Auteur |
Bericht |
|
JOANNIE702
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 10:38
|
|
|
Zoon komt vanavond thuis eten en dat wordt zo erwtensoep maken......gezellig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 11:21
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Whatever..... waren alle mensen op straat maar zo vrolijk als jij!
Ik word altijd wakker met een wijsje in mijn hoofd..........
Ook zo eentje die soms maar blíjft hangen.....in mijn hoofd.... |
Moet je es opletten als je vrolijk bent vallen je vaak alleen de vrolijke mensen op, als je in een down stemming bent vallen ja vaak de mensen op die dat ook zijn.
Ja, of het is hier een gemoedelijk dorp, ja iedereen die hier komt zegt dat altijd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 11:22
|
|
|
ERIKA129 schreef: | en bedankt nu zit ik met ander liedje van kinderen voor kinderen in mn hoofd...
heb zo wa wa wa waanzinnig gedroomd |
Ja, die had ik ook weleens.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 11:47
|
|
|
Ik eerst even lekker aan de Brinta ga, en dan gelijk even een aflevering 'Het kleine huis...' ga kijken om mijn moraal wat op te krikken. En dan ga ik werken,
Dankzij Petra, die voor mij had gebeden afgelopen donderdag, en het gaat nog steeds redelijk goed.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 13:20
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke |
Oef,meissie toch,heel veel sterkte!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 13:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke |
... nu thuis lekker bijkomen... en ondertussen mij de pan inhakken met Wordfeud
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 13:47
|
|
|
JOL252 schreef: | ... nu thuis lekker bijkomen... en ondertussen mij de pan inhakken met Wordfeud |
Is ze daar zo goed in???? Dan proberen ...dat ze je niet de pan inhakt!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 14:51
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik eerst even lekker aan de Brinta ga, en dan gelijk even een aflevering 'Het kleine huis...' ga kijken om mijn moraal wat op te krikken. En dan ga ik werken,
Dankzij Petra, die voor mij had gebeden afgelopen donderdag, en het gaat nog steeds redelijk goed. |
is dankzij jezus, shanita
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 14:53
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Is ze daar zo goed in???? Dan proberen ...dat ze je niet de pan inhakt!!!! |
of jol is er heeeel erg slecht in, dat josina na zo n ingreep jol nog de pan inhakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 15:18
|
|
|
...een site zoals deze je nog eenzamer kan maken dan wanneer je niet op een datesite zit...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 15:55
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...een site zoals deze je nog eenzamer kan maken dan wanneer je niet op een datesite zit... |
Ja, dat kan.
Wat moet ik zeggen....Ik moet regelmatig vechten opboksen etc.
Misschien andere fronten dan jij.
En ik heb tijden ben ik best gelukkig en tijden, ja, dan zie ik het even niet meer.
S. Het leven kan moeilijk zijn weet er alles van..
Moet weer ff werken...
Laterz!
Geef de moed nooit op! Laat ze het niet van je winnen!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 16:22
|
|
|
JOL252 schreef: | ... nu thuis lekker bijkomen... en ondertussen mij de pan inhakken met Wordfeud |
Bedankt voor alle reacties!
Heb nog het nodige aan pijn te verstouwen, maar ik verwacht dat dat wel langzaam af zal gaan zakken. Iig is de ingreep an sich goed geslaagd!
Laatst aangepast door
|
JOSINA022
|
op dinsdag 19 februari 2013, 16:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 16:23
|
|
|
PETRA373 schreef: | of jol is er heeeel erg slecht in, dat josina na zo n ingreep jol nog de pan inhakt. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 16:34
|
|
|
JOSINA022 schreef: | |
kWil wel ff weten hoeveel en hoe hard en hoe vaak er ""gehakt ""is natuurlijk.... (leedvermaak)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 17:03
|
|
|
JOSINA022 schreef: |
Heb nog het nodige aan pijn te verstouwen, maar ik verwacht dat dat wel langzaam af zal gaan zakken. Iig is de ingreep an sich goed geslaagd! |
dat is fijn om te horen dat de ingreep goed geslaagd is, hoop dat ej je over een week weer wat beter voelt. liefs
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 17:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: |
Heb nog het nodige aan pijn te verstouwen, maar ik verwacht dat dat wel langzaam af zal gaan zakken. Iig is de ingreep an sich goed geslaagd! |
Fijn Jo, rustigjes an doen heee? Beterschap!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 februari 2013, 18:32
|
|
|
Ow lees het net pas... Hopelijk is het goed gegaan en kan je nu echt gaan herstellen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 19:26
|
|
|
Dit een gebed is van de kinderen van 'Het kleine huis op de prairie, wat ik weer tegen kwam, en even heb vertaald?
Gebed: Now I make me down to sleep Nu ga ik zo slapen. I pray the Lord my soul to keep Ik bid U Heer mij ziel te behouden If I should die before I wake Als ik dood zou gaan voordat ik wakker word I pray the Lord my soul to take Bid ik U Heer mijn ziel te nemen.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 21 februari 2013, 19:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 19:29
|
|
|
JOSINA022 schreef: Ik morgen opnieuw een ingreep aan mijn buik krijg. Deze keer niet zo'n grote, maar wel een heel pijnlijke Twijfelende smiley
Lees het ook nu net....Oei......
Sterkte!
Ik zal voor je bidden
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 21 februari 2013, 19:29
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 19:38
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Dit een gebed is van de kinderen van 'Het kleine huis op de prairie, wat ik weer tegen kwam, en even heb vertaald?
Gebed: Now I make me down to sleep Nu ga ik zo slapen. I pray the Lord my soul to keep Ik bid U Heer mij ziel te behouden If I should die before I wake Als ik dood zou gaan voordat ik wakker word I pray the Lord my soul to take Bid ik U Heer mijn ziel te nemen. |
Ja...mooi Shanita...leuk... Ook ik geniet van de afleveringen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 20:47
|
|
|
ik ga slapen ik ben moe sluit mijn beide oogjes toe here houd ook deze nacht over mij getrouw de wacht wilt u bij mij dromen zijn dat ze mooi zijn en heel fijn dank u heer voor deze dag en dat ik bij u wezen mag
bid ik altijd met me kleintjes voor ze gingen slapen, kleine engeltjes in nachtjaponnetjes en nu met me kleutertje
Laatst aangepast door
|
PETRA373
|
op donderdag 21 februari 2013, 20:51
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 20:50
|
|
|
en wist je dat ik spijt heb, dat ik mamalou zo heb afgebrand op het forum. sorry mamalou wil het graag effe recht zetten, ik ondek inmiddels inderdaad, ieder zo zijn , haar beleving in het hele gedoe verhaal. Wie was er fout? iedereen wat fouten gemaakt, iedereen gebroken.
petra die denk ik me lidmaatschap maar ga opzeggen, dicht bij jezus wil zijn en helemaal geen ruzie wil maken met mensen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:17
|
|
|
PETRA373 schreef: | en wist je dat ik spijt heb, dat ik mamalou zo heb afgebrand op het forum. sorry mamalou wil het graag effe recht zetten, ik ondek inmiddels inderdaad, ieder zo zijn , haar beleving in het hele gedoe verhaal. Wie was er fout? iedereen wat fouten gemaakt, iedereen gebroken.
petra die denk ik me lidmaatschap maar ga opzeggen, dicht bij jezus wil zijn en helemaal geen ruzie wil maken met mensen |
meid je bent nu weer eerlijk en opracht!! Wil je dan zeggen niet dicht bij Jezus te leven??? Blijf gewoon lekker op cm blijf vooral jezelf.... en geniet van wat je krijgt en pak het met twee handen aan...
We willen je heel niet missen hier geniet altijd van je bijdrage's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:17
|
|
|
PETRA373 schreef: | en wist je dat ik spijt heb, dat ik mamalou zo heb afgebrand op het forum. sorry mamalou wil het graag effe recht zetten, ik ondek inmiddels inderdaad, ieder zo zijn , haar beleving in het hele gedoe verhaal. Wie was er fout? iedereen wat fouten gemaakt, iedereen gebroken.
petra die denk ik me lidmaatschap maar ga opzeggen, dicht bij jezus wil zijn en helemaal geen ruzie wil maken met mensen |
Vind van niet, vind het zelf volkomen terecht je reactie....
Gaat om feiten; ff fijn op het forum en public zetten dat je zo leuk aan het appen ben met iemand anders vriend, zó kwam het op mij over, ja, ik kan moeilijk zetten zo is het(maar ik denk dat wel)
Afijn, S. die de reactie van P. volkomen begrijpelijk vindt, en wat dat heeft te maken met dicht bij Jezus, Jezus werd ook boos.
== Ff wat anders: S. die zich afvraagt hoe ze zo stom heeft kunnen zijn, toen het nog kon geen aangifte gedaan, want God komt de wraak toe; maw was verboden van de zogenaamde echte gemeentes(sektes) en daar voerden ze oa die bijbelltekst voor op..., ja, en nu vallen er daardoor nog slachtoffers... Ja, en nu is de boel verjaard...
Ja, sorry, de doofpot is vol....
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op donderdag 21 februari 2013, 21:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:19
|
|
|
Het is goed...zand er over nu he!!!!!!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:33
|
|
|
ERIKA129 schreef: | meid je bent nu weer eerlijk en opracht!! Wil je dan zeggen niet dicht bij Jezus te leven??? Blijf gewoon lekker op cm blijf vooral jezelf.... en geniet van wat je krijgt en pak het met twee handen aan...
We willen je heel niet missen hier geniet altijd van je bijdrage's |
ben verdrietig om alles, wil avondmaal met jezus zelf vieren en alle pijn van mij, mamalou en berend bij het kruis brengen jezus heelt de wonden, draagt ze voor ons
en verder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 21:39
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...mooi Shanita...leuk... Ook ik geniet van de afleveringen... |
Ja, heerlijk he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA373
|
|
Geplaatst: donderdag 21 februari 2013, 23:52
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Vind van niet, vind het zelf volkomen terecht je reactie....
Gaat om feiten; ff fijn op het forum en public zetten dat je zo leuk aan het appen ben met iemand anders vriend, zó kwam het op mij over, ja, ik kan moeilijk zetten zo is het(maar ik denk dat wel)
Afijn, S. die de reactie van P. volkomen begrijpelijk vindt, en wat dat heeft te maken met dicht bij Jezus, Jezus werd ook boos.
== Ff wat anders: S. die zich afvraagt hoe ze zo stom heeft kunnen zijn, toen het nog kon geen aangifte gedaan, want God komt de wraak toe; maw was verboden van de zogenaamde echte gemeentes(sektes) en daar voerden ze oa die bijbelltekst voor op..., ja, en nu vallen er daardoor nog slachtoffers... Ja, en nu is de boel verjaard...
Ja, sorry, de doofpot is vol.... |
is niet stom, stom van die gemeentes die je dat zeiden, maar niet van jou .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROOS575
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 00:09
|
|
|
.
Laatst aangepast door
|
ROOS575
|
op vrijdag 22 februari 2013, 00:42
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 februari 2013, 08:36
|
|
|
Van morgen, leg dat maar eens uit........
Nog geen 500 meter hier vandaan..................... Op loop afstand weet zelfs ik de school te staan Alle kinderen van de overkant,.......................... zijn aldaar in gepland ...................................... Als men zou kijken uit het raam........................ Zie van driehoog achter, de bloemen op je auto ruiten staan. Nog geen 5 minuten lopen............................. Iets wat ik vroeger alleen maar kon hopen..... Maar de kinderen en moeders van wel eer....... kunnen haast niet lopen meer.........................
Even met de auto op, zal de gedachte wel geweest zijn Maar oh oh oh wat deed dat pijn................................ Eenmaal beneden aangekomen.................. Verschoten toch die mooie dromen............ Wieder tsoerug naar boven weer......... Daalde moeder lief met de spuitfles naar beneden neer.................... Even later reed zij met schone ruiten weg........... Kwam met koters bij de school en kreeg dubbel pech Men weet nu wel hoe dat gaat............................ Lekker snel, maar toch te laat
lekker economisch toch
|
|
Naar boven |
|
|