Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:07
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Ja.....dacht ik ook!!!
Heb ik nog een vraag.... Ik wil graag een thermostaatkraan in de badkamer...(gaan om een badkuipaansluiting)
Nu is er een tijd geleden iemand geweest...en dat is geprobeerd maar dat bleek niet te gaan...(???) Dat had ik nog nooit gehoord...De druk van het water gaat daarbij zo achteruit dat normaal douchen bijna niet meer kan...
Is het echt zo...dat er nog aansluitingen zijn waarbij je geen thermostaatkraan kan aansluiten??? |
Je kan toch altijd een thermostaat kraan aansluiten?? Wat heeft dat nu met de waterdruk te maken Ik weet dat wij denk 16 jaar geleden thuis de douche lieten verbouwen en van een gewone kraan naar een thermostaatkraan gingen en was alleen maar super!! En het was geen nieuw huis waar we dat deden of je moet standaard al een z*** straaltje hebben weet dat er ook zulke douchjes zijn dat je denkt nou een beetje meer water zou ook lekker zijn maar dat ligt dan niet aan een gewone of Thermostaat kraan bij mijn weten!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 12:16
|
|
|
Helaas..mijn hobbymannetje...lukte het niet...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 16:02
|
|
|
Ik was al een jaar of 15 wassen met de wasmachine nog nooit verkeerd gegaan tot dus vandaag Wit ondergoed 95 graden gewassen doe wasmachine open en opeens rose ondergoed komt er een rood schoonmaakdoekie uit de wasmachine heb ik dat dus maar een poos in verdunde chloor gelegd en nu weer in de machine ze leken alweer weer wat lichter maar denk dat ik voorlopig rose onder mn bovenste goed heb
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 17:28
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik was al een jaar of 15 wassen met de wasmachine nog nooit verkeerd gegaan tot dus vandaag Wit ondergoed 95 graden gewassen doe wasmachine open en opeens rose ondergoed komt er een rood schoonmaakdoekie uit de wasmachine heb ik dat dus maar een poos in verdunde chloor gelegd en nu weer in de machine ze leken alweer weer wat lichter maar denk dat ik voorlopig rose onder mn bovenste goed heb |
Das toch mooi rose ondergoed? De chloorlucht lijkt mij erger...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 17:41
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Ik was al een jaar of 15 wassen met de wasmachine nog nooit verkeerd gegaan tot dus vandaag Wit ondergoed 95 graden gewassen doe wasmachine open en opeens rose ondergoed komt er een rood schoonmaakdoekie uit de wasmachine heb ik dat dus maar een poos in verdunde chloor gelegd en nu weer in de machine ze leken alweer weer wat lichter maar denk dat ik voorlopig rose onder mn bovenste goed heb |
ik hoorde laatst iemand die had dr bovengoed samen met vitrages gewassen.. k'heb eigenlijk nooit de andere helft van het verhaal gehoord;)djoke..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 17:44
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 18:00
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Das toch mooi rose ondergoed? De chloorlucht lijkt mij erger... |
Ja daarna wel weer wassen he Tis nu nog een vleugje rose
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 18:01
|
|
|
HEIDE115 schreef: | ik hoorde laatst iemand die had dr bovengoed samen met vitrages gewassen.. k'heb eigenlijk nooit de andere helft van het verhaal gehoord;)djoke.. |
Persoon heette zeker Heide
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:48
|
|
|
Mag visser nog weer ff terug komen op die senseo ?
Heb pas een nieuwe , je weet wel maaaaaaaaaaaaaaaar...........als die watertank leeg is en ik vul dat ding weer met water, dan loop het water van onder eruit uit dat aansluitdingetje weet je wel. Dus .... vinger erop houden om niet het aanrecht helemaal nat te laten worden. Maar wel altijd een plasje water rond de senseo . Is dit normaal of is dit weer zo'n typisch zeeuws gevalletje?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 20:53
|
|
|
VISSER278 schreef: | Mag visser nog weer ff terug komen op die senseo ?
Heb pas een nieuwe , je weet wel maaaaaaaaaaaaaaaar...........als die watertank leeg is en ik vul dat ding weer met water, dan loop het water van onder eruit uit dat aansluitdingetje weet je wel. Dus .... vinger erop houden om niet het aanrecht helemaal nat te laten worden. Maar wel altijd een plasje water rond de senseo . Is dit normaal of is dit weer zo'n typisch zeeuws gevalletje? |
vaak voorkomend gevalletje Visser..maar zou niet direkt een antwoordt weten. aansluitdinngetje daar zit het idd niet goed.vul je wel het hele reservoir?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:12
|
|
|
HEIDE115 schreef: | vaak voorkomend gevalletje Visser..maar zou niet direkt een antwoordt weten. aansluitdinngetje daar zit het idd niet goed.vul je wel het hele reservoir? |
Ja zeker wel . Des te meer kan er uit lopen ook he. Maar visser is weer stom geweest he. In plaats van dattie die ouwe nou nog een poosje bewaard had , dan hattie de watertank van de ouwe op de nieuwe kunnen zetten. Stom, stom ,stom. Maar ja , dat is achteraf en de kliko waar die ouwe in zat is inmiddels leeggemaakt.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:17
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja zeker wel . Des te meer kan er uit lopen ook he. Maar visser is weer stom geweest he. In plaats van dattie die ouwe nou nog een poosje bewaard had , dan hattie de watertank van de ouwe op de nieuwe kunnen zetten. Stom, stom ,stom. Maar ja , dat is achteraf en de kliko waar die ouwe in zat is inmiddels leeggemaakt. |
Ja dan zit je nu idd.. oplosbakje dan maar toch, of je zet het apparaat in een teiltje;) nee dasgek..
Laatst aangepast door
|
HEIDE115
|
op vrijdag 27 juli 2012, 21:18
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:18
|
|
|
VISSER278 schreef: | Ja zeker wel . Des te meer kan er uit lopen ook he. Maar visser is weer stom geweest he. In plaats van dattie die ouwe nou nog een poosje bewaard had , dan hattie de watertank van de ouwe op de nieuwe kunnen zetten. Stom, stom ,stom. Maar ja , dat is achteraf en de kliko waar die ouwe in zat is inmiddels leeggemaakt. |
Ten eerste mag dat soort spul niet in de kliko he Ten tweede altijd hoe zeggen ze dat? het oude niet weg doen voor het nieuwe werkt
Maar ja uwes zeit een man he
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:18
|
|
|
Uuuh, er is ook nog zoiets als garantie...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:19
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Uuuh, er is ook nog zoiets als garantie... |
hoor hem nu denken owwwwwwww ja das waar ook maar daarmee heeft vissertje vanavond geen koffie wel heel veel water en das veel gezonder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:20
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hoor hem nu denken owwwwwwww ja das waar ook maar daarmee heeft vissertje vanavond geen koffie wel heel veel water en das veel gezonder |
Haha, als vrouwen denken we daar wel aan hè
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:21
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Uuuh, er is ook nog zoiets als garantie... |
Heeee, da's een goeie
Maar voor de rest ben ik er wel tevreden mee hoor.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:23
|
|
|
ERIKA129 schreef: | hoor hem nu denken owwwwwwww ja das waar ook maar daarmee heeft vissertje vanavond geen koffie wel heel veel water en das veel gezonder |
mannen redden zich heus wel hoor..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:23
|
|
|
HEIDE115 schreef: | mannen redden zich heus wel hoor..
|
Daar zat ik ook heeel niet over in
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:24
|
|
|
VISSER278 schreef: | Heeee, da's een goeie
Maar voor de rest ben ik er wel tevreden mee hoor. |
haha Visser.. een lekkend apparaat gaat toch ook is vervelen toch?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:26
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Daar zat ik ook heeel niet over in |
Ben er zelfs zo tevreden over dat ik nu 's avonds 3 x zoveel koffie drink als eerst. Hoef niet meer zolang te wachten he.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:27
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Daar zat ik ook heeel niet over in |
int ergste geval ga ik op een bankje in de AH koffie drinken daar zitten toch meestal dezelfde
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:28
|
|
|
HEIDE115 schreef: | haha Visser.. een lekkend apparaat gaat toch ook is vervelen toch? |
Het leed is te overzien hoor. Het is alleen maar bij het bijvullen van de watertank. een doekje over het aanrecht en klaar is vissertje.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:28
|
|
|
HEIDE115 schreef: | int ergste geval ga ik op een bankje in de AH koffie drinken daar zitten toch meestal dezelfde |
Haha, de een gaat om te proeven en de ander voor de koffie...jajaja...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:32
|
|
|
HEIDE115 schreef: | int ergste geval ga ik op een bankje in de AH koffie drinken daar zitten toch meestal dezelfde |
Hoor jij nu al bij de bejaarde mannen dan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het leed is te overzien hoor. Het is alleen maar bij het bijvullen van de watertank. een doekje over het aanrecht en klaar is vissertje. |
ja zoist ook doekje naast het apparaat of er gelijk onder neerleggen ik kocht is een waterkoker..nou die begon pas te borrelen..in die tijd kon ik een halfje wit weg eten.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
JOSINA022 schreef: | Haha, de een gaat om te proeven en de ander voor de koffie...jajaja... |
salle se same gaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: vrijdag 27 juli 2012, 21:33
|
|
|
VISSER278 schreef: | Het leed is te overzien hoor. Het is alleen maar bij het bijvullen van de watertank. een doekje over het aanrecht en klaar is vissertje. |
Pas je wel op dat je mooi matrozenpakje niet vies wordt?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Hoor jij nu al bij de bejaarde mannen dan |
nee dat nie..maar die mensen stralen iets uit;))
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|