Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 31 juli 2012, 22:49
|
|
|
VISSER278 schreef: | 2 euro minder als in nederland |
En dus blijven die zeelanders verslaafd
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 21:38
|
|
|
met me blote voet in een naaktslak getrapt, gest hij splette uit elkaar en het zat allemaal aan me voet dus met 1 been na binnen gehinkt richting kraan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:20
|
|
|
PETRA944 schreef: | met me blote voet in een naaktslak getrapt, gest hij splette uit elkaar en het zat allemaal aan me voet dus met 1 been na binnen gehinkt richting kraan |
Aaaaaaaaah. Zielige naaktslak
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:38
|
|
|
even druk gehad met van alles en nog wat..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: woensdag 1 augustus 2012, 23:53
|
|
|
ANNA415 schreef: | Aaaaaaaaah. Zielige naaktslak |
wel er waren er nog twee, die heb ik snel ergens anders neergezet
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:16
|
|
|
De deur weer uit,kwasten..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:18
|
|
|
HEIDE115 schreef: | De deur weer uit,kwasten.. |
Wat ben je aan t schilderen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HEIDE115
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:23
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Wat ben je aan t schilderen? |
knipogende ijsbeer in de sneeuw.maar veel werk dat oog:)) neeh grappie..gewoon wat muren.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:26
|
|
|
HEIDE115 schreef: | knipogende ijsbeer in de sneeuw.maar veel werk dat oog:)) neeh grappie..gewoon wat muren. |
Ik vond die foto met die kwasten veel mooier!
Zit daar copyright op?
Laatst aangepast door
|
CARMEN073
|
op donderdag 2 augustus 2012, 09:34
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:32
|
|
|
ik heb nog niks gedaan
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
CARMEN073
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:35
|
|
|
ANNA415 schreef: | ik heb nog niks gedaan |
Kooknie
Was extra vroeg opgestaan om een hoop te doen. Zit ik hier weer. pff
Kom anna; we gaan aant werk.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:37
|
|
|
CARMEN073 schreef: | Kooknie
Was extra vroeg opgestaan om een hoop te doen. Zit ik hier weer. pff
Kom anna; we gaan aant werk. |
Nee, hang nog lekker in bed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 09:54
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee, hang nog lekker in bed |
Er staat hier in de schuur nog een fiets die rijklaar gemaakt moet worden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
HARALD940
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 10:21
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee, hang nog lekker in bed |
Wat een luizenleven, ik ben hier "hard" aan het werk. Daarom heb ik ook tijd om op CM te forumen.....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 11:31
|
|
|
HARALD940 schreef: | Wat een luizenleven, ik ben hier "hard" aan het werk. Daarom heb ik ook tijd om op CM te forumen..... |
Pfffffffffff valt nog mee ik werd om half elf wakker
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:13
|
|
|
VISSER278 schreef: | Er staat hier in de schuur nog een fiets die rijklaar gemaakt moet worden. |
Breng maar ff
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ANNA415
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 13:17
|
|
|
HARALD940 schreef: | Wat een luizenleven, ik ben hier "hard" aan het werk. Daarom heb ik ook tijd om op CM te forumen..... |
Heb ondertussen de ramen al gezeemd. Met de vijver bezig geweest, gegeten, en dan zo de auto wassen en stofzuigen.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 15:11
|
|
|
Ben nog aan t nagenieten van de hele mooie en bijzondere dag van gisteren die ik met mijn (cm) vriendin Inge heb doorgebracht. Nu weet ik waar Arbraham de mosterd haalt
Het weer was ook zo mooi, we hebben heerlijk buiten gegeten, wat door haar lief was klaargemaakt Thanks
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 16:21
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | Ben nog aan t nagenieten van de hele mooie en bijzondere dag van gisteren die ik met mijn (cm) vriendin Inge heb doorgebracht. Nu weet ik waar Arbraham de mosterd haalt
Het weer was ook zo mooi, we hebben heerlijk buiten gegeten, wat door haar lief was klaargemaakt Thanks |
Leuk toch....fijn hoor!!! Waar haalt hij die mosterd...want misschien wil ik dat ook wel weten???
Laatst aangepast door
|
ZEELAND736
|
op donderdag 2 augustus 2012, 16:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 17:17
|
|
|
Abraham...... mosterd....... Sjonge....anno 2012 weet iedereen dat toch al vrij jong??
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ZEELAND736
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 18:05
|
|
|
STEENTJE178 schreef: | Abraham...... mosterd....... Sjonge....anno 2012 weet iedereen dat toch al vrij jong?? |
Je begint toch niet gelijk te katten he??? Anders druk ik op de niet oke knop!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SWEETLADY943
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 18:37
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je begint toch niet gelijk te katten he??? Anders druk ik op de niet oke knop!!!!
|
! wel Zeeland, vroeger haalde ze de mosterd bij de Zaanse Schans, en nu bij de AH, die daar ook een mooie replica kruideniers winkeltje heeft staan.
* De uitdrukking ‘Weten waar Abraham de mosterd haalt’ betekend ‘Hij is op de hoogte, weet er alles van’. Want Abraham wist waar hij de takkenbossen moest halen om zijn zoon te offeren…
De oorsprong van de uitdrukking “Weten waar Abraham de mosterd haalt” ligt volgens meerdere wetenschappers en taalkundigen in het Oude Testament, Genesis 22-6, waar wordt verteld dat Abraham zijn zoon zou offeren op een vuur. Hij verzamelde mutsaards en “legde het hout op de schouders zijns zoons”. Mutsaard betekent ‘takkenbos’. Het woord zou vervormd zijn tot 'mustaard' en later tot 'mostaard'. Uiteindelijk is het woord ‘mosterd’ geworden.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
STEENTJE178
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 18:38
|
|
|
ZEELAND736 schreef: | Je begint toch niet gelijk te katten he??? Anders druk ik op de niet oke knop!!!!
|
Ik????? katten????? Zou niet durven!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 20:22
|
|
|
SWEETLADY943 schreef: | ! wel Zeeland, vroeger haalde ze de mosterd bij de Zaanse Schans, en nu bij de AH, die daar ook een mooie replica kruideniers winkeltje heeft staan.
* De uitdrukking ‘Weten waar Abraham de mosterd haalt’ betekend ‘Hij is op de hoogte, weet er alles van’. Want Abraham wist waar hij de takkenbossen moest halen om zijn zoon te offeren…
De oorsprong van de uitdrukking “Weten waar Abraham de mosterd haalt” ligt volgens meerdere wetenschappers en taalkundigen in het Oude Testament, Genesis 22-6, waar wordt verteld dat Abraham zijn zoon zou offeren op een vuur. Hij verzamelde mutsaards en “legde het hout op de schouders zijns zoons”. Mutsaard betekent ‘takkenbos’. Het woord zou vervormd zijn tot 'mustaard' en later tot 'mostaard'. Uiteindelijk is het woord ‘mosterd’ geworden.
|
zou het goh weet ik eindelijk na 47 jaar waar abraham de mosterd vandaan haalt, zo vaak aan een man gevraagd, maar die antwoorden niet. ha ha ik dacht inmiddels iets heel anders, ik dacht altijd dat hun darmen nog erger werden, dat ze dat bedoelden... ha ha
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 22:03
|
|
|
PETRA944 schreef: | zou het goh weet ik eindelijk na 47 jaar waar abraham de mosterd vandaan haalt, zo vaak aan een man gevraagd, maar die antwoorden niet. ha ha ik dacht inmiddels iets heel anders, ik dacht altijd dat hun darmen nog erger werden, dat ze dat bedoelden... ha ha |
Nog 3 jaar wachten , dan vertellen ze het wel aan sarah
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 22:07
|
|
|
Vandaag 24 rijtjes x 24 keitjes = 576 , eruit gehaald , schoongemaakt met de hogedrukreiniger . Opgehoogd met een cm. of 4 zand , terug gelegd, schoongemaakt , opgeruimd en nu kei-kapot zijn. Dat noemen ze nou vakantie zeg. 'k ga morgen wel vissen , lijkt me een strakker plan.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 22:23
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag 24 rijtjes x 24 keitjes = 576 , eruit gehaald , schoongemaakt met de hogedrukreiniger . Opgehoogd met een cm. of 4 zand , terug gelegd, schoongemaakt , opgeruimd en nu kei-kapot zijn. Dat noemen ze nou vakantie zeg. 'k ga morgen wel vissen , lijkt me een strakker plan. |
lekker relaxed ben jij met vakantie
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEM618
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 22:28
|
|
|
VISSER278 schreef: | Vandaag 24 rijtjes x 24 keitjes = 576 , eruit gehaald , schoongemaakt met de hogedrukreiniger . Opgehoogd met een cm. of 4 zand , terug gelegd, schoongemaakt , opgeruimd en nu kei-kapot zijn. Dat noemen ze nou vakantie zeg. 'k ga morgen wel vissen , lijkt me een strakker plan. |
doe je dat altijd om vissen weer is te waarderen, visser ?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: donderdag 2 augustus 2012, 22:29
|
|
|
PETRA944 schreef: | lekker relaxed ben jij met vakantie |
Sja , ik weet het .... maar onder werktijd krijg ik er geen gelegenheid voor.
|
|
Naar boven |
|
|