Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 april 2011, 20:14
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Een dag te laat maar goed. De krant viel vanmorgen in de bus met maar liefst 22 rouwadvertenties voor de agent die omgekomen is in Baflo |
Vandaag weer een paar chat . ja bijna alle politiekorpsen uit het noorden dan heb je er snel veel , morgen zijn alle politiebureaus dicht , ze verwachten een grote begrafenis .
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: dinsdag 19 april 2011, 22:12
|
|
|
[quote=MVV749]Hoe ik wakker word?
Hallo MVV Ik wil je in iedergeval veel sterkte wensen en hoop dat het met het betere weer ook beter mag gaan. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 14:10
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Goedemiddag naamgenoot,
Bedankt voor het medeleven. Inderdaad heeft het mooie weer een positieve werking om mijn psychische gezondheid. Helaas zal het voor de lichamelijke klachten niet veel uitmaken. Ik ondervind eerder 'last' van de warmte. Denk aan een slechte nachtrust en futloosheid. Maar goed, toch vind ik dat dit weer zo mag blijven. Het is lekker warm en zonnig, dus we mogen niet klagen.
On topic: Slechtste moment van vandaag was wederom het wakker worden. Maar ondanks dat ik minder goed en lang heb geslapen, mag ik vandaag niet klagen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: woensdag 20 april 2011, 21:55
|
|
|
[quote=MVV749]
Hallo Martin Wel leuk dat ik een naamgenoot hier tegen kom . Ik hoop dan wel voor je dat het niet te warm voor je word anders moet je de ijskast in hahaha. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 00:17
|
|
|
Niet zozeer het slechtste moment vandaag (althans dat hoop ik en daar bid ik voor). Vandaag (donderdag) krijgt mijn vriendin uitslag over de botscan van haar dochter. Er zit een bacterie in het bot... of het is botkanker.. Bidden jullie mee voor Ilse?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 01:02
|
|
|
LISA610 schreef: | Niet zozeer het slechtste moment vandaag (althans dat hoop ik en daar bid ik voor). Vandaag (donderdag) krijgt mijn vriendin uitslag over de botscan van haar dochter. Er zit een bacterie in het bot... of het is botkanker.. Bidden jullie mee voor Ilse? |
Ja.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 01:41
|
|
|
Ja...ook ik wil meebidden...
Dus valt mijn slechte moment van de dag, in een geheel ander straatje, maar ja het was een slecht moment...
JE MOBIEL MEE LATEN DRAAIEN IN DE WASMACHINE,,,,4 dagen terug.
En hij zegt niets meer terug!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 08:17
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja...ook ik wil meebidden...
Dus valt mijn slechte moment van de dag, in een geheel ander straatje, maar ja het was een slecht moment...
JE MOBIEL MEE LATEN DRAAIEN IN DE WASMACHINE,,,,4 dagen terug.
En hij zegt niets meer terug!!! |
Volgens mij kan de schrijfster van "de vraag om mee te bidden" daar ook wel e.e.a. van vertellen, trinnnnnggggg blub blub blub
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 10:53
|
|
|
LISA610 schreef: | Niet zozeer het slechtste moment vandaag (althans dat hoop ik en daar bid ik voor). Vandaag (donderdag) krijgt mijn vriendin uitslag over de botscan van haar dochter. Er zit een bacterie in het bot... of het is botkanker.. Bidden jullie mee voor Ilse? |
ja hoor LIsa, hoop en bid voor goed resultaat en goede afloop
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:37
|
|
|
[quote=MARTIN695]
Inderdaad altijd leuk om een naamgenoot te ontmoeten.
Het was inderdaad wat warm en nu ben ik verbrand. Zo de koelkast daar verlichting voor geven??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 12:39
|
|
|
En, hoe was de uitslag? Het klinkt beide niet positief, dus ik hoop dat het uiteindelijk het minst erge is ontdekt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MVV749
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 14:44
|
|
|
Het slechtste moment tot op heden:
Na een telefoongesprek met een vriendin nog steeds geen goed gevoel hebben over het wel of niet financieël bijstaan. Ik zou haar graag willen helpen, weet dat ze geld nodig heeft...........maar op de één of andere manier voelt het nog steeds niet goed.
Ik denk dat dit een klassiek voorbeeld is van het wantrouwen in deze maatschappij. Moeten twijfelen om een vriend/vriendin te helpen hoort toch niet!? Maar helaas bewijst de realiteit dagelijks anders.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 16:01
|
|
|
Dat mijn moeder een uur geleden door de huisarts is gebeld met de mededeling dat ze uit het borstbevolkings onderzoek is gekomen!
Moet vanmiddag naar hem toe om te horen hoe en waar er een tumor zit en wat ze gaan doen.
Willen jullie voor ons bidden? Velen van jullie weten dat ik het psychische al zwaar heb dus dit is nog een klap om te verwerken, hoop en bid dat de uiteindelijke uitslag mee mag vallen.
Erika.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 16:07
|
|
|
MVV749 schreef: | En, hoe was de uitslag? Het klinkt beide niet positief, dus ik hoop dat het uiteindelijk het minst erge is ontdekt. |
Ik zit nog steeds in spanning af te wachten tot ze wat laat horen..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 22:17
|
|
|
[quote=MVV749] Hallo Martin. Zeker weten dat de koelkast iets kan betekenen alleen ik mag geen gewoon bier meer hebben jammergenoeg dus neem ik maar een neut maar wel ijs en ijs koud. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 22:19
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Hallo Erika. Dat zal ik zeker doen en ik wens je moeder en jou heel veel sterkte toe. Met GODs zegen. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 22:21
|
|
|
Uiteindelijk gelukkig niet het slechtste moment, maar gewoon goed nieuws: Vanavond een kort contact gehad met mijn vriendin. Ze hebben goed nieuws gehad vandaag, zelfs nog beter dan verwacht. Wonder boven wonder is er is geen botkanker ontdekt en zelfs geen bacterie. Dat wil niet zeggen dat er niets meer aan de hand is. Er is waarschijnlijk een ontsteking waarvan ze moeten afwachten of die chronisch is of niet. De grootste spanning is nu dus echter van de baan, maar blijf nog maar wel even aan Ilse denken in jullie gebeden opdat ze helemaal mag genezen en straks weer lekker kan voetballen...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 22:38
|
|
|
LISA610 schreef: | Uiteindelijk gelukkig niet het slechtste moment, maar gewoon goed nieuws: Vanavond een kort contact gehad met mijn vriendin. Ze hebben goed nieuws gehad vandaag, zelfs nog beter dan verwacht. Wonder boven wonder is er is geen botkanker ontdekt en zelfs geen bacterie. Dat wil niet zeggen dat er niets meer aan de hand is. Er is waarschijnlijk een ontsteking waarvan ze moeten afwachten of die chronisch is of niet. De grootste spanning is nu dus echter van de baan, maar blijf nog maar wel even aan Ilse denken in jullie gebeden opdat ze helemaal mag genezen en straks weer lekker kan voetballen... |
Wat goed nieuws Lisa, fijn dat de grootste spanning er nu af is... Sterkte...!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MADELIEF469
|
|
Geplaatst: donderdag 21 april 2011, 23:13
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Dat mijn moeder een uur geleden door de huisarts is gebeld met de mededeling dat ze uit het borstbevolkings onderzoek is gekomen!
Moet vanmiddag naar hem toe om te horen hoe en waar er een tumor zit en wat ze gaan doen.
Willen jullie voor ons bidden? Velen van jullie weten dat ik het psychische al zwaar heb dus dit is nog een klap om te verwerken, hoop en bid dat de uiteindelijke uitslag mee mag vallen.
Erika. |
Heftig bericht Erika!! Hoe was het vanmiddag? en hoe gaat het met jou en je moeder? knuf
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 11:55
|
|
|
MADELIEF469 schreef: | Heftig bericht Erika!! Hoe was het vanmiddag? en hoe gaat het met jou en je moeder? knuf |
Ze is gistermiddag bij de huisarts geweest samen met mijn zus. A.s woensdag wordt ze in het ziekenhuis verwacht dan maken ze eerst een echo aan de hand daarvan als er een tumor te zien is wordt er direct een biopsie gedaan en weten we dezelfde dag nog waar ze aan toe is. Voor mijn moeder m'n zus , broer en hun gezinnen en voor mij een spannende en zware dag. Ik zelf ga mee naar het ziekenhuis, mijn moeder is moedig en sterk en kan het over geven in God's hand. Dat is mooi en rijk. ik zelf vecht er nog mee dat heeft natuurlijk mede te maken met mijn eigen psychische toestand. Maar ook ik weet ons in Gods hand geborgen.
Gr Erika.
Laatst aangepast door
|
ERIKA129
|
op vrijdag 22 april 2011, 11:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GRACE585
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 14:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze is gistermiddag bij de huisarts geweest samen met mijn zus. A.s woensdag wordt ze in het ziekenhuis verwacht dan maken ze eerst een echo aan de hand daarvan als er een tumor te zien is wordt er direct een biopsie gedaan en weten we dezelfde dag nog waar ze aan toe is. Voor mijn moeder m'n zus , broer en hun gezinnen en voor mij een spannende en zware dag. Ik zelf ga mee naar het ziekenhuis, mijn moeder is moedig en sterk en kan het over geven in God's hand. Dat is mooi en rijk. ik zelf vecht er nog mee dat heeft natuurlijk mede te maken met mijn eigen psychische toestand. Maar ook ik weet ons in Gods hand geborgen.
Gr Erika. |
heel veel sterkte erika zal zeker meenemen in gebed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 18:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ze is gistermiddag bij de huisarts geweest samen met mijn zus. A.s woensdag wordt ze in het ziekenhuis verwacht dan maken ze eerst een echo aan de hand daarvan als er een tumor te zien is wordt er direct een biopsie gedaan en weten we dezelfde dag nog waar ze aan toe is. Voor mijn moeder m'n zus , broer en hun gezinnen en voor mij een spannende en zware dag. Ik zelf ga mee naar het ziekenhuis, mijn moeder is moedig en sterk en kan het over geven in God's hand. Dat is mooi en rijk. ik zelf vecht er nog mee dat heeft natuurlijk mede te maken met mijn eigen psychische toestand. Maar ook ik weet ons in Gods hand geborgen.
Gr Erika. |
Lieve Erika, ik wens je heel veel sterkte de komende dagen en zal uiteraard voor jullie bidden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 18:22
|
|
|
Gr Erika. |
Wie weet valt het allemaal nog wel mee Erika, ook een beetje positief blijven denken hoor!
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op vrijdag 22 april 2011, 21:13
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SUSANNAH475
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 18:55
|
|
|
Gr Erika. |
Ik hoop Erika dat je toch een goed paasweekend zult hebben !! En daarna maar afwachten wat woensdag gaat brengen. Ik ga voor jullie bidden... heel veel sterkte !!
Laatst aangepast door
|
SUSANNAH475
|
op vrijdag 22 april 2011, 18:56
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CROSSROAD317
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 19:13
|
|
|
Gr Erika. |
Geweldig dat je dat kunt zeggen Erika, "in Gods hand geborgen mogen weten"
Sons of Korah -- Psalm 121
http://www.youtube.com/watch?v=h5W-XKHwS-A
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARTIN695
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:51
|
|
|
[quote=ERIKA129]
Hallo Erika Ook van mij heel veel sterkte en wijsheid en zeker GODs zegen gewenst en ik zal bidden voor jullie. Sjalom. Martin
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 21:56
|
|
|
Mijn slechtste moment was vanavond toen ik heel hard de bocht omfietste terwijl er een jongeman ook hard de bocht om fietste.......Wij botsten tegen elkaar...... Zegt hij: U moet ook niet zo hard meer fietsen, u bent ook niet meer zo piep
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYLIEN613
|
|
Geplaatst: vrijdag 22 april 2011, 22:07
|
|
|
WILLEMIJN232 schreef: | Mijn slechtste moment was vanavond toen ik heel hard de bocht omfietste terwijl er een jongeman ook hard de bocht om fietste.......Wij botsten tegen elkaar...... Zegt hij: U moet ook niet zo hard meer fietsen, u bent ook niet meer zo piep |
wil je slechtste moment niet slechter maken, maar toen ik het las moest ik toch spontaan lachen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN096
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 06:44
|
|
|
Herman388 wordt op 24 mei voor de 5e keer handoperatie en tot november zijn hand in het gips. Echt triest
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
TRIJNIE671
|
|
Geplaatst: zaterdag 23 april 2011, 08:20
|
|
|
Gr Erika. |
Veel sterkte toegewenst , leef met jullie mee , zal voor jullie bidden . liefs
|
|
Naar boven |
|
|