Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 14:25
|
|
|
Hier wil het niet erg lukken...(dip) Alhoewel er wel 2 wassen zijn gedraaid en drogen zal wel lukken... Ik heb net besloten...samen met iemand anders om weer het roken op te gaan geven, want voel dat ik erg heb gefaald... Vorig jaar stopte ik op 7 september...lijkt me (opnieuw) een goed datum... Ik had me ingeschreven op een STOP rokensite en dat gaf me veel hulp... Ben daar nu weer terug alleen om de boodschap te vertellen dat ik weer rook... Daar was ook iemand die 7 sept weer als startdatum heeft...
Ik ga weer meedoen...
(en nu de beuk erin zodat ik vanavond terug kan zien op een huis wat clean is...)
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 14:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 14:25
|
|
|
fout...2x geplaatst
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 14:26
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
THOMAS968
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 14:30
|
|
|
Gewoon de eerste sigaret niet nemen en jezelf NOOIT een excuus geven dat wel te doen. De kwaliteit van leven gaat er enorm op vooruit. Niet alleen je gezondheid maar wat dacht je ervan weer lekkere dingen te kunnen proeven en dat het veel smakelijker is voor de ander om je te zoenen? Wie likt er nou aan een asbak? Roken is even rustgevend en opwekkend, twee prettige effecten.Je kunt die effecten ook op een gezonde manier bereiken. Ook al probeer je het stoppen voor de zesde keer, toch doen. Zet hem op!
Thomas, roken is alleen maar ellende en het sloopt je.
Laatst aangepast door
|
THOMAS968
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 14:47
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 14:42
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier wil het niet erg lukken...(dip) Alhoewel er wel 2 wassen zijn gedraaid en drogen zal wel lukken... Ik heb net besloten...samen met iemand anders om weer het roken op te gaan geven, want voel dat ik erg heb gefaald... Vorig jaar stopte ik op 7 september...lijkt me (opnieuw) een goed datum... Ik had me ingeschreven op een STOP rokensite en dat gaf me veel hulp... Ben daar nu weer terug alleen om de boodschap te vertellen dat ik weer rook... Daar was ook iemand die 7 sept weer als startdatum heeft...
Ik ga weer meedoen...
(en nu de beuk erin zodat ik vanavond terug kan zien op een huis wat clean is...) |
Zeeland, you go girl Inzicht in het feit dat het niet gezond voor je is is al de eerste stap, je hoeft niet te hart te zijn voor jezelf dat je gefaald hebt, kijk naar de stap die je nu genomen hebt om te stoppen en hou je daaraan vast!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 15:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Hier wil het niet erg lukken...(dip) Alhoewel er wel 2 wassen zijn gedraaid en drogen zal wel lukken... Ik heb net besloten...samen met iemand anders om weer het roken op te gaan geven, want voel dat ik erg heb gefaald... Vorig jaar stopte ik op 7 september...lijkt me (opnieuw) een goed datum... Ik had me ingeschreven op een STOP rokensite en dat gaf me veel hulp... Ben daar nu weer terug alleen om de boodschap te vertellen dat ik weer rook... Daar was ook iemand die 7 sept weer als startdatum heeft...
Ik ga weer meedoen...
(en nu de beuk erin zodat ik vanavond terug kan zien op een huis wat clean is...) |
goed zo Zeeland je kunt het vast!! enne behalve alles wat Thomas opnoemde, het scheelt ook een hoop geld
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 15:29
|
|
|
Allemaal waar...immers ik heb toch geld uitgespaard...in 8 maanden stoppen??? Maar helaas...ook zelfs een ziekenhuisonderzoek...en dat was wat het stoppen teweeg brengt...(ooit gehoord dat je problemen krijgt als je stopt???) Dat was niet leuk...gelukkig was het niets ernstigs... Dat een arts zei...Darmproblemen (kunnen...)komen voor bij mensen die stoppen!!! Desalnietemin...prees hij me wel... Ik ga ervoor...7 september... Maar dan ook tegelijk weer afvallen...en ook dat is moeilijk voor me...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 15:46
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Allemaal waar...immers ik heb toch geld uitgespaard...in 8 maanden stoppen??? Maar helaas...ook zelfs een ziekenhuisonderzoek...en dat was wat het stoppen teweeg brengt...(ooit gehoord dat je problemen krijgt als je stopt???) Dat was niet leuk...gelukkig was het niets ernstigs... Dat een arts zei...Darmproblemen (kunnen...)komen voor bij mensen die stoppen!!! Desalnietemin...prees hij me wel... Ik ga ervoor...7 september... Maar dan ook tegelijk weer afvallen...en ook dat is moeilijk voor me... |
oei 2 dingen tegelijk is niet slim zeker niet voor je darmen, lees eerst wat tips over hoe stoppen het beste gaat voor je lichaam. En ik zou pas na een paar weken gaan afvallen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 15:57
|
|
|
Ik ga weer meedoen...
Goed zo Zeeland, het besluit om te stoppen is al de eerste stap. Ik rook gelukkig niet, maar ben nu bezig met afvallen en dat is ook moeilijk, maar niet onmogelijk! (in 2,5 maand 7 kilo kwijt)
En met dit weer je huis schoonmaken?? Ga lekker zitten, neem een koud glas water en laat alles lekker liggen!
(Er liggen hier 2 repen chocola in de koelkast....ik kan zonder, ik kan zonder, ik kan zonder.....)
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 15:57
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 15:59
|
|
|
JANS221 schreef: | Goed zo Zeeland, het besluit om te stoppen is al de eerste stap. Ik rook gelukkig niet, maar ben nu bezig met afvallen en dat is ook moeilijk, maar niet onmogelijk! (in 2,5 maand 7 kilo kwijt)
En met dit weer je huis schoonmaken?? Ga lekker zitten, neem een koud glas water en laat alles lekker liggen!
(Er liggen hier 2 repen chocola in de koelkast....ik kan zonder, ik kan zonder, ik kan zonder.....) |
mm kunnen we geen topic openen over afvallen? Er zijn behoorlijk wat cmers mee bezig
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 17:06
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Allemaal waar...immers ik heb toch geld uitgespaard...in 8 maanden stoppen??? Maar helaas...ook zelfs een ziekenhuisonderzoek...en dat was wat het stoppen teweeg brengt...(ooit gehoord dat je problemen krijgt als je stopt???) Dat was niet leuk...gelukkig was het niets ernstigs... Dat een arts zei...Darmproblemen (kunnen...)komen voor bij mensen die stoppen!!! Desalnietemin...prees hij me wel... Ik ga ervoor...7 september... Maar dan ook tegelijk weer afvallen...en ook dat is moeilijk voor me... |
Zeeland ik vind het erg moedig van je dat je en af wilt vallen en wilt stoppen met roken, maar als ik jou was, zou ik eerst het ene aanpakken en dan het andere. Je focussen op twee dingen is en erg zwaar en moeilijk met daarbij dan de kans dat je met beiden terugvalt in het oude patroon. Niet zo streng zijn voor jezelf
Laatst aangepast door
|
MAMALOE463
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 17:06
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
GERRIT603
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 19:45
|
|
|
ik herken jouw probleem, heb verleden jaar 8 mnd niet gerookt en kwam 10 kilo aan, heel de dag een hongergevoel, ik zou de bak van de hond van m'n zus bijna leegeten rook nu weer, ben die kilo's weer kwijt ik zou zeggen probeer nu eerst op hetzelfde gewicht te blijven, dat is al knap ik wil je niet ontmoedigen en twijfel of ik deze reactie wel moet plaatsen, maar doe het toch maar want jij weet al wat je te wachten staat
HEEL VEEL SUCCES TOEGEWENST
gerrit moet binnenkort ook weer eens stoppen, roken is niet goed voor je
Laatst aangepast door
|
GERRIT603
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 19:45
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 17 augustus 2012, 20:02
|
|
|
Veel fruit eten, geen alcohol (liefst ook geen koffie) en geen erg vette zaken.
Maar dat wist je ws allemaal al...
Succes Zee!
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op vrijdag 17 augustus 2012, 20:02
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 08:52
|
|
|
Pfff, ben wakker geworden , na 6 uurtjes slaap. Weer gauw in de benen. Weer EHBO-en bij evenement. Gelukkig laatste dag. Brak brak brak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 18 augustus 2012, 11:39
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Veel fruit eten, geen alcohol (liefst ook geen koffie) en geen erg vette zaken.
Maar dat wist je ws allemaal al...
Succes Zee! |
Je moest eens weten...wat ik allemaal weet....(veel dus) Alleen het in de praktijk brengen he...dat is het!!! Mijn leven is vaak nog te rumoerig...om echt standvastig te zijn...dat is het...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 19:25
|
|
|
Net weer thuis van een lekker lang weekend...
Zij gingen voort van raketijsje tot raketijsje en verschenen met tong op de schoenen weer thuis.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 20:15
|
|
|
JOL252 schreef: | Net weer thuis van een lekker lang weekend...
Zij gingen voort van raketijsje tot raketijsje en verschenen met tong op de schoenen weer thuis. |
Ach als je maar lekker hebt genoten toch
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 21:07
|
|
|
Gewerkt
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
LEANNE226
|
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 21:25
|
|
|
Gefietst.......gefietst........en gefietst.......zodra je stopte viel je van je graat Volgend weekend doe ik weer een fietstocht,lekker tussen de bejaarden haha
Nu begint het wat te waaien en fladderen de vleermuizen heel dicht langs me heen,zo nu en dan valt er een sputtertje regen..........
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: zondag 19 augustus 2012, 21:45
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ach als je maar lekker hebt genoten toch |
Van raketijsjes altijd...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 09:33
|
|
|
JOL252 schreef: | Van raketijsjes altijd... |
Zijn ook lekkerrrrrr
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HERMAN388
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 13:13
|
|
|
15 km gefietst de was opgehangen schuttingsdeur gerepareerd na het eten ga ik boodschappen vanavond fitnessen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
MAMALOE463
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 16:06
|
|
|
Alle bedden verschoont, badkamer gesopt, alle vloeren gedweild, ramen buiten gezeemd, en mijn zoontjes naar zwembad gebracht en nu zit ik ff uit te rusten
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: maandag 20 augustus 2012, 16:43
|
|
|
MAMALOE463 schreef: | Alle bedden verschoont, badkamer gesopt, alle vloeren gedweild, ramen buiten gezeemd, en mijn zoontjes naar zwembad gebracht en nu zit ik ff uit te rusten |
Dat deed ik ook allemaal, maar dan buiten de deur.... Maar kreeg wel blijde gezichten...
Hier wordt niet meer gewerkt....te warm... Straks eten koken en dan is het weer genoeg voor vandaag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 21 augustus 2012, 22:33
|
|
|
Aanwezig geweest op mn werk en vanavond nog een buitendeur geschilderd. Zilvergrijsmetallic.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANOUSKA714
|
|
Geplaatst: woensdag 22 augustus 2012, 23:05
|
|
|
Vandaag heb ik gewerkt. Heel de dag achter de computer en klanten aan de lijn
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 08:27
|
|
|
nog niet veel gedaan: buiten regen, binnen koffie, krant en muziek, hou ik nog wel even vol zo!
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op zaterdag 25 augustus 2012, 08:27
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:23
|
|
|
Ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, ik moet nu echt uit bed, pfffff.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 09:54
|
|
|
Om half 9 al buiten...(lang leve het afdak........) Waait wel een windje...maar ach.... En inderdaad toen kwam er regen...maar ook dan blijf ik zitten... Ook met de krant...koffie... De regen is al weer over... Dus...eigenlijk nog NIKS...gedaan... Maar het HOEFT niet...het is zaterdag...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:08
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Om half 9 al buiten...(lang leve het afdak........) Waait wel een windje...maar ach.... En inderdaad toen kwam er regen...maar ook dan blijf ik zitten... Ook met de krant...koffie... De regen is al weer over... Dus...eigenlijk nog NIKS...gedaan... Maar het HOEFT niet...het is zaterdag... |
mm ik heb vandaag mn vrije zaterdag(2 i.d. maand) Dus ga ik zo ff het hele huis door met de stofzuiger, De was doen, boodschappen, mn badkamer schrobben, ff wat in de tuin doen en dan mn opdracht voor school afmaken..........
werken is vaak een stuk rustiger
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: zaterdag 25 augustus 2012, 10:10
|
|
|
ROELANDE345 schreef: | mm ik heb vandaag mn vrije zaterdag(2 i.d. maand) Dus ga ik zo ff het hele huis door met de stofzuiger, De was doen, boodschappen, mn badkamer schrobben, ff wat in de tuin doen en dan mn opdracht voor school afmaken..........
werken is vaak een stuk rustiger |
Ja Roelande....dat was voor mij gisteren...dus vandaar dat ik ""vrij"" ben..
|
|
Naar boven |
|
|