Auteur |
Bericht |
|
CHATULIEM619
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 19:57
|
|
|
PETRA944 schreef: | ik zelf heb ze er wel es uitgegraven en dan met een hakbijl de grote wortels doorhakken, hele klus | Pak een tractor. Heb daarmee 7 coniferen uit de tuin gekregen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:05
|
|
|
CHATULIEM619 schreef: | Pak een tractor. Heb daarmee 7 coniferen uit de tuin gekregen. |
Een tractor past hier niet door de poort.
En zo'n conifeer is ook geen punt , dat is eerst kaal maken en dan met de spa verder het werk doen . Maar die wortels die meters ver onder de grond doorlopen , dat is het probleem.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 20:58
|
|
|
VISSER278 schreef: | Een tractor past hier niet door de poort.
En zo'n conifeer is ook geen punt , dat is eerst kaal maken en dan met de spa verder het werk doen . Maar die wortels die meters ver onder de grond doorlopen , dat is het probleem. |
Zeg ik toch!!!! Of gewoon afhakken en laten zitten en anders moet je ze toch echt uitgraven
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:59
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Zeg ik toch!!!! Of gewoon afhakken en laten zitten en anders moet je ze toch echt uitgraven |
Hoort dit niet in de rubriek Tuinhoudelijke vragen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:51
|
|
|
vliegen vanger, Je kent ze wel,zo'n stroperig ding die je dan boven je tafel ophangt Ik vroeg me af..hoe jullie dat ervaren Je zit lekker aan een pannenkoek met stroop en soms dwalen je ogen onder het eten af zo rond de kamer in
dan zie je opeens dat dit met die half dooie vliegen hangen en opeens denk je ,he'wat deed ik eigenlijk op mijn pannekoek
vies praatje misschien. maar dat zo'n ding soms half in je bord hangt heb ik nooit begrepen Ik overdrijf wel wat,maar anders gelooft niemand me meer;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:55
|
|
|
HEIDE115 schreef: | vliegen vanger, Je kent ze wel,zo'n stroperig ding die je dan boven je tafel ophangt Ik vroeg me af..hoe jullie dat ervaren Je zit lekker aan een pannenkoek met stroop en soms dwalen je ogen onder het eten af zo rond de kamer in
dan zie je opeens dat dit met die half dooie vliegen hangen en opeens denk je ,he'wat deed ik eigenlijk op mijn pannekoek
vies praatje misschien. maar dat zo'n ding soms half in je bord hangt heb ik nooit begrepen Ik overdrijf wel wat,maar anders gelooft niemand me meer;) |
heide; als jij een keer komt eten, koop ik speciaal voor jou een vliegen-stroop-vang-ding
(anders eet je te veel110
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:55
|
|
|
HEIDE115 schreef: | vliegen vanger, Je kent ze wel,zo'n stroperig ding die je dan boven je tafel ophangt Ik vroeg me af..hoe jullie dat ervaren Je zit lekker aan een pannenkoek met stroop en soms dwalen je ogen onder het eten af zo rond de kamer in
vies praatje misschien. maar dat zo'n ding soms half in je bord hangt heb ik nooit begrepen Ik overdrijf wel wat,maar anders gelooft niemand me meer;) |
Zo'n lijkenslinger heb ik niet in huis hoor Doe mij maar gewoon hordeuren of een krant om ze te meppen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:59
|
|
|
Heb er ooit es met mijn haren in vastgezeten Mij niet gezien duss....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 08:59
|
|
|
ANNA415 schreef: | Zo'n lijkenslinger heb ik niet in huis hoor Doe mij maar gewoon hordeuren of een krant om ze te meppen |
gelukkig..ik kwam bij iemand binnen die had zo'n ding achter de voordeur hangen. ik kreeg dat ding in mn haar..en met de beste haar spoeling kwam ik nog vliegen tegen. leuk voor dieven misschien..maar ik kwam neit als dief binnen en wou geen vliegen hangding stelen;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:00
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Heb er ooit es met mijn haren in vastgezeten Mij niet gezien duss.... |
Je haalt de woorden uit m'n mond..;)
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:08
|
|
|
HEIDE115 schreef: | gelukkig..ik kwam bij iemand binnen die had zo'n ding achter de voordeur hangen. ik kreeg dat ding in mn haar..en met de beste haar spoeling kwam ik nog vliegen tegen. leuk voor dieven misschien..maar ik kwam neit als dief binnen en wou geen vliegen hangding stelen;) |
Mmm. Optie 2: ipv vliegen vangen, kunt u er ook kerels mee vangen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:19
|
|
|
ANNA415 schreef: | Mmm. Optie 2: ipv vliegen vangen, kunt u er ook kerels mee vangen. |
Uch... en als je die vanger wat lager hangt... zo ongeveer op borsthoogte
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:27
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Uch... en als je die vanger wat lager hangt... zo ongeveer op borsthoogte |
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 11:36
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Uch... en als je die vanger wat lager hangt... zo ongeveer op borsthoogte |
Barbaar
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 11:37
|
|
|
Die gore dingen komen bij mij dus echt niet in huis he! Dacht trouwens dat alleen ouwe mensen die dingen nog gebruikten Maar goed als de pannekoeken mar gesmaakt hebben
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:00
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Die gore dingen komen bij mij dus echt niet in huis he! Dacht trouwens dat alleen ouwe mensen die dingen nog gebruikten Maar goed als de pannekoeken mar gesmaakt hebben |
Wat heb je gegeten vandaag? - Pannekoek met rozijnen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:18
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat heb je gegeten vandaag? - Pannekoek met rozijnen |
he jakkes Anna
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:21
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | he jakkes Anna |
En daarom heb ik niet zo'n ding in huis
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | En daarom heb ik niet zo'n ding in huis |
eh nee ik ook niet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:35
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Barbaar |
Hoe zo barbaar. Heet gewoon waxen. Is juist modern.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HANNAH810
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:38
|
|
|
ANNA415 schreef: | Wat heb je gegeten vandaag? - Pannekoek met rozijnen |
je gaat lekker, hé, anna? doe er gelijk wat borstsnoeisel op, joh; voor de smaak!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:13
|
|
|
HANNAH810 schreef: | je gaat lekker, hé, anna? doe er gelijk wat borstsnoeisel op, joh; voor de smaak!! |
Nee is om te flossen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:15
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee is om te flossen |
Jij bent echt ergggggggggggg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:21
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Jij bent echt ergggggggggggg |
Nee borsthaar dat is pas erggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:22
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee borsthaar dat is pas erggggggggggggggggggggggggggggggggggggggggg |
Is dat zo
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:25
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Is dat zo |
Is er een huishoudelijk middeltje tegen, naast de vliegenvanggevalles.
(ff weer on-topic he )
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:25
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee is om te flossen |
wat je niet allemal met een man kan doen, van flossen met zijn borsthaar tot de vuilnisbak buiten laten zetten
eh vliegenvangers, hing me huis vorig jaar vol mee, dankzij de buurman die vogels, echt honderden in de tuin had,in een kooi, die stonk.... nu zijn de vogels weg en de vliegenvangers.en het schrikdraad, want owee als er een kat in de tuin kwam, dus me schutting leek meer op een gevangenis hek. maar ik loop er gewoon altijd onder door, alleen inderdaad, komt er een man die zijn wat groter. ha ha zo stooten die ook nog es hun hoofd tegen me lampen, die hangen niet zo hoog bij mij, of nog lueker, maak ik koffie of thee, klap ik het keukenkastje open, gaat bij mij gewoon goed, maar als er een man achter je staat dus niet. best onhandig als je groot bent, vooral met vliegenvangers
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 16:14
|
|
|
PETRA944 schreef: |
wat je niet allemal met een man kan doen, van flossen met zijn borsthaar tot de vuilnisbak buiten laten zetten
eh vliegenvangers, hing me huis vorig jaar vol mee, dankzij de buurman die vogels, echt honderden in de tuin had,in een kooi, die stonk.... nu zijn de vogels weg en de vliegenvangers.en het schrikdraad, want owee als er een kat in de tuin kwam, dus me schutting leek meer op een gevangenis hek. maar ik loop er gewoon altijd onder door, alleen inderdaad, komt er een man die zijn wat groter. ha ha zo stooten die ook nog es hun hoofd tegen me lampen, die hangen niet zo hoog bij mij, of nog lueker, maak ik koffie of thee, klap ik het keukenkastje open, gaat bij mij gewoon goed, maar als er een man achter je staat dus niet. best onhandig als je groot bent, vooral met vliegenvangers |
Misschien een goede oplossing, maar ja...wel definitief... Geen mannen toelaten....die een niet toelaatbare lichaamslengte hebben!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 17:08
|
|
|
PETRA944 schreef: |
eh vliegenvangers, hing me huis vorig jaar vol mee, dankzij de buurman die vogels, echt honderden in de tuin had,in een kooi, die stonk.... nu zijn de vogels weg en de vliegenvangers.en het schrikdraad, want owee als er een kat in de tuin kwam, dus me schutting leek meer op een gevangenis hek. maar ik loop er gewoon altijd onder door, alleen inderdaad, komt er een man die zijn wat groter. ha ha zo stooten die ook nog es hun hoofd tegen me lampen, die hangen niet zo hoog bij mij, of nog lueker, maak ik koffie of thee, klap ik het keukenkastje open, gaat bij mij gewoon goed, maar als er een man achter je staat dus niet. best onhandig als je groot bent, vooral met vliegenvangers |
Die mannen zijn dus niet blijven 'hangen'....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 17:16
|
|
|
Dus dáár zit het hem in......... Ik dacht al: waarom blijven de mannen hier niet plakken...... gewoon van die rollen aanschaffen dus...... Hm..... maar ik ben niet echt van de plakkerige typetjes.....wat nu??
|
|
Naar boven |
|
|