Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 16:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Weet je ook of er nog een grote ontploffing gaat plaatsvinden? Weet je ook of hij zich netjes aan de regeltjes houdt? Weet je ook of ie al een kettingzaag heeft ? Weet je ook al een trouwdatum?
Visser, die niks meer hoort van Fank en NIET nieuwsgierig is |
Weet je dat jij dit ook allemaal zelf kan weten?? Weet je dat je dan gewoon even op hyves moet kijken?? Dan weet je alles!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 21:58
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Weet je dat jij dit ook allemaal zelf kan weten?? Weet je dat je dan gewoon even op hyves moet kijken?? Dan weet je alles!! |
Vertel nou wil ik er wel es meer van weten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:08
|
|
|
LAIKA882 schreef: | Vertel nou wil ik er wel es meer van weten |
Wat wil je weten Laika?? Dat Frank verliefd is klopt inderdaad. Wat wil je nog meer weten??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:40
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Wat wil je weten Laika?? Dat Frank verliefd is klopt inderdaad. Wat wil je nog meer weten?? |
Wie is Tink en wie is nou die Frank
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 22:52
|
|
|
LAIKA882 schreef: | Wie is Tink en wie is nou die Frank |
Tink zit hier gewoon op cm hoor die is bij mijn weten nog gewoon aanwezig. En Frank dat was die man die hier ook steeds op dit topic reageerde had vaak een foto met een poes erop als profielfoto. Is een Belg maar woont in Nederland maar is nog een belg doet daar namelijk bijna nog alles
jij nu beetje snapt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tink zit hier gewoon op cm hoor die is bij mijn weten nog gewoon aanwezig. En Frank dat was die man die hier ook steeds op dit topic reageerde had vaak een foto met een poes erop als profielfoto. Is een Belg maar woont in Nederland maar is nog een belg doet daar namelijk bijna nog alles
jij nu beetje snapt |
Niks van geloven hoor Laika. Frank is de broer van potvis en Tink is zijn vriendin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:23
|
|
|
En ondertussen weten we nog steeds niets over hoe het nu zit tussen Laika en inktvis, hoe dat ontploffen nu precies zit en waar inktvis gebleven is
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:25
|
|
|
VISSER278 schreef: | Niks van geloven hoor Laika. Frank is de broer van potvis en Tink is zijn vriendin |
jaja en dat moeten we weer geloven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:27
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ondertussen weten we nog steeds niets over hoe het nu zit tussen Laika en inktvis, hoe dat ontploffen nu precies zit en waar inktvis gebleven is |
Ik bemoei me er niet meer mee. Nu is het weer inktvis. Wat is het nu....inktvis, platvis, potvis, ? Het word wel vissen zo.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:28
|
|
|
YELNIN491 schreef: | jaja en dat moeten we weer geloven |
Visser kan het leuk brengen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik bemoei me er niet meer mee. Nu is het weer inktvis. Wat is het nu....inktvis, platvis, potvis, ? Het word wel vissen zo. |
Tja, daar ben jij toch Visser voor?
Maar ondertussen laat Laika zich mooi niet vangen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:30
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ik bemoei me er niet meer mee. Nu is het weer inktvis. Wat is het nu....inktvis, platvis, potvis, ? Het word wel vissen zo. |
Doen ze omdat jij in zeeland woont en ook vist
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:33
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Doen ze omdat jij in zeeland woont en ook vist |
'k ga wel verhuizen , naar Hoeven of zo. Kijken hoe het daar gaat met de ontploffingen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 9 oktober 2011, 23:36
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k ga wel verhuizen , naar Hoeven of zo. Kijken hoe het daar gaat met de ontploffingen. |
Dat kun je bijna horen, zover is het niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:18
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En ondertussen weten we nog steeds niets over hoe het nu zit tussen Laika en inktvis, hoe dat ontploffen nu precies zit en waar inktvis gebleven is |
Als ik dat wist ,liet ik het jullie gelijk weten zoals ik al vertelde weggezwommen of gevangen door visser !!!!! Duzzzzzzzzzz helaas ff geen inkvissie en laika Of kunnen jullie hem voor mij opsporen ??????????
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LAIKA882
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Tink zit hier gewoon op cm hoor die is bij mijn weten nog gewoon aanwezig. En Frank dat was die man die hier ook steeds op dit topic reageerde had vaak een foto met een poes erop als profielfoto. Is een Belg maar woont in Nederland maar is nog een belg doet daar namelijk bijna nog alles
jij nu beetje snapt |
Nee Als jij het nog snapt ?????? vind ik het heeeeel knap
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 10 oktober 2011, 22:21
|
|
|
Als we er nu eens een lichtje op lieten schijnen, misschien dat dan verdwijnen. Alle vragen om ons heen,' en zien we we zijn nooit alleen!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TINK100
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 01:20
|
|
|
LAIKA882 schreef: | Nee Als jij het nog snapt ?????? vind ik het heeeeel knap |
ik ben een goede vriendin van frank en zijn liefje.....ik weet dat hij het forum leest....hij geniet op de achtergrond nog steeds mee met al onze belevenissen hier.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:43
|
|
|
TINK100 schreef: | ik ben een goede vriendin van frank en zijn liefje.....ik weet dat hij het forum leest....hij geniet op de achtergrond nog steeds mee met al onze belevenissen hier..... |
En lacht zich driedubbel slap om de opmerkingen hier geplaatst! Dus wees gewaarschuwd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:55
|
|
|
ERIKA129 schreef: | En lacht zich driedubbel slap om de opmerkingen hier geplaatst! Dus wees gewaarschuwd |
En probeert ons voor zijn karretje te spannen om, namens hem, terug te reageren
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 12:59
|
|
|
JOSINA022 schreef: | En probeert ons voor zijn karretje te spannen om, namens hem, terug te reageren | '
juist lekkere jongen die Frank Frank je leest dit toch kom gewoon terug met je liefie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | '
juist lekkere jongen die Frank Frank je leest dit toch kom gewoon terug met je liefie |
Nou zeg, ik heb iets spectaculairs gemist. Frank een lieffie? Istie daarom verdwenen? Wie kan dat lieffie wezen dan? Moet wel een heeeeeel bijzondere zijn. Eentje waar wij met zijn allen niet aan kunnen tippen, anders had hij er wel eentje van ons genomen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 13:38
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Nou zeg, ik heb iets spectaculairs gemist. Frank een lieffie? Istie daarom verdwenen? Wie kan dat lieffie wezen dan? Moet wel een heeeeeel bijzondere zijn. Eentje waar wij met zijn allen niet aan kunnen tippen, anders had hij er wel eentje van ons genomen |
Ja, je hebt zeker iets gemist dan...daarom is hij idd weg. Ze was hier ook lid...maar nee...wij kunnen niet aan haar tippen Het is wel een leuke meid hoor, weet ook heel goed hoe ze Frank moet plagen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 17:14
|
|
|
TINK100 schreef: | Frank heeft het erg druk met zijn nieuwe liefde, laat hem genieten...... miss dat hij nog terug komt, maar voorlopig even niet.....Echter, hij leest het forum wel, dus een reactie naar zijn kant kan altijd..... Tink die net iets meer weet dan de rest. |
nog meer dan ons???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 17:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | 'k ga wel verhuizen , naar Hoeven of zo. Kijken hoe het daar gaat met de ontploffingen. |
ontploffingen geschieden alleen maar in zeeland op het strand.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 17:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | '
juist lekkere jongen die Frank Frank je leest dit toch kom gewoon terug met je liefie |
Vind ik ook! kunnen we ....... helpen om je te stangen... Enne hoe moet dat nu met alle vertalingen??? Of doet .... dat nu voor je??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 19:35
|
|
|
COOTJE711 schreef: | Vind ik ook! kunnen we ....... helpen om je te stangen... Enne hoe moet dat nu met alle vertalingen??? Of doet .... dat nu voor je?? |
Of je moet op hyves komen cootje wij gaan daar vrolijk verder met meneer hoor
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 11 oktober 2011, 20:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Of je moet op hyves komen cootje wij gaan daar vrolijk verder met meneer hoor |
Moet ie niet ook nog vertrekken van hyves
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|