Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Maar nu ff een andere vraag waar ik erg veel moeite mee had om in te vullen: de kinderwens... ik heb nee ingevuld omdat er geen kinderen meer kunnen komen, maar de wens is er wel. Moet ik dan toch "ja" invullen en dan later uitleggen? |
Je hebt terecht nee ingevuld want de vraag geeft feitelijk aan of er nog kinderen kunnen komen voor en met de potentiele partner. In jouw geval komen die nagenoeg zeker niet, dus als je ja aangeeft zeg je feitelijk dat je dat nog wel wilt met de goede partner. Als die nog kinderen wil, verwar je hem dus. Jouw nee is het enige juiste antwoord op deze vraag, ook al zou je ze wel wensen. Ik denk dat je die vraag ook moet beantwoorden vanuit het perspectief van degene die het leest.
Thomas
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op donderdag 20 oktober 2011, 22:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:31
|
|
|
Men zou ook nog kunnen adopteren...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:34
|
|
|
PIETER649 schreef: | Je kunt eromheen draaien wat je wil, je kan redenen hebben waar iedereen de tranen van in de ogen krijgt...
maar je zit op cm!
Dat houd in dat je VERPLICHT een profiel in moet vullen. Een gedeelte van dat profiel bestaat uit FEITEN. Een feit is onomstotelijk, das geen gevoel.
Er is verder ruimte zat in je profiel waar je met bloemen, tranen, bijbelteksten, youtube filmpjes, fotoos van je hond kip kat lama tijgerphyton jezelf helemaal kunt laten gaan.
Vul de feiten nou gewoon in zoals ze zijn, is eerlijk zijn nu ook al teveel gevraagd????
Pieter, ziet er nog steeds uit als 28 maar geeft eerlijk toe ietsje ouder te zijn... want dat is een FEIT |
Er zijn mijns inziens gewoon te weinig opties bij ´burgelijke staat´.
Wat nu, als iemand 10 jaar heeft samengewoond, bijvoorbeeld....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:45
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Dat zegt een kortzichtige, die reeds aan een nieuwe relatie begonnen was, en is Das snel een oordeel, met een voordeel |
Leg eens uit wat je bedoeld gerrit.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:47
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dat staat daar helemaal los van. |
Wat was uw naam ook weer of heeft u een verouderings kuur ondergaan, of een metermafose, of een mix daarvan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 21:59
|
|
|
THOMAS968 schreef: | Je hebt terecht nee ingevuld want de vraag geeft feitelijk aan of er nog kinderen kunnen komen voor en met de potentiele partner. In jouw geval komen die nagenoeg zeker niet, dus als je ja aangeeft zeg je feitelijk dat je dat nog wel wilt met de goede partner. Als die nog kinderen wilt, verwar je hem dus. Jouw nee is het enige juiste antwoord op deze vraag, ook al zou je ze wel wensen. Ik denk dat je die vraag ook moet beantwoorden vanuit het perspectief van degene die het leest.
Thomas |
Dank je, Thomas, deze bevestiging had ik nu net ff nodig!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:09
|
|
|
[quote=THOMAS968]Heel simpel Gerrit. De kerken die een gescheiden man of vrouw negeren of uitstoten, domweg omdat men het menseljk arsenaal kennelijk niet heeft om hier goed mee om te gaan, moeten een antwoord vinden op het feit dat in deze tijd ook gescheiden mensen in deze behoudende kerken leven en dat daar een volwaardige plaats voor moet zijn. Je hoeft op CM niet zo hard te zoeken als je mensen en met name vrouwen wilt vinden, die door hun kerk tijdens en na hun scheiding slecht behandeld zijn. En ik vind nadrukkelijk dat dat in deze gemeenschappen moet veranderen. Vlak op dit punt sommige evangelische gemeenten ook niet uit. De meer gematigde evangelische groepen doen het op dit punt beter, is mijn indruk. Maar we leven in een samenleving met veel echtscheidingen en dan kan de opvang niet bestaan uit een aantal naar mijn mening misplaatste bijbelteksten, die vooral een veroordeling inhouden. Negeren, of uistoten is wat anders als weigeren, doordat kerken het menselijk arsenal niet heeft om hier mee om te gaan. Of bedoel je hier eigenlijk mee, dat gescheiden mensen het menselijk arsenaal niet hebben wat er binnen kerken heerst. Het is natuurlijk tegenwoordig wel zo, althans ik begin meer en meer die indruk te krijgen dat de Bijbel zich moet aanpassen in wat er in de mensheid leeft. Ik dacht toch echt wel dat wij moeten leven naar de normen die in de Bijbel staan, en niet andersom. De kerken proberen het tenminste nog, ik ben het ook niet altijd met hen eens, maar er zijn toch wel degelijk dingen waar ik het wel eens mee ben. Uiteindelijk heeft die mens die kerkelijke formulieren bedacht, en als je trouwt binnen die muren, zet je er ook een handtekening voor. En als die kerk dit ondertekende van indertijd handteerd is dat bij die kerk tot an den dood. Er staat nergens geschreven dat je naar die kerk moet, het mag. En er zijn nog genoeg mensen die met de door de kerk zijnde regels en bepalingen kunnen leven.
Laatst aangepast door
|
GERRIT084
|
op donderdag 20 oktober 2011, 22:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:10
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Er zijn mijns inziens gewoon te weinig opties bij ´burgelijke staat´.
Wat nu, als iemand 10 jaar heeft samengewoond, bijvoorbeeld.... |
Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:41
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen |
Best veel keuzes he....wat een gigantisch rommelige wereld...
Maar geweldig ...ik sta er bij...dus waarschijnlijk normaal...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:48
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Best veel keuzes he....wat een gigantisch rommelige wereld...
Maar geweldig ...ik sta er bij...dus waarschijnlijk normaal... |
Voor mijn oude en huidige situatie heb ik een hele eigen website nodig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:52
|
|
|
lat relatie gehad ontbreekt in lijstje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 22:59
|
|
|
MARISKA601 schreef: | lat relatie gehad ontbreekt in lijstje. |
getrauwd ook
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:04
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen |
Uuuuuuuuuh...wat is ongehuwd allrisk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:22
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Uuuuuuuuuh...wat is ongehuwd allrisk |
compleet verzekerd, geen onverwachte bijzaken voor de nieuwe relatie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:26
|
|
|
YELNIN491 schreef: | compleet verzekerd, geen onverwachte bijzaken voor de nieuwe relatie |
Dan moet ik gaan kiezen dus
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:45
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Voor mijn oude en huidige situatie heb ik een hele eigen website nodig | Begin die website!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: donderdag 20 oktober 2011, 23:50
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Begin die website!!!! |
Nee please zeg,het verleden is voorbij,de goede dingen zitten in mijn hoofd en hart,de toekomst is nu aan de beurt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 01:42
|
|
|
lol
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:23
|
|
|
(qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
1. gescheiden 2. gescheiden maar het voelt niet zo 3. ongehuwd allrisk 4. gehuwd maar voelt het niet zo 5. alleenstaand 6. alleenstaand maar 1-10 jaar samen gewoond 7. gescheiden (schuldloos) 8. ongehuwd maar wel kinderen 9. ongehuwd zonder problemen, ex-en, alimentaties etc etc 10. alleenstaand met kinderen
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Staat iedereen er nu dan wel bij??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 10:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | (qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
effe aanvullen dus. 11. Gehuwd en goed naar mn zin 12. Gehuwd maar sta open voor meerdere vrienden 13. Ongehuwd maar wel relaties gehad 14. samengewoond zonder kinderen 15. samengewoond met kinderen 16. ongehuwd (niet allrisk)
Staat iedereen er nu dan wel bij?? |
Ja zeg...heb ik nog meer te kiezen nu weet ik het helemaal niet meer
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 11:50
|
|
|
samenwonen met huisdieren?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIO216
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 12:46
|
|
|
[quote=ERIKA129](qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE050
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 12:58
|
|
|
[quote=ERIKA129](qoute Cootje) Okee werk tegenwoordig een beetje voor CM dus vul maar alvast in:
Nog een aanvulling: 17. heb je huisdieren 18. Ben je allergisch a) voor dieren b) voor mensen
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. (bezigheden binnenshuis hebbende) F. Happy single b.b.h.h. (bezigheden buitenshuis hebbende) G. Happy single maar het voelt niet zo
Laatst aangepast door
|
ANNETTE050
|
op zaterdag 22 oktober 2011, 03:50
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 13:08
|
|
|
MARISKA601 schreef: | samenwonen met huisdieren? |
Plus gewoon, vrijgezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 13:27
|
|
|
enne Alleenstaand: A. Happy single B. Happy single maar sta open voor vrienden C. Happy single maar voel me alleen D. Unhappy single E. Happy single b.b.h.h. F. Happy single b.b.h.h. G. Happy single maar het voelt niet zo
Zo iemand zijn keuze er nog niet bij dan komt het nooooooooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit meer goed met je Ow ja vrijgezellig nog en dan hebben we ze denk echt hoor
hoop ik want lijssie is wel erg lang om uit te kiezen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 13:59
|
|
|
Conclusie:
Zwart / Wit bestaat niet
Gelukkig maar want de verschillende kleuren maken de wereld een stuk mooier.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 14:26
|
|
|
Ja, zo is dat ;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 15:32
|
|
|
[quote=ERIKA129]
allergisch voor kinderen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 16:24
|
|
|
Ik sta er nog steeds niet bij Erika
Maar ja,je ziet mij makkelijk over het hoofd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 21 oktober 2011, 16:52
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Ik sta er nog steeds niet bij Erika
Maar ja,je ziet mij makkelijk over het hoofd |
Ow zijn we nu in relatie vergeten Foei toch sorry Leanne zal het rechtzetten Zo ben ik dan ook wel weer
JA ook jij doet er wel toe
|
|
Naar boven |
|
|