Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 00:03
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Lieve Hannah, als ik zou willen komen, kan ik echt wel. Vervoer is geen enkel probleem en ik zou niet eens hoeven te vragen om mee te mogen rijden. Wat betreft jaloers zijn, het is duidelijk dat je iets achter mn argumenten zoekt wat er niet is. Maar helaas is dat moelijk om je ervan te overtuigen. Ik heb altijd gezegd dat ik vind dat een picknick met kinderen niet zo goed past bij een dating site. Twee redenen heb ik daarvoor aangegeven: ten eerste verandert de rol van de vrouw in de rol van moeder, ten tweede vind ik dat je bij ontmoeten van evt. partner je de kinderen er niet meteen bij moet betrekken. De reacties in de chatbox hebben me nog een derde argument opgegeven: men heeft meer belangstelling voor de kinderen dan voor de volwassenen.... Maar aan de andere kant schijn ik als enige te vinden, maar om me dan meteen neer te zetten als iemand die jaloers is, vind ik toch wel erg ver gaan. |
*zucht* hij segt dattie mu lief fin..........!! *zwijmel* voor de hele wereld leesbaar nog wel........*zwijmel* toch nog iemand op deze aardbol, die me waardeert....... dank je, chatuliem!!
(ik stelde overigens een vraag in het bericht waar je op reageert, ik stelde niet dat je jaloers bent, ik vroeg of het zo zou kunnen zijn, dat je graag even om het hoekje had gekeken hoe dat er nou aan toe gaat....)
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 2 augustus 2010, 09:36
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 00:20
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, ik heb me blauw lopen te ergeren aan al die kinderen, die maar liepen te jengelen omdat ze weer een smerige luier aan hadden De volwassenen m/v die zich stonden te verdringen om het desbetreffende kind te mogen verschonen. Tis ook een manier van aandacht krijgen natuurlijk, want de mogelijke toekomstige partner weet dan wel hoe goed je maar haar / zijn kind om gaat. Dus ik kan me indenken dat dit in alle ernst best goed past bij een dating-site, mannen die zich uitsloven met een bal of badminton racket om toch maar vooral te laten zien dat ze sportief zijn, en dat ze ook nog eens heel goed om kunnen gaan met het kind van de toekomstige partner. Vrouwen die de lekkerste hapjes op tafel toveren, onder het mom, dit vind mijn kind lekker, maar jullie mogen ook we een hapje proberen hoor. En dan nog die overheerlijke snoepjes, blokjes kaas, koekjes en bolussen, natuurlijk alleen voor de kids (jaja, hoe lok ik mijn toekomstige partner in mijn net). Ja ik kan niet anders dan je gelijk geven, de CM uitjes gaan de kant op van het libelle niveau. Gelukkig is het aan jou om zelf iets anders te organiseren, voor alleen volwassenen natuurlijk, om niet in (de zo gehate) libelle sferen terecht te komen. Ik zou dan zeggen qua niveau natuurlijk, in vergelijk tot de libelle, het Plus Magazine: méér dan 200 pagina’s betrouwbare en actuele informatie, over o.a. geldzaken en rechten, praktische tips voor gezondheid, maatschappelijke ontwikkelingen, relaties en werk en tot slot nog inspirerende ideeën voor huis, tuin en boeiende reisreportages.
[b]Bij de volgende picknick ga ik me ook zo uitsloven ..... kijken of ik een leuke vrouw kan vangen ..... | [/b]
t is ook echt niet zo moeilik cross, gewoon een dochter en een potje olvarit meenemen..........
.
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 2 augustus 2010, 00:20
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRAZEEVEL772
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 00:44
|
|
|
HANNAH810 schreef: | *zucht* hij segt dattie mu lief fin..........!! *zwijmel* voor de hele wereld leesbaar nog wel........*zwijmel* toch nog iemand op deze aardbol, die me waardeert....... (ex-echtgenootje maar eens laten lezen?) dank je, chatuliem!!
(ik stelde overigens een vraag in het bericht waar je op reageert, ik stelde niet dat je jaloers bent, ik vroeg of het zo zou kunnen zijn, dat je graag even om het hoekje had gekeken hoe dat er nou aan toe gaat....) |
HAHAHAH HEY HAN PAK MET BEIDE HANDEN AAN KOM JE NA AL DIE JATREN TOCH NOG ONDER DE PANNEN
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 00:51
|
|
|
BRAZEEVEL772 schreef: | HAHAHAH HEY HAN PAK MET BEIDE HANDEN AAN KOM JE NA AL DIE JATREN TOCH NOG ONDER DE PANNEN |
Had ik maar iemand om van te houwe. 2 sachte armen om me heen . Die mij altijd beschermen sauwe . Ik foel me so ver@@#@ alleeeeeeen
Uit lied bundel Chat....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 01:00
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Had ik maar iemand om van te houwe. 2 sachte armen om me heen . Die mij altijd beschermen sauwe . Ik foel me so ver@@#@ alleeeeeeen
Uit lied bundel Chat.... |
Welk nummer?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 01:15
|
|
|
MARCOWAAL200 schreef: | Had ik maar iemand om van te houwe. 2 sachte armen om me heen . Die mij altijd beschermen sauwe . Ik foel me so ver@@#@ alleeeeeeen
o dat sou me toch wat wesu... as ik altijd iemand ha-had om tegu an te kennuh leunuh teguh mu eiguh liefu schat!
k sou dur ech op handu draguh mn sachtu arrumu om haar he-heen k sou dur nooit meer late varuhhh k liet ur ech nooit meer allleeeeeen!
k sou mu leve lang haar allus latu voeluuuuh wat ik an warrumtu in me he-heb!!! k sou dur ech wel overvoeru as ik su in mun arrumuh heb!!
k sou mu lefuh vor dur gefuh k sou ech allus foor dur doe-hoen k sou fan gekkigheid nie wetuh ik liep regelrecht naas mu schoen!!
k sou met tranu lopen juub'len k sou nie meer slapu foor lange tij-heid k sou ech ongelooflijk blij sein met een leukuh liefu meid!!
Uit lied bundel Chat.... |
chat, mocht je ooit trouwen, dan is er een cm-bandje te regelen voor je hoor!
k hoop overigens dat je mn mate van onzin uitkramen kunt waarderen....t is de tijd moet je maar denken!!
Laatst aangepast door
|
HANNAH810
|
op maandag 2 augustus 2010, 09:23
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARCOWAAL200
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 01:44
|
|
|
HANNAH810 schreef: | chat, mocht je ooit trouwen, dan is er een cm-bandje te regelen voor je hoor!
k hoop overigens dat je mn mate van onzin uitkramen kunt waarderen....t is de tijd moet je maar denken!! |
Ik zal dan maar vast gaan beginnen met het arrangement eronder te gaan schrijven het moet wel profeccioneel overkomen dan . De geluids techniek neem ik ook wel op mij ik heb de spullen staan voor een gemiddeld bandje van 16 man / vrouw anders lukt het me ook nog wel om voor een band van 24 mensen het geluid te regelen. Het is mij om het even we kunnen er ook een hele mooie CD van gaan uitbrengen dan kan die verkocht gaan worden om alle kosten er weer uit te halen van de huur van de arena waar het feest gehouden gaat worden. op dit moment kan ik het geluid verzorgen voor een groep van ongeveer 1200 mensen dus zoek je adres boek op en nodig iedereen uit. Maar verwacht niet teveel van de opkomst.. Eerst nog die 1ne vrouw daarna zien we nog wel..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHRISTIAN982
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 09:21
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | De intentie van de picknick is duidelijk, en ik denk dat de intentie van de site anders is. |
Met welke intentie sta jij op deze site ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 09:51
|
|
|
HANNAH810 schreef: | *zucht* hij segt dattie mu lief fin..........!! *zwijmel* voor de hele wereld leesbaar nog wel........*zwijmel* toch nog iemand op deze aardbol, die me waardeert....... dank je, chatuliem!!
(ik stelde overigens een vraag in het bericht waar je op reageert, ik stelde niet dat je jaloers bent, ik vroeg of het zo zou kunnen zijn, dat je graag even om het hoekje had gekeken hoe dat er nou aan toe gaat....) |
Tja, kennis maken met mensen ga ik nooit uit de weg. Ben bereid om daar veel tijd, geld en energie in te steken. Maar tijdens die picknick zijn er naar mijn ogen teveel afleidende factoren. Maar zelf heb ik behoefte om er maar niet meer op te reageren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 10:10
|
|
|
CROSSROAD317 schreef: | Je hebt helemaal gelijk Chatuliem, ik heb me blauw lopen te ergeren aan al die kinderen, die maar liepen te jengelen omdat ze weer een smerige luier aan hadden De volwassenen m/v die zich stonden te verdringen om het desbetreffende kind te mogen verschonen. Tis ook een manier van aandacht krijgen natuurlijk, want de mogelijke toekomstige partner weet dan wel hoe goed je maar haar / zijn kind om gaat. Dus ik kan me indenken dat dit in alle ernst best goed past bij een dating-site, mannen die zich uitsloven met een bal of badminton racket om toch maar vooral te laten zien dat ze sportief zijn, en dat ze ook nog eens heel goed om kunnen gaan met het kind van de toekomstige partner. Vrouwen die de lekkerste hapjes op tafel toveren, onder het mom, dit vind mijn kind lekker, maar jullie mogen ook we een hapje proberen hoor. En dan nog die overheerlijke snoepjes, blokjes kaas, koekjes en bolussen, natuurlijk alleen voor de kids (jaja, hoe lok ik mijn toekomstige partner in mijn net). Ja ik kan niet anders dan je gelijk geven, de CM uitjes gaan de kant op van het libelle niveau. Gelukkig is het aan jou om zelf iets anders te organiseren, voor alleen volwassenen natuurlijk, om niet in (de zo gehate) libelle sferen terecht te komen. Ik zou dan zeggen qua niveau natuurlijk, in vergelijk tot de libelle, het Plus Magazine: méér dan 200 pagina’s betrouwbare en actuele informatie, over o.a. geldzaken en rechten, praktische tips voor gezondheid, maatschappelijke ontwikkelingen, relaties en werk en tot slot nog inspirerende ideeën voor huis, tuin en boeiende reisreportages.
Bij de volgende picknick ga ik me ook zo uitsloven ..... kijken of ik een leuke vrouw kan vangen ..... | Een maand geleden waren we vrienden.
Laatst aangepast door
|
CHATULIEM619
|
op maandag 2 augustus 2010, 10:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 10:26
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Tja, kennis maken met mensen ga ik nooit uit de weg. Ben bereid om daar veel tijd, geld en energie in te steken. Maar tijdens die picknick zijn er naar mijn ogen teveel afleidende factoren. Maar zelf heb ik behoefte om er maar niet meer op te reageren. |
Een wijs besluit. Ik denk dat iedereen je mening inmiddels weet.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:10
|
|
|
HANNAH810 schreef: | laat je woorden met zout besprenkeld zijn tessy! weet je wat ik me overigens afvraag? paar bladzijden geleden stond er van iemand een bericht, dat de gemoederen nogal in beweging brengt, omdat er gevraagd werd de uitdaging aan te gaan.... maar wat ik wel lees, is dat 1 negatief bericht maar liefst meer dan tien!! negatieve berichten oplevert!! en, zolang er antwoorden blijven komen, heeft die persoon misschien ook steeds weer een nieuw aanknopingspunt om een negatieve reactie te geven. dus..... actie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactiegeeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie geeft reactie enz....... |
Wanneer is de volgende picknick ?
jaja 'k weet het, eerst maar wachten tot dat Henschoteruitje voorbij is, toch ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:30
|
|
|
CHRISTIAN982 schreef: | Met welke intentie sta jij op deze site ? | Mijn eerste doel is om mensen te leren kennen. Maar helaas wordt dit aan alle kanten geblokkeerd. Een normaal gesprek in de chatbox wordt niet meer op prijs gesteld. Mensen kun je alleen maar leren kennen op de pciknick. Ik denk er maar over mn doel bij te stellen. Leeghoofdigheid is immers hetzelfde als gezellig...dan zal ik me maar net zo leeghoofdig gaan gedragen. Ede is nu de centrale ontmoetingsplek. Ik weet nog niet of ik me daar onder wil gaan begeven..Maar misschien zou dat dan ook maar eens een keer moeten. LANG LEVE DE OPPERVLAKKIGHEID. HOERA HOERA HOERA!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 11:42
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mijn eerste doel is om mensen te leren kennen. Maar helaas wordt dit aan alle kanten geblokkeerd. Een normaal gesprek in de chatbox wordt niet meer op prijs gesteld. Mensen kun je alleen maar leren kennen op de pciknick. Ik denk er maar over mn doel bij te stellen. Leeghoofdigheid is immers hetzelfde als gezellig...dan zal ik me maar net zo leeghoofdig gaan gedragen. Ede is nu de centrale ontmoetingsplek. Ik weet nog niet of ik me daar onder wil gaan begeven..Maar misschien zou dat dan ook maar eens een keer moeten. LANG LEVE DE OPPERVLAKKIGHEID. HOERA HOERA HOERA!!!!! |
Niet iedereen vindt hier de aansluiting die hij zoekt maar de wereld is groter dan CM.......zoek het eens in je buurt,in je familie,je buren,je vrienden...... Het is en blijft een internetwereldje met oppervlakkige contacten(en vaak dito gesprekken).Wil je meer dan moet je er open voor staan en ook laten zien wie je werkelijk bent Chat,met het verlagen van je niveau(jouw woorden,niet de mijne)bereik je helemaal niets! CM moet een aanvulling zijn,geen invulling van je dagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:16
|
|
|
[quote=HANNAH810]*zucht* hij segt dattie mu lief fin..........!!
Af en toe heeft ie wel gelijk, en dat zonder dat ie je ontmoet heeft in Ede.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:35
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een maand geleden waren we vrienden. |
Chatuliem...je gaat toch niet zeggen dat door zoiets de vriendschap over is? Ik denk dat dit niet de bedoeling is,we hoeven het niet altijd eens te zijn met elkaar. Iedereen mag zijn of haar mening zeggen en dat moeten we gewoon respecteren. Ik ben het vaak met jou eens,alleen dit keer vind ik het een beetje te ver gaan. Kinderen horen er gewoon bij, of je moet een vrouw zoeken die geen kinderen heeft, dan wordt het makkelijker. Een goede moeder doet toch , wat het beste is voor haar kinderen, en er zijn hier moeders met kinderen voor wie zo n uitje hun vakantie is. Ik heb geen kinderen en vind het geen belemmering. Stel dat er een relatie uit ( picnick) voort zou komen, dan is er nog tijd genoeg om samen zonder kids leuke dingen te doen. Nogmaals Chat... ik zou hierdoor niet weg gaan van deze site, en zeker je vriendschappen niet op het spel zetten. Dat is het helemaal niet waard.
Groetjes Carien
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:40
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een maand geleden waren we vrienden. | Echte vrienden mogen elkaar de waarheid zeggen Chatuliem Anders zijn het geen vrienden
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:43
|
|
|
ZIVAATJE309 schreef: | Echte vrienden mogen elkaar de waarheid zeggen Chatuliem Anders zijn het geen vrienden |
Helemaal mee eens Zivaatje.....maar dan wel op een correcte manier.
Laatst aangepast door
|
CARIEN982
|
op maandag 2 augustus 2010, 13:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZIVAATJE309
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 13:45
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Helemaal mee eens Zivaatje.....maar dan wel op een nette manier. |
Ja uiteraard op een nette manier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:08
|
|
|
LEANNE226 schreef: | Niet iedereen vindt hier de aansluiting die hij zoekt maar de wereld is groter dan CM.......zoek het eens in je buurt,in je familie,je buren,je vrienden...... Het is en blijft een internetwereldje met oppervlakkige contacten(en vaak dito gesprekken).Wil je meer dan moet je er open voor staan en ook laten zien wie je werkelijk bent Chat,met het verlagen van je niveau(jouw woorden,niet de mijne)bereik je helemaal niets! CM moet een aanvulling zijn,geen invulling van je dagen. | Sinds enkele jaren ben ik lid van CM. Wat mij opvalt is, dat het vroeger heel gewoon was dat je in de chatbox met elkaar praatte over alle dingen die je bezighield. Dat kon soms best wel diepgaand zijn, maar ook wel oppervlakkig. Maar je kon elkaar tot op zekere hoogte wel leren kennen. Als je daarbij elkaar ook nog ontmoette kreeg je een redelijk plaa tje van hoe de ander in elkaar stak. Nu wordt het zo'n beetje beperkt tot goedemorgen, haha en tot ziens. Bij andere vragen word je meteen tot de orde geroepen.... Serieuze gesprekken zijn niet altijd zware gesprekken. Ik vraag ook niet om zware onderwerpen, meer om normale gesprekken. Maar ik schijn een roepende in de woestijn te zijn...Misschien houdt die roep binnenkort op. Een opluchting voor velen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARIEN982
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:17
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sinds enkele jaren ben ik lid van CM. Wat mij opvalt is, dat het vroeger heel gewoon was dat je in de chatbox met elkaar praatte over alle dingen die je bezighield. Dat kon soms best wel diepgaand zijn, maar ook wel oppervlakkig. Maar je kon elkaar tot op zekere hoogte wel leren kennen. Als je daarbij elkaar ook nog ontmoette kreeg je een redelijk plaa tje van hoe de ander in elkaar stak. Nu wordt het zo'n beetje beperkt tot goedemorgen, haha en tot ziens. Bij andere vragen word je meteen tot de orde geroepen.... Serieuze gesprekken zijn niet altijd zware gesprekken. Ik vraag ook niet om zware onderwerpen, meer om normale gesprekken. Maar ik schijn een roepende in de woestijn te zijn...Misschien houdt die roep binnenkort op. Een opluchting voor velen. |
Dat is voor mij geen opluchting Chat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:19
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dat is voor mij geen opluchting Chat. |
Voor mij ook niet! 'k Vind dat iedereen zich welkom moet voelen op CM, juist boeiend al die verschillende mensen. En een ieder geeft z'n eigen invulling aan het lidmaatschap, mooi toch!
Maar zodra CM niet meer aan je verwachtingen voldoet, is het beter om weg te gaan. Wel een tip; stel je verwachtingen niet te hoog. Zou het daar aan kunnen liggen?
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 2 augustus 2010, 14:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIJAN072
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:27
|
|
|
HANNAH810 schreef: | [/b][/color]t is ook echt niet zo moeilik cross, gewoon een dochter en een potje olvarit meenemen.......... . |
Jammer Cross, dat je je dochter (hoogstwaarschijnlijk) niet meer meekrijgt.
En op een potje olvarit zal ze helemaal niet zitten te wachten, vermoed ik.
Laatst aangepast door
|
MARIJAN072
|
op maandag 2 augustus 2010, 14:30
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 14:47
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Sinds enkele jaren ben ik lid van CM. Wat mij opvalt is, dat het vroeger heel gewoon was dat je in de chatbox met elkaar praatte over alle dingen die je bezighield. Dat kon soms best wel diepgaand zijn, maar ook wel oppervlakkig. Maar je kon elkaar tot op zekere hoogte wel leren kennen. Als je daarbij elkaar ook nog ontmoette kreeg je een redelijk plaa tje van hoe de ander in elkaar stak. Nu wordt het zo'n beetje beperkt tot goedemorgen, haha en tot ziens. Bij andere vragen word je meteen tot de orde geroepen.... Serieuze gesprekken zijn niet altijd zware gesprekken. Ik vraag ook niet om zware onderwerpen, meer om normale gesprekken. Maar ik schijn een roepende in de woestijn te zijn...Misschien houdt die roep binnenkort op. Een opluchting voor velen. |
Wij verschillen van mening,het is wel degelijk mogelijk iemand te leren kennen(vriendjes worden hoeft niet) maar dan moet je de mensen niet blokkeren Blijkbaar heb je daar een reden voor,jouw probleem,het mijne niet. Maar goed,je leest niet wat ik typ en je hebt helaas je niveau in de chatbox al(flink)verlaagd,wat kan ik er nu nog aan doen?
Jammer genoeg reageer je nu op de manier waar jijzelf zo'n hekel aan hebt,zielig doen......zo was jij een half jaar geleden ook niet Chat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:07
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Mijn eerste doel is om mensen te leren kennen. Maar helaas wordt dit aan alle kanten geblokkeerd. Een normaal gesprek in de chatbox wordt niet meer op prijs gesteld. Mensen kun je alleen maar leren kennen op de pciknick. Ik denk er maar over mn doel bij te stellen. Leeghoofdigheid is immers hetzelfde als gezellig...dan zal ik me maar net zo leeghoofdig gaan gedragen. Ede is nu de centrale ontmoetingsplek. Ik weet nog niet of ik me daar onder wil gaan begeven..Maar misschien zou dat dan ook maar eens een keer moeten. LANG LEVE DE OPPERVLAKKIGHEID. HOERA HOERA HOERA!!!!! |
Zeg eh... mijnheer kernwoord = Leeghoofd. Uit hoofde van oppervlakkigheid wil ik hier geheel offff topic wel een reactie plaatsen...
Het is een reactie, die iedereen die goed kan lezen en plaatjes kan kijken, geheel kan voorspellen...
ik geef u allen dus nu drie seconden om uw eigen voorspelling te doen... 1. 2 3.
Mensen leren kennen kan alleen op de picknick en niet op de site... mensen gedragen zich als leeghoofd... Eh... Wat voor hoofd hoort eigenlijk bij uw profiel?
Kortom, beetje dimmen en zo niet, gewoon eigen foto bij het profiel. Mensen met hun eigen foto breed in beeld Zijn van nature, beleefder, voorzichtiger... hoe zou dat toch komen?
EN DAN NU DE QUIZ: WIE HAD DEZE REACTIE GOED VOORSPELD?
HOOFDPRIJS> 1. die mag tijdens een volgende picknick als eerste taart gooien naar het dan wel bekende hoofd van... 2. die mag zelf als eerste taart eten... 3. die mag... zijn mond houden anders wordt dit berichtje te lang.
MAAK NU UW KEUZE, maar houdt die keuze vooral voor u zelf, want anders wordt het wel errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg of topic
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:11
|
|
|
BEHAPPY332 schreef: | want anders wordt het wel errrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrg of topic |
Hoi, eh, die oranje daar, was niet bij de pick nick en reageert toch... Hoe kan dat?
Wel, was bijna gegaan, maar via Funky Fish was er een leuke dag met worshops, voor het goeie doel: Koeien voor Kenia. Was ook geweldig.
Hoop hier eigenlijk leuke reacties te lezen over wat ik te Ede gemist heb... Dat is immers ON/TOPIC!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BEHAPPY332
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:17
|
|
|
CARIEN982 schreef: | Dat is voor mij geen opluchting Chat. |
Tip aan Chat. Begin een topic over oppervlakkigheid, ga ik met je mee de diepte in. je weet immers hoe het werkt.
Maar één ding: al die mensen die zo hun best hebben gedaan voor Ede, die verdienen respect, waardering en alle goeds
Dus ik verwacht hier minstens 40 complimenten van degenen die wel geweest zijn...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANGELIQUE327
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:27
|
|
|
[Nou!!!! Hier het eerste compliment!!!!! Wie Ede bedacht heeft, weet ik niet....was er nu voor de tweede keer en ......Heb genoten!!!!!!!!!!!!!!!Het was fijn, net één grote familie, en zelfs het weer heeft meegewerkt...(ook natuurlijk het aantal knuffies en complimenten) kortom...het was grandioos en ik kijk al weer uit naar de volgende picknick!
quote=BEHAPPY332]Tip aan Chat. Begin een topic over oppervlakkigheid, ga ik met je mee de diepte in. je weet immers hoe het werkt.
Maar één ding: al die mensen die zo hun best hebben gedaan voor Ede, die verdienen respect, waardering en alle goeds
Dus ik verwacht hier minstens 40 complimenten van degenen die wel geweest zijn... [/quote]
[i]
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BILLY701
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 15:51
|
|
|
En ga je dan echt in de woestijnzitten Zullen de nomaden blij met je zijn Chat
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: maandag 2 augustus 2010, 16:18
|
|
|
ANGELIQUE327 schreef: | [Nou!!!! Hier het eerste compliment!!!!! Wie Ede bedacht heeft, weet ik niet....was er nu voor de tweede keer en ......Heb genoten!!!!!!!!!!!!!!!Het was fijn, net één grote familie, en zelfs het weer heeft meegewerkt...(ook natuurlijk het aantal knuffies en complimenten) kortom...het was grandioos en ik kijk al weer uit naar de volgende picknick!
DE TWEEDE
LANG LEVE DE PICKNICK
quote=BEHAPPY332]Tip aan Chat. Begin een topic over oppervlakkigheid, ga ik met je mee de diepte in. je weet immers hoe het werkt.
Dus ik verwacht hier minstens 40 complimenten van degenen die wel geweest zijn... |
[i][/quote]
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|