart weer vrij en vierde mijn verstand een feestje
Iemand puur afwijzen om schulden vind ik niet juist maar als iemand met schulden door eigen toedoen niet de verantwoordelijkheid op zich wil nemen maar afschuift(bijv. op de ex) ren ik hard de andere kant op.........
Ach,en voor de rest vind ik iemand perfect zodra ik verliefd ben |
Ik denk juist dat het belangrijk is om niet gelijk je financién te delen....... ieder apart is toch ook redelijk.....en later kan je altijd nog veranderen......eerst maar eens wat opbouwen... Wat een verhaal trouwens....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 13:28
|
|
|
Quote: | flink gemanipuleerd door een CM-er die grote schulden bleek te hebben en zo snel mogelijk de financien wilde delen | Komt me bekend voor. Wat een aso he....financien willen delen...
Quote: | Dan volgt er een strijd tussen je hart en je verstand en blijf je gedessilusioneerd achter | Ja, logisch, het idee dat iemand wellicht enkel om zijn schulden te verlichten iets met je wil...
Quote: | Toen ik er achter kwam dat hij meerdere vrouwen achter de hand had en binnen 2 weken na het verbreken van ons contact al met iemand samenwoonde | Herkenbaar...zó asociaal, zeg maar, dat ik er even geen woorden voor kan vinden...
Quote: | was mijn hart weer vrij en vierde mijn verstand een feestje | Ja, logisch, dan wéét je dat je toch gelijk had!
Quote: | Iemand puur afwijzen om schulden vind ik niet juist maar als iemand met schulden door eigen toedoen niet de verantwoordelijkheid op zich wil nemen maar afschuift(bijv. op de ex) ren ik hard de andere kant op......... | Dat vind ik ook niet juist, iemand afwijzen alleen op schulden. Maar ja, als zo iemand met manipulatie de schulden/financien wil délen...Ik heb zelf ook zoiets dergelijks gehad een keer, niet preciés hetzelfde, maar het leek er wel erg op. maar ik dacht echt van 'uitzondering'...
Ik schrik hier wel van....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:21
|
|
|
Verkijk je niet, dit komt vaker voor dan je denkt. Iemand die liefde veinst en je om geld vraagt, zou best eens niet kunnen deugen. Ook niet (of zeker niet) als hij of zij zo echt christelijk overkomt......
Thomas, een nieuwe partner die liefde inzet en geld vraagt, deugt niet.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:25
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Verkijk je niet, dit komt vaker voor dan je denkt. Iemand die liefde veinst en je om geld vraagt, zou best eens niet kunnen deugen. Ook niet (of zeker niet) als hij of zij zo echt christelijk overkomt......
Thomas, een nieuwe partner die liefde inzet en geld vraagt, deugt niet. |
En andersom? Ook niet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:28
|
|
|
GERRIT084 schreef: | En andersom? Ook niet. |
Ben ik met je eens maar dat is een heel andere discussie.
Thomas.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 14:28
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Ik denk juist dat het belangrijk is om niet gelijk je financién te delen....... ieder apart is toch ook redelijk.....en later kan je altijd nog veranderen......eerst maar eens wat opbouwen... Wat een verhaal trouwens.... |
Er zijn ook genoeg redenen te bedenken waarom je ook nadat er iets opgebouwd is je financien gescheiden houdt. Vaak zijn er kinderen, exen of bedrijven in het spel waardoor het gewoon beter is om bepaalde dingen gescheiden te houden.
Laatst aangepast door
|
ANNETTE792
|
op zondag 9 oktober 2011, 14:29
|
|
Naar boven |
|
|