Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 22:21
|
|
|
dit leek mij de beste
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: donderdag 27 oktober 2011, 23:32
|
|
|
MARYAN401 schreef: | Meen je dat echt Nog maar een paar weken lid en dan al een digitale ontmoeting met 3 van zulke types?
Maar Brigit, je mag/kunt een pv-chat ook afkappen hoor! Als ik in de gaten krijg dat de chat zo'n kant uitgaat, dan kap ik het gewoon af. Dan kun je misschien voorkomen, dat het zover komt. Dat heb je gauw genoeg in de gaten. En komt het wel zover, dan zou ik zo iemand even goed duidelijk maken dat ik daar niet van gediend ben. Gewoon afkappen, heb je CM niet voor nodig. Zulke types zijn er nu eenmaal, ook op een chr. site. Lijkt me ook lastig voor CM, om te bepalen wie wel en wie niet mag blijven. Het is wel iets vaags. |
Dan ben jij er vanaf, maar gaat hij waarschijnlijk direct door naar de volgende. Als een gesprek die kant op gaat, laat maar komen, dan kan je het melden en kan de redaktie beoordelen wat ze er van vinden en wat ze er mee willen.
En ja, zelfs als getrouwde vrouw krijg je hier af en toe van dit soort vage figuren prive.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 00:46
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | Dan ben jij er vanaf, maar gaat hij waarschijnlijk direct door naar de volgende. Als een gesprek die kant op gaat, laat maar komen, dan kan je het melden en kan de redaktie beoordelen wat ze er van vinden en wat ze er mee willen.
En ja, zelfs als getrouwde vrouw krijg je hier af en toe van dit soort vage figuren prive. |
het eerste half jaar dat ik lid was had ik bijna wekelijks zulke types.
hallo lekker ding, ben je ook alleen vanavond? zal ik even langskomen dan? wat is je adres? hoe groot is je bed en je cup maat
gewoon cm mailen, dan zijn die geilstuiters zo weg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARYAN401
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 07:51
|
|
|
JOLAN931 schreef: | het eerste half jaar dat ik lid was had ik bijna wekelijks zulke types.
hallo lekker ding, ben je ook alleen vanavond? zal ik even langskomen dan? wat is je adres? hoe groot is je bed en je cup maat
gewoon cm mailen, dan zijn die geilstuiters zo weg |
Is ook een kleine moeite, even CM mailen. Nog een optie; de pv-chat niet openstellen voor iedereen, maar alleen voor vrienden. Dan krijg je vooral mensen die per mail contact gezocht hebben, kun je eerst screenen. En als de mail je niet aanstaat, CM mailen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARIAN519
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 08:48
|
|
|
En dit valt allemaal onder sex voor het huwelijk? wowsie... tell me...wat heeft dit dan met een huwelijk te maken?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 09:14
|
|
|
MARIAN519 schreef: | En dit valt allemaal onder sex voor het huwelijk? wowsie... tell me...wat heeft dit dan met een huwelijk te maken? |
Ik denk een soort van droogzwemmen! voor dat je verdrinkt, in een soort van, het water staat me tot de str.. keel huwlijk
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 09:57
|
|
|
MARIAN519 schreef: | En dit valt allemaal onder sex voor het huwelijk? wowsie... tell me...wat heeft dit dan met een huwelijk te maken? |
haha, ik denk niets, maar hoe wil je de titel laten luiden voor een nieuw topic ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MARISKA601
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 10:28
|
|
|
JOLAN931 schreef: | haha, ik denk niets, maar hoe wil je de titel laten luiden voor een nieuw topic ? |
One night stand?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:20
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Wel vreemd...ik heb deze dingen nog niet meegemaakt.... |
Ook ik heb al met zo'n viespeuk te maken gehad hier!! Is vrij vlot geband!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 11:42
|
|
|
MARISKA601 schreef: | One night stand? |
Alsjeblieft niet zo nee!!!!!!!!!!! Maar je kunt zulk soort ervaringen toch onder het forum...Christian Match zetten??? (en dan bedoel ik vervelende benaderingen door mannen of vrouwen)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNETTE792
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 17:27
|
|
|
JOLAN931 schreef: | haha, ik denk niets, maar hoe wil je de titel laten luiden voor een nieuw topic ? |
of juist van alles, of werd jij door de degene die interesse had in de afmeting van je bed eerst ten huwelijk gevraagd?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
BRIGIT826
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:32
|
|
|
jongelui de mannen zijn door de redactie verwijderd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 28 oktober 2011, 22:47
|
|
|
BRIGIT826 schreef: | jongelui de mannen zijn door de redactie verwijderd |
Kijk aan dan was er een zeer duidelijke reden!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MOMO697
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 13:29
|
|
|
oh gelukkig k dacht al dat mijn profiel niet aantrekkelijk genoeg was k heb namelijk helemaal geen last van dit soort toenaderingen gehad
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: zaterdag 29 oktober 2011, 14:56
|
|
|
Ik heb de mogelijkheid tot chatten uitgeschakeld.
Als iemand iets wil schrijft ie maar netjes een mail.
Laatst aangepast door
|
SHANITA130
|
op zaterdag 29 oktober 2011, 14:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 22:11
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Ik heb de mogelijkheid tot chatten uitgeschakeld.
Als iemand iets wil schrijft ie maar netjes een mail.
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: zondag 30 oktober 2011, 23:34
|
|
|
GERRIT084 schreef: | |
Als je het niet snapt, moet je een mail sturen niet hier vraagtekens neerzetten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 08:22
|
|
|
YELNIN491 schreef: | Als je het niet snapt, moet je een mail sturen niet hier vraagtekens neerzetten |
Ik snap het helemaal niet meer bij chatten krijg je bijna gelijk antwoord en bij mailen bijna nooit
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 10:09
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik snap het helemaal niet meer bij chatten krijg je bijna gelijk antwoord en bij mailen bijna nooit |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 15:39
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Ik snap het helemaal niet meer bij chatten krijg je bijna gelijk antwoord en bij mailen bijna nooit |
sja en nu......................???
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT084
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 18:01
|
|
|
YELNIN491 schreef: | sja en nu......................??? |
Zie je wel bij jou krijg ik ook alleen maar puntjes om zelluf in te vullen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOLAN931
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 19:53
|
|
|
GERRIT084 schreef: | Zie je wel bij jou krijg ik ook alleen maar puntjes om zelluf in te vullen |
Da's om je te vursieruh, tuurlijk.............
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
COOTJE711
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 21:47
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Da's om je te vursieruh, tuurlijk............. |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YELNIN491
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 22:11
|
|
|
JOLAN931 schreef: | Da's om je te vursieruh, tuurlijk............. |
ehmmm.......................................
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
KLAPROOS940
|
|
Geplaatst: maandag 31 oktober 2011, 23:31
|
|
|
ANNETTE792 schreef: | En ja, zelfs als getrouwde vrouw krijg je hier af en toe van dit soort vage figuren prive. |
Echt waar? Heb ik in de paar jaar dat ik hier lid was nooit last van gehad. Krijg zo wie zo nauwelijks mails of verzoeken om te chatten. Zal wel aan mn uiterlijk liggen. k Geloof tenminste niet dat t aan wat ik geschreven heb in mn profiel ligt. Maar heeft als voordeel dat de reacties die ik kreeg in t algemeen prettig waren en dat voor mij gold dat je niet met veel mensen hoeft te mailen/ chatten/ daten om de 'ware' te vinden. En dat ik nooit de redactie heb hoeven mailen nav onprettige en opdringerige personen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MACADAMIA298
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 12:58
|
|
|
Ik denk dat seks voor het huwelijk op zichzelf geen zonde is. Het gaat er volgens mij God om dat er voor de man één vrouw is in zijn leven en voor de vrouw één man. Adam en Eva gingen ook niet naar het gemeentehuis.
Ik begrijp daarom niet waarom mensen schuldbelijdenis moeten doen als ze weliswaar seks voor het huwelijk hebben gehad, maar gewoon bij elkaar blijven en er nooit een ander is geweest.
Wel vind ik dat het slim is om te wachten tot na het huwelijk omdat je nooit weet wat er gebeuren zal; een verkering kan zomaar uitgaan.
Het blijft een lastig onderwerp.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LISA610
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 16:05
|
|
|
MACADAMIA298 schreef: | Ik denk dat seks voor het huwelijk op zichzelf geen zonde is. Het gaat er volgens mij God om dat er voor de man één vrouw is in zijn leven en voor de vrouw één man. Adam en Eva gingen ook niet naar het gemeentehuis.
Ik begrijp daarom niet waarom mensen schuldbelijdenis moeten doen als ze weliswaar seks voor het huwelijk hebben gehad, maar gewoon bij elkaar blijven en er nooit een ander is geweest.
Wel vind ik dat het slim is om te wachten tot na het huwelijk omdat je nooit weet wat er gebeuren zal; een verkering kan zomaar uitgaan.
Het blijft een lastig onderwerp. |
Hallo Macadamia. Welkom op het forum. Je hebt wel gelijk een heel lastig onderwerp naar boven weten te halen. Hier is in feite al heel veel over gezegd en geschreven op het forum. Het klopt dat Adam en Eva niet naar het gemeentehuis gingen, althans daar staat niets over in de Bijbel en bovendien was er toen nog geen gemeentehuis. Wel zijn er tal van voorbeelden in de Bijbel te vinden waaruit je kunt afleiden dat er sprake is geweest van een bepaalde vorm van huwelijksvoltrekking, ook in de tijd van het oude testament. Die waren anders dan de manier waarop een huwelijk nu wordt voltrokken, maar dat neemt niet weg dat er wel degelijk huwelijken werden voltrokken. En pas daarna was men man en vrouw. Het is in die zin denk ik ook wat te kort door de bocht om alleen te verwijzen naar Adam en Eva, dus wellicht is het goed als je nog wat dieper graaft in deze materie, voordat je de conclusie trekt dat er niets tegen is op seks voor het huwelijk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MACADAMIA298
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 17:24
|
|
|
LISA610 schreef: | Wellicht is het goed als je nog wat dieper graaft in deze materie, voordat je de conclusie trekt dat er niets tegen is op seks voor het huwelijk. |
Ik heb juist heel bewust géén conclusie getrokken.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MACADAMIA298
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 17:24
|
|
|
Sorry, dubbele post
Laatst aangepast door
|
MACADAMIA298
|
op donderdag 19 januari 2012, 01:24
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PIETER649
|
|
Geplaatst: woensdag 18 januari 2012, 19:21
|
|
|
Als je je familiestamboom uitzoekt, zul je ontdekken dat er n hoop moetjes in je voorgeslacht zitten. Het is eeuwen de gewoonte geweest pas te trouwen als de vrouw bewezen had vruchtbaar te kunnen zijn. En ja, deze huwelijken werden gewoon kerkelijk ingezegend.
|
|
Naar boven |
|
|