Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:00
|
|
|
ANNA415 schreef: | Nee vrouwen hebben geen gat, maar een wonderschoon bipsje (en nee dames nu niet direct beginnen over dieeten enzo.. ) |
Nee hoor zal het niet doen aan mijn achterste mankeerd het niet namelijk Maar als die eigenwijze kerels nu eens gewoon wegbleven hier zou al een stuk makkelijker zijn
Mannen (zucht) blijven hopeloze gevallen soms
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:00
|
|
|
Arm???? RIJK!!!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:01
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Ik trek met terug met alles wat met 4 augustus te maken heeft...
Trouwens, misschien werd me wel gevraagd om even de pn-topic in de gaten te houden... |
In dat geval zeg ik alleen maar kijk effe naar de goede lijst ow ja ik zou niks zeggen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:02
|
|
|
God grant me the serenity to accept things I can not change. Courage to change the things I can, and the wisdom to know the difference!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:02
|
|
|
JANS221 schreef: | Ik geloof dat ik uit het verhaal van Yes op kan maken, dat ik de enige ben die hem begrijp! Ik weet wat hij denkt, want hij antwoordt ook met YES. Ik weet niet of ik hier rechten aan kan ontlenen voor wat betreft de indeling van de zitplaatsen op de picknick.......ik laat het aan Yes over |
hahaha!!! misschien ga ik wel in een boom hangen!!!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:04
|
|
|
YES356 schreef: | hahaha!!! misschien ga ik wel in een boom hangen!!! |
Is ook goed, Yes! Ik ben heel volgzaam...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:08
|
|
|
JANS221 schreef: | Is ook goed, Yes! Ik ben heel volgzaam... |
ow!!! bestaan die vrouwen!!!????
meestal kunnen de niet volgenden me de boom in!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOL252
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:09
|
|
|
YES356 schreef: | ow!!! bestaan die vrouwen!!!????
meestal kunnen de niet volgenden me de boom in! |
Nou, sla je slag !!!
Laatst aangepast door
|
JOL252
|
op dinsdag 10 juli 2012, 17:11
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:12
|
|
|
JOL252 schreef: | Nou, sla je slag !!! |
nee! Ik sla niet. En al helemaal geen vrouwe +n
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op dinsdag 10 juli 2012, 17:12
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:14
|
|
|
Wat een onzin weer allemaal...zijn wij het evenbeeld van God??? Zijn wij zij volmaakt als God??? Maakte God nooit een fout??? Zo neen, hoe interpreteer je dan het verhaal van Noah en zijn ark? Dat theologisch gezien als het het 2de scheppingsverhaal wordt beschouwd. Mogen mensen niet verschillend zijn? Moet iedereen op de zelfde man of vrouw vallen? Moet iedereen dezelfde liedjes graag horen? Moet iedereen geen spruitjes lusten? Moet iedereen op iemand van het andere geslacht vallen?
Homofilie is voor de wet, justitie, geen misdadig feit. Ja, ik weet dat in sommige apelanden het wel een straf is, maar hier dus niet. Waarom zouden wij de wet niet respecteren en zodanig ook de homofiele medemens. In de Bijbel staat ook nergens geschreven dat je geen coke mag snuiven of xtc mag maken. Toch mag je het volgens justitie dat niet doen en dat moeten wij maar aanvaarden op straf van boete. Aanvaarden is hier het sleutelwoord. Een paar keer worden de de wetten, grondwet, zakelijk recht, strafwet...en alle die andere wetten en rechten aangepast naar de noden van de tijd. Helaas kan het geschiedenisboek en gids, de Bijbel dus, niet aangepast worden. Wilt dat dan zeggen dat we niet meer moeten evolueren met onze tijd. Thomas verwoordde het ook zo mooi enkele dagen geleden in een topic. Mensen die de Bijbel letterlijk lezen zijn helaas mensen die niet mee ge-evolueerd zijn met de maatschappij...tenzij met die zaken die ze wel prettig vinden zoals, tv, radio, vakanties, verwenpartijen, lekker en exclusief eten, kadootjes voor van alles en nog wat...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:20
|
|
|
ik moet zo weg! Jans maak jij het eten ff klaar? zet je de kliko ff weer binnen? en wil je ff de haren uit het doucheputje halen als ik dadelijk klaar ben met douchen?? dan kan ik ff snel eten okay?
Laatst aangepast door
|
YES356
|
op dinsdag 10 juli 2012, 17:22
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:23
|
|
|
Zo..en nu lekker lezen in mijn ´verzameld werk van Kafka boek´, met de passages die de auteur heeft geschrapt erbij.....die zijn bij de meeste boeken van hem weggelaten...en juist met die passages worden dingen veel duidelijker..en leuker..
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
|
|
|
YES356 schreef: | ik moet zo weg! Jans maak jij het eten ff klaar? zet je de kliko ff weer binnen? en wil je ff de haren uit het ducheputje halen als ik dadelijk klaar ben met douchen?? dan kan ik ff snel eten okay? |
is goed, Yes. Doe jij dan als je terugkomt, de afwas, de strijk en heel het huis stofzuigen?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ERIKA129
|
|
|
|
|
JOL252 schreef: | Nou, sla je slag !!! |
Whaaaa zie het al voor me Yes hoog in de boom en al die vrouwen bungelend eronder
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:29
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Whaaaa zie het al voor me Yes hoog in de boom en al die vrouwen bungelend eronder |
Ja ik zei het toch: de dag van zn leven!
Graag foto's
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:31
|
|
|
ERIKA129 schreef: | Whaaaa zie het al voor me Yes hoog in de boom en al die vrouwen bungelend eronder |
hopelijk klimt Yes niet te hoog want zo sterk zijn die bomen niet om al die vrouwen te dragen
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOHN808
|
|
|
|
|
Leuk initiatief! Ik rij al erg veel , o.a. met een groep christen vrienden uit regio Eindhoven, dus ik pas. Bovendien ben ik als Limburger meer in het Ned-Duits grensgebied te vinden dan in het platte Nederland boven Eindhoven
Laatst aangepast door
|
JOHN808
|
op dinsdag 10 juli 2012, 17:31
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
|
|
|
SHANITA130 schreef: | Zo..en nu lekker lezen in mijn ´verzameld werk van Kafka boek´, met de passages die de auteur heeft geschrapt erbij.....die zijn bij de meeste boeken van hem weggelaten...en juist met die passages worden dingen veel duidelijker..en leuker.. |
Dus je gaat dan niet meer CM-en?
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:32
|
|
|
HOPEFUL416 schreef: | Ja vind het wel leuk om hem als leraar gehad te hebben al was het maar voor een jaartje in de 3e klas van de havo.
http://www.scholieren.com/boekverslagen/18886
Hier de link naar het boekverslag, vrij uitgebreid maar het boek zelf is echt een aanrader! |
Ja, ik had die/mijn leraar een jaartje op het vwo,
iig, het boek, Knielen op op een bed violen van Jan Siebelink. staat ook op mijn lijst van ´zeker nog te willen lezen boeken´. Ik heb gewoon ergens gelezen of gehoord dat dat een heel erg goed boek is, maar ja, ik weet eventjes niet meer waar en van wie en wanneer dat ook alweer was dat ik het had gehoord...Ja, ik hoor best veel zo in een week
Ik kijk altijd naar het stukje op de achterkant, waar het over gaat, boekverslagen lees ik wel erna. Maar niet tijdens of voor het boek, want dan kan ik al teveel weten van waarover het gaat.
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
ROELANDE345
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:34
|
|
|
MARIANNE338 schreef: | Ik heb net een boek gelezen van; Tatiana de Rosnay
haar naam was Sarah.....
Ik zit er nog vol van......een aanrader!! |
Ja is echt een heeel erg mooi boek. Inderdaad de moeite waard
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
SHANITA130
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:34
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Dus je gaat dan niet meer CM-en? | Nou, ik héb weleens een dagje gehad hoor, dat ik er wel úren opzat hier
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
VISSER278
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:35
|
|
|
HANNAH810 schreef: | visser; neem je dan wel GENOEG bolussen mee?
de vorige keren bleef er maar 1 gebaksdoos over...............!! |
Da's geen waar en dat weet jij maar alste goed
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JOSINA022
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:40
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Frankt627, 48 jaar, regio 076 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
YES356
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:41
|
|
|
JANS221 schreef: | is goed, Yes. Doe jij dan als je terugkomt, de afwas, de strijk en heel het huis stofzuigen? |
Ja hoor net wat ik dacht!! Lekker wezen douchen. Zelf het putje schoon moeten maken! Kom ik beneden! Geen eten op tafel,kliko nog aan de weg, Volgzaam pfffffffff de afwas strijken het stofzuigen kan je dus mooi vergeten! ik ga snel ergens anders eten! Das bij een vrouw! En je weet hoe vrouwen zijn he!!! Als je te laat komt. Maar als ze zelf……………………… dan………………???!! Goad goan!
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
JANS221
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:46
|
|
|
YES356 schreef: | Ja hoor net wat ik dacht!! Lekker wezen douchen. Zelf het putje schoon moeten maken! Kom ik beneden! Geen eten op tafel,kliko nog aan de weg, Volgzaam pfffffffff de afwas strijken het stofzuigen kan je dus mooi vergeten! ik ga snel ergens anders eten! Das bij een vrouw! En je weet hoe vrouwen zijn he!!! Als je te laat komt. Maar als ze zelf……………………… dan………………???!! Goad goan! |
Ik verleng al niet meer Over 6 dagen ben je van me af
Laatst aangepast door
|
JANS221
|
op dinsdag 10 juli 2012, 17:46
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:51
|
|
|
we willen dus op zaterdag 4 augustus voor de twaalfde keer met elkaar gaan picknicken; weer verzamelen rond twaalf uur. bij de schaapskooi tegenover restaurant "juffrouw Tok" (verlengde arnhemse weg 101 te ede) rijd je langs de schaapskooi het zandpad op richting heide; hetzelfde plekje naast het zandpad;
je rijd dus bij de schaapskooi over de parkeerplaats, neemt de S-bocht om het schuurtje heen en rijd door tot de tweede groep bomen aan je linker hand; daar zie je een parkeerplaats, waar we in het gras zitten (en sommigen op stoelen).
mocht je nog andere plannen hebben op die dag, dan kun je dus gerust iets later komen of iets eerder weggaan. om een indruk te geven hoelang de picknick duurt; de vorige keren waren de eersten er rond 11 uur, en gingen de laatsten weg rond 9 uur.
ieder neemt weer eigen eten/BBQ-vlees en drinken mee en we houden hetzelfde schema aan, alleen de datum is anders.....
willen degenen die meegaan een prikbordberichtje op hun profiel plaatsen, en ook anderen uitnodigen waarmee zij contact hebben? hoe meer zielen, hoe meer vreugd!!
mocht je ook plannen hebben om mee te gaan, dan zou ik je reactie liever via t forum lezen dan via de mail (ik heb het te druk nl. om iedereen keurig terug te mailen, en dan heb ik alle info bij elkaar; dat werkt een stuk handiger!!)
een tip; mocht je abonnement aflopen, dan schijnt het mogelijk te zijn, om het forum te volgen, zonder lid te zijn!! je zoekt op google gewoon op google "christianmatch picknicken ede", en dan kom je op dit bericht uit.
even voor alle duidelijkheid een herhaling van de afspraken die we onderling hebben gemaakt; - er kunnen foto's worden gemaakt, maar deze worden niet op christianmatch geplaatst zonder nadrukkelijke toestemming van iedereen die (op de achtergrond van) de foto te zien is. - van alcoholische dranken wordt na de picknick thuis weer genoten. - uiteraard kun je je kinderen en huisdieren ook gewoon meenemen.
ik hoop op een stapel aanmeldingen, en hoop jullie die zaterdag weer gezellig te zien; tot dan..........
voorlopig hopen mee te gaan;
hannah810 met pleegdochter qsjes546, 44 jaar, regio 035 mieke962, 41 jaar, regio 0181 sonja008, 36 jaar regio 0341 jans221, 51 jaar, regio 0180 Erika129, 37 jaar, regio 0318 willemien943, 45 jaar, regio 010 Tjoklat313, 52 jaar, regio 078 flower776 51 jaar, regio 0180
harald940, 37 jaar, regio 038 Leonard480, regio0180 Jozua472, 55 jaar, regio 0113 siroka573, 33 jaar Willem618, 43 jaar, regio 344 OV (met 4 kinderen) Bram548, 48 jaar, regio0113 vindmij053, 55 jaar, regio 0344 Yes356, 46 jaar, regio 0314
bij regen wordt een feest-tent meegenomen door; Leo in samenwerking met Leonard ..... ..... .....
BBQ wordt meegenomen door; -Jans 221 (iemand die hem kan gebruiken mag hem mee terugnemen) ..... ..... .....
houtskool wordt meegenomen door; - harald940 - Jans221 ..... ..... .....
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
FRANKT627
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:53
|
|
|
na 22 juli verleng ik ook niet meer...
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
INGE721
|
|
Geplaatst: dinsdag 10 juli 2012, 17:58
|
|
|
Straks komt Zaai! weer
Ik kan zooooooo genieten van die heerlijke nonsens
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
WILLEMIJN232
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | Wat een onzin weer allemaal...zijn wij het evenbeeld van God??? Zijn wij zij volmaakt als God??? Maakte God nooit een fout??? Zo neen, hoe interpreteer je dan het verhaal van Noah en zijn ark? Dat theologisch gezien als het het 2de scheppingsverhaal wordt beschouwd. Mogen mensen niet verschillend zijn? Moet iedereen op de zelfde man of vrouw vallen? Moet iedereen dezelfde liedjes graag horen? Moet iedereen geen spruitjes lusten? Moet iedereen op iemand van het andere geslacht vallen?
Homofilie is voor de wet, justitie, geen misdadig feit. Ja, ik weet dat in sommige apelanden het wel een straf is, maar hier dus niet. Waarom zouden wij de wet niet respecteren en zodanig ook de homofiele medemens. In de Bijbel staat ook nergens geschreven dat je geen coke mag snuiven of xtc mag maken. Toch mag je het volgens justitie dat niet doen en dat moeten wij maar aanvaarden op straf van boete. Aanvaarden is hier het sleutelwoord. Een paar keer worden de de wetten, grondwet, zakelijk recht, strafwet...en alle die andere wetten en rechten aangepast naar de noden van de tijd. Helaas kan het geschiedenisboek en gids, de Bijbel dus, niet aangepast worden. Wilt dat dan zeggen dat we niet meer moeten evolueren met onze tijd. Thomas verwoordde het ook zo mooi enkele dagen geleden in een topic. Mensen die de Bijbel letterlijk lezen zijn helaas mensen die niet mee ge-evolueerd zijn met de maatschappij...tenzij met die zaken die ze wel prettig vinden zoals, tv, radio, vakanties, verwenpartijen, lekker en exclusief eten, kadootjes voor van alles en nog wat... |
Frank, ik heb wel eens het idee dat mensen die de Bijbel letterlijk nemen denken dat de Bijbel een bovennatuurlijk boek is dat rechtstreeks uit de hemel is komen vallen en dat je als een orakel kunt raadplegen en dat een antwoord heeft op alle vragen. Het tegendeel is waar, de Bijbel is in de loop der eeuwen gegroeid en geschreven door mensen en in een periode dat er anders omgegaan werd met de feiten van het leven dan nu...... Dus je kan het toch ook helemaal niet letterlijk nemen?
Laatst aangepast door
|
WILLEMIJN232
|
op dinsdag 10 juli 2012, 18:01
|
|
Naar boven |
|
|
Auteur |
Bericht |
|
PETRA944
|
|
|
|
|
FRANKT627 schreef: | ...volgens mij moeten er ook sites zijn waar alleen maar vrouwen op te vinden zijn. Daar heb je geen last van die onbeschofte, nutteloze, domme, ongeletterde, voor-niets-goed-zijnde wezens, wat jij mannen noemt. |
dit zijn jouw woorden he, deze woorden heb ik nooit geschreven. om het goed te maken, de mooie eigenschappen:
ze kunnen goed auto rijden,de weg vinden, oh technisch inzicht, dingen bouwen, dingen maken , ze zorgen voor actie, verdediggen en beschermen ons, oeeehhhhhhhh sommigge zijn zo leuk en heldhaftig, brandweermannen,politie,militairen,dankzij hun leven we in een vrij land, goed leiding geven.goed koken zelfs, alle goede kokken zijn mannen.(soep niet meegerekend) waarom denk je dat er hier zoveel vrouwen op de site zitten, die willen allemaal een man oh en ik vergeet hun nuchterheid, vrouwen denken en denken soms zeer vermoeiend, en dan komt de man en die zegt wat nuchters yeahhhhhhh dus niet mopperen als ik je een beetje plaag want mannen zijn leuk
|
|
Naar boven |
|
|
|
|
|
|
|
|
|